KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Coitus Onnea haamusta!
Voin kertoa että mulla neljättä kun aloin odottaa, niin testasin kun menkat myöhässä useamman päivän ja testi oli pitkään ihan nega, kunnes siihen kuivuttuaan oli ilmestynyt ihan haamujen haamu. Ja typy on nyt 4 vuotias. Että ei se viivan haaleus kerro miten varmalla pohjalla raskaus on, vaan sen että raskaus on alkanut!
Testailet vaik huomenna uudestaan siitä ekasta aamupisusta, niin varmaan on jo tummempi viiva. :)

Mulla samat fiilikset kuin monella täällä, että tää kierto varmaan meni harakoille. Viikot vielä tuntuu matelevan, mut onneks on kesä ja ihana ilma ulkona, joten nautitaan nyt siitä.
Me hommattiin eilen trampoliini ja voitteko kuvitella, että nää meidän ipanat, joita on saanut repiä kouluaamuina ylös sängystä, niin herättivät MUT klo 6.30, että saako mennä jo pomppimaan. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja coitus interruptus:
Joulukuussakos sulla la? saatte pienen joulunyytin :saint:
Joulukuun 8. päivä olisi juu LA sekä menkkojen että ultran mukaan.
Eilen kuultiin sydänäänet neuvolassa :heart:

Sie tuutkin näemmä pian perästä, onnea haamusta ja tarrasukkia mukaan :flower:

Plussatuulia ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Meritähti :heart: Pömppis 13+1
 
Moikkis pitkästä aikaa :) On ollunna kaikenlaisia kevätkiireitä ettei oo tännekkään joutanu kurkkimaan. Täti punainen löysi valitettavasti tiensä meillekkin ja siis kp 1/23-28 menossa. Kiertojen pituus vaihtelee aika lailla. Tsemppiä kaikille ja mukavaa päivää ! :flower:
 

en ole ollut täällä kun jäänyt ihan kokonaan.. mutta täällä on uutisia. tää neiti on sit paksuna. ja olen menossa jo 9+1 :) huomenna ois eka lääkäri. saa nähdä mitä siellä oikein tehään ? :D ei varmaan ultrata vielä ?
 

Yhteistyössä