Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Bee
Moikka!

ONNEA epskeps!!! Tosi mahtava uutinen! :attn: :flower: :flower:

).:) Hcg arvo oli laskenut maanantaina kymmeneen ja nyt vaan odotellaan menkkoja että pääsisi uuteen yritykseen! Pco:n takia menkat tulee mulla miten sattuu, joten aloitin Jasmin kuurin viikoksi. Jospa ne houkuttelisivat kuukautiset esiin. =) Tällaista kyttäämistähän tää nyt sitten on..

Mulle ei sitten selvinnyt että oliko raskaus ku vai sainko keskenmenon. :eek: Toisaalta eihän sillä mitään väliä ole, olisi vaan ollut kiva kuulla jonkinlainen tuomio.

Vähän turhan omanapaista teksiä oli nyt, mutta on vähän hoppu lähteä äidille kahvittelemaan!

Kaikille mukavaa viikonloppua ja onnea sen plussan metsästyksessä! :heart:
 
Vielä kysymys täältä sairastelun keskeltä (kun on aikaa ajatella kaikkea mahdollista), eli liittyykö munasarja/kohtutulehdukseen aina kova vatsakipu? Mullahan siis on jo n. 7 viikkoa kaavinnasta ja ensimmäiset menkatkin jo olleet. Nyt kun nousi tuo kova kuume niin ajattelin, että voisiko liittyä tulehdukseen. Maha ei siis ole kipeä, jos muutamia vihlaisuja munasarjoissa ei oteta huomioon. :ashamed: (No nyt tää alkaa kuulostaa joltain lääkäripalsta vuodatukselta... :LOL: )
 
Epskeps.Jos laitat siihen 4:s toiveissa.
Neitikevät:nyt meet äkkiä käymään lääkärissä.Jos kohtuun jääny vielä jotain,niin ne voi aiheuttaa tulehduksen.Käyt siellä niin kattovat ja ottavat kokeita.Mun äitillä oli munasarjatulehus ,niin se ei pysyny ees käveleen kunnolla.Sano et aivan hirveet tuskat.Sektion jälkeen mulla oli joku tulehus,mut olin sellasissa tropeissa,et en kipua tuntenu mut en pysyny pystössä,ei ollu tasapainoo ollenkaan ja kuume nous korkeelle,niin siittä huomattiin.Kai se kohdussa tai siellä haavassa oli,kun tiuputuksessa pantiin sit antibioottia.
 
Tervetuloa Typy83 pahoittelut keskenmenosta :ashamed: :hug: :hug:

neitikevät: Pikaista paranemista
Mulle sanottiin synnytyksen jälkeen, että tulehdukseen liittyy aina kovat mahakivut. Mutta käyhän ihmeessä tarkistuttamassa tilanne, jos epäröit.

Bee: Etkö saisi mistään tietää, oliko tapaus ku vai km? Tokihan se olisi sun hyvä tietää vastaisuuden varalta... Kiva kuulla susta =)


Just tulin kotiin, kävin kaupassa, lääkärissä ja pojan haudalla...Järkyttävä tuuli ulkona!
Pitäis lähtee silti ulos, voisin ottaa vain yhen koiran ja lähtee tekemään rauhallinen kävelylenkki...
 
perjantaita

Hyvää viikonloppua kaikille!

Huominen vielä töitä ja sitten kaksi vapaata.
Poika ei tällä hetkellä vaikuta kipeeltää... ruokaa tahtoo parhaillaan että lähdetäänpä ehtimään sapuskaa..

Äitee: Kurjaa kun täti tuli :hug:
Jospa se Tuizun luo löytäisi tiensä että pääsette uudelleen toivomaan ja kuumeilemaan :hug:

Typylle tervetuloa!

Julietta: ????? :D :whistle:
 
voihan venäjä jos en paremmin sano!
Lekuri ilmoitti että sussa mitään vikaa ole, kaikki on niinku pitääkin, sanoi vaan että ei ne sairaanhoitajat kaikkea ymmärrä oikein kertoa, turhaan vaan säikyttelevät. Joten kaikki on niinku pitääkin eikä sitä "tissimaitohormoniakaan" ole enää, ja yritystä lisää vaan kehiin...
-->
ja sitten
ja ehkä toinenkin

olenkohan liian vaativa...
 
Heips! Isot onnittelut epsulle myös minulta!!! :heart: :heart: :heart:

Uskaltaisinkohan kertoa että minutkin voisi lisätä haamuilijoihin. Sain siis tossa tiistaina testiin myös toisen viivan jossa kylläkin punaista väriä mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Täytyy tässä viikonlopun aikana testailla uudemman kerran jos ei vuoto ala. On nimittäin tullut nyt keskiviikosta lähtien sellasta rusehtavaa tuhruvuotoa aina silloin tällöin elikkäs nyt sitten pelkään että kesken meneee tämäkin. :'(

 
miikkis oikein suuri voima :hug: rutistus täältä, toivottavasti lähtee se kysta itsekseen pois ettei leikkausta tarvita, kyllä nyt vähän liikaa koetellaan :hug: älä kuitenkaan kauhean kauas katoa , kyllä me kaikki täällä sua kaivataan =)

zelda :hug: ja voimia, tuli kanssa kyynelet silmiin kun luin sun kirjotusta, ihan liikaa pahoja asioita, mutta onneksi on jo ne ihanat lapset, vaikka surua ei pois viekkään niin pitää ainakin kiinni elämässä :hug:

tuutikki hurjasti onnea :heart: :heart: kyllähän monella on alussa ihan vaaratonta tuhrua, toivotaan parasta :)

typy83 tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi :hug:

äitee :hug: mutta tästä kierrosta plussataan, eiks juu ;)

arska et ollenkaan vaativa, päättäväinen vaan ;) sinäkin tästä kierrosta, juu päätetty on :D ja onhan hyvä että olet terve, vaikka ei syyllistä keskenmenoon löydettykkään

täälä alkaa vuoto loppuun onneks, miksköhän mulle tulee aina tässävaiheessa kiertoo kauhee paniikki, että millonkahan se ovis on ja osutaanko oikeeseen aikaan ym. ym. eihan sille nyt vielä mitään voi katsellaan vaan päivä kerrallaan........

danjuska pikaista paranemista pojalle :)
 
Eliisa80 ja Aurinkoenergiaa juu,tästä kierrosta plussataan sen päätin ja mieskin haki tänään mein "vauvapillerit" apteekista (glomifenit)

Typy83
pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa :hug:

tuutikki Paljon onnea ja tarroja pienelle matkaan mukaan :flower:
 
Hellou.... Olipas kiva tulla kotiin... ruoka valmiina ja siivottukkin on! =) On mulla sitten hyvä aviomies... Sunnuntaina vietään sitten jo 3kk-hääpäivää. WAU! ;)

Kävin apteekissa töihin mennessäni. En käy ikinä tossa meidän kylän apteekissa kun on liikaa tuttuja. Kävin sitten kaupungilla semmosessa missä en oo ikinä käyny. Sain just otettua testit hyllystä niin eiköhän siihen tullu farmaseutti. JA TUTTU SELLAINEN. Että ottaa päähän... Alkaa juorut liikkumaan... Pienen paikkakunnan pahat puolet.. :/

Niin... että testit tuolla polttelee, en vaan haluais testata negaa taas.. Eli odotellakko aamuun vai mennäkkö pissalle???? Ei uutta raskausoirerintamalla, paitsi kauhea väsymys iski just nyt. Tätioireitakaan ei ole. Tässä vasta pulma!

T:J
 
Nyt en kyllä tiedä enää, mitä ajatella. Äsken menin tekeen testiä veskiin, ja samalla huomasin, et alkkareihin oli tullu punaista vuotoa. No, testin olin jo ottanu pois pakkauksesta, joten tein sen sit. Tuli sit kaikkien aikojen haamujen haamu, eli TOSI hailakka haamu... Nyt en tiedä, onko täti paikalla vai oonko raskaana!!
 
iltoja itse kullekkin

Julietta: Mihin tulokseen päädyit testaamisen suhteen??

Tuutikille onnitteluja ja pienelle jarruja matkaan!

Mouse: Toivotaan että se viiva vahvistuisi!! :hug:

Eliisa:Mulla aikalailla saman moisia tuntemuksia.. kovasti mietin että millon ovis on, entö jos ei tärppää jne.. mut haluasin mennä vaan päivä kerrallaan ja mieluiten ola miettimättä koko asiaa.. mutta kun päivät kuluu vaan niin hitaaasti.. Nyt tuntuu että varmana jaksan odottaa, toivoa ja pettyä kerta toisen perään sen puoli vuotta ennen kun tärppää.. niin joka kerta.. puolen vuoden jälkeen en enää jaksanut toivoa ja odottaa niin silloin se tärppäs. huh kun ihan miltei hengästytti tämä sepustus :LOL:

Tatu unilla ja ite pitäs vielä huominen jaksaa töissä..
mitähän sitä keksis vapaapäivien ratoks :whistle:

makoisia unia kaikille ja Äiteelle mukavia pikkujouluja ja muista tonttuilla :LOL: :xmas:
 




Haaveissa esikoinen

Syksyinen haave....KM/KU 10/07
Bee........................KM/KU 10/07
Neitikevät 26v..........KM 08/07
NinaTT......................KM 09/07
Jemima.....................KM 07/07
Julietta......................KM 09/07
Gatsu 25v.................KM 06/07
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07
Mouse......................TM 07/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Emppu78.................KM 06/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Nannukka................KM 04/07, 07/07
Miikkis 25v LAHTI....KM 12/06,TM03/07,KU05/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Irtosora 35v.............KM 08/07.............................KP 8/29
Kiti07.......................KM 05/07.......................KP 9/28-29(-35)
Miukuli 22v HKI........KM 07/07..............................KP 14/-
SatuKa 29v..............KM 05/07..............................KP 19/28-32
Tinii 21v HKI.............KM 02/07.............................KP 29/28-40

Haaveissa toinen

Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Tapsu85..................KM 09/07
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Emik 30v.................KM 06/07, 09/07
Epskeps 36v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 1/28
MyAngel.................enkelipoika 06/07.................KP 11/28-29
Danjuska................KM 08/07..............................KP 12/-
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 15/26-29
Orchid.....................RK 06/07..............................KP 29/28-30

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07
Minda........................KM 07/07
Äitee2 28v.................KM 06/07............................KP 2/26-28
Aurinkoenergiaa 27v..KM 06/07...........................KP 6/28
Eliisa80.....................KM 05/07,09/07..................KP 8/-
Nättitähti...................KM 09/07............................KP 11/31
Tuulenpuuska...........KM 02/06, 08/07..................KP 24/-

Haaveissa neljäs

Zelda
MargeSimpson 24v LAHTI KM 07/06,10/06,enkelipoika 07/07 KP...13/29

Haaveissa kuudes

Rouva Rajatapaus 34v......KM 08/07.....................KP 18/-

Haamuilijat


Tuutikki
Mouse

Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
Minky
Vinja
Sipuli
Sopuli83
Ninni78
Tyynex
Suppis76
Haikara
Tonttutiina
Strömsö (ent.Hippula)
Puella
Pulttibois
Nasuliini
Mimmuli82
Malttamaton
Beccy
Repa
Viuhtis
Hiidi
Giia
Risukasa
Amira
Dulle
Marleena83
Stoppis
Margherita
 
Pulttis, kiitos


Julietta


Mouse toivottavasti kyse on vaan valemenkoista ja testi tulos tuosta vahvistuu :heart:

).(Väsy painaa..
Tämäkin yökukkuja joutuu kerrankin menemään ajoissa nukkumaan. Hyvää yötä!

Ai niin, viime yönä näin unta vauvasta
, pienestä pojasta jolla vaaleansiniset paita ja housut ja paidassa nallepuh-kuva. Mietin siinä unessa et meidän Eliaksellahan on samanlaiset vaatteet.. Sitten se vauva tahtoi syliini ja ihmettelin että miksi (luulin että se vauva on mun kummipoika) miksei se äitinsä syliin tahdo, niin joku sanoi että se on mun poika, että tottakai se äitinsä syliin haluaa.. :heart:
Et tämmöisii unijuttuja täältä..
 
Järkky yö takana,heräsin 4 aikaan kun olo tuntu märältä ni oli täti kerpele innostunu oikein kunnolla :| onneks laitoin paksun pyyhkeen alleni ni patjat ei menny pilalle...mut sitä ihmettelen et kuin voi nainen vuotaa näin paljon kuolematta siihen??sitä mieskin ihmetteli kun kotiutui samoihin aikoihin töistä...noh,jospa ottais muutaman punaviinin illalla ni eikös se tasota ton veren määrän ;) vaikka aamulla sitten koskeekin päätä mut :xmas: mikä :xmas:
 
Lauantaita...


Onnea Tuutikki :flower: :flower: Tarrasukkia matkaan =)

Mouse: Toivotaan viivan vahvistumista :heart: :heart:

Julietta: Tyhmä testi
tyhmä!

Äitee2: Nooooh, nauttikoot täti nyt vierailustaan, kun seuraava vierailu onkin vasta reilun vuoden kuluttua
Hauskaa pikkujoulua


Epsu: Ihana uni
Jospa saatte toisen pojan ;) No niin, nyt sun ei tarvi olla peloissas keskenmenosta, tai muusta. Sulle näytettiin jo tuo tuleva masuasukki


ON: Olo väsynyt |O Nukuin yön jotenki huonosti
Pitää ottaa tänään päikkärit...

Katottiin miehen kanssa leffoja, et mikä mentäis kattomaan tänään. No vastaan tuli sellainen uutuus kuin PAKSUNA! No joo... taidetaan jättää väliin


Miikkiksen lasketun ajan muistoksi sytytin aamulla herätessäni kynttilän. Huomenna palaakin sitten meidän lasketun ajan muistoksi kynttilä. ...Niin surullista...


Nyt menen hakemaan lohtua miehen kaniksesta... Hän pitää tänään vapaa päivän... Haluaa olla tukenani koko viikonlopun. Ihana...:heart:

Moikka taas...
 
kotirokki
MOI :wave: En tiedä kuulunko vielä tänne, mutta eilen alkoi elämäni ensimmäinen keskenmeno. Onneksi meillä on tuo esikoinen, joka täyttää kohta 1v. Raskausviikkoja oli kasassa vasta 5+2 ja sit alkoi ihan kuin normi menkat. Haluttaisiin kovasti lapset pienellä ikäerolla ja varmasti taas yritetään heti kun mahdollista!
Mulla oli täs edellisessä tärppikierrossa ekaa kertaa clomit ja terot käytössä. Nyt vähän mietityttää niiden käyttö ens kerralla... Mites se muuten on tällaisen varhaisen keskenmenon kanssa, et koska voi yrittää uudestaan. Jos siis kohtu tyhjentyy itsekseen ilman jälkiseuraamuksia?
 
Tervetuloa joukkoomme kotirokki
Pahoittelut keskenmenostasi

Mulla ei ole ollut keskenmenoa (enkelipoika syntyi rv 23) mutta oon kuullut, että jos km tapahtuu varhaisessa vaiheessa ja kohtu tyhjentyy itsekseen, niin uuden raskauden yrittämisen saa aloittaa heti. Rimpauta kuitenkin neuvolaan/lääkärille jos asia mieltäsi painaa. Näin kuitenkin on tohtorit sanoneet tuttavalleni.

Kädet on tosi kipeet, olin maalaamassa aitalautoja. Pitää saada piha aidattua ennen kunnon lumentuloa. Täs on tonttia noin 8000 neliöö, joten puutavaraa menee pikkasen

Mies pätki lautoja, minä maalailin, ja hän ruuvasi ne kiinni. Ah, kohta on koko aita valmis
Onhan sitä tässä työstettykin keväästä lähtien...

Taitaa ovis kolkutella ovella, on sen verran tuota alamasukipua ja vihlontaa vasemmalla puolen... Mutta edelleenkään en oo tietoinen missä kiertopäivässä menen... Ovelasti hämään itseäni katsomatta kiertopäivälistaa
Niinkuin muka raskautuminen tapahtuisi paremmin kun en koko ajan kyttää kiertopäiviäni...

Palaillaan taas...
 

Yhteistyössä