Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

"oot tymä"
[QUOTE="Lunatic";21894952]Nyt en pääse enää kirjautumaan nikilläni, enkä käyttäjätunnuksella.. en kummallakaan tavalla. Aiemmin (eilen) pääsin vielä kirjautumaan.[/QUOTE]

Sama. Alkaa jo ihan vähäsen ottaa päähän.
 
"Lunatic"
[QUOTE="Dislike Namiska";21895003]Meidät on kait bannattu.
Satuitte ehkä myös vähän kommentoimaan näitä uusia ominaisuuksia.
Niin minäkin tein, eikä enää päästetä sisään.[/QUOTE]

:D
 
Herra Majuri
Mäkään en päässyt kirjautumaan, mutta sit kokeilin sitä, että laitoin ruksin siihen kohtaan, jossa lukee "muista minut" jolloin pääsin sisään. No nyt ei tarvii joka kerta kirjautuu uudestaa, kun palsta tunnistaa heti, kun tänne siirtyy.
 
"oot tymä"
[QUOTE="Dislike Namiska";21895003]Meidät on kait bannattu.
Satuitte ehkä myös vähän kommentoimaan näitä uusia ominaisuuksia.
Niin minäkin tein, eikä enää päästetä sisään.[/QUOTE]

Näin on tainnut käydä. Vihjasin eilen varovasti, että palstan nimimerkkini saattaa kuvata tämän palstan ylläpitäjiä.
 
Herra Majuri
[QUOTE="Dislike Namiska";21895003]Meidät on kait bannattu.
Satuitte ehkä myös vähän kommentoimaan näitä uusia ominaisuuksia.
Niin minäkin tein, eikä enää päästetä sisään.[/QUOTE]

Tuskin teidän bannaamisesta suurta vahinkoa tulisi :vampire:
 
SyysYön Sade
ei onnistu, ei sitten millään. olen tarjonnut salasanaksi nikkiä ja käyttäjätunnukseksi salasanaa, mikään ei toimi. kolmatta päivää jo yrittänyt ja täytyy myöntää, että kyllä tässä alkaa usko loppua ja jumalaton ketutus iskeä :(
 
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYön Sade;21895426:
ei onnistu, ei sitten millään. olen tarjonnut salasanaksi nikkiä ja käyttäjätunnukseksi salasanaa, mikään ei toimi. kolmatta päivää jo yrittänyt ja täytyy myöntää, että kyllä tässä alkaa usko loppua ja jumalaton ketutus iskeä :(
Älä sure,täällä on muitakin jotka ei pääse.
 
Hei, kirjautumisen kanssa on valitettavasti yhä ongelmia joillakin käyttäjillä, joten suoritamme parhaillaan isompaa korjausoperaatiota saadaksemme sen toimimaan kaikilla. Pyydämme vielä kärsivällisyyttä ja pahoittelemme, teemme koko ajan töitä jotta kirjautuminen saadaan toimimaan ongelmitta.
 
Hitsit että säikähin :O
Iha normisti kirjauduin kun koneen avasin, niin teen aina ja nyt sit se onnistukii! Niil vanhoil tunnuksil pääsin!

Jos ny tutustuis tähä paremmi ja päättäs sit mitä miältä oon :whistle:

no ainakaa en tykkää tost tommosest hymiöitte hakemisest...
 

Yhteistyössä