Kim Kardashianin perse on järkyttävä. Miksi sitä usein kehutaan?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
Mallikas ja muodokas
No onhan tuo vähän leveähkö, itse tykkään enemmän mustien naisten pyllyistä, ne on mahtavan isoja mutta ei leveyssuunnassa vaan ulkonevina. Sellainen kunnon ghettobooty, nam. :D Liian olematon pylly ei oo hyvä asia, itselläni on sellainen. :(
Aham. Mulla on tällä hetkellä ghettobooty ja olisin siitä ohan ylpeä jos olisin musta. Peppuni on aina ulkoneva, hoikkanakin. Länsimaissa se ei ole kauneusihanne :( Taidan muuttaa afrikkaan....
 
itseinho haisee
[QUOTE="peba";25729349]Vaikka voisi olla vaikeaa löytää istuvat housut, nätimpi tuo minusta on kuin semmoinen malli, jossa on seistessä näkyvillä pelkkä vako ja reidet. Takapuolta ei näy missään. Ja kun vähän kumartuu, perssilmä ilmaantuu näkösälle heti, kun ei ole enää mitään, minkä välissä piileskellä.[/QUOTE]

kaukokatse kunniaan?
surkeeta on, kun naiset haluu näyttää pojilta.
 
Ei tuo nyt minua mitenkään "sytytä" mutta järkyttävä on aika rumasti sanottu. Luulen myös että elämä mahtaa olla aika kamalaa ihmisillä, joille kaikki siitä oman pään täydellisyyskuvasta poikkeavat on heti vastenmielisiä.
 
Hmh...
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25729872]sanoisin tuosta että hieman raskaahkon näköinen peba :p



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Toisaalta jos neiti Kim haluaa raskaahkon näköisen peban pois, niin ihan takuulla rinnat pienenevät myös. Sitten ei ole kurveja siellä ylhäälläkään. Jonnekinhan ne tuppaavat naisella jäämään. Mielestäni rinnat ja peba paljon kauniimpi vaihtoehto kurveille kuin vatsanseutu ja jenkkakahvat...
 
Hmh...
Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;25730228:
Eikös se ole kaikkien tiedossa että Kimillä on implantit asennettu. Mielestäni ei kovin onnistuneen oloinen operaatio ole ollut.

[video=youtube;sGHSbjaxWos]http://www.youtube.com/watch?v=sGHSbjaxWos[/video]
Ok, mä en tiennyt tuota
 

Yhteistyössä