Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

Meillä on 2 ja 3-vuotiaat ja musta tuntuu, että niillä on yhtä kova vauvakuume kuin äitillään :LOL: Olen vaan miettinyt, että laantuukohan tämä tekemällä ollenkaan?! Esikoisen pitkän yrityksen ja hoitojen jälkeen olin sitä mieltä, että jäädään yhteen. Ajattelin etten jaksa keskenmenoa, pettymyksiä, yritystä, kaikkea uudestaan. No kuitenkin sitten päätettiin, että kun imetys loppuu, niin yritetään. No niinhän siinä kävi, että 1. ovulaatio oli niin kipeä, että sen kyllä huomasi ja raskaana oltiin ennen yhtiäkään menkkoja. No se meni kesken, mutta tulin taas raskaaksi ennen kuin menkat tuli kertaakaan keskenmenon jälkeen. Kun esikoinen oli 4kk, laitatin kierrukan, koska vauvakuume oli aivan järkyttävä. Kaikki pitivät meitä ihan hulluna, kun tuolla kaksikolla on ikäeroa 1,5 v ja vauvaa taas kuumeiltiin. Ajattelin, että tuo kierrukka hillitsisi ja hillitsihän se tosi hyvin 1 v 3kk kunnes mies sitten ääneen heitti, että eikö nyt voitais vielä yksi tehdä. Samalle päivälle varasin lääkäriajan ja kierrukka sai kyytiä. Nyt 2 raskautta ja 2 keskenmenoa myöhemmin, vauvakuume on ehkä pahimmillaan ja olen vaan miettinyt, että onkohan tämä kroonista?!?
 
Täällähän on säpinää :) Mulla kans kiinnostaa onko joku uskaltautunu tikulle? Tännekin luukusta tipahti 4 testiä toivon että en tarvitse enempää tai toivotaan että yksi riittää :) Järki sanoo että ei vielä kannata testata mutku mutku mieli tekis :D Milloin ois oikeesti fiksua?Meilläki kaksi edellistä tärpänny heti, joten senkin takia tuntuu että ei ole malttia odottaa sitä plussaa :) Oireita ei ole minkäänlaisia.
Plussatuulia kaikille! :)
 
Krooninen vauvakuume... ei oo tainnu vielä hoitokeinoa sellaseen löytyä :D
Onneks mulla vaiva ei ole kroonista mallia,jos yks ja sitte loppu.
mietin jo vuosi sitten piuhojen katkasuakin,olin niin varma etten kuumeile enää ikinä.Mutta mutta..

Ja ilman muuta,heti huomenaamuna tikutat ja kerrot heti meilleki :D mä ainaki välittömästi ku saan tikun käteen asti :D

Ensimmäinen raskaus alko "silmiin kattomisella",saas nähä miten nyt käy. Tässä sivussa yritän pudottaa "edellisiä raskauskiloja",että senkään takia en pety jos ei ihan heti tärppää.Mutta siitäkin huolimatta salaa toivon et viivoja näkyis het eka kerralla.

Mut tosiaan,mistä kohti voin laskea kierron,jos aatellaan et ne menkat kierrukans kans olis alkanu vaikka 3.1.2012,kierrukka poistettiin 26.1.2012.samana päivänä alko tyhjennys vuoto,vajaan viikon kestävä.niin millon mulla pitäs alkaa menkat?kierron pituudesta en osaa sanoa,kierrukan aikana en vuotanut oikeestaan ollenkaa.mutta oletetaan se nyt siihen 30vkr.
 
Nelluska, en oo vielä...mut varmaan ens viikolla...tai jos vaan malttais :LOL:
Tää on vaan niin malttamatonta hommaa ;)

Meillä neiti ilmoitti tos joku aika sitten et tarviis pikku siskon kun pikku veli sillä jo on...??? No ilmoitti sitten perään että sillä on meitin kissa veljenään. Nyt oon miettiny et kun se on oikeesti tossa niin kuikahan vaan käy. Voi olla että meillä ollaan aika mustasukkasia kans. Vaikka vauvoja tykkää hän hoivata :)
 
Nopponen
Täällä kans kierukka sai kyytiä marraskuussa. Sen jälkeen 2 menkat olleet ja kierrot ikävä kyllä venyneet jopa 38 päivää pitkiksi... Ennen oli sen 28... :-/ Nyt siis yk3. :)
Esikoinen sai alkunsa yk4... jotenkin vaan tunne et nyt ei tärppiä niin pian käy ku kierrot venyy ja ovista ei tahdo saada bongattua kovinkaan helposti. Mutta toivotaan parasta!

Mulla kans tuli 4 testiä tänään postilaatikkoon... Mitenköhän pitkään malttaa olla testaamatta.... :) Yli viikon päästä periaatteessa vasta kannattais jos mennään pisimmän kierron mukaan.... Katsotaan!

Plussa tuulosia kaikille ja KÄRSIVÄLLISYYTTÄ kuumeiluun!
 
Eilen kirjotin tänne kahteenkin otteeseen,mihin lie mun tekstini kadonneet?!

Täällä testattiin eilen,ja varmuuden vuoks vielä tänä aamuna,negaa pukkaa! Jatkan siis täydellä teholla kilojen karistusta.
Ja testit piilotan kaapin perälle seuraavaks kuukaudeks.

Ja nyt alkaa tuntumaan et ne menkatkin vois kohta alkaa,meinaa vihloa alamahaa,ja välillä vihlasee ihan reisiin asti.
Alkaa muistumaan miltä ne menkat tuntu luomuna,parhaimmillaan nous kuume 40asteeseen,oksensin ja tein kuolemaa. Enpäs tuotakaan muistanu,sehän oli se suurin syy miks pillereitä oon alkanu ylipäätään käyttää teini-ikäsenä.
Joku sano et synnytyksen jälkee vois helpottaa noi kivut...kattia kanssa!
Mutta toivotaan nyt että olis helpottaneet,olisivat ees siedettävät.

Tilasin niitä liuskatestejä,ikinä ennen niitä käyttäny,enkä enää käytä.mä en jotenki tykkää niistä.Aiemmin oon aina hakenu kaupasta sen rfsun raskaustestin,ne on jotenki käytännöllisempiä ku nuo liuskat. Vaikka toisaalta,sama kai se millä testaa,negaa tulee jos on tullakseen :D

Kokeilkaas nyt vaan testailla,mä en malta oottaa teijän tuloksia :D
 
Nelluska: :hug:


Täällä pientä kipuilua ollut, pelottaa et mitä tää on.
Nipistää ja vihloo :(
Ratsastuskaan (hevosella ;) ) ei onnistunut kun sattu niin paljon.
Ens viikolla tarvis alkaa tikuttelee jos nyt ei mitään muuta tuu.
En tiiä mistä johtuu mutta pienen pieni pettymys on jo ja en tiiä edes mistä??? Ihmeellistä.
Taitaa vaan olla nyt yövuorojen jälkeinen olotilakin päällä...masentavaa!
 
Ei saa vielä olla pettynyt,ehkä kaikki nuo oireet on just sitä ittiään ;)
Ja ehkä tosiaan väsymystä,paluu arkeen ja normi rytmiin ehkä helpottaa oloa :hug:

Täs funtsin,että ehkä olin hätänen.. että jos laskenki siitä 26.pvstä sen oletetun kierron,niin eihän mulla vielä pitäs mitää näkyäkään. Että jos sitte ens viikolla kans...minäkö muka en malta pitää testejä kaapissa :LOL:

Ja oikeen ku tarkkaan mietin,niin nyt viikonlopun aikana oireet ehkä sopis ovikseen,siis mun oireet muiden ovikseen :D
Ite ku en siitä tuon taivaallista ymmärrä,mitä nyt pikkuhiljaa kärrylle pääsen ku toisten tekstejä tenttaan päivästä toiseen.
Että ehkä ne menkat ei sittenkää vielä tee tulemistaan.
Mee ja tiiä,naisena olo on kiwaa,vimosen päälle!
 
Tänään se sitten lähti, kierukka nimittäin :heart: Kävin jo ovistestitki ostaan vaikka ajattelin etten niitten kans rupee säätään ku menee liian "vakavaksi". Luulen kyllä tietäväni missä vaiheessa kiertoa mulla ovis yleensä on, mutta ajattelin nyt ihan mielenkiinnosta tarkistaa asian. Harmi vaan ku tänään on vasta kp4, ja mulla yleensä ovulaatio on kp21, eli vielä saa tovin oottaa ennen ku pääsee kippoon pissiin :LOL: Iiik, ei kyllä millään malttas oottaa sitäkään että saa raskaustestiin plussan. Ja varsinki ku meillä koulussa näkyy ihan valtavasti pyöreitä vauvamahoja.

Onko muut puhunu vauvantekoaikeista muille? Mun oli pakko tänään koulussa sanoo parille kaverille että kierukka lähti, vaikka ajattelin etten puhu mitään. Siinäpä sitten miettivät ku maha alkaa kasvaan ;) Mutta ku minä oon niin hölöppäsuu etten voinu pitää suutani kiinni. Ei me kuitenkaan kaikille sitä hehkuteta että nyt muuten meillä on vauvatalkoot meneillään.
 
Kyllä mä oon aika monelle kertonut yrityksestä. En nyt oo huudellut, mut oon aika hölösuu kans et tuskin pidättelen itteäni kun + tulee.
Nyt siis tietää lähimmät ystävät. Omalle äidille tai anopille en ole kertonut, ne nyt ei edes osaa odottaa että meille tulisi vauva. Anoppi nyt ei musta ole koskaan tykännyt joten kai se jonkun sydärin saa kun kerrotaan. Viimeksi se oli viimeisten joukossa kun sai tietää.. ja taitaa käydä nyt samalla tavalla.

Mulla oli kyl joku masis päivä eilen, olin todella räjähdys herkkä :(
Nyt tänään ollut maha kipeä todella paljon, pieni epäillys alkaa heräämään ettei vaan menis kesken :(
Mut toivotaan parasta!
Mulla tuli ovis kamalana pahanaolona ja mieheni näytti elimeltä koko ajan... mikä lie oli silloin mielessä. Ja olisin voinut olla koko ajan haarat levällään ;)

Jos nyt ei mitään tule niin yritän alku viikon olla testaamatta... ja loppu viikosta sitten alkaa kyllä yritys.. :D
 
Marlin onnea yritykseen =)

Me ei olla puhuttu kenellekkään,yks kaveri tietää et kierrukan otatin pois,mut tais jäähä siihen uskoon et haen pillerit tilalle :p
Tutuilla on menossa joku ihmeen ero buumi,tuntuu et joka toinen harkittee eroa.
Yks kaveri,jonka kans puhuttiin meidän häistä,ja jota kaasoks suunnittelin,tuumas muutama päivän päästä,ettei naimisiin kannata mennä,et sitte alkaa asiat mennä päin sitä ittiään,et ero siitä tulee ihan vissii...
Että näin meillä! Ja kaaso vaihtoon!

Mä kans luulet et mun ovis on sillon kun tekee mieli 24/7.Ja täällä kun näitä ketjuja lukee,sopis aikakin sille.Mulla se olis ollu sitte viikonloppuna.Eli 26pv vuodosta.. oliskohan noin.. no,tikutetaan ens viikolla,sillä se selviää :D

Vai oliko se niin että ovis noin 10pv ennen uutta kiertoa? aika pitkä kierto tulis sillä perusteella..
Toisaalta,menkoista en ollenkaa niin nauti,että se haittais.

Mites äiti-07 joko alkaa tasottuun,olo ja maha?
 
Ainoa mitä mä oon ehtinyt tikuttaan kierukan poiston jälkeen on ovis ja sen bongasin tänä aamuna! =) Viikon tässä on jo ehtinytkin sitä metsästään... Onneks eilen varmuuden vuoksi jo peittoja heiluteltiin ja tietenkin sitten viä tänään ja huomenna ;)

nelluska82 ehdottomasti kaaso vaihtoon, törkeetä sanoo tolleen! Mä menin kans reilu vuosi sitten naimisiin ja varmasti ois kaaso lähteny jos ois tolleen kommentoinu!

Marlin mä ajattelin kans ensin et ei mitää ovistestejä, just ettei mee ns. vakavaksi että ihan fiilis pohjalta vaan mut.... Ei se sit mennykkä ihan niin :D Viikon oon testaillu ja tänään bongasin :) Kyllähän se varmaan sit suurempi pettymys on jos ei tärppääkkään mut ainakin on yritetty :)

Nopponen nimenomaan sitä KÄRSIVÄLLISYYTTÄ tässä kaivattais mut mistä sitä saa?!!??!? :D

-Maritska kp 17/28 ja OVIS!
 
Maritska,huomaatko olossas mitään erikoista,nyt kun tiedät et ovis? Että jos osaisit seuraavan kerran tunnistaa oviksen tiettyjen "oireiden" perusteella?

Mä yks ilta luin muutaman tunnin näitä pinoja,tuolta noita TOSI vanhoja,ja voi poijjat jotta mulla oli hauskaa :D Tuli tunne,et naiset oikeesti sekoaa vauvakuumestaan,ja miehet kärsii :D
Joku oli tyyliin väkisin maannu miehesä,vaikka toinen oli kuin väsy.
Että sillä ei oo merkitystä haluaako tai jaksaako toinen,pääasia et siemet saa :D

Onneks mä en nyt vielä nuin pahasti kuumeile,ei sillä,meidän isäntä tuskin koskaan olis NIIN väsy ettei jaksais..:whistle:

Mulla on nyt koko viikon tullu jotaki ihme vuotoa,ikäänkuin valkovuotoa,mut paaaljon enemmän ku ennen ja ihan kirkasta..Ei haise,eikä mitään,siis tuskin mikään tulehdus kuitenkaan? koko ajan vaan sellanen olo,et nyt tulee jotain ylimäärästä.
Että tälläset onkkelmat täällä.

ja ettei ihan valittamiks menis,-5kg/2vkoa :p
 
nelluska82 Höh, onpas tympee kaaso sulla! Me ollaan miehen kans oltu yhessä 4½v, josta naimisissa reilu 6kk, ja meillä on jo kaks lasta, ja tuntuu ettei paremmin vois mennä. Ollaan niinku vastarakastuneita :heart: Eli ihan kakkaa se sun kaasos puhuu ;)

Maritska Hyvä jess, toivotaan että piakkoin saisit plussan myös raskaustestiin :)

No nythän minä sitten ressin aiheen kehitin! En oo tiennykkään mistään luteaalivaiheesta, ja nyt ku tiedän niin ressaan että onkohan mulla liian lyhyt se. Siis en oo ihan varma että onko mulla ovis noin kp21/28, mutta mitä viimeks merkkasin ylös niin se ois ehkä ollu sillon, mutta se on voinu olla myös kp13 (oireet vähän viittas kumpanakin päivänä siihen). Kuopus oli kolmessa ekassa ultrassa viikkoa pienempi mitä menkoista laskettuna, mikä kans puoltas tuota lyhyttä luteaalivaihetta. Mutta toisaalta sitten taas vaikka oiski, niin voin silti tulla siitä huolimatta raskaaksi. Ja kun neiti on jo 1½v, eli ultrista on jo tovi, ja oviksen ajankohtahan vaihtelee eri kiertojen välillä. No, ens ma pääsen tikutteleen niin katotaan mihin vaiheeseen se plussa tulee. Mutta kaikesta sitä pitääkin tätä ressiä kehittää :ashamed:
 
No niin jos nyt sais kirjoitettua loppuun asti, monet kerrat oon alottanut mutta kesken on jäänyt.

Täällä oireillaan nyt.. mahdoton etova olo aaltoilevasti, maha turvonnut, pissattaa, rintoja jännästi kuumottaa, närästää ja tietysti toi mahan jännä tunne. Ja nyt aattelin et jos en oo raskaana niin kai mä oon tähän niin eläytyny ja mielessä pyörii koko ajan että oireet vaan tulee.
Täällä olin ihan mahdoton tilanne...pakko oli testata vaikka tasan tarkkaan tietää ettei se varmasti edes haamuna näy...mä en ymmärrä itteeni. Mut jos en testaa niin sit se vainoo mua tulla olla koko ajan, joten mielenrauhan kunniaks :) onhan niitä onneks vielä muutama kaapissa ;) joutuu seuraavalle kierrolle ostaa uudet tikut :LOL:
IHAN MAHDOTONTA :D

NELLUSKA: Kaaso vaihtoon!!! Ihan kamalaa kuulla tommosta kun haluais nauttia niistä fiiliksistä jota siinä suunnittelussa ja häiden odottamisessa on. Mulla oli tosi tärkeetä et ketä mä pyydän ja pitkään olin niitä jo vähän salaa tentannu. Ja hyvät valinnat tein ja mahtavat häät koin :heart: Joten mieti tarkkaan, se on sun päivä ja sun kuuluu nauttia siitä eikä pahoittaa mieltä.

MARISTKA: Siis toi on vaan niin mahtava tunne kun sen tajuaa ja pupuilut tuntuu paljon mukavammalta kun tietää että niissä voi itää vaikka pikku palkkio ;)

MARLIN: Nyt kun on lukenut niin monessa paikassa lukee että ovis on 14 (28kp:ssä) 17 (31kp:ssä), mut jos toi 21 on kiinnittyminen???
 
Nelluska82: Itseasiassa mä oon kyllä "oireet" tunnistanu aiemminkin. Mulla on vuoden verran ollu kuparikierukka eli ei mitään hormonaalista ehkäsyä ja sillon kaikki on tapahtunu ns. luonnollisesti, menkat ollu normaalit ja just ovis tuntunu ja näkyny :D Eli siinä kierron puolenvälin paikkeilla 4-5 päivää kirkasta venyvää limaa. Luin noista sunkin oireista että ettei vaan ois ovis päällänsä ;) Ja ihan sen takia vaan halusin tikuttaa sen että nään ihan oikeesti sen plussan siinä testissä, niin hassua kun se onkin, tarvii nähä jotain konkreettista :) Hienosti on muuten paino sulla lähtenyt!! Mä oon ollu niin saamaton joulun jälkeen käymää salilla että huh... :ashamed:

äiti-07: Joo on kyllä jotenki vähä eri fiilis noissa petipuuhissa kun tuntuu että jotain oikeesti "tekee"! :D Ihan mahtavaa jos noi sun olot pitää paikkansa ja plussaat jo! :heart: Ilmottele heti kun et enää jaksa odottaa testaamista ;)

Marlin: Mä luin jostain että ovis ois 12-14 pvää ennen menkkojen alkua, riippumatta kierron pituudesta. Mut toisaalta oon myös lukenu näistä joilla on lyhyt tuo luteaalivaihe... Ootko koittanu tikuttaa ovista? Me naiset ollaan niin ihmeellisiä kun koko kierron aikana suunnilleen koko ajan valuu jotain pirun nesteitä tuolta värkistä ja sit pitäs tulkita mitä ne millonki on! :kieh: Mulle sano yks lääkäri että stressihormoni on paras ehkäsykeino eli YRITÄ olla ressaamatta :) (täällä paraskin puhuja...)

Tuli mieleen että minkä ikästä porukkaa täällä on? Mä oon 28 ja siis kolmas lapsi toiveissa :)
 
Kohta pyörähtää 30 mittariin,ja toinen lapsi toiveissa.Esikoinen vm.2002 :heart:

Mulla on pudotettavaa niin paljon,et siks ehkä lähteny noinki kivasti..tavote olis 20kg toukokuun loppuun..ja siitä vielä melkeen samanverran sen jälkeen.Saas nähä ehtiikö sitä..
Isännälle sain vuos sitte,et harkitaan pientä 30kg päästä...12kg tiputinki,sitte lähti lapasesta.
Liikkumisen ilo pitäs löytää,karvasia lenkittäjiä kotoa löytyy kaksin kappalein,ja toiselle jo lupasinkin että kohta mennään.
Tää talvi vaan on niin syvältä,vihaan kylmää ja märkää ja lunta ja ja ja...syitä löytyy kyllä!

Eilen illalla isäntä olis ollu taas kovasti "asialla",ja mua väsytti. Kehtas törkimys ehottaa,et jos minä äkkiä vaan ja sitte saat alkaa nukkumaa!! :kieh:
Hyväähän se tarkotti juu,mut ilmas asian niin et sai murhaavan katseen ja menetti vielä peittosa ku nukahti :LOL:

Mä mietin sitä kaasookin,kyllä se vaihtopenkille ittesä tuikkas,jos häät tulee.
Jotenki mua ei,ainakaa nyt justiin,innosta aatella mitään juhlia,jotenki ahistava ajatus alkaa järkkään ja miettiin,ja suunnitteleen.. Toisaalta,niitä bileitä ei tarttis värkätä ku kerran!
Ja ehkä,jos mulla olis sellanen kaaso,joka tsemppais ja auttais,asiat olis helpompia.
Mutta toisaalta,tässä on pärjätty ilman papin aamenta tähänki asti..
Että yrittäkää nyt tälläsen kans päästä yhteisymmärrykseen..
Että HIRVIÖMORSIAN jo ennen ku päästään ees alkuun :LOL:

Koittakaa nyt joku jo tehä testiä ja saaha kirkkaat viivat,mua jännittää teidän puolesta ihan hirmusesti!!
 
Me ei olla kerrottu kellekään yrityksestä, sen takia pitikin tänne vääntyä että voi jollekin purkaa :D

Mie olen 28 vee ja lapset 6 vee ja 4 vee, joten nyt passais hyvin tähän väliin kolmas ja sitten voisi olla meidän perhe kasassa :)

Pitihän se munkin testata se nega, mutta vielä en masennu siitä kun kierukan poistosta vasta se reilu 3 viikkoa. Parin viikon päästä uusi testaus jos ei mitään ala kuuluun. Rinnat on nyt parin päivän sisällä kipeytyny ja välillä semmonen samanlainen tunne kun maito nousee, mutta mulla ollut ihan kierukan paikalla ollessakin rinnat aika ajoin sika kipeet ja turvoneet lähes kuppikoolla ( tiiä sitten mikä niitäkin vaivaa) ja vatsasta nippailut.

Me ollan menty miehen kanssa ihan kahden kesken naimisiin joten ei ollut sukulaisista ja muista läheisistä huolia :D Ollaan kyllä luvattu joskus heidänkin kanssa niitä juhlia :)

Minä kanssa odotan että joku nyt pissais ne tuplaviivat sinne tikkuun, tulisi vähän toivoa itsellekin!
 
Minä oon 28v ja kolmas on toiveissa, lapset 3v ja 1½v.

äiti -07 Niin se yleensä on, mutta ko minä oon niin vainoharhanen. Niin siis tarkotatko alkion kiinnittymistä? Ei nyt ainakaan vielä viime kierrossa voinu olla kun multa poistettiin ma kierukka ja sillon oli kp4 :)

Martiska Nyt tulevana maanantaina ois tarkotus ruveta ovista testillä metästään. Ku mulla on aina kerran kuussa semmonen nipistävä tunne tuolla alavattassa, ja sitten jos miehen kans sillon touhuillaan niin kohdunsuu on aika arka :whistle: Mutta ku en oo koskaan päivää ylös merkannu, niin en oo sitten varma että missä vaiheessa kiertoa se on. Ja nyt sitten viime kierrossa se tunne oli kp13 ja 21. Stressi kyllä on paras ehkäsykeino. Esikoista yritettiin 6kk ja heti ku kesäloma alko, työstressi ja vauvanteko unohtu, niin eiköhän tärpänny :)

Oi että, mulla meinas tulla tippa linssiin ku uutisissa prinssi Daniel anto tiedotustilaisuuden syntyneestä prinsessasta. Tuli semmonen tunne että oispa itekki äkkiä siinä tilanteessa taas ku saa vaan kattoo sitä vastasyntynyttä vauvaa :heart: Ja Danielista näki miten ylpeä ja onnellinen isä hän on. Ois ihanaa jos raskautus nyt heti tästä ekasta yrityksestä, mutta toisaalta taas kun meillä on työssäoppiminen lokakuun alusta marraskuun loppuun, niin sitten ei kerkeis sitä käydä. On se taas niin vaikeeta :D
 
No niin, mulla lähtee kierukka kun seuraavat menkat alkaa. Varailin aikaa ehkäsyneuvolaan niin olin aika ihmeissäni kun sieltä sanottii että poistetaan menkkojen aikana:$yäk!

Jännää jännää... Eikös kuparikierukan jälkeen saa alottaa heti yrityksen??
 
Toivoliini
En oo ennen kuullu et menkkojen aikaan pitäs poistaa?!
Mulla ainaki poistettiin suunnilleen keskellä kiertoa,ei tuntunu missää! Tai no,sellanen ihan sekunnin kestävä vihlasu,mut se oli siinä.
Ymmärrän kyllä et se pitää sillon laittaa,mulle ku se laitettiin taas keskellä kiertoa,eikä mulla oo takana alatiesynnytystä,ja voin kertoa et se sattu! mä olin ihan varma et delaan siihen pöydälle,se kipu oli jotain ihan hirveetä!
Eikä suinkaa loppunu siihen,jatku parisen viikkoa.olin jo menos poistattaan koko henkaria,mut sit alko helpottaa.
Nyt ku muita kuunnellu,mietin et mihin se sen kierrukan laitto :LOL:
No,5 vuotta se työnsä hoiti mallikkaasti,olkoot ollu missä ja miten päin lystää :)

Mulla kun kierrukka poistettiin,sanottiin että jos on viikon sisällä harrastanu suojaamatonta seksiä,voi tulla heti raskaaks.Tosin mulla oli hormoonikierrukka,mut eikö se oo sama asia.
Ja että heti saa alkaa yrittään.

Niin,onhan se siviilivihkiminenki vaihtoehto,toisaalta se päivä prinsessana olis aikaa jees kokea :heart:
 
Pikainen visitti näin vapaa päivän kunniaks :)

Täällä testailtu tänään (en malttanu odottaa su asti) mutta testi meni pieleen ei viivan viivaa :(

Ja uutta en edes viitti tehä vielä. No mut jos vaikka sit odottais su aamuun kun meen vasta iltaa töihin.

Minä oon muuten vielä 29 joulukuuhun saakka... :) siis vielä on aikaa elää 20:sen elämää :LOL:

Me mentiin naimisiin viime vuonna ja tarkoitus oli ihan maistraatissa mennä ja mentiikin. Mutta päivä prinessana houkutteli niin paljon että meidät vielä siunattiin alku syksystä ja pidettiin ihan kunnon juhlat. Enkä ole katunut päivääkään.
Ja mä olisin ollut ihan hirviö jos en olis saanut apuja.
Mies silloin ku päätettiin pitää juhlat sano ettei se halua että kannan ressiä kaikesta vaan hommataan paikka josta tulee kaikki. Ja niin me hommattiin, eikä ollut paikan suhteen mitään ongelmia.
Ja sitten kun kuunteli kaveria joka "säästi" ja teki paljon itse niin niillä oli isompi budjetti kun meillä :)

Marlin: Sitä juuri tarkoitin :)
 
äiti-07 Sunnuntaina sitte heti kertomaan miten kävi,laitan kellon herättään et pääsen kattoon sun tuloksen :)

Täällä jatkuu mystinen valkovuoto,kirkkaana.Ei siis näy,ei haise,ei mitään.mut koko ajan tuntuu et jotain tuolla valuu.
Ja nyt alkaa tuntumaan et menkat alkaa,oikealla puolen aaltoilevaa kipua.
Testejä jäljellä 2/6 :D
Reipas tyttö testannu paljon,ja aina negaa.
Mutta jos malttais maanantaihin oottaa,eikö sitte pitäs jo näkyä,vaikka laskee mistä kohti?Jos ei sitte vuoto ala.Vai pitäskö käyä hakeen kaupan testejä,olisko ne parempia?
Tällä pienellä kylällä ku kaupasta hait,niin ratiossa kohta kuuluttavat :D
Onneks se ei oo niin nöpönuukaa :D
 
Pakko laittaa äkkiä kännykällä tänne. katoin sitä testiä äsken joka ei toiminu ja siinä oli todella haalea haamu... vielä en hypi innosta ja voihan se antaa nyt väärin kun katoin sen niin myöhään. Pakko oli vaan tulla kertoo :)
 

Yhteistyössä