Km:n jälkeen kuumeilevat vol.2

Aika huisia, viime yönä mun unessa mä näin kynän, paperia ja käden. Se käsi kirjoitti paperille, ja samalla ääni sanoi sen saman mitä käsi kirjoitti, että:

Seuraavat 4 jotka plussaa, on Epskeps, Orchid, ja .........


Mä heräsin, ennenkö mä näin mitä se käsi vielä kirjoitti. Hmmmm...no ainakin Epsun kohdalla osui oikeaan
Joten Orchid sitten seuraavaksi


Arvakkaa harmittaako, kun en nähnyt niitä kahta muuta nimee... Se ääni sano ne kyllä, kun se ääni meni pikkusen sitä kättä edellä, mutta en saa päähäni mitkä ne 2 muuta nimee oli
En muista :ashamed: Sen tiiän, ettei se ainakaan mun nimimerkkiä sanonut, joten ne on jotkut 2 muuta


Että sellaista tällä kertaa :whistle:
 
no huhuh Eps minkä yllärin järkkäsit meille! :heart: :heart: :heart:
Sinun plussailuasi olen niin kovasti odotellut ja jännäillyt joka kierrossa ja olen tajuttoman onnellinen puolestasi.

Onnea odotukseen!!


ja pikkusille kauheasti tarrasukkia!!

Nappaahan minutkin mukaasi!
 
kuulitkohan nyt varmasti :D

ihana alku päivälle :heart: :heart: :heart: :hug: :hug: voi vitsi, mä oon nyt ihan sanaton, nyt vaan koitat nauttia =)
ja pikkuiselle kaikki mahdolliset liimat ja tarrat sinne masuun :heart:
 
Epskeps :hug: Paljon onnea tätäkin kautta :heart: :heart: pienelle paljon tarroja mukaan.Johan tätä on odotettukkin ja nyt voisin sanoa et:mitä mie sanoin ;)

(.)Tää lähtee kohti apteekkia todeten testissä taas negan...mihinköhän minun positiivisuus on kadonnu?tällä hetkellä vähän kypsyttää tää tilanne koska teroista huolimatta ei ole täti oireita (en kyllä niitä toivokkaan) eikä kauheesti plussa oireitakaan ja kierto on kuitenkin jo aika pitkällä...paha olo,jano ja vessa ravitus on ainoot oireet mitä on mutta noita on nyt ollu joka kierrossa...naisena olo on välillä niin :kieh: :headwall:

 
Onnea Epsuuuuuu! :flower: :D
Ihanaa! Tule tuonne odotuspuolelle kunhan uskallat. Meitä on tuttuja siellä jo vino pino. Ja lisää mahtuu aina!

-A- *Lähteen palaveriin hymyillen - osallisena teidän onnesta* :D
 
VAU EPSUU Onnea ihan hirmuisesti :heart:

MyAngel mahtavan unen oot kyllä nähnyt, toivottavasti pitää paikkaansa =) Nyt rupes vaan enemmän jännäämään itteni puolesta.

Ei kerkee nyt töistä enempää, palailen illalla linjalle...
 
Kiitos teille, olette niin ihania!! Teidän ihanan lämpimät onnittelunne tuntuvat tänne asti ja se saa oloni aivan megahyväksi!
Pää on ihan pyörryksissä kyllä vieläkin
Pitää tuossa joku päivä vielä testailla uudemman kerran.. Uskomatonta


Orchid sitten seuraavana ilmoittamaan, eikös vaan
ja Äitee kanssa
ja kaikki muutkin!!!
 
VOI EPSU MINKÄ TEIT ;) Siis aivan mieletöntä!!! Et usko miten onnellinen olen teitin puolesta, superpaljon vauvaliimaa ja tarrasukkia teille matkaan ja uskoa siihen että kaikki sujuu tämän murun kanssa hyvin :heart: :heart: Pysy vaan meidän luona niin kauan kuin haluat, ei susta haluta luopua, mutta parempi näin :D

MyAngel: Aivan ihana uni, siis aivan mahtava!!! Sun pitää parantaa tuota muistitekniikkaa vielä niin saadaan loput kaks plussaajaa selville (sinä ja minä ;) ) :LOL:
 
Hellou! Ja ONNEA EPSKEPSILLE!!!! :flower: :flower:

Äitee2:Mullakin alkaa jo huumori loppua... Ei ole tätioireita eikä plussaoireita...(tai siis kyllä mulla aina välillä jotain tuntemuksia on mutta kun ei mitn tapahdu.) KP nyt 36. Mäkin taidan kurvata apteekin kautta. Täytyy kysyä voisko sieltä ostaa niitä plussia kun noihin negoihin oon jo niin kyllästyny....

Oon jo vissiin pari viikkoa kuulostellu tädin koputtelua, mutta ei! Kyllä siellä pakko on jonku kolkutella oikeesti ja oon onnellinen jos toinen näistä vaihtoehdoista nyt astuis esiin... olkoon vaikka sitten se täti, mut nyt on jo pakko päästä eteenpäin.

MIIKKIS:Oliko sulla tänään se aika sinne yksityiselle? Meetkö ihan jollekin lekurille vai sen ihanan kätilön juttusille?

T:J
 
Julietta: Nyt kipin kapin apteekkiin ja kysyt just se testi jossa plussa ilman lisämaksua :D bd pystyssä olen täällä että se on se vaihtoehto numero yksi ;)
Tulehan heti kertomaan tulos.... Taidat olla numero kolme MyAngelin unesta :wave:
Juu, se aika on tänään klo 15. Hiukka jänskättää että mitähän se setä sanoo, eli lääkärille on ihan aika. Se kätilö sanoi että ei uskalla arvioida puhelimessa joten varasi ajan ihan lääkärille. Toivotaan että joku selitys tähän löytyy.. Mutta vähänkö olen itselleni vihainen jos sanoo että kierto menee normaalisti eteenpäin ENKÄ aloittanut clomeja :headwall:
 
Miikkis:VOIH, älä ole vihanen itelles. :hug: Eikai se sun vuoto ihan normaalia ollut ja siks sun käskettiin lopettaa ne pillerit. Niin muuten... Kellekkäs näistä asioista voi olla sit vihanen tai kelle voi valittaa??? Jumalalle vai? Vahinko että sieltä ei saa kyllä vastausta reklamaatioon. :x

Joo, tuu sit kertomaan. Kysyitkö muuten niitä hintoja siltä kätilöltä... Se tais olla se pelkkä masun päältä otettava ultra sen 40... tai sit mä muistan väärin ku olin niin sokissa... voi se olla enemmänki.. toi kuulostaa jotenki niin halvalta nyt.

Joo, vitsi kun oisinki se 3 nimi.. MyAngel:Voisitkos kysyä, kun seuraavan kerran nukut, että koskas Julietta saa plussan?! :D
 
Epsu: aivan mieletöntä...
jee.. niin sitä pitää
JESS!
paljon tarrasukkia
ja liimaa...


).:) miepä tiiän miksi meille tuli keskenmeno, siihen on ihan lääketieteellinen selitys, sain just tänään kuulla että miun kilpirauhashormoni on alhaalla, ja se on yksi suuri todennäköinen syy, että on tullu km ja en tuu raskaaksi..
huomenna lääkäri soittaa 10 jälkeen ja jutellaan ihan kunnolla siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miikkis:
MyAngel: Aivan ihana uni, siis aivan mahtava!!! Sun pitää parantaa tuota muistitekniikkaa vielä niin saadaan loput kaks plussaajaa selville (sinä ja minä ;) ) :LOL:

Joo pitää yrittää harjoittaa tota muistia jotta muistaisin sen äänen sanoneen meiän nimimerkit


Julietta: Täytyy kysäistä asiaa seuraavassa unessa :D

Tulin just neuvolasta, ihan vaan astmahoitajan juttusilla kävin. Siinä kun istuin ja odottelin, niin kanslian täti-hoitaja tuli sanomaan että minä istun väärällä puolella neuvolaa :headwall: Meillä siis toisella puolella on äitysneuvola ja toisella puolella tavalliset terkkariasiat + astmahoitaja. No minä siihen nolona ja hämmentyneenä, että "Ehei, en mä istu väärässä paikassa, mä oon menossa astmahoitajalle..." :ashamed: Hoitaja siihen, että "Ai anteeks, mä ihan meinasin ohjata sut tuonne äitiysneuvolan puolelle!"

Hoitaja oli jo häipynyt, kun minä kuulin itseni sanovan ääneen, että "Ei se mitään, mut mä luulen kyllä ite tietäväni sitten kun mä SAAN sinne puolelle mennä..."


Olo oli vähän niinku...

 
Pöö! Taas täällä! :D Kiitos kovasti teille kaikille onnitteluista!
Pää on edelleen ihan pökerryksissä. On sellainen hassu "mulla on salaisuus" olo
Käytiin pojan kanssa uuden Prisman avajaisissa ja mieli teki mennä hiplaileen vauvojen vaatteita ym. roipetta
mut en vielä kuitenkaan uskalla..
Meitsiä muuten kuvattiin sitten Prisman mainokseenkin
Saas nähdä "julkaisevatko" sen edes. Mahtaa olla kauheeta katteltavaa..


Mut nyt me lähdetään tuonne ulos. Pääsee poika leikkimään taas työmiestä..
 
ONNEA EPSU IHAN HIRVEÄN PALJON!!!! :D :flower: :heart:
Voi kun ihanaa =) Nyt paljon jarruja pienelle!

MyAngel: Kysäseppäs siinä unessas että millos mahdollisesti mulle plussa suotaisiin.. vai mitääkö taas puoli vuotta odotella :whistle: ;)

Mites Julietta.. joko apteekissa kävit?? Entä Äitee??

mut nyt on jo kiire.. oon ollu ahkera ja sain jopa yläkerran siivottua töitten jälkeen :D
palailen illemmalla
 
Nyt tulee vaan omaa napaa :ashamed:
Voisitko epsu poistaa mun kiertopäivät, kun taustailevana kuumeilijana ilmoittaudun :attn: Eli parin kierron kielto tulla tärähti.

Ongelmana on n. 6cm kokoinen kysta vasemmalla puolella (sillä ainoalla puolella)!!! Syynä on Hemon lääkärin "hutilointi". On määrännyt mulle Clomifenit ja sitten jättänyt seuranta-ultrat väliin eli munarakkula on kypsynyt, muttei puhjennut ja se alkaa kerätä nestettä ja nyt vaan toivotaan että se poistuu itsestään ja ettei leikkausta tarvita.
Mulla on hieman nyt plasmat sekaisin, jotenkin en vaan enää jaksa tätä pas.kaa :headwall: |O Kyllä mä edelleen täällä liikun ja privaa saa laitaa, mutta en taida niin kovin innokkaasti täällä teitä härnätä kun en kuumeilla saa :ashamed:

Toivotan kaikille kuitenkin aivan ihanaa syksyä ja toivottavasti plussia tulee paljon lisää!!!!!

Taidan painua nyt nuolemaan haavojani, en vaan haluiaisi jättää teitä koska olette kaikki mulle rakkaita! :heart:
 
Onnittelut Epskepsille! Vähän hieno juttu, että edellisen kerran tädin vieraillessa päätit että tästä kierrosta plussaat, ja niin siinä sitten kävi. Onnistuiskohan tuo meillä muilla?? =) Kun on riittävän päättäväinen niin jopas onnistuu. Toivottavasti plussia tulee ropisemalla lisää palstalaisille! Epsulle onnellista odotusta ja halauksia ja kaikkea muutakin hyvää. :heart: :heart: :heart:

Myangel, ihana muuten uusi nimimerkkisi, ja uskomaton toi uni! Että Orchid sitten seuraavaksi! Harmi että ne kaksi muuta nimeä jäi sinne uneen. =) Uskomatonta että sulla on tollasia unia. Mikähän noita lienet? :LOL:

Miikkis :hug: ja voimia sulle. Toivottavasti ei tarvi leikata kuitenkaan. Hyvää syksyä sulle myös, palaile kuumeilemaan sitten kun se on taas mahdollista!

Jään odottelemaan lisää plussauutisia... Äitee2? Julietta? =)
 
Ja Epsu, voi vitsi minkä teit! :heart: :flower: :D Onnea, onnea, tervetuloa odotuspuolelle! :wave:

Me ollaan menossa huomenna ultraan, siellä sitten varmistuu asiat ainakin jonkin verran johonkin suuntaan. Niiiiin toivon, että voin kertoa hyviä uutisia huomenna! =)

Viuhtis 9+1
 
Voi Miikkis, :hug: sanattomaksi vetää eikä varmaan mitkään sanat oikein mieltäsi piristä. Toivotaan että et leikkauseen joudu ja pääsisitte uudestaan yrittämään. Surra saa mutta älä mene liian kauksi :hug:

Epsu elä hylkää meitä ihan vielä.. kuka muuten listaaki päivittelis :LOL: vaan raahaa suurin osa perässäs tonne toiselle puolelle. Vitsi kun ilonen teidän puolesta :D
 

Yhteistyössä