Kierukka on nyt pois ja yritys voi siis alkaa :)

Kyllä tämä elämä tästä taas kirkastuu kuhan saa nämä menkat pois alta.
Mutta kyllä se vaan joka kerta vetää yhä lujempaa maton jalkojen alta pois kun yrityskierrot lisäntyy. Vaikka täälläkin ollaan varsin vähäisissä vielä.

Minäkin joka aamu olen katsonut lapsiani, että oikeesti meillä on hyvin asiat kun meillä on kaksi nuin ihanaa lasta. Se vain aina kirpasee kun haave livistää sormien välistä.

Meillä on muutamat sukulaiset jo nähneet unia että meille tulee kolmas, vaikka mitään ei olla kellekään puhuttu. Joten ehkäpä tämä haave joskus toteutuu :)

Tuokaahan muut tähänkin ketjuun niitä plussia! :)
 
Täällä lähti toinen yrityskierto käyntiin. Tunnustan että aamulla pääsi itku kun menkat alkoivat. Mutta pitää ajatella että ollaan yritetty niin vähän aikaa vasta.

Tsemppiä kaikille yritykseen. :D
 
Hei, en mä nyt tarkoittanu etteikö itku saa päästä tai olla pettynyt jne.. Siis toki ne on normaaleja tunteita.
Mä vaan yritin valottaa myös sitä puolta,että kuumeilu voi olla ihanaakin.
Ehkä se vaan on niin, että eletään sellasessa kaikki tänne ja heti maailmassa. Tähän heräsin itsekkin viimekierrolla kun ostin tikkuja ja laskin ja tutkailin ja pohdin.. Jotenki sitte sain itse sellasen ahaa elämyksen, et nyt mennää väärille raiteille ja tosiaankin nyt ollaan ihan tjot linjalla. Se on vapauttavaa ja huomattavasti stressittömämpää kun se kamala kyttääminen ja väkisin raskautuminen. Ja nimenomaan puhun nyt näistä muutamista ekoista yrityskierroista.
 
Heippa kaikille tasapuolisesti, liitynpä minäkin tänne. Ensinnä osaisikos kukaan auttaa tai onko kellään ollut vastaavaa "ongelmaa" kun hormonikierukka poistettiin 16.3 ja 19 päivä alkoi vuotamaan kuin saavista, sitä kesti noin viikon. Ja sen jälkeen ei mitään :eek: Raskaustestin tein viimeksi äsken ja negaa näytti... AINA ennen on menkat tullut ajallaan ja kierto on ollut jopa "normaalia" lyhyempi, mutta nyt kun sitä vauvaa pitäis oikein alkaa tekemään niin...:O
 
äitä79: Jokunen vuosi sitten poistatin myös hormonikierukan ja tyhjennysvuoto alkoi sit melkein heti. kp50+ tein positiivisen raskaustestin siiten, ja siinä välillä kerkesin testata useemman kerran kun niitä menkkoja ei vaan kuulunut. Tämä raskaus päättyi kuitenkin km.
 
  • Tykkää
Reactions: äitä79
äitä79: Jokunen vuosi sitten poistatin myös hormonikierukan ja tyhjennysvuoto alkoi sit melkein heti. kp50+ tein positiivisen raskaustestin siiten, ja siinä välillä kerkesin testata useemman kerran kun niitä menkkoja ei vaan kuulunut. Tämä raskaus päättyi kuitenkin km.

Siis kääk ja kiitos... Siis ostamaan tukkupakkaus raskaustestejä tai jos testais mitä labran testit näyttää...
 
Heipä hei,
huomasin vasta että täällä oli tällainenkin viestiketju,joten päätimpä kertoilla oman tarinani tähän liittyen.
Minulta on siis poistettu kierukka helmikuussa tarkalleen ottaen ystävänpäivänä.

maaliskuussa alkoi ensimmäinen varsinainen kierto ja ennen kierron päättymistä oli "raskausoireita" jos jonkinlaisia.. oli etovaa oloa,raudan makua suussa,aristavat rinnat yms.. kovasti lasta toivoen, niin oli suuri pettymys kun menkat sitten alkoikin.
seuraavan kierron lopulla (eli siis tämän viikon alussa) huomasin että rinnat pikkasen aristivat ja tuntuivat turvonneilta.. Ajattelin tietysti että no kohta se hetken piina taas alkaa.. mutta muita oireita ei sitten tullutkaan,kunnes keskiviikko iltana tuli mieleeni että tänään oli se päivä kun menkat olisi pitänyt alkaa.
Eikä siis vieläkään oireita muita ku aristavat rinnat.
Lauantai aamuna eli siis 5.5 tein testin ja kappas 2 viivaa ilmeistyi. Ja ihan vaan varmistukseksi tein vielä tänä aamuna toisen testin ja molemmat viivat loistivat hyvinkin kirkkaina :heart:
Tulevan lapsen isälle kerroin tuloksesta, lauantai-aamuna, toivottamalla isukille hyvää huomenta ;)

Toivon kovasti jaksamista ja tsemppiä teille, joilla ei vielä ole tärpännyt..
Ja Odottamisen iloa kaikille, jotka ovat plussanneet..
 
täällä saatu tänään tälläinen, dpo12, ja testinä apteekin oma :) Ensimmäinen kierto siis kierukanpoiston jälkeen, tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, kun aikanaa esikoista jouduin (exän) kanssa yrittämään yli vuoden :)) Tosin en mä vielä riemuitse, kun oon niiin häkeltyny :D
 
  • Tykkää
Reactions: lauwra
Heipä hei!

Liityn joukon jatkoksi, niin ei tarvitse yksinään jännäillä.

Olen siis 28-vuotias kolmen lapsen äiti. Hormonikierukka poistettiin 3.5 ja eilen aloin vuotaa kuin pistetty sika. Raskaus- ja ovistestit on jo tilattuna. Aiempia lapsia yrittässä en ole ovistesteihin turvautunut, mutta ajattelin nyt, että onpahan sitten jotain tikkuja mitä dippailla ja jännittää ennen kuin pääsee raskaustestiä tekemään! :LOL:

Onnitteluja plussanneille ja plussaamattomille onnea yritykseen!
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Elovena77 ja toiveitauudellevuodelle2013 :) puhelimella en nähnyt kuvassasi mitään ja piti käydä oikein työkoneella haamusi katsomassa!

Ja tervetuloa mukaan Älhoo!

Täällä alkoi piinailut ja testi täytyy tehdä lauantaina kun luvassa on ystävän synttärit ja pitäisi juhlimaan lähteä.. Dpo voisi olla tuolloin jotain 11-14.
 
Onnea plussanneille.
Tervetuloa mukaan Älhoo.

Elovena77: minulla oli kanssa ekan kierron jälkeen ihan selkeät raskausoireet. Mutta ei vielä silloin tärpännyt.

ON: Nyt menossa yk 2 ja kp 13. Sen verran alavatsa kipuilee, oikeata kylkeä ja vasenta alaselkää vihloo että vois olla ov ajankohta. En ainakaan vielä tikuttele ovista. Katsotaan jos nyt ei tärppää, niin ehkä seuraavassa kierrossa.
 
*kurkkii varovasti*
heipä hei. On tullut tässä vietettyä kohta neljä viikkoa rouvana ja nyt jännittää....
Testasin eilen haamun apteekin omalla ja tänään sekä haamun pregcheckillä että negan davidin herkällä testillä.

Näinköhän sitä tulee ensi yönä uni lainkaan? Oispa ihana äitienpäivälahja. Yllätyksestä ei voi puhua näillä pupuilukerroilla :D Mies kun on viikot poissa niin viikonloput tahtoo mennä vaaka-asennossa ;)
 
Maria1974: Voi, pidetään peukkuja, että haamut lähtisivät vahvistumaan. :)

Täällä pitäisi olla tänään viimeinen vuotopäivä. Jos siis menee niinkuin aikaan ennen kierukkaa. Kyllä on paivät kuluneet niin hitaasti, että ei mitään järkeä. Minulla kierukan aikaankin tuli vuodot, mutta vaan niukempana. Vastavuoroisesti sitten kestivät pidempään. Tiputtelua kesti yleensä kaksi viikkoa. |O

Jää nähtäväksi miten mulla tuo oviksen tikuttelu onnistuu, kun on rakkulaiset munasarjat. Luin, että saattaa näyttää positiivista pitkin kiertoa vaikka ei ovulaatiota olekaan tulossa.
 
oi Maria1974! Toivotaan vahvaa viivaa seuraavaan testiin :)

Mä taas kuvittelen kaikenmaailman raskausoireet täällä.. Tosi rasittavaa miten oma pää tekee tepposia. Lauantaiaamuna sitten testaillaan.. äitini kotona :/ Pitää siis sitten pitää salassa pettymyksen/suuren ilon tunteet.
 
Täällä odotellaan edelleenkin vuodon loppumista. |O Ensin oli ilmeisesti kierukan poiston jälkeinen tyhjennysvuoto, sitten oli vuodoton päivä ja menkat alkoivat. Verenhukkahan tässä kohta tulee. No jospa sitä ensi viikolla pääsisi tositoimiin.
 
Onnea plussanneille :heart:

Täällä piinapäivät menossa, kp29/28. Huomenaamuna pissin tikkuun vaikka päätin muka että ootan perjantaihin asti :D Ihan outoja nää mun kierrot. Sillon ku oli kuparikierukka, niin kierto oli se tasan 28 päivää. Nyt kierrot ollu poiston jälkeen 28, 30, ja 26 päivää :confused:
 
Niin, miten kävi Marlin? :)

lauwra: Onko ollut mitään oireita?

Mulla pitäisi olla ovulaatio joskus tämän viikon aikaan varmaan. Oon nyt ovistikkuillut vuotojen loppumisen jälkeen eikä ole vääriä positiivisia tuloksia tullut rakkulaisista muniksista huolimatta. Nyt on menossa kp 11/27-35.
 
Älhoo, eipä kummemmin... Väsymystä ja turvotusta on havaittavissa, mutta ne nyt voi tulla mistä vain. Oon yrittänyt olla etsimättä oireita, koska ekassa kierrossa olin jo 100% varma virtsatientulehduksen kohdalla että nyt ollaan raskaana! :D

Mulla on muutama yö ollut nyt vähän levotonta, kun odottaa/pelkää aamulla huomaavansa, että menkat on alkanu. Mulla kyllä on normaalisti aika vahvat alavatsakivut ennen menkkojen alkua ja oon ollut huojentunut, kun niitä ei ole näkynyt...

Viikonloppuna mä olin jo vähän pelokas, että apua ne kuukautiset eivät ole alkaneet ja mä voin tosiaan olla raskaana! Tuli vähän sellainen olo, että jos ei nyt ihan vielä... vaikka seuraavasta kierrosta sitten :D Nyt mua kyllä pelottaa se testin tekeminen.. tahtoisin odottaa vielä pari päivää, mutta toisaalta huomen aamulla voisin olla todella onnellinen siitä plussasta. ÄH!
 
Kp6 menossa : / Tilasin ovistestejä että jospa sitä niitten kans sitten yrittäs :) Onneksi itelläki alkaa loma ens viikolla niin ei haittaa vaikka yöllä pitäski herätä ;) Mies ku tekee kolmivuorotyötä niin se meinaa välillä vähän haitata tätä puuhaa.

lauwralla onkin jännät paikat. Minä pijän peukkuja pystyssä ja puhaltelen kovasti plussia :whistle:
 
Marlin ja lauwra: Halauksia sinne harmistuksiin. : / Toivotaan uudelle kierrolle tärppionnea!

Mulla eilen illalla ovistestiin tuli vahvempi viiva kuin kertaakaan aikaisemmin. Ihan melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ja tänä aamuna oli taas vaaleampi. Voiskohan se jo olla plussa? Taidan taas illalla testata ja jos on vielä haalistunut, niin sitten haluan uskoa sen plussaksi. Kaikilla ei ilmeisesti ole välttämättä tullut yhtä vahvaa viivaa konrolliviivan kanssa.

Piti mies illalla uniltaan herätellä ihan varmuuden vuoksi. No ehkä se ei ollut hänen mielestään huono herätys. :D
 

Yhteistyössä