KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!






HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 10/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 13/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 17/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 22/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 25/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08.................KP 25/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 26/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07.........................KP 26/28-32
Kanella.............................KM 05/08.........................KP 28/30
Dada.................................KU 07/08.........................KP 29/35-38
Julietta..............................KM 09/07, 03/08..............KP 36/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 2/24-28
Heinämassu82 ................KM 10/01, 12/08 .............KP 5/26
Filuuri...............................KM 08/08.........................KP 14/28-
miigu123..........................KM 10/08.........................KP 23/30
nöttiäinen........................RK 10/08..........................KP 25/
marijasu...........................KM 06/08.........................KP 41/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb..................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08.........................KP 5/24-28
rouva-77..........................KM 10/08.........................KP 6/26-28
Amira...............................KM 06/07..........................KP 16/
Jellona84.........................TM 10/08..........................KP 22/35-38
Omenaruusu....................KM 10/01, 10/08..............KP 25/
Tikruliini...........................TM 05/08 (pt)
awek123..........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 11/29






TAUSTALLA:

Leinikki



HAAMUILIJAT: b =) d

Empuuu



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps, Maaria -76




 
Huomenta!

Vauva sitten tuli pois vasta viime yönä..Olin jo valmis lähtemään sairaalaan kun sattui niin perkeleesti..Ne olikin supistuksia :'(

Mut jos tää nyt lähtis etenemään,, ja vuoto loppuisi jossain vaiheessa. Meillä jälkitarkastus on 29.12, ja sillon otetaan vaan raskaushormonin mittaus..Seuraavana päivänä soitan tulokset.Tuloksesta riippuu sit että tuleeko muita jatkotutkimuksia.

Nyt kovasti kaipais "hempeilyhetkiä" miehen kanssa, tuntuis että sais eniten lohtua ja läheisyyttä sitä kautta..Mutta kun on kiellettyä niin on sitten kiellettyä :kieh: Noh, en halua ottaa riskiä että kohtu tulehtuisi. LOPPUIS VAAN TÄÄ VUOTO!!

Elwi :hug: : helpottavaa aina kuulla että jollain ollut ihan sama kokemus, ja silti täällä näin nopeasti takaisin..Eihän se asia mihinkään ole muuttunut, että vauva halutaan.

Mä lueskelin tätä ketjua, ja tuolla oli pohdintaa noista yrityskerroista..Mä ainakin aloitan nyt laskemaan alusta, niinhän sen olis aloittanut normaalin synnytyksenkin jälkeen. Kierto mulla on ollut kuin nakutettuna 26 päivää ennen raskautta, saas nähdä miten nyt käy.eli nyt olis kp 5/26 (tuskin nyt näin helposti menee, mut kuitenkin..)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
 
Mulla on nyt toista päivää ihan kamala flunssa pukkaamassa, koko ajan nenä vuotaa ja aivastuttaa. Päässä huono olo, ja koko ajan nukuttaa. Eilen nukuin 17 tuntia ja viime yönä 9. Hmm.. Tänään on mulla kp29, eli kaikella järjellä tällä viikolla alkaa menkat. niitä ootellessa.
Valkovuotoa tulee aika runsaasti, ainakin vessakäyntien yhteydessä ihan reippaasti pari krt pv. Mutta niin tapahtuu myös menkkoi ootellessa niin ei sekään kauheemmin toiveita nostele.
Finnejä on joka puolella, mutta sekin voi johtua siitä kun menkat tulossa.
Äähh.
Mulla on huono olo.
Hajutki hassuja nyt ku nenä tukossa. :(
 
P-E
No nyt on täti häädetty hitt..., eikä tarvii ainakaan vuoteen tulla :LOL: Eli mulla tänään kp 5/23-28, en tiedä mitä aikaisemmin olen laskenut :ashamed: Uutta yritystä putkeen vaan ja luukkuja availemaan. :p
Heinämassu :hug:
Maarit Onnea :flower:
 
kopsaan:
jippii huraa meidän joulu on pelastettu :)
miehen kanssa tuskailtiin kun taas on rahat loppu ja ruokaa ei oo nii sit tänää tuli vihdoin päätös toimeentulotuesta niin saadaan jopa 412,85? viimekuussa saatiin vaan 60? olin jo varautunu siihen et ei saada yhtään mitään.. jee nyt voin ostaa kunnon jouluruuat ja miehelle jonkun joululahjan oisko ideoita? ei mitään perinteisiä sukkia/partavettä vitsi miten onnelliseks sitä voi tullakkin noin "pienestä" asiasta :)

sais jo nyt sit alkaa ne menkat keskiviikkona on se jälkitarkastuksen verikoe ja perjantaina se itse tarkastus. silloin on myös keskenmenosta kulunut tasan kuukausi
hitsi mä oon ihan jäässä vaikka oon peiton alla. pitää vissiin pattereita kääntää kovemmalle.
 
MML
Raha kyllä tekee iloseksi vaikkei se pysyvää onnea takaakkaan :)

Mulla tulee kohta kolme viikkoa täyteen keskenmenosta, luulin jo vuodon loppuneen kun oli pari päivää pois ja taas tänään alko uudestaan! Niin ärsyttävää :( Ei vissiin ikinä ala sitten ne oikeet menkatkaan, että oisi jotain hajua hormoonitoiminnasta.
 
:ashamed: Hei *häpeillen*...
Meidän kone edelleen terminoi yhteyksiä tälle sivulle. Siispä en oo hetkittäin päässy vaikka aikaa olisikin ollut.

Kp:t on HIEMAN muuttuneet. Nyt menossa 16. Joten Sun Rise pliis, muokkailetko :wave: .

Eli menkat sieltä pätkähti, kuten aiemmin jo kaavailinkin. Nyt ollaan oltu koko porukka enemmän ja vähemmän paremmassa kunnossa, joten toiveikkaina taas vuodenvaihdetta odotellaan ;) .

Mukavaa Joulua jokaiselle - toivotteleepi hän jo nyt, koska seuraavasta kirjautumisesta ei ole tietoa :xmas: . Tuokoon pukki teille plussaisia paketteja :D .

-A-
 
Tänne sitten taas tipahdin :'( Ultrassa tänään näkyi kaksi pientä enkeliämme Onni ja Muru eikä sykkeitä kummallakaan. Suuri yllätys kyllä oli että pieniä oli kaksi mutta suru sitäkin suurempi. En meinannut saada edes henkeä sillä hetkellä koska suru on niin musertava. Itkuakaan ei tahdo tulla ja tuntuu että sydän räjähtää. Tämä oli jo neljäs kerta...

Tutkimukset aloitetaan 15.1 ja siihen asti yritys on jäissä. Minut voi pistää vaikka taustalle. Tulen kyllä välillä kertomaan kuulumisia.
 
Leinikki :hug:

Minäkin tipun takaisin tänne kuumeilijoihin. Eilen rv 9 alkoi runsas verenvuoto ja kohtu tyhjeni lähes kokonaan illan ja yön aikana.
Tänään ei ultrassa näkynyt enää muuta kuin verihyytymiä kohdussa. En varmaan heti jaksa alkaa aktiivisesti kirjoitella ja kuumeilla.
Koitetaan nyt ensin tästä taas nousta ja viettää joulua ja vuoden vaihdetta.
Ehkä musta vielä äiti tulee :'(
Tänne ei kyllä takaisin pitäisi kenenkään joutua.
 
Olipas tänään rankkaa päivitettävää :'( En osannut edes odottaa näitä suru-uutisia.

Isot voimahalit Leinikille ja Meritähdelle :hug: Ottakaa kaikki aika parantumiseen. Viettäkää rauhallista joulua. Ehkä se meidän kaikkien vuosi kuluukin olla sitten tuo seuraava, johon on enää onneksi vain muutama viikko :heart:

Annemaaritille myös :hug:

Joulun alla ei saisi tämmöistä sattua lainkaan, sen pitäisi olla luonnon laeissa laitonta! |O Nyt kuuluisi kaikkien jännäilijöiden plussata ja plussanneiden kuuluisi saada jatkaa rauhassa.

 
MML
Tämmönen kysymys semmosille kellä on pitkään jatkunu jälkivuoto, että kuin pitkä väli teillä on ollu välivuodon ja ekojen kuukautistan välillä? Tuli vaan mieleeni, että jos nyt jatkuu vielä jonkun päivän toi jälkivuoto ja kuukautiset voi alkaa jo neljä viikkoa km:mästä niin mistä tietää että milloin ne on sitten kuukautiset? Siis käsittääköhän kukaan nyt mit ajan tässä takaa :LOL:
 
Voi ei onpa täällä ikäviä uutisia :hug: ja paljon voimia Leinikille ja Meritähdelle. Tosi tosi ikävää että teille kävi noin.

Tässä tulee jo olo ettei kohta uskalla lukeakaan tätä palstaa kun aina tulee ikäviä uutisia. Voi itku sentään. Mua alkaa kohta jo pelottaa koko oma vauva haave. Melkein kaikilla mun kavereilla on raskaudet menneet alusta loppuun hyvin, ilman mitään hötkyilyjä. Yks mun kavereista yrittää tällä hetkellä kanssa ja heillä on nyt mennyt kaks kesken. Mulle tuli nyt ihan karmee olo :'(
 
P-E
leinikki ja meritähti :hug: Jaksamista ja voimia teille :'(
aMansikka mulla alkoi menkat 21 päivää km:stä, jälkivuoto ei ollut edes kunnolla vielä loppunut. Tunnistin menkoiksi kun vuoto alkoi runsaantua ja oli oli "menkkamaista" vuotoa. Loppu ajasta kun tuo jälkivuoto oli enemmän sellaista tuhrua. Saikohan tosta mitään tolkkua :xmas:
 
Leinikki & Meritähti jaksuja ja voimia ihan hirveesti!!! :hug:

Jälkitarkastuksesta: Mulla se oli VASTA n. 1,5kk raskauden keskeytyksestä eli viime vkolla. Ja näin myöhänen aika kiitos jatkuvan lääkäripulan, muuten oisin saanu ajan aikasemmin. Mutta onneks edes sain sen ajan. Ihan normi gynekologinen tutkimus ja henkistä jaksamista kyseltiin, mitään verikoetta mulle ei kyllä tehty. :eek: Tosin tän arvasinkin, täällä mitää sellasia tehä. :kieh: Ainoastaa hemoglobiinin ottoon sain lähetteen, ku menetin sairaalassa keskeytyksessä aika tavalla verta ja hemppa oli vaan 95 muutama pvä keskeytyksen jälkeen. Nyt oonkin syöny rautaa sit.

Ja sit kyselin onko kipuja jne. ja tarviinko ehkäsyä. Sanoin et ei tässä semmoselle oo tarvetta. :D Pikemmin raskautumisvinkkejä mutta en sit viittiny/kehannu alkaa kyseleen. :D Oli sen verta nuoren olonen lääkärisnainen, et tuskin oli omia lapsia ehtiny opinnoiltaan tekemään et ei sillä varmaa olis ollu antaa käytännön vinkkejä. ;)

No joo, vitsi vitsi.... :D
 
:'( höh, taas oli pinoon palaajia. Leinikki ja Meritähti, oon niin pahoillani teidän puolesta. :hug: :hug:

En tiiä mitä tässä on taas meneillään, tänään on taas ollu pientä tuhruilua, mutta myös jotain muitakin oireita. Tein illemmalla herkän testinkin, kun oli sellainen tunne vatsassa... joku häivähdys siinä oli jo testiaikana, mutta en erottanut oliko värillinen, kun oli niin vaalea. N. puolen tunnin päästä näkyi jo ihan selvästi viivanpaikka, edelleen vaalea josta väriä ei erottanut. Enkä oo saanu noihin testeihin mitään toisen viivan kohtaan ainakaan aiemmin. Tuntuu kyllä ettei kaikki voi olla normaalisti, kun näillä kiertopäivillä on tällaista :/ . Ovisplussastakin on jo lähes 2 viikkoa aikaa :eek:
 

Yhteistyössä