Kierukasta ja sen asettamisesta?

Mulla ois siis nyt perjantaina aika ollu, että se asetettaisiin ja no, ei ole kuukautisia kuulunut. On melko epätodennäköstä, että raskaana olisin, mutta kun kiertopäivät on sekasin, niin minkäs teet, ei pysty koskaan olemaan varma, että osuuko aika oikeaan. Eli onko kenellekään asetettu kierukkaa, vaikka ei ole kierron oikea aika.

Ja nyt kuitenkin mies tulee olemaan seuraavat 3 vkoa pois, niin eikö se riittäis jo perusteluksi, ettei raskaus ole mahdollinen, kun kerta seksiäkään ei ole harrastettu, jos siis joudun perumaan nyt tämän ajan ja seuraavan saan väärään aikaan kierrosta.
 
vinci
kyllä ainakin synnytyksen jälkeen mulle laitettiin ilman vuotoa kun kerran ei selaset ollu alkanu..
kai siihen riittää että sanot ettei oo harrastettu seksiä ei oo mahdollista ja vaikka varmuudeksi testi perään...
 
Periaatteessa siis mulla ei ole kun yhden päivän myöhässä siis tänään kuukautiset ja tämä ois siitä 28pvän kierrosta laskettuna. Mutta koska mulla kierto on 26-35 niin se on mahdoton oikeastaan tietää, tarkkaa päivää mikä on sitten menossa.

Sekään ei tietysti nyt auta, kun mietin kokoajan, että alkais ne kuukautiset, jotta nyt vihdoin saisin sen romun sisääni :whistle:
 
Niin, ja siis koska nyt kuitenkin on olemassa se pieni (mitäs se nyt kondomien käytön kanssa on mahdollisuus 3% - se, että se ei ole kertaakaan ollut rikki ja sitä on oikein käytetty) niin pystyisköhän se näin loppukierrosta varmistamaan ultralla, että ei siellä mitään ole, vai näkyyköhän se kohduntila kuinka tarkkaan ultralla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen ymmärtänyt, että siksi tehdään kuukautisten aikaan, että kohdunsuu on väljempänä ja toimenpide on helpompi.
No ainakin sillon, kun kierukka pelkästään vaihdetaan toiseen, niin silloin sen voi tehdä kierron minä päivänä tahansa.

Mie huomenna ajattelin soittaa kyllä sinne, mutta vaivaa tää asia. Kyselen kuitenkin, että voisko selvittää, että onko mulla mitään mahdollisuuksia saada sitä perjantaina, vaikka kuukautiset ei ole alkanu, jotta riittääkö mikään varmistus..
 

Yhteistyössä