Kissaihmiset

hie,mistä olette noita cornish rexejä hommanneet?minä haaveilen tuosta mutta mies haluis metsäkissan.mutta kun täällä meillä päin savossa ei lähellä ole kumpaakaan rotua saatavilla niin tyydyn kohta vaikka maatiaiseen mutta nyt kun olen yrittänyt sellastakin hommata niin eipä ole pentuja.mulla on kissan suhteen vaan yks kriteeri ei mustaa/musta-valkoista.eli ei oo pahat kriteerit mutta kissaa ei näköjään ookkaan helppo saada jos sellasen haluaa oikeesti.onko noita rotu kissojha mahdolista saada osamaksulla,kun ovat kuitenkin aikas kalliita?kiva jos joku vastailis mulle.
 
Ihan vaan maalaistoll...maalaiskissoja. Ihania ovat ja 4 löytyy.
Vanha rouva Saku on talossa elänyt, pentuna otettu, nykyään melkein 6-vuotias. Hänen oma tytär Manu-Miina. (Minun mussukka.)
Sit on kaunis kilpparidiiva Mypis-neito joka otettiin taloudesta jossa sitä pahoinpideltiin ja heitettiin pakkaseen pihalle ja toivottiin että kuolee.
Sitten "uusin" perheenjäsen Molli-Kolli joka eläinsuojasta poimittiin meille. Ihania, ihania, ihania!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona80:
hie,mistä olette noita cornish rexejä hommanneet?minä haaveilen tuosta mutta mies haluis metsäkissan.mutta kun täällä meillä päin savossa ei lähellä ole kumpaakaan rotua saatavilla niin tyydyn kohta vaikka maatiaiseen mutta nyt kun olen yrittänyt sellastakin hommata niin eipä ole pentuja.mulla on kissan suhteen vaan yks kriteeri ei mustaa/musta-valkoista.eli ei oo pahat kriteerit mutta kissaa ei näköjään ookkaan helppo saada jos sellasen haluaa oikeesti.onko noita rotu kissojha mahdolista saada osamaksulla,kun ovat kuitenkin aikas kalliita?kiva jos joku vastailis mulle.
Jos vielä ajankohtaista, niin oletko tuolta katsonut:
http://www.isrok.net/

Kasvattajia kannattaa rohkeasti lähestyä vaikka meilillä ja kysellä pentusuunnitelmista! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Kaksi ruskeanaamioista ihanaa birmaa täällä seikkailee, itämainen lyhytkarva haaveissa. :)
täällä syntyi 4vk sitten 2 itämaista ja 2 simskua ;)
Elä viitti.. :heart:

Minkävärisiä vauvoja tuli?

Eikun oikeasti me ei nyt vaan voida hankkia vielä kolmatta kattia, täytyy ainakin ensi syksyyn asti ootella. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Kaksi ruskeanaamioista ihanaa birmaa täällä seikkailee, itämainen lyhytkarva haaveissa. :)
täällä syntyi 4vk sitten 2 itämaista ja 2 simskua ;)
Elä viitti.. :heart:

Minkävärisiä vauvoja tuli?

Eikun oikeasti me ei nyt vaan voida hankkia vielä kolmatta kattia, täytyy ainakin ensi syksyyn asti ootella. :)
kilppari tyttö ja punainen poika. tuo poika on jo nyt mahtava ja lupaavan näköinen ;)
 
Meillä on yksi maatianen ja kaksi burmaa.
Varsinkin Burma tyttö on aivan ihana!
Vähän vahingossa ihastuttiin burmiin ja
on ollut ihana huomata, että niistä ei juurikaan
lähde karvaa... helpottaa elämää. Maatiainen
on taas niin pörröä, että tietää mitä nurkat on
täynnä maaliskuulla. Mutta ihana poitsu on
sekin!
 

Yhteistyössä