Km:n jälkeen kuumeilevat Vol.3

Vol. 3 lähtee tästä...

Tervetuloa tänne kaikki jotka ovat joutuneet keskenmenon kokemaan. Täältä saa tukea, ymmärrystä ja mukavaa keskusteluseuraa




Ensimmäinen pino:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t701279

Vol.2
http://keskustelu.kaksplus.fi/t874288
 



Haaveissa esikoinen

JJ-t.........................KM 12/07
Vaimo85.................KM 11/07
Aili...........................KM 11/07
Kurreliini...................KM 11/07
ToukoMuru..............KM 11/07
Valssu.....................KM 09/07
NinaTT.....................KM 09/07
Betania...................KM 06/07
Angelina..................KM 07/07
Pullenah85..............KM 03/07
Miukuli 22v HKI........KM 07/07
Mymmelis.................KM 05/07, 07/07
Kummi.....................KM 11/06, 06/07...................KP -/30-32
Miikkis 25v ..............KM 12/06,TM03/07,KU05/07....KP 4/-
Tinkatar...................RK 10/07...............................KP 6/28
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 10/35
Emppu78.................KM 06/07.............................KP 10/-
Juuliai......................KM 11/07.............................KP 14/28-30
Siilura......................KM 10/07.............................KP 14/31
Tuizu 31v Nurmijärvi..KM 08/07..........................KP 17/-
Julietta......................KM 09/07............................KP 21/28
Diodium...................KM 11/07..............................KP 21/30

Haaveissa toinen

Fey.........................KM
Helmitaustailija.......KM 10/07
Kotirokki.................KM 10/07
Typy83....................KM
Smigul.....................KM 09/07
Myymä....................KM 09/07
EevaRouva.............KM 07/07
Kentia.....................KM 04/07
Tapsu85..................KM 09/07,12/07...................KP -/-
Danjuska................KM 08/07..............................KP 1/32
MyAngel.................Enkelipoika 06/07,KM 12/07..KP 1/28
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 2/26-28
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 14/26-29
Dasale....................KM -/07, -/07........................KP 44/23-28

Haaveissa kolmas

Mymmyry..................KM 12/07
Emunen....................KM 11/07
Kutmula....................KM 11/07
Elriina.......................KM 10/07
Singa........................KM 10/07
MissMaisa.................KM 09/07..............................KP -/-
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 4/30-32
Pamu k.....................KM 12/07..............................KP 22/-


Haaveissa neljäs

Zelda.........................KM
Surusydän...........enkelipoika 11/07
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 8/-
Masukki08.................KM 11/07............................KP 11/32-42

Haaveissa viides

Tilly...........................KM --/07, 10/07.................KP 8/-

Haamuilijat


Orchid
 
:wave:

lomat, joulut ja uudet vuodet on takana, tavallinen arki edessä!
mukavaa.
siis täällä taasen minäkin.
ei juuri mitään kerrottavaa...ollaan niin ku ei oltaiskaan...
:D ja katon koska ne menkat nyt sit alkaa...vaiko alkaako jos vaikka pikku ihme olis sattunut tuossa Joulunpyhinä. :xmas:
viikon päästä vissiin joidenkin päivälaskujen mukaan sit alkaa jos alkaa...

hei, ihan vaan ajatus, mitäs jos laitettais uusi plussapino tälle vuodelle?
alotettais ns puhtaalta pöydältä?
mitä mieltä ylläpitäjä epskeps? ja muutkin?
pinohan on ONNEKS noin ihanan pitkä!!

tämmöstä täällä.
Pamuk
 
Voi kiitos Julietta :heart: ihan tässä hämilleen menee.. :snotty:

Pamu k, no mun puolesta käy kyllä ihan uusi plussalista :) Tehdään niin jos muutkin ovat samaa mieltä =) Toivottavasti siellä on jouluntaika tehnyt tehtävänsä.. ++++++++++++++++ :whistle:
 
Laitetaan vaan! Mä voin sitten tunkea itteni siihen tossa.... öö... oisko parin viikon päästä!

Oi että! En oo ikinä bongannu ovista (tosin en oo testaillukkaan ku parista kierrosta...), ja nyt se plussa sitten tuli, enkä meinaa penkillä pysyä kun niin odotan että pääsis testaileen.... Niin ja sain varmistuksen, että mun kroppa toimii. Ihan parasta!

Epsu: Ei saa yhtään hämistellä! Sä jaksat aina meidän kiertopäiviä yms päivitellä, että pysytään ajantasalla! Kiitos siitä! :flower: :flower: :flower:
 
perjantaita!

Epsukalle kiitokset uudesta pinosta :hug:
Ja jos mulle voisit vaihtaa että kp1.
Näköjään kierron pituus asettuu kp:lle32..

Nyt oon miettiny että rupesinko kokeilemaan että tapahtuuko koko ovista ollenkaan.. Mutta toisaalta tuntuu että ei nyt mikään kiire olis kun tosiaan töitä nyt on.. ja periaatteessa haluaisin olla stressaamatta ja ja ja.. :headwall: auttakaa meikäläistä ja kertokaapa mielipiteitänne.

Tuulenpuuskalle lämmin :hug:

Mullekkin sopii tuo uusi plussa pino. toivottavasti kasvaa piiiitkäksi :D

Tänne nyt ei kummepia.. kunhan saan siivottua niin apteekkiin käy tieni särkylääkkeen ostoon |O
 
Kaa
Mukavaa aloittaa uusi pino hyvillä uutisilla. Menkat loppuivat vihdoinkin! Kymmenen päivää, huokaus. Mutta ukkokullan kanssa jo muisteltiinkin miten vauvoja tehdään. :heart: Mutta nyt uskaltaa taas ajatella sitä oviksen ajankohtaa sun muuta. Täydellä vauhdilla eteenpäin.

Tänään muuten apteekissa pyörittelin käsissäni ovulaatiotestejä, mutta sinne hyllyyn jäivät. Maksoivat yli 30 euroa 7 kpl! Mennään kuitenkin tämä kierto ihan vielä "luomuna", mietin asiaa talven kuluessa uudestaan jos on tarpeen. Ja tänään muuten leikattiin noin 20 cm hiusta kampaamon lattialle... voi että tuntuu hiukset lyhyiltä. Vaikka ne ovatkin vielä tuonne lapaan asti... :D
 
Kaa: Mä tilasin netistä niitä digitaalisia... Ne oli alennuksessa ja makso 31egee 7 kpl... Ja sit tilasin viel toisen satsin, ku ei alkanu ovista kuulua... ja viimonen testi sen sit kuiteski näytti. Nyt on sitten yks paketti jo valmiina seuraavaan kiertoon. Toivottavasti ei tartte koko pakettia sitten avata kuitenkaan. Aika kalliitahan nuo ovat.

Danjuska: Mä aloin testaileen, koska halusin just tietää onko mulla koko ovista, eli toiminko mä ollenkaan ku kierto on mitä on.
 
Heips!

Pitkästä aikaa...odotuspuolelta kurkkailen, ja tulin kertomaan että vielä on säteeni matkassa, eli keskiviikkona kävin ultrassa ja siellä säde liikkui ja sydän sykki (profiilissa säteen kuva :D )
pahoinvointikin on aika rajua ollut, tiputuksessakin aikaa vietetty...jospa nyt pysyy tiukasti matkassa :heart:

Jokos te tulette mukaan???

Ajatuksin :heart: :lla AE ja säde 9+1
 
AE Sinusta onkin kiva kuulla! Viikkoja tulee koko ajan lisää. En ole käynyt täällä kovin paljoa kirjoittamassa, kun energiataso on ihan nollassa tän kuumeilun suhteen. Tällä hetkellä oottelen menkkoja alkavaksi kohta ja sitten 14.1 se jälkitarkastus, katsoo sitten, miten jatkaisi eteenpäin. Pidän sulle peukkuja ihan loppuun asti!!!
 
Kiitos Epsukka-dear uudesta pinosta


Tuulenpuuskalle tulin antamaan megahalin!!
Tiedän suunnilleen mitä koet... Mullakin meni kesken rv 6, joten tasan 2 viikkoa sain totutella ajatukseen että ehkä se pieni nyytti meille sittenkin suodaan :ashamed: ... Vaan ei, hänetkin vietiin... :ashamed: :ashamed:

ON: Tänään kp 1

Olen uskomattoman onnellinen siitä että kroppa on ok!! Kesällä synnytyksen jälkeen kierto tasaantui heti 27vrk kestäväksi, ja nyt siis 1/28 =) Ihana juttu, että edes sillä saralla onnistaa, jottei menkkoja tarvi odotella liian kauaa. Jälkitarkastusta mulle ei määrättykään, katsoivat sen aiheettomaksi kun yövyin silloin keskenmenon aikaan yön sairaalassa, ja kaikki näytti fyysisesti ookoolta tilanteeseen nähden.

*Huoh*... Ikävä menetettyjä pikkuisia...
 
Danjuska pahoittelut tädistä :hug: Vuodetaan nyt sitten yhdessä.. Itse tässä just mietin käyttäiskö tässä kierrossa ovistestejä vai en.. :/ Lähinnä sen takia mietin, kun nää pari vipoa kiertoa on olleet tavanomaista vähän lyhyempiä, että tapahtuuko se ovis aikaisemmin vai mikä on homman nimi. Kaapissa on vielä 4 testii jäljellä et niillä ainakin alkuun pääsis.. Mut toisaalta nuo testit lisää kyllä vähän paineitakin, et sen puoleen vähän kiikun kaakun niiden kanssa olen. Et jos teillä on petielämä suht aktiivista niin jätä tikut ostamatta jos sitten vaikka stressaisit vähemmän :)

Kaa kiva että vuoto vihdoin loppui :) ja ette ihan ehtineet unohtaa miten vauvoja "tehdään" ;)

Arska voi miten ihania kuulumisia :heart: Onnellista odotusta sulle ja tulehan kuulumisia aina välillä kertomaan :)

Tapsulle kovasti voimia :hug:

MyAngel hyvä että kierto palautui normaaliksi tuon surullisen tapahtuman jälkeen. Iso voimarutistus täältä :hug:

Taidanpa nyt tehdän uuden plussapinon kun ei täällä vastaväitteitäkään ole kuulunut ;) ja saahan sen entiselleen palautettua jos niikseen tulee :)

ON eip kummempaa, vuotoa tulee ihan kiitettävästi, ei sentään ihan tulvaa mut vähän sinne päin :x Muutes mieli ihan jees =)
 
heipsis!
ajattelin "oikein kunnolla" panostaa nyt tähän vauva touhuun ja tilaisin eilen ovistestejä. kuumeilu senkun yltyy...
mahtaakohan olla taikauskoa vaiko todellista että liika kuumeilukin vaikeuttaa raskautumista!?
muutoin tänne ei kummempaa, ovista odotellessa...
ihanaa kun täälläkin on jo pakkasta ja lapset pääsivät kokeilemaan luistimiaan ojan jäälle. :D
meillä on 5kk serkku hoidossa yön yli, pääsee oikein konkreettisesti näkemään ja kokemaan mitä se arki sitten olisikaan 4 lapsen kanssa :whistle:
katotaan onko huomenna enään vauvakuumetta ;)

masukki
 
Heissan taas kaikille!

Kiva että Aurinkoenergialla on kaikki hyvin! onnea odotukseen kovasti!

Julietta mä olen myös pihalla onko mulla koko ovista! Olen kp 12-> tikutellut, mutta ei ole vieläkään ilmaantunut ja nyt menossa kp 17! yksi päivä jäi välistä, mutta jotenkin en usko että juuri sinä päivänä olisi pamahtanut.

Mitä ovulaatiotestejä olette käyttänyt? Mulla on noi mammaksi, ja mun mielestä se ei näytä positiivista jos on vaaleampi kuin kontrolliviiva. Eli mulla on ollut kaksi viivaa siinä, mutta toinen paljon haaleampi, niin eihän se ole ollut plussa? ohjeet on jotenkin sekavat....mä tarviin yksinkertaiset ohjeet.......

My Angel onnittelut tädistä, toi on ihana tunne, nyt vaan en enää halu niitä takaisin....

Ja kiitos Epskepsille, sinuun voi luottaa päivitysasioissa!

En usko että tässä kierrossa mitään tapahtuu, heiluteltiin peittoja aika aikaisin ja tosiaan kun en ole koko ovista saanu tikkuun ja en ole tuntenut yhtään mitään niin.....mikä kp teillä on ovis?
 
Tuizu: Mä meinasin jo vaipua epätoivoon, mutta kyllä se ovisplussa sieltä tuli kp 20. Mä tilasin niitä clearbluen digitaalisia testejä. Ei jää sitten mitn epätietoisuutta, kun näyttää niin selvästi.

Eikös sen kontrolliviivan tule olla yhtä tumma tai tummempi kun on ovis?
 
Julietta onko sulla toi kp yleensä 28? Mulla kun ennen( en tiedä mikä nykyään on, terolutien voimalla täti saapunut) se on ollut 24, niin tuskin noin myöhään mulla olisi ovis, mutta tiedä sitten, mun täytyy mennä ostaa digitaali, monet on kehunut! juu mä ymmärsin kanssa niin kun kirjoitit! On tää naisen elämä sitten vaikeeta.... :LOL:
 
Tuizu: Mulla meni km:n jälkeen kierto ihan sekasin. Eka se oli 72 päivää ja sit ton 40. Eli tuolta laskureista sit katoin millä kiertopäivillä ovis ois 3.1....
Noita clearbuen digitaalisia tilasin halpatesteiltä. Ne oli siel alessa, 31egee. Eli halpatesti.fi (tais olla noin.)

Sanos muuta, naisen elämä on VAIKEETA!!! Tää on semmosta odotuksen odotusta.
 
Epsu: Nou hätä täällä :) Oikeestaan ei toiveetkaan jostain kumman syystä olleet korkeella.. menny tässä kussa oikeestaan sen kummepia kuumeilematta kun on ollut muuta murhetta ja stressiä.. mut vuodetaan vaan yhdessä :D
Just tuota ajattelin että lisääkö ne testit sitten vaan tuota stressiä/paineita.. no pitääpi vielä tässä tuumia..

Masukki: Ite ainakin uskon että liiallinen kuumeilu ym. antaa vaan raskautumisen odottaa.. vaikka voi olla "taikauskoakin".. mut ite odotin ja kyttäsin ja toivoin raskautta molemmissa ensimmäiset 6kk.. sitten en enää jaksanu ja *poks* huomasin olevani raskaana.

Myangelille :hug: Hyvä että kroppa kuitenkin toiminnassa! jaksuja!
 

Yhteistyössä