KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

nöttiäinen: tärppi onnea puuhiinne :D
Alisa84: olin tänään työni puolesta valmistujaisissa, mutta muita ei tiedossa.
Huomenna ois pyydetty yksiin pippaloihin, mutta en ole vielä varma menenkö. Testasin eilen jälleen negan, mutta tätiä ei näy ei kuulu. Mitään menkkaoireita ei enää ole ja olen todella ristiriitaisissa tunnelmissa. Olen pohtinut, että mitä jos olikin myöhäinen ovis ja nyt se prisman liuskatestit (jotka eivät olleet herkkiä testejä) eivät siis näytäkään vielä plussaa. Ja mitä jos nyt vaan onkin todella pitkä kierto...voi blaah tätä pääkoppaa...
Yhtenä vaihtoehtona mietin, että mitäs jos vielä huomenna ostan apteekista herkän testin ja jos ei tule edes haamua niin sitten voin helpottuneemmin mielin lähteä pippaloimaan ja odottaa siis niitä menkkoja... en vaan ymmärrä, että kun kierto alkoi juuri tasoittumaan eikä näin pitkää kiertoa ole km:n jälkeen ollut vaikka heittelikin kierrot mitä sattui... kyllä tämä on taas yhtä psykologista sodankäyntiä oman pääkopan sisällä. hulluksihan tässä tulee :LOL: sanokaa tälle tyhmälle, että täti se on tulossa sieltä, rauhoitutaans nyt :D Mukavaa viikoloppua kaikille!
 
Höh, kirjotin pitkät pätkät päivällä mutta näköjään hävisi jonnekin bittiavaruuteen...

Minut voi toistaseksi poistaa kuumeilijoiden listalta, siirryn taustalle....
Eli tänään jouduin aamulla ambulanssilla sairaalaan kun verta vuoti litrakaupalla, oksensin, pyörryin jne... Tuomio oli, että huhtikuinen tyhjennys epäonnistui. Tipassa makasin muutaman tunnin, onneksi pääsin kotiin ettei tarvinut jäädä osastolle. Joka tapauksessa kokemus oli niin pysähdyttävä ettei hetkeen voi vauvahaaveita ajatellakaan. Maanantaihin pitää vielä odottaa hcg:n tuloksia (pirun tuppukylä, tiedot ei siirry keskussairaalasta viikonloppuna) jolloin varmistuu että kyseessä oli todellakin se "vanha" keskenmeno, ettei ainakaan uusi raskaus ollut alkanut.

Parempaa onnea tiellänne äitiyteen ja paljon plussaonnea toivottelee A-L-M :'(
 
Heippa kaikille!

Ja ihan alkuun iso voima :hug: A-L-M:lle... Koita jaksaa... :heart:

Hirmusesti oli kaikki kerenny kirjottelee parin päivän aikaan joten tasapuolisesti +++ :whistle: puhaltelen petipuuhiin päässeille ja olikohan joku saanu plussankin... :flower:
:hug: tädin vierailun kohteeksi joutuneille...

Nopeasti omaa napaa.. Täti ei oo tullu vieläkään ja nyt alkaa joko se tädin puuttuminen tai sitten se plussan puuttuminen masentaa, molemmat yhtä paljon.. :headwall: Kierto ei oo ikinä ollu näin pitkä ja eikun näkyy pidentyvän kun ei ole edes minkäänlaisia tuntemuksia et täti tulis ja mulla on yleensä voimakkaat sellaset ja taisipa tuolla olla puhettakin ni mulla on aina ollu hirveän kivuliaat kuukautiset ja kesto noin viikon verran tai sitten reilu.. Sain voimakkaaseen vuotoon jopa lääkkeet jotka eivät kuulemma ole esteenä raskautumiselle..

Äsken testattu joko onneton haamu tai sit mun näköharha ClearBluella.. :headwall:
Tää ei oo oikeestaa enää edes hauskaa..
Aamulla testattava varsin sit uusiks.. No tuli kuitenki taas vuodatus..

Aurinkoista viikonloppua kaikille.. :flower:

-BabyHope-
 
Voi A-L-M!! :hug:
Toivottavasti nyt kuitenkin kaikki olis tullu pois kohdusta. Hui kamala, mahdoit säikähtää ku kuullostaa lukiessakin jo kamalalta.
Vaikka niin mäkin vuosin ku se keskenmeno tuli ni verta ja lapsevettä ja vaikka mitä ja ambulanssilla mäkin sairaalaan menin...
Mutta jaksamisia ja toipumisia sinne kovasti!!!! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alisa84:
Kuinkas moni joutuu/pääsee/saa mennä juhlimaan valmistujaisia/yo-juhlia?
No tänä vuonna ei oo mitään tollasia juhlia tiedossa mutta meillä on vkon päästä omat häät!! :heart: :heart: :heart:
Ja kovasti tietty ootan sitä maailman parasta häälahjaa = + ja hyvin menevää raskautta, josta terve vauva syliin saakka. Saas nähä...
 
A-L-M: kauheita olet joutunut kokemaan! paljon voimi ja iso lämmin :hug:

BabyHope: ihan kuin lukisi omaa tekstiä :D ihan täsmälleen sama tilanne siis täällä kuin sinulla! Tänään lähden hakemaan clearblue testin apteekista kunhan se aukeaa. Jos se on TAAS nega niin sitten kyllä yritän odotella vaikka viikon ja ellei tätiä edelleenkään kuulu niin testaan ja mahdollisesti otan yhteyttä terveyskeskukseen jos tulee vielä silloin nega.
nöttiäinen: oih, ihanaa, omat häät!nautihan joka hetkestä täysin rinnoin, vaikka loppusuoralla ennen häitä voikin tuntua stressaavalta (ainakin omasta kokemuksesta tiedän :) ) ihanaa häänalus aikaa sinulle :heart:

Nyt odottelen, että se apteekki aukeaa...vaikka pelko jo valmiiksi, että en vieläkään saa selvyyttä tähän mahdottomaan tilanteeseeni :/

Ihanaa hellepäivää kaikille!
 
A-L-M :eek: :hug: :hug: Kamalaa!Voimia!

Vähänkö romanticoa tiedossa nöttiäiselle :heart: Meilläkin juhlitaan tänään hääpäivää. Anoppi hoitaa lapsia ja me painutaan Kämpiin :heart: Sää onkin kuin morsian, hih.

Plussatuulia =)
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



mely................................KM 12/08..........................KP 4/27-37
tiitu87..............................KM 11/08, 03/09................KP 9/30
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 12/28-30
Tupu76.............................KM 11/08, 04/09................KP 14/29-30
Murmelin...........................KM 01/09..........................KP 14/28-38
MLL..................................KM 11/08..........................KP 14/27-32
Orion................................KM 02/09..........................KP 15/50
harakanhattu.....................KM 04/09..........................KP 17/
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 27/28-30
BabyHope.........................KM 09/08, 01/09.................KP 39/33
nanakuu...........................KM 11/08
Hempukka87......................KM 12/08
Perhosia............................KM 01/09
zamoon.............................KM 07/00,07/08,09/08
MeaMimosa...................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Miukkari............................KM 02/09
Alppiina............................KM 04/09
Alisa84.............................TM 05/09
Tash...............................KM 12/08, 05/09



HAAVEISSA TOINEN



Zalmiakki.........................KM 03/09..........................KP 10/
Sinimarja.........................TM 02/09..........................KP 12/27-34
tillukas...........................KM 05/09...........................KP 17/31-35
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 25/24-28
Elwi................................KM 11/08..........................KP 36/17-42
Nappula...........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola.............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
Spark..............................KM 02/09
mama-L...........................KM 04/09
jasimi..............................KM 01/09, 05/09
kellopeliappelsiini...............TM 04/08, KM 05/09
Eelis................................KM 04/09
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Happihyppy.......................KM 02/08, KU 12/08...........KP 1/28-30
Sapfo...............................KM 05/09.........................KP 12/
Varanikki...........................KM 04/09.........................KP 25/28-32
Omenaruusu......................KM 10/01, 10/08................KP 27/23-30
pinpella.............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 15/30-33
k-enkeli............................KM 01/09, 03/09
MannaHari.........................KM 03/09



HAAVEISSA VIIDES



mother4.....................TM 02, KM 06/08, 12/08..............KP 18/28
coitus interruptus.....................KU 04/09......................KP 25/26-28






TAUSTALLA:

Filuuri, Liinakko, Unicco, catzu, pikku-pirpana, Maaria75, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Syyskuu: Snowball-TYTTÖ, ElinaMaria-TYTTÖ, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija



 
A-L-M, hui ku pelottava kokemus, halaus sulle!

BabyHope ja Elwi teille mulla on peukut niin pystyssä kuin vain olla voi!

Itselle ei kuulu mittään, menkat pitäisi alkaa ma-ti-ke-aikoihin, ja oletettavasti alkaakin, kun ei mitään fiiliksiä ole. Tavallaan nyt toivonkin et alkaa, kun olen sen verran railakammin juhlinut viime aikoina, ja morkkis olisi kamala, jos oisinkin raskaana. Vaikka ei siinä vaiheessa vielä oiskaan vaikuttanut... Mulla alkoi kesäloma eli työttömyys, jee! Elokuussa sitten taas jatkuu, on tämä kyllä niin riistämistä tällä alalla, kun joutuu kesät kärvistelee työttömänä ja sitten taas uutta sopimusta elokuusta, prkl...

Mutta ihanaa aurinkoista lauantaita kaikille, nautitaanpas nyt kesäsäästä :flower:
 
Jestas A-L-M Pikaista toipumista sinulle. :hug:

Baby-hope tuo haamuhan kuulostaa lupaavalta, heti tänne kertomaan kun olet uusiksi testannut. Peukut on pystyssä.
Elwille samoin. Ja tietty kaikille muillekin. Tulossa hellepäiviä ja sehän tietää hikisen romanttisia hetkiä makuukamareissa, eiks jeh. :D

Nöttiäiselle vielä tiedoksi, että kun itse aikoinani menimme naimisiin, sitä ennen siis keskenmeno ja usean kuukauden yritys, niin heti papin aamenen jälkeen sitten tärppäs ja ihana esikoisemme sai alkunsa. =)
Oikein ihania häidenaluspäiviä teille!

Omaa napaa sen verran, että aamuyöstä kun vähän touhuiltiin, niin mies kysyi että jokohan tärppäs ja mä kun luulin ettei hän ole edes kovin innostunut enää ajatuksesta. Tosin mä en ole yhtään varma tästä kierrosta, että voiko tärppiä edes odottaa, mutta toivossa nyt kuitenkin eletään. Ajallisesti oviksen pitäis olla näinä päivinä.

Ihanaa viikonloppua ja kesän alkua nyt kaikille,
Meriaani
 
A-L-M voi hitsi! Varmana pelottava kokemus! Onneksi selvisit kumminkin :hug: :hug: :hug:

nöttiäinen ihanata :D kyllä minuakin jännittäisi kamalasti! :heart:

oma navaton Alkaa olla varmuus ettei ole tärpännyt kun toisen päivän päänsärky ennakoi noita menkkoja vahvasti. Onko kellään muulla menkkojen alla päänsärkyjä?
 
Juu ClearBluella testattu aamulla ja negahan sieltä taas tuli... :|
Mikähän ihme nyt mättää....
Elwi nii mä katoin tossa että sulla on sama tilanne.. Toivottavasti sinä saat edes sen toisen viivanki siihen.. Viikonlopun aikaan jos ei menkat ala ni si alkaa ottamaan päähän kyllä oikein uskolla.. ja on mulla edellisissä raskauksissa näinä päivinä se viiva ollu jo siinä..
Onks se yleensäkkään mahdollista että se tulis vasta hirmu myöhään?
:headwall:

Meillä ei ole lakkiaisia tiedossa, syksyllä vasta yhdet häät..
Nöttiäiselle onnea.. :hug:

Jaahah.. jos aamukahvia vaikka...
 
Nega testattu clearbluella. Kolmas kerta toden sanoo eli kyllähän tässä pitää jo alkaa uskomaan, että en ole raskaana. Ei auta kuin menkkoja odotella. Ajattelin kuitenkin soittaa terveyskeskukseen, mikäli alkaa kierto venymään todella pitkäksi. Olen lukenut, että teroluteilla on jollain "pysäytetty" pitkä kierto. Korjatkaa jos olen väärässä. Mullahan ois terojen resepti hakematta eli seuraavaan kiertoon ne todellakin otan käyttöön. Tulis vaan ensin ne menkat :headwall:

Mut joo, tää maire ei meinaa asiasta masentua :D Kävin äsken kunnon hikilenkin, joten höyryt jäi lenkkipolulle. Tänään ois luvassa ystävien seuraa ja kylmää siideriä :p
Oikein ihanaista lauantaita kaikille!
 
Onpas ikävää odottelua BabyHopella ja Elwillä.
nöttiäisellä on sentään muuta ihanaa ajateltavaa, onnea jo etukäteen! :heart:
Itsellä on VIHDOIN vuoto loppunut ja toivoa näköpiirissä :wave: Olenkin jo vähän kaivannut sänkykamaritouhuja :whistle:

Ihanaa aurinkoista launtaita kaikille! Tämä mamma pääsee tänään piiiiitkästä aikaa rilluttelemaan!!!
 
Babyhope ja Elwi :hug: :hug: on joo ikävää tuollainen.Koittakaa kestää.

nöttiäinen Teilläpäs kesä alkaa ihanasti :heart: Paljon onnea :flower:

Minäkin odottelen ovista sekavin tuntein ku tekis mieli toivottaa tuo mies ties minne :headwall:
Onko kenelläkään muulla ovis oireena tälläistä kiukkua? Ku tuntuu et tää on mulle ihan tyypillinen vaiva aina tähän väliin kun pitäis lemmiskellä :ashamed:
 
Varanikki :D Täälläkin yksi herkkuperse :p

Elwi Täällä ollaan yhtä pyörryksissä näiden ajatusten kanssa.. Pääkoppa heittää aivan ihme oireita.. oivoi. Täällä kierto laitettu käyntiin teroilla sillon ku lopetin pillerit. Menkkoja ei kuulunu eikä näkyny, joten aloitin terot ja sieltä ne tuli eli ei sun tarvi niitä menkkoja ootella, vaan voit aloittaa ne vaikka heti kiertoa käynnistämään :)

ALM Voi hurja mitä olet joutunut kokemaan :hug: Todella ikävää ja pelottavaa! Jaksamisia! :hug: Tulehan ilmottelemaan itestäs :heart:

nöttiäinen oi, omat häät :heart: Ihanaa! Joko jännittää? Joko kaikki on valmiina juhlia varten? :)

Sun rise On tuo kyllä niin törkeetä, ku joutuu olla työttömänä kesän ja sit syksyllä kinutaan kuitenkin töihin :kieh:

Pahoittelut negoista elwi ja babyhope :hug:

Täällä lämmöt sahaa ihan omaa rataa.. Ärsyttää, mut silti pakko mittailla :D
 
Apua...huomenna pitäis tädin tulla...otin tänään rankan työ viikon päätteeksi pari lonkeroa jotka kihahti päähän kuin häkä ja kohta oksensin....

Mikä mulla on?

A) maha tauti tulossa?
B niin kova veetytys työpaikkaan et "tuska" purkautuu näin ;) ?
D) raskaana?
E) voiko alkavat menkat aiheuttaa tälläistä?
 

Yhteistyössä