KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Leinikki, Meritähti ja Epskeps :hug: :hug:

Lymypiilo paljon onnea! :flower:

aMansikka Mulla lääkkeellinen keskeytys rv13, jälkivuotoa kesti reilu kolme viikkoa, ja menkat alkoivat 5viikkoa keskeytyksestä eli vuodoilla oli vaan alle kaksi viikkoa väliä..
 
MML
Kiitos vastauksista annemaarit ja rouva-77! Kumpa vaan jaksaisi odottaa muutosta suuntaan tai toiseen. Olisi kätevää kun pää voisi mennä eripaikkaan joululomalle kun kroppa, siten voisi hetken olla kyttäämättä omia "oireita" :)
 
Minä sairaslomailen pari päivää.
Tunnin kun oli puurtanut, huomas ettei sitä nyt olla työkunnossa.
Flunssa päällä ja lämmöt 37,4:ssä.. sieltä se tuli siispä mullekin :|
No, kuluupa sairastellessa aika nopeammin.

Lymiskö se mua tsemppasi, kiitoksia :heart:

 
Dada Paranemisia! :hug:

Oi että mun mies on ihana! :heart: Olin taas iltavuorossa töissä enkä saanut aikaiseksi käydä ostamassa testiä. En kyllä olisi kehdannutkaan, koska olen jo kolme testiä ostanut tuosta lähiapteekista lyhyen ajan sisään. :ashamed: Noh, vihjailin miehelle, että voisi kipaista apteekissa, mutta en todellakaan olisi uskonut, että se oikeasti käy ostaa testin. Mikäs mua sitten odottikaan kotoa tullessa sängyllä! :heart: Pääsen heti aamusta testailee, ei tarvii säilöä pissiä purkkiin. Nyt siis kp36 eikä tätiä näy, ei toistaalta ole raskaustuntemuksiakaan.
 
Hei, ketäs täällä on samoilla kp:illa mun kanssa?
tai siis ei kp:illa mutta kierron vaiheessa..
Mulla siis nyt Keskiviikon puolella 31/35-38..käytännössä pitäs menkkojen alkaa siis 4-7pv kuluttua. veikkaisin henkilökohtaisesti lähempänä tuota 4, koska oli ovulaatiosta johtuva nännien arkuus 4pv aiemmin kun viime kierrossa. *kauheeta diagnosointia* :LOL: Vaik mistäs tota ikinä tietää.
Huomaa että mä olen unettomana. mietin..mietin..mietin..mietin.. ja haaveilen jälleen kerran.
Mä en ymmärrä miksi noi testit jotenkin polttelee mua,
vaikkei se mihinkään vaikuta vaikka miten ajoissa testaisi.
ei ainakaan saisi niin paljon negoja jos malttas olla testaamatta ja kahtelis vain tuleeko menkat vaiko ei.
Käytännössä jos malttasin katsoa oikein kunnolla, niin saisin tässäkin kierrossa huomata miten se täti yllättää..ja jos jostaki syystä ei, niin testaisinki vasta esim. jouluaattona tms.

No, mutta malttamaton kun olen niin en ole kuitenkaan testaamatta
:LOL: :kieh:

Ens kiertoon oon varustautunut taas ovistesteinkin.
Aattelin josko tossa kp16 tienoolla testailisin niin saattas löytyy oikea aika.
Tosin, TOSIN, mulla ei sitä ovista taida joka kierrossa oikeesti olla..
Mistä tiiän missä kierrossa se on?
Oon ajatellu ettei viime kierrossa ollut, kun venähti kp:t sen jokusen pv myöhemmäksi.

Huoh..jaksatteko te "kuunnella" mua edes enää? :LOL: :headwall:
 


[


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 12/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 15/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 19/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 24/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 27/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 27/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 28/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 28/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 29/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 31/35-38
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 38/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 4/24-28
Heinämassu82 .................KM 10/01, 12/08 ............. KP 7/26
Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 16/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 25/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 26/
marijasu............................KM 06/08..........................KP 43/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 7/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 8/26-28
Amira...............................KM 06/07..........................KP 18/
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 24/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 27/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78............................KM12/08
Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 13/29






TAUSTALLA:

Leinikki



HAAMUILIJAT: b =) d

Empuuu



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76



 
Huomenta.
Tulee ihan surumieli(niinku meidän ipanat sanoo) kun näitä lukee.Kun ei tälläista kenellekkään toivois.Me ei olla edes kauaa yritetty ja mä hypin seinille jo nyt ja mietin ties mitä.Eilenki ku päiväunilta nousin niin oli joku ihme sekunnin kestävä vuoto ja koko päivä oli pilalla :'( Soittelin jo kaikki kaverit läpi et mitä tää nyt on? Ei me mitään vauvaa saada ikinä jos mä vuodan parin viikon välein...
Illalla mä sen sitte keksin.Sehän oli kiinnittymis vuotoo :LOL: Hitsi ku sitä tuntee välillä itsensä niin tyhmäksi.Minä ainakin ku nää asiat on niin sellaisii mistä ei tiiä mitään ja tuijottaa vaan omaa napaa vaikka ei sillä vielä ketään ole.Toivotaan että tänään olis kaikilla hyvä päivä.
 
Minut voi laitta taustailemaan, mies kun sanoi että ei kolmatta, km oli hänelle niin kova pala. No katsotaan miten tässä käy, pitäis kai olla onnellinen niistä kahdsta terveesta lapsesta, mutta kuumeilua se ei poista... Hyvä asia että täti tuli kylään, pääse ehkä joulukis vuoto loppumaan =)
Moikka ja plussaonnea kaikille!!!
 
awek123 Koita nyt saada se mies mukaan kuumeiluun ja palaa pian joukkoomme! :wave:

Sun Riselle vielä huutelen, että mulle voi päivittää tänään kp37/30-. :ashamed:

Miks v*tussa niihin kahteen testiin tuli väriä, kun nyt ei ollenkaan?! Kyllä taas ketuttaa ja surettaa armottomasti. Entä jos en ovuloi ollenkaan, ja siksi kierto venyy? Mulla kyllä oli yhdessä vaiheessa kiertoa vasemmalla puolella munasarjoissa(?) kipua ja ovismaisia limojakin tuli...Mikä neuvoksi? :'(
 
awek123 :hug: ehkä miehes haluaa pitää muutaman kuukauden hengähdystauon ja on sen jälkeen taas kuumeilemassa sun kanssa, toivotaan niin.

Empuu :hug:

Mitäköhän Rouva Pikkumyylle kuuluu? Tulit vaan mieleeni äsken ja ajattelin että miten voit :hug:

Mun kaverikaan ei oo vielä saanut sitä plussaa testiin, menkkoi ei kuulu mutta ei näy mitään viivojakaan, nyt kuulemma on pistetty kasa testejä tilaukseen,niitä nyt sitte odotellaan että hän pääsee testailemaan taas.

Onks täällä muita ketkä on ajatellut jouluaattona testailla :attn:

Mukavaa päivää kaikille :wave:
 
MML
Emppuu..oot varmaan ihan mielettömän pettyny :( Toivotaan että ne kuukautiset edes tulisi sieltä, niin pääset uuteen yritykseen! Jos ei ala kuulua, niin lekurillehan se on soitettava..

Tästä aiheesta on varmaan keskusteltu jo täälä, mutta kysäsempä kuitenkin. Käytättekö jotain "poppakonsteja" raskautuaksenne? Entäpä ootteko muuttanu elämäntapojanne lapsen yrittämisen jälkeen? Ite en käytä poppakonsteja, joskus juon greippimehua. Ruokavalio on sellanen mihin oon yrittäny tehä muutosta kun luin jotain ruokavaliolla terveeksi kirjaa, ja sielä kehotettiin syömään enemmän tiettyjä vihanneksi :) Siis parsaa, pinaattia, tomaattia, kanaa ja äyriäisiä, papuja, pähkinöitä ja kai jotain muutaki. Sitte mietin että miksi ei.. Ja tietty nyt pitäisi päästä eroon edellisen raskauden kiloista, joita ehti kertyä muutama, ettei ne olisi lastina jos saisimme uuden tilaisuuden. Niin siksikin, paljon vihanneksia ja ulkoilua. Kuka hitto on keksiny sipist ja karkit? Niilläkin saisi olla jotain terveysvaikutuksia :D
 
Huoh..pitää sit olla typerä :headwall: kävin ostamassa ovistestejä..Nyt siis "kp" 7/26. Toki piti testata, ja testiviiva oli vahvempi kuin kontrolliviiva..Nippailuja tuntuu munasarjoissa kyllä, mutta eikö ole loogisinta että toi testi reagoi raskaushormoniin vielä nyt?Sitä todennäköisesti on veressä vielä huomattavat määrät. Onko muut testailleet ovista keskenmenon jälkeen?Milloin se olis järkevintä, vai meneekö nää tavallaan hukkaan ennen seuraavaa kiertoa ja normaaleja kuukautisia? Mulla yleensä ovis on n.kp 7-9 limojen ja nippailujen perusteella( pojan laskettu aika aikaistui 7 päivää laskennallisesta, vaikka kierto oli silloin 25)
 
MML
En tiedä tosta miten ovis testi reagoi raskauteen, itse en oo vielä kertaakaan saanu mun testeihin sitä testiviivaa. Tein huvikseni testin n. 10 pvää keskenmenon jälkeen ja testi oli puhdas nega. Eli en usko että ainakaan tuon merkkiset voi näyttää raskaushormoonia, koska olin jo vk 20, et tuskin on noin nopeasti ehtiny verestä pois. Noi on siis jotain david ovulation testejä, netistä tilasin viime kesänä mammaksi.fi sivuilta muistaakseni. Oli tehokkaita, en edes ehtiny bongata niillä ovista kun olin jo raskaana :)
 
Mä ostin apteekista Aconin ovistestejä, ja testiviiva tuli näyttöön jo ennen kontrolliviivaa, ja jäi heti saman tien vahvemmaksi! Voisko nyt oikeesti olla että mä ovuloin jo nyt????Munasarjoissa tuntu jo eilen nipistelyä, ja on jatkunut tän päivää?Vuoto on ollu tosi niukkaa sunnuntain jälkeen.
 
aMansikka mullakin on noita david ovulaatiotestejä, toivottavasti toimis mulla yhtä hyvin kun sulla. ;) Olen tosin jo niitä ehtinyt käyttää, mutta kun ei tule sitä ovisplussaa, niin eikös mulla silloin vielä ole mahdollisuus raskauteen? ;) :p

Heinis toivotaan, että olis jo normaali hormonitoiminta käynnissä ja ovis käsillä. Ei kai se mahdotonta olisi? Vaikka loogisesti ajatellen pitäisi sinulla kai olla yhä raskaushormonia veressä, eikös siinä mene vähän aikaa ennen kuin laskee? Mä olen sitä mieltä, että mulla oli ennen toista kaavintaa menkat, vaikka jälkivuoto oli yhä käynnissä ja raskaushormonia veressä. Silloin kyllä hoitaja sanoi, että ei ne voineet olla vielä kuukautiset. Ota siitä sitten selvää.
 
No olis hurjaa jos nyt jo tosiaan ovulois..Me ei nimittäin eilen toteltu lääkäreitä seksikiellon suhteen :ashamed: Kiukutti kaikki niin paljon, ja kaipas rakasta oikein lähelle.Vuotokin on kyllä jo lähes loppunut, että eikös se olis jo melkein sallittua :xmas:
 
MML
Filuuri olen miettiny että toimiiko nuo ollenkaan, en tosiaan oo montaa tehny, mutta en silti oo saanu näkyviin kun sen varmennusviivan. Viime kesänä tein pari niin että mulla oisi pitäny olla ovis ainakin lähellä ja lisäksi raskautuminenki ultrassa todettiin sellaselle päivälle, että olin testannu, siltäkään ei tullu mitään näkyviin. Varminta se on kun joka päivä vaan lemmiskelee niin ei tuu mitään epä selvyyttä ja pysyy kuntokin kohillaan :) Kerro ihmeessä jos saat niillä plussattua!
 
awek123 :hug: Meillä oli myös noin eli mies oli sitä mieltä ettei uutta raskautta ainakaan heti aleta yrittämään, mutta toisin kävi, kun mulla oli ekat menkat km:n jälkeen ollu ja olin jälkitarkastuksessa käynyt ja "lupa" raskauden yrittämiseen lääkäriltä saatu, niin siihen mennessä oli miehenkin mieli jo muuttunut eli aloimme sittenkin yrittämään heti :D . Meillä myös kaksi lasta jo on..
Toivotaan että teillä kävisi samoin... :heart:
 
Sun Riselle taas huutelen, että älä tälle päivälle päivitäkään mitään, mutta huomiselle todennäköisesti kp2/36 ja yk3. :wave:

Ostin sitten Ovulan-ovistestejä 7kpl paketin, jospa noista olisi johonkin.
 

Yhteistyössä