Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

Hei

Haku ei tällä hetkellä toimi testisivustolla, myös omien viestien haussa on vikaa. Selvitämme näitä, eli tilanne tulee korjaantumaan.

Muutamilla on edelleen kirjautumisongelmia. Tämä johtuu testisivustolla ilmenneestä viasta. Ensimmäinen ohje on: jos et pääse kirjautumaan sisään käyttäjätunnuksellasi, kokeile kirjautua nimimerkilläsi.

Ratkomme ongelmaa parhaillaan, ja pahoittelemme tilannetta todella paljon.

Olemme kirjanneet ylös seuraavat käyttäjät, jotka eivät pääse kirjautumaan sisään:

Amoraalinen
endie
Kärppänä heinälatoon
rahikainen
pähkinäinen
isoäiti mölykylästä
heinekeeni
siis
Oltermanni
Ruusunpiikki
Tiila
Sikke1
Kirsikka
jassåå
Lokki
vatruska
KiiajaVille
Meritähti

Ilmoita tässä ketjussa, jos sinullakin on kirjautumisongelma.
 
"jsl"
Minäkään en pääse kirjautumaan, en edes uudella tunnuksella ja salasanalla mitkä tilasin. Tai siis mulle tuli viesti että uusi käyttäjätunnus on jsl ja se on ollut se nimimerkki jolla olen kirjoittanut, ennen kirjautumistunnukseni oli toinen. Mutta mitkään yhdistelmät kirjautumisessa eivät ole toimineet!
 
"Meritähti"
Mä olen aina kirjautunut nikilläni Meritähti. Onko ennen uudistusta siis kirjauduttu käyttäjätunnuksella ja nyt nimimerkillä? Liekö siis mulla sama käyttäjätunnus ja nikki...ei mulla ole muuta muistissa kuin tuo nikkini.
 
"Lokki"
En pääse edelleenkään. Ja tosiaan,miulla ei ole mitään muuta tietoja kuin tää Lokki ja salasana,eli en tiedä millä muulla edes kokeilisin,kun tällä olen aina ennen kirjautunut sisään.
 

Yhteistyössä