Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Miks aika kuluu niin hitaasti?
Mä haluisin jo et olis kierto kunnossa ja pääsis ees yrittämään.... hoh. :/
Kun meille lääkäri sanoi että hyvältä vaikuttaa, et me ollaan nuoria ja tultiin ensimmäisellä kerralla helposti raskaaksi, että todennäköistä on että raskaudutaan helposti uudestaan. (ja MUN aivoissahan tämä vääntyy: heti seuraavalla kierrolla) :ashamed:

Kiitos kaikille lohdun sanoista... :heart: kai se on uskottava että tästä pääsee vielä eteenpäin ja elämään kiinni.

Mut miks ei vois kello kulkea nopeammin?! Ja olis jo ens kuukausi...
mut enhän mä ees tiiä mikä mun kierto on!! Niinkun normaalistikaan. Mä olin syöny ennen raskautta viis vuotta pillereitä, ja sit kesällä mulla oli kolmet kuukautiset ja sit mä olinkin jo raskaana. ja ne kolmet silloin kesällä oli ja menio miten sattui - mulla on epäsäännölliset menkat ollu aina...

No, kait se on vaan katsottava miten menee. Mut arvatkaa... mä oon jo ostanu greippimehua... sitä litkin jo nyt... :snotty:

Nyt töihin! :wave: (ei innosta sitten ollenkaan!!!)
 
Kiitos lämpimistä vastaanotoista! :hug: :flower: :flower:

Eilinen tosiaan meni sukkaa kutoen, ihan mukavaa hommaa, minä en niin hirmusti yleensä kudo ja nyt sain jopa 3 palmikkoraitaa tehtyä, hyvä minä! :D

Viime yön sain nukuttua, eka kerran pitkään aikaan koko yö, jesss! Siis vain wckäynti, mutta muuten unta vain kaaliin, mieskin uskalsi olla lähellä, ihanaa! :heart: Sattuuhan nämä jutut niin kovin miehiinkin!

Onnittelut sinulle My Angels hyvistä labratuloksista! :hug: :heart:

Tänään tein ehkä vähän uhkarohkeasti? Lähdin pyöräilemään, kun aurinko niin ihanasti paistoi Ostoskeskus Myllyyn asti pyörällä mennen tullen 12 km matkan! vatsaa alkoi sattua jo polkiessa sinnepäin, ja takasin tullessa sama juttu, tunsin kun vuotoa tuli, mutta onhan sitä tullut koko ajan perjantain jälkeen jonkun verran. Tuntui kotiopäästyäni supistuksia! Eipä kai siitä haittaakaan ole. Vatsakipu on laannut ja lämpöä ei ole, mielikin on aika hyvä! :heart: Aamulla tosin tuli itkettyä, mutta nyt on helppo itkeä, kun on vielä kotona. Töissä vaikeampaa, toiv tunteet ei ole niin pinnassa silloin enää.!

Tämä on odotusta ensin odotan , että vuoto loppuisi, sitten odotan, koska se alkaisi, siis menkat? Sitten odotan pääsiäistä ja jos vaikka se jälkitarkastus olisi silloin. Ainaista odottamista! :D

Odotan myös sitä, että olen kunnossa ja voimme rakastella taas, tosin kondomin kanssa, mutta parempi niinkin! =)

Ihanaa, kun olisi kaunista ilmaa, aurinkoa, paljon aurinkoa, se on niin ihanaa! :D B)

Kaikille ihanaa tätä päivää! :flower:

Rakkaudella Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Lopuksi vielä:

SUDENPENTU



Selviytyjä on se joka elää läpi ne päivät,

jotka on annettu.

Sudenpentu ei luovuta luonnonvoimien edessä.

Se päättää suunnan ja opettelee suunnistamaan.

Turkkiin voi tulla takkuja ja

tassuihin haavoja,

mutta se on päättänyt jatkaa eteenpäin
 
Ihanaa MyAngels
Siellä se tein pieni sisupussi on tiukasti kiinni
Toivon mukaan ei enää tulevia vanhempiaan säikyttele. Nyt vaan lepäilet ja otat rauhassa


Miikkis muru, yritän täältä kovasti perässä tulla
Tikkuleikkiä kyllä aloittelin tänään :ashamed: Mutta päätin etten käy niistä stressaamaan. Helppoa ku heinänteko


OmaNassu haastattelussa on käyty ja hyvin tuo tais mennä, ainakin se haastattelija sano että hyvin positiivisen kuvan meikäläisestä sai
MUTTA tuo työ olisi TAAS semmoista vuokratyövoimana olemista (kaupan alalla), mitä kokeilin tuossa vuosi sitten, enkä siitä niinkään tykännyt
Mut mut.. töihin pitäis päästä, joten katsotaan miten tän kanssa nyt käy. Se ukko lupas ilmoitella mahdollisimman pian. Ehkä sitten jo ENS VIIKOLLA ois töihin meno.. APUVA!


Kiitos kaikille tsempeistä!


Pinon vuosipäivänä haluan sanoa teille kaikille, että vaikka surulliset menetykset ovat meidät yhteen saattaneet, on ollut ilo ja onni tutustua teihin ihaniin, kultaisiin ihmisiin. Tämän pinon lämpö ja toisista välittäminen on lähestulkoon käsin kosketeltavissa. Toivon tämän vuoden tuovan onnea ja iloa kaikkien koteihin ja sen kaivatun nyytin.


Vuosipäivän kunniaksi palstan ulkonäkökin muuttui.. ;)
 
oi my angels ihanaa! alahan nyt nauttimaan raskaudesta! koskas teillä ultra jälleen?

(.) kävin tänään labrassa ja huomiseen saan odotella vastauksia. toivottavasti olisi laskenut ja miksei olisi kun kohtu tyhjentynyt holahtelemalla viimeiset 2vrk. ehkäisyä emme aio ottaa käyttöön. se tuntuisi jotenkin äääh... en osaakkaan selittää miltä, mutta ehkä ymmärrätte. ja ovis tikkuja koitan olla tilailematta, koska niistä tulee meille "pakkopulla" fiilinki. ennemmin seurailen itse olotilaa enkä kerro miehelle mitään, vetäsen vaan sänkyyn mukaan ;) hieman alkaa omantunnon soimaukset laantumaan, ja varmasti meistä jokainen niitä kokee, mikä ei ole oikein eikä reilua! nyt vielä toivon ettei kohtutulehdus iskisi tällä kertaa koska sitten joutuu elämään selibaatissa kuukauden ;)
ja ylipaino asiaa minunkin piti ihmetellä ääneen, koska itselläkin painoa -liikaa- johtuen synnytyksen jälkeisen masennuksen lääkkeistä. eikä minulle kyllä mitään siitä sanottu kun miettivät tehotarkkailua seuraavaan raskauteen ja keltarauhashormooneja. eikös tosiaan paino saata vaikuttaa raskautumiseen ei sen kestävyyteen?! onkos noilla keltarauhashormooneilla vaikutusta kaksosraskauteen? kun äitini kiven kovaa väitti asian olevan näin että meille syntyy sitten niiden mahdollisten lääkkeiden vaikutuksesta viisikot vielä... :eek: ja kun koitin asiasta googlettaa niin infona löytyi että niitä aletaan syömäänkin vasta oviksen jälkeen. äitini ei todellakaan ole mikään sisar hento valkoinen joten saattoi vetäistä tiedon ihan mistä vaan esim. 7-päivää lehdestä!
ostin kaupasta jotain juomaa jonka pitäisi puhdistaa, laihduttaa ja kiinteyttää kehoa! voi vitsit olen varmasti timmissä kunnossa tuon puolen litran jälkeen :p

ihme juomaa maistamaan lähtevä masukki
 
Danjuska taisi se puhuminen neuvolassa kuitenkin auttaa ja helpottaa oloasi
Sekin auttaa että saa itkettyä pahaa oloaan pois. Mä olen vienyt hautuumaalle kynttilöitä meidän menetetyille pienille ja vaikka se on toisaalta tosi rankkaa niitä kynttilöitä sinne sytytellä, niin se on ainakin mua auttanut ja helpottanut pahaa oloa. Ihana terkka sulla kun ois mukaankin tullut sinne hautuumaalle :heart: Koeta jaksaa muru


PS. Täällä meillä päin on ainakin yhdella hautuumaalla kivi jonne voi jättää kynttilän menetetyille pienokaisille. Siinä kivessä lukee (jos oikein muistan) :
Lapselle jota emme koskaan saaneet
Lapselle jonka saimme vain hetkeksi
Ei sulta yksikään unhoon jää

 
Danjuska taisi se puhuminen neuvolassa kuitenkin auttaa ja helpottaa oloasi
Sekin auttaa että saa itkettyä pahaa oloaan pois. Mä olen vienyt hautuumaalle kynttilöitä meidän menetetyille pienille ja vaikka se on toisaalta tosi rankkaa niitä kynttilöitä sinne sytytellä, niin se on ainakin mua auttanut ja helpottanut pahaa oloa. Ihana terkka sulla kun ois mukaankin tullut sinne hautuumaalle :heart: Koeta jaksaa muru


PS. Täällä meillä päin on ainakin yhdella hautuumaalla kivi jonne voi jättää kynttilän menetetyille pienokaisille. Siinä kivessä lukee (jos oikein muistan) :
Lapselle jota emme koskaan saaneet
Lapselle jonka saimme vain hetkeksi
Ei sulta yksikään unhoon jää

 

Yhteistyössä