km:n jälkeen kuumeilevat...

Haikara: Mä syön kanssa noita multitabseja, kun metformiini vaikeuttaa foolihapon imeytymistä, tai itse asiassa olen kyllä syönyt niitä siitä raskaudesta lähtien... Periaatteessa otan päivittäin yhden, mutta sitten pari krt viikossa, otan kaksi. Ihan vaan varmuuden vuoksi ;)

Tänään alkoi tikuttelu, mutta ei ollut vielä positiivinen. Huomenna pitäisi jo olla tai muuten on sitten irronnut liian aikaisin eli tänään. Limat meinaa alkoi jo tänään, joten se hieman hämää. Tänään täytyy siis varmuuden vuoksi johdatella tuo mies tosi toimiin, mutta toisaalta taitaisipa munasolu olla vielä liian pieni jos olisi irronnut. No, täytyy luottaa lääkäriin, koska hän oli ihan 100% varma, että tulee irtoamaan pe-la koon perusteella. Joudun silti tikuttamaan, kun kortisonit pitää aloittaa positiivisesta testistä lähtien.

Eikö meillä olekin ihanan aurinkoinen aamu =) Olen unohtanut toivottaa kaikki uudet tervetulleeksi eli tervetuloa kaikki uudet ja toivotaan, että pääsette nopeasti tuonne odotuspuolelle!
 
Keskiviikkoa tytskät!

Kyllä tänään taas meitä hellitään tuolla kesäkelillä, koko viikon on luvannut lämmintä, viikonloppuna ehkä pilvisempää... :(

Haikara mie kanssa popsin multitabseja, otan kyllä yleensä kaksi, kesällä kaikki hivenaineet ovat hyvästä. Ajattelen sen niin, koska naisen on oltava kesällä "parhaimmillaan", koska miehen simpat eivät ole. Tässä joku aika sitten tuli dokumentti, jossa käsiteltiin aihetta. Kesäsin syntyy kaikki eniten lapsia, koska simpat ovat kylmällä parhaimmillaan (silloin kun vaavi saa alkunsa) ja taas syksy/talvi aikana syntyy vähiten, koska simpat kärsivät lämmöstä... Joten pitää pistää parastaan näin kesänaikana.
Myös clomit aloitan taas uudesta kierrosta, toivotaan että tuo jälkitarkastus on ennen uuden kierron alkua, jossa sovitaan clomien annostus. Silloin kun mulla oli molemmat puolet, otin viimeksi 2 tabl., mutta koska olen nyt yksitorvinen niin en tiedä että onko kaksi sitten likaa... :headwall: Toivottavasti EI siis ala ennen lääkäriä.

hiidi mukava kuulla että joillain ei ole yritys pelkkää lääkkeiden vetämistä, että oikeasti voi luomunakin onnistus :hug: toivotaan että tärppäisi pian uudelleen ja kaikki menisi hyvin sillä kertaa :heart:

malttamaton ja espkeps teillä alkaa olla h-hetket olla sitten käsillä, ei muuta kuin kunnon tsemppi päälle ja "hiki virtaamaan"!

Täytyy sanoa, että olen yllättänyt itseni sillä, miten voin olla onnellinen ja kannustaa muita omasta tilasta huolimatta. Tunnen oikeasti onnea ja jännitystä teidän kaikkien puolesta, olette ihania :hug:
 
Ihanaa kesäpäivää kaikille! Täytyy nyt minunkin oikein kollektiivisesti kiittää teitä kaikkia, kun jaksatte olla niin ihania :flower: Tästä pinosta tulee niin hyvä mieli. Vaikka meitä yhdistääkin raskaat asiat, ja toisilla vastoinkäymisiä riittää liiankin kanssa, niin siitä huolimatta täällä valitsee valtavan positiivinen ja kannustava ilmapiiri. Toivon sydämestäni onnea teille kaikille!

Mulla on tikuttelut kanssa kohta alkamassa. Perjantaina (kp 11) ajattelin aloittaa. Yleensä ovis on osunut tuonne kp 16 tienoille, mutta jotenkin nyt on sellainen olo, että vois tulla jo aikaisemminkin. Edellisessä kierrossa luteaalivaihe jäi aika lyhyeksi. Toistaiseksi olen pärjännyt ilman lääkkeitä ja onnistunut raskautumaankin, joten toivottavasti se oli kuitenkin vaan sen kierron ongelma.
 
Jemina-81
Tänään ollut aivan mielettömiä vatsakipuja, auts! Alkoi jo eilen illalla, sellaista polttelua koko vatsan alueella mutta jomotusta myös alavatsalla. Pahoinvointia aamulla ja nyt kesken työpäivän kauhee väsymys. Hitto sorruin ja tilasin verkkoapteekista Aconín testejä 2kpl. Testaan varmaan seuraavana aamuna siitä kun tulee postissa. Nyt kp 26/23-32.
Ihanan kuuma ilma, illalla lähdetään mökille nauttimaan auringosta. Toivottavasti nää vatsakivut jo lakkais, pelottaa mistä kyse? Vinkkejä?
 
No nyt taitaa olla ovis kyseessä,tosin ei vielä ole mitään kunnon tuntemuksia ollut,mut se suuntasta nippailua kuitenkin,et varmaan tämän tai viimeistään huomisen aikana tapahtuu!!!

Kun vaan ei olis mies liian väsynyt kun on rankkaa aamuvuoroa tehnyt :eek:

Jemina,ettei vaan olis tärpännyt :p Toivotaan että olis sitä ne mahakivutkin :heart:

Miikku puhuu asiaa,haluaa myös tähän väliin kiittää teitä kaikkia tuesta ja ymmärryksestä!!! :heart: Olette loistavia :D
 
Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07, 05/07?
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Napsu87..................KM 03/07...........................KP
Anni .......................KM 09/06............................KP ?/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 3/33
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 9/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 10/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07............................KP 16/28-30
Tytti.........................KM......................................KP 18/28-34
Jemina-81................KM 12/06............................KP 26/23-32
Empula81.................KM 03/07...........................KP 43/50

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 13/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 17/27-33
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 29/30
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 99/30

Haaveissa kolmonen

Hiidi............................KM 05/07............................ KP 1/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 7/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 12/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet :heart:

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
 
noin, tänään siis alkoi menkat, ja kierto edelleen 26-28 päivää. sovittiin, ettei ryhdytä laskemaan päiviä tai oviksia, vaan puuhaillaan ku siltä tuntuu. ja taitaa jäädä muutenki puuhailut vähiin, kun lomaillaan anoppilassa, mun popuroilla ja onhan meillä noi kaks termiittiä aina mukana(ja yleensä nukkuvat ainakin osan yöstä meidän vieressä). mutta siis kp 1/26-28.
tuntuu omituiselta toisaalta järjetön vauvakuume(pitelin just sylissä siskon kolme päivää vanhaa vauvaa) ja toisaalta miettii, että onkohan se sittenkään järkevää. jos se en tulekkaan raskaaksi nyt kun yritetään ja tän yrittämisen takia siitä tulee pakkomielle? jos sekin menee kesken? tai jos tärppääkin heti, niin sekin pelottaa. tiedän hulluja kelailen :ashamed:
mutta kuitenkin hyvällä mielellä eteenpäin.
rannalla taas koko päivä ja muksut sammui ku lyhdyt jo 19.30 ja mun naama se muuttuu vaan punaisemmaksi jos mahdollista :LOL:
 
Espkeps: aivan ihana, valloittava kuva, miun puolesta saa todellakin laittaa.

Hiidi: et todellakaan kelaile hulluja, nuo on juuri niitä asioita, joita kaikki täällä kelaavat, miettivät että onko nyt hyvä hetki, mutta tuleeko koskaan tämän parempaa? Vain sinä itse voit tietää että onko parempi odottaa vai ei :hug:
Mekin meinattiin miehen kanssa ettei seuraavassa kierrossa tikutella tai seurailla tilannetta pahemmin, otetaan sellainen joka toinen tai joka kolmas päivä systeemi. Sillä raskauduin viimeksikin, enkä kyllä pahemmin stressannut enkä todellakaan odottanut että olisi tärpännyt.

Sitä halusin sinulta ja muilta vielä kysyä, että miten pystyt olla noin vahva, pitää siskon lasta sylissä juuri kun olet kokenut elämän kokoisen menetyksen? Itse en pysty edes katsomaan mieheni siskon lapsia (olen lapsille tärkeä) ja he itkevät ja kysyvät että miksei voi tulla syliin tai tulevat halailemaan ja minusta tuntuu että räjähdän.. yritän epätoivoisesti niellä kyyneleet :ashamed:

Omassa tilanteessa ei muutosta, paitsi että eilen kävi sellainen onnettomuus että ihan hävettää..
Lääkäri sanoi leikkauksen jälkeen, että 2-3 viikkoa pitäisi olla ilman seksiä. No, eilen sitten tuli repsahdun ja siinä kaikessa tohinassa emme muistaneet kumia (viime kerrasta varmaan kuukais kun oli ekaksi vuodot ja sitten leikkaus...) No, mies tajusi lopussa "vetää ulos" mutta taisi muutama touhutippa päästä... Voi itku :'( Mä oon niin huolissani ettei vaan pääse nyt mitään tapahtumaan, eilen tuli tasan kaks viikkoa leikkauksesta ja en tiedä missä vaiheessa kiertoni on :snotty:
Tiedän ettei yhdestä tipasta tapahdu mitään, mutta haluaisin oman kehoni antaa hieman palautua... Tyhmä minä, tyhmä!!!!! :headwall:
 
Malttamaton: Piti vielä meidän koirasta kertoa... Kyllä tuo meidän poika pitää meidät kiireisenä... Sillä oli nyt rokotukset tiistaina kun tuli 1v. täyteen. Sitten se möksötti koko illan siitä! Ja muutenkin sen uhma.. voi apua! Se tekee nyt niitä merkkauspissoja sisälle (tullut juuri sukupuolikysäksi).. Ja aina aamuisin painaa sängyn alle piiloon kun ollaan lähdössä töihin ettei vaan joutuisi siihen toiseen huoneeseen, jossa viettää päivät ja sitähän et millään muulla ota sieltä kuin harjan varrella :LOL: uskomaton! Miten teidän haukut jaksaa? Onko muilla haukkuja? Miellä siis 1v. uros maltankoira..
 
Miikkis: Mitäs meidän pojille, nauttivat kesästä yrittämällä syödä ruohoa joka käänteessä ja sitten oksennetaan
;) Kovasti odotetaan, että nuoremman koiran morsiammen esikiima vaihtuisi oikeaksi kiimaksi ja sitten päästä koiravauvoja tekemään!

Voisinkin laittaa profiiliin taas hetkeksi kuvan niin sieltä voi käydä katselemassa meidän hauveleita.
 
Moikka!

Vieläkö mahtuu joukkoon? Mulla oli tuulimunaraskaus 05/07, joka alkoi itellään vuotaan rask. vko 9 ja tyhjentyyn mutta sain silti vielä lääkkeellisen tyhjennyksen 9.5. Menkat ei vieläkään alkanu, pari viikkoa sitten tein raskaustestin että näin onko raskaushormoni jo poistunu ja negaa näytti. Kuinka pian muilla on lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen
tullu menkat? En nyt kuitenkaan ala vielä testaileen jos ois vaikka tärpänny vaan edelleen menkkoja odottelen. Niin ja ikää mulla on 28 ja kolmas ois haaveissa. Koitan lueskella illalla kaikki sivut niin pääsen vähän perille kaikkien asioista. Aurinkoista päivää kaikille!!
 
Miekin laitoin profiiliin Roverin kuvan, vähän huono, mutta kait siitä raamit näkee :whistle:

Ninni78: Tervetuloa joukkoon! Aina on tilaa. Osanottoni tuulimunan puolesta :hug: Toivottavasti seuraavaa kertaa ei tule ja saat onnellisesti oleskella odottajat-puolella :D
Mulla kanssa TU 03/07, mutta vuoti itsestään pois rv 6, ei annettu lääkkeellistä lisäksi, joten en osaa valitettavasti sanoa.
 

Torstai 7.6.
Haaveissa esikoinen

Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06, 03/07TM, 05/07KU...... kp ?/34
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Napsu87..................KM 03/07...........................KP
Anni .......................KM 09/06............................KP ?/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 4/33
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 10/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 11/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07............................KP 17/28-30
Tytti.........................KM......................................KP 19/28-34
Jemina-81................KM 12/06............................KP 27/23-32
Empula81.................KM 03/07...........................KP 44/50

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 14/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 18/27-33
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 30/30
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 100/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 2/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 8/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 13/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss


Toivottavasti tuli kaikki oikein, ekaa kertaa rämplään, sanokaa jos tuli väärin, niin korjaillaan sitten.
Lisäsin sinut Ninni listaan, haluatko että tuo TM lukee kohdallasi?
 
Tervetuloa mukaan Ninni78 :) Osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: Itselläni km 12/06 ja tm 03/07. Kummastakin menkat alkoivat lähes normaalikierron mukaan, joka mulla 28 pv. TM:stä tais mennä 32 pv. Toivottelen teille tärppionnea! :heart:

Miikkis, älä nyt noin itseäsi soimaa teidän lemmenhetkestä. Olihan kuitenkin se 2 vkoa jo kulunut. :hug:
 



Haaveissa esikoinen

Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,03/07TM,05/07KU....KP ?/34
Napsu87..................KM 03/07...........................KP
Anni .......................KM 09/06............................KP ?/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06...........................KP 4/33
Miikku72 35v............KM 04/07...........................KP 10/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07.............................KP 11/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07............................KP 17/28-30
Tytti.........................KM......................................KP 19/28-34
Jemina-81................KM 12/06............................KP 27/23-32
Empula81.................KM 03/07...........................KP 44/50

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 14/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 18/27-33
Kentia.......................KM 04/07...........................KP 30/30
Riikkuli ....................KM 03/07....... ....................KP 100/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 2/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 8/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06.......KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07..........................KP 13/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet

Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss


 
Jemina, toivottavasti kaikki vatsajomotukset sun muut meinaa plussaa!! Täällä on peukut pystyssä sen asian puolesta! :)

Hiidille tärppionnea, kun uusi kierto pyörähti käyntiin! Minun myös (niinkuin varmaan kaikkien muidenkin...) tulee silloni tällöin tuumailtua tähän raskautumiseen liittyviä juttuja vähän liiankin kanssa, tulenko enää ikinä raskaaksi, ja jos tulen, mitä jos aina vaan tulee km uudestaan ja uudestaan, miten raskautuminen sitten joskus ajoittuu, miten käy työsopimuksen jatkon... Mutta kun ei osaa olla miettimättä! :kieh:

Mitäs muuta... Ninni78 tervetuloa! :wave: Toivottavasti pääset pian odottajien puolelle, ja kaikki muut myös! Taisit kysyä menkoista lääkkeellisen jälkeen, mulla meni kolme viikkoa, sitten tuli menkat. Että eiköhän sullakin pian ala. Tai sitten ei, jos vaikka olisi jo ehtinyt tärpätä... :)

Täällä kärsitään vuosisadan menkoista! :/ Vuodan vieläkin kuin härän kurkusta, neljäs päivä menossa. Kuukuppikin vuosi yli äyräitten, ja sitä ei kyllä ole sattunut vielä kertaakaan! Sattuukin niin penteleesti, nyt jo kyllä alkaa helpottamaan. Nyt voisin jo allekirjoittaa väitteen, että km:n jälkeen menkat voi olla runsaammat ja kivuliaammat kuin ennen, vaikka edelliset on ollu kyllä aivan normaaleja, jopa helpompia! No, ehkä tämä tästä...

Mitäs vielä...? Ai juu, tänään sain varmistuksen, että saan uuden, vuoden kestoisen työsopimuksen! :D Olin varautunut lyhyempään, näitä pätkiä tulee niin helposti täällä julkisella puolella, selitys on aina ne "projektirahat"... Nyt ei sitten muuta, kuin uutta raskautta kehiin vaan, niin ajoituskin on loistava! :D

Mutta näin. Olihan sitä siinäkin jo asiaa. Ja sitten taas lämmöstä nauttimaan! B)
 
Jemina-81
Voi p****!!!!!
Mä idiootti tein just testin, tipahtivat tänään postiluukusta ja tietty sit heti parin tunnin pissaamattomuuden jälkeen testasin, nega tietty
Acon herkkä testi, en tiedä, oisko pitänyt jo näyttää nyt kp 27/23-32? Aamupissasta olis mielummin pitänyt tehä, tiedän, mut oisin niin halunnu yllättää miehen kun tulee kotiin. Vatsakivut helpotti aamuksi, tänään ihan ok olo paitsi koko ajan sellainen olo et nyt alko menkat ja sit meen kattoon eikä ookaan alkanut. Menkkajuilimisia on ollu tänään mut yleensä ne tulee vasta kun vuoto on alkanut. HItto kun tän pitää olla näin vaikeeta!

Sori tää vuodatus, oma moka kun testailin turhaan. No toinen testi on vielä kaapissa, teen vasta ensi viikon puolella jos menkat edelleen puuttuu.
Mites muilla?
 
Viuhtis, onnittelut uuden työsopparin johdosta! :)

malttamaton ja Miikkis, teidän koirat on aivan ihania! Jos en olisi allerginen, niin meilläkin olisi talo täynnä erilaisia karvajalkoja.

Voi harmi Jemina :( Mutta älä heitä vielä kirvestä kaivoon. Jospa vaan testailit liian aikaisin ja se plussa vielä sieltä tulee. Toivotaan parasta!

Mulla alkaa ovistikuttelut huomenna. Aivan ihmetuntemuksia on kyllä ollut viime aikoina. Välillä ihan sellainen olo kuin menkat olis alkamassa, vaikka ne just vasta loppui. Toivottavasti mulla ei ole mennyt kroppa ja hormonit sekaisin sen kaavinnan jälkeen...
 
Jemina-81 Sinulla km. ollut 12/06... Ajattelin vaan noista mahakivuista, että mulla on ainakin vielä tässä kuussa, pari kk. km:n jälkeen, ollut omituisia vatsakipuja. Mainitsin niistä gynelle, ja hän piti niitä aivan normaaleina km:n jälkeen. Kahdet menkat olleet, molemmat todella kivuliaat ja vuotoa runsaammin kuin normaalisti. Toivottavasti sinun kohdalla paukahtaa plussa :) Voihan niitä menkkamaisia kipuja olla alkuraskaudessakin!

 
miikku 72 No, meillä näyttää olleen km. samassa kuussa. Tuossa jo kirjoitinkin edellä, että menkat ovat olleet ihan ihmeelliset. Tokat tulivat noin viikkoa aiemmin kuin olisi pitänyt, ja näyttävät nyt venyvän ja venyvän. Yhden oviksen bongasin välissä digimittarilla, mutta harakoille meni. :headwall:

Sama olo täällä, että kroppa/hormonitoiminta jotenkin sekaisin. Voimia ja jaksamisia!!!
 



Haaveissa esikoinen

Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Napsu87..................KM 03/07.............................KP
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 5/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 11/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 12/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 18/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 20/28-34
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 28/23-32
Empula81.................KM 03/07............................KP 45/50

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 15/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 19/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 31/30
Riikkuli ....................KM 03/07....... ......................KP 101/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 3/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 9/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 14/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss


 
Kentia Joo, mullakin edelliset menkat tuli monta päivää aikaisemmin kuin olis pitänyt. Bongasin kyllä oviksen edellisessä kierrossa ja se tuli kp 16 tienoilla, niin kuin ennenkin, joten luteelivaihe jäi sitten aika lyhyeksi. Minä käytän myös digitaalista ovismittaria. Tykkään siitä kun ei tarvitse arvailla ja vertailla viivojen vahvuuksia.
Sinulle myös voimia ja tärppionnea!!
 

Yhteistyössä