km:n jälkeen kuumeilevat...




Haaveissa esikoinen

Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Napsuh87..................KM 03/07.............................KP 26/24
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 2/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 8/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 14/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 15/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 21/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 23/28-34
Empula81.................KM 03/07............................KP 48/50

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 18/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 22/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 34/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 2/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 6/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 12/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 17/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
 
Heippa kaikille!

Joskos minäkin voisin tähän pinoon liittyä.. perjantaina luovuin fyysisestikin sikiöstämme viikolla 13+1 sairaalassa. Tehtiin lääkkeellisesti tyhjennys + kaavinta.
Itkut alkaa olla itketty ja miehen innostamana haaveilen jo uudesta raskaudesta.. tosin aika kaukaiselta se kuulostaa, kun tämä jälkivuoto pukkaa vielä olemaan jatkuvaa..

Ihanaa kun löytyi tällainen ketju!
Milloin teillä alkoi helpottaa henkisesti km:n jälkeen?
Mulla tuntuu olevan vuoristorataa nämä tunteet edelleen..

Joo, siis esikoinen haaveissa ja ikää mulla 25v. =)
 
katherine: aika vaikean kysymyksen heitit eli milloin on henkisesti helpottanut km:n jälkeen? Heti km:n jälkeen, ajattelin että vasta uusi raskaus auttaa voimaan paremmin henkisesti, mutta nyt kun km:sta on kulunut jo 10 kk, huomaan että kyllä on tainnut helpottaa jo muutenkin. Asia tottakai pyörii mielessä varsinkin, ku oli LA yms., mutta uuden raskauden toive on kuitenkin se mikä mielessä eniten pyörii, ja todellakin liikaa. Meillä kun asiaa ei voi millään unohtaa hetkeksikään lääkitysten takia pitää olla koko ajan perillä mikä kp on menossa. Jos tästä kierrosta ei tärppää niin ensi kierto saadaan mennä rennosti ja jätetään lääkkeet pois, kun ollaan lomalla enkä pääsis clomien seuranta ultraan.

Epskeps: Meillä alkoi sitten jännääminen ;) perjantaina pistettiin pregnyl ja lauantai-iltana nippaili eli silloin varmaan irtosi. Harmittaa vaan, kun oltiin lauantaina vierailulla yökylässä niin ei päässyt touhuilemaan millään vaikka olisi ollut paras mahdollinen aika, mutta luulisi että pe- iltaiset kaverit säilyisivät sen aikaa ja varmisteltiin vielä su aamupäivästä. Eikö munasolun pitäisi pysyä hedelmöittymiskykyisenä 24h?
 
katherine, osanottoni km:n johdosta ja tervetuloa. Tämä on todella ihana ja kannustava ketju.

Keskenmenosta toipuminen on varmasti yksilöllistä. Minulla km tuli viikolla 8+jotain. Ensimmäiset kaksi päivää en tehnyt muuta kuin makasin sängyssä ja itkin. Sen jälkeen mieliala heittelehti ylös ja alas jonkin aikaa. Pari päivää saattoi olla ihan positiivinen mieli ja sitten taas iski masennus. Kun tuli ekat kuukautiset kaavinnan jälkeen, olin tosi hyvillä mielin ja innoissani, kun päästiin aloittamaan taas yritys. Mutta sitten kun ei tärpännytkään ja samaan aikaan sain vielä tietää, että meillä on töissä jäämässä pari naista äitiyslomalle syksyllä juuri niihin aikoihin, kun mun piti jäädä, niin mieliala syöksähti taas hetkeksi jonnekin maan syövereihin.

Nyt ovispäivät alkaa olla taas käsillä, joten mielialakin on jälleen parempi. Kai se tällaista vuoristorataa tulee olemaan. Kuukautiskierto rytmittää elämää ja mielialoja, enkä tiedä helpottaako se siitä ennen kuin uusi raskaus alkaa. Kovasti olen yrittänyt psyykata itseäni paremmalle mielelle ja keksiä muutakin tekemistä, ettei ajatukset koko ajan pyörisi vain tämän yhden asian ympärillä, mutta vaikeaahan se on...

Kovasti voimia sinulle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja miikku72:
Nyt ovispäivät alkaa olla taas käsillä, joten mielialakin on jälleen parempi. Kai se tällaista vuoristorataa tulee olemaan. Kuukautiskierto rytmittää elämää ja mielialoja, enkä tiedä helpottaako se siitä ennen kuin uusi raskaus alkaa. Kovasti olen yrittänyt psyykata itseäni paremmalle mielelle ja keksiä muutakin tekemistä, ettei ajatukset koko ajan pyörisi vain tämän yhden asian ympärillä, mutta vaikeaahan se on...

Kovasti voimia sinulle :hug:


samoja ajatuksia oli myös minulla kuin mitä kirjoitit.
viime kierto, mikä oli kunnon yrityskierto km jälkeen oli yhtä tressiä, oviksen etsimistä, lisää stressiä, vauva-ajatuksia, oireiden etsimistä ja löytyikin muka liuta niitä.
tulos oli nega.
nyt tässä kierrossa olen ollut miettimättä asiaa kauheasti ja voin sanoa että voin hel.vetin hyvin- ei stressiä tulevasta. toki plussaa toivon mutta se ei ole nyt mun päätettävissä enään. nautittu on miehen kanssa toisistamme kesän hurmoksessa;) ja nyt odotellaan vaan rauhassa ilman oireiden etsimistä juhannukseen saakka.

se jatkuva stressi syö viimeisenkin plussatoivon kyllä. joten kaikille jäitä hattuun- eiks niin :D :wave:

km saaneille "uusille" iso :hug: myös minun puoleltani. :hug:

ja kaikille yhteisesti oikein ihanaa viikon jatkoa :wave: :wave:
 
siis millaiset kuukautiset km:n jälkeen oikein tuli????siis aivan kamalat. oon aivan järkyttyny, ku olen tottunu sellaisiin niukkoihin kuukautisiin, ja iloisin mielin suuntasin lasten kanssa mökille. mutta hei!!!!ne oli kaukana normaaleista kuukautisista. näin kauniisti sanottuna vuosin ku putous. :/
nyt helpottaa. oliko muillavastaavaa? varmasti käsitelty jo jossain vaiheessa pinoa, mutta en millään jaksaisi lukea koko pinoa läpi. :ashamed:
voimia uuteen viikkoon kaikille
 
Maanantaita! |O Kyllähän osaa väsyttää vaikka vkonloppuna tuli nukuttua univelat pois!

Kyllähän ootte ahkerasti kirjoittaneet, en enää pysy edes perässä ketä tullut ja mitä on tapahtunut kenellekin :ashamed: mutta yritetään...

Ekeksi, tervetuloa mukaan Emma 07, Eliisa80, Vivian80 ja katherine , osanottoni keskenmenon kokemuksesta :hug:
Mulla takana 3 km 6 kk sisään, väleissä ei menkkoja, joten rakkaahan tämä on. Miekin huomasin km jälkeen oviksen ihan erilailla ja siksi varmaan tärppäsikin, luulempa vain että se etten antanut kroppani palautua teki hallaa ja siksi menneet kaikki kesken! Viimeisin oli KU ja se leikattiin. Onneksi siulla Emma 07 on yksi piristämässä päivääsi :heart:
Yhdyn tuutikin sanoihin ja muiden ajatuksiin, että kyllä niitä vauvoja ajattelee enemmän ja vähemmän ja vaikeaa tämä on. Eilen juttelin mieheni kanssa ja kerroin että ei vauvojen näkeminen tee pahaa, mutta isomahaiset tekee sen ahdistuksen, tuntuu että happi loppuu. Joku uusista kyseli lääkärin avusta, mutta lääkkeet vaan vaikeuttaa, paras olisi päästä puhumaan. Ja se pakkohoito, kohdata ne isomahaiset ja vauvat, muuten ei tästä yli pääse. Malttamaton taisi mainita että uusi raskaus auttaa, ja se kyllä pitää paikkaansa. Mutta uuden km jälkeen ei sekään enää auta. Aikaa parantuminen vie ja se miullakin on vielä kesken...

Jemina :hug: tädistä, se on niin tyhmä välillä ettei tajua pysyä poissa, todella harmin paikka!!!

Ninni onnea uuteen kiertoon ja nyt ei muuta kuin hanat auki, samoin miikku oviksen kanssa, lakanat pöllyämään :LOL:

Vinja ja Napsuh toivotaan ettei ne menkat tee sieltä tuloaan ja saataisiin plussia tuulemaan :heart:

tuutikki mahdatko tarkoittaa sitä x-koetta? Siinä mielessä hienoa, että löytyi jotain, koska nyt voit saada apua ongelmaan!! Ja sitten kun pääset jatkotutkimuksiin, pystytään parhaiten auttamaan sinua unelmassasi! :hug: Mie yritän tänään saada x-kokeeseeni vastausta, jotain vasta-aineista...

Tulikohan nyt kaikki.. maanantaina on lähopää meininki :LOL:

Ainii... Pulttis tosi hienoa et oot hyvillä mielin, stressi jäänyt viime viikkoon! Se on kaiken a ja o!

Itselle ei ihmeempää, oviksen pongasin vkonloppuna mutta eipä sitä voitu hyödyntää :headwall: :( No... alkaisipa menkat nopeasti että saadaan taas koneet käyntiin :saint:
 
Katherine:
Tervetuloa joukkoomme ja pahoittelut keskenmenostasi...
Vaikka mulla km tuli aika alussa ja fyysisesti aika kivuttomasti,niin se henkinen tuska oli yllättävän kova,vaikka olin varautunut siihen että keskenkin voi mennä.
Minua pitää pystyssä edelleen toivo siitä uudesta raskaudesta,vaikka ei ole niin kova kiire sen kanssa (toki toivois että mahd.pian,mut en enää stressaa sitä). Edelleen on vaikea katsoa pieniä vauvoja tai isoja mahoja, ja kuukaudet on yhtä vuoristorataa...kierron alussa on todella masentunu,sitten tulee se hälläväliä fiilis,sit puolenvälin tiimoilla toivo alkaa viritä ja sit taas sama alusta :ashamed: Mut oon kuitenkin täysin hyväksyny tän kohtaloni,enkä usko että sitä täysin pystyy unohtamaan koskaan,tän kanssa on vaan elettävä ja toivottavasti saadaan myös positiivisia kokemuksia myöhemmin, ja miks ei saatas :)

Malttamaton,toivotaan että perjantaiset kaverit pääsi maaliin asti,kovasti plussatuulia!!!!

Hiidi,mulla ei menkat ollu yhtään sen runsaammat,mut menkka kivut kyllä voimakkaammatOon kuullut monilta tota samaa et km:n jälkeen menkat tosi runsaat,joten ihan normaalia se varmasti on...Toivottavasti täti häipyy pian ja pääset taas jännäämään!! :heart:

Hyvää alkanutta viikkoa :wave:
 
Aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille!

Hiidi, kyselit menkoista, mulla alko eilen ja vuotaa kans ku vesiputous, pystyy oikeen tunteen ku tippuu, tip tip tip :LOL: , vessassakin ku käy ni kuuluu se tip tip tip... Piti mennä lasten kanssa rannalle tänään, mut voi olla et isäntä saa mennä yksin.

Katherine, taisit kanssa olla joulukuisissa odottajissa, meitä on täällä jo muutama sieltä tippunut, toivottavasti jokainen täällä oleva pääsis jo pian odottajien puolelle eikä tarvis sitten enää tänne kuumeilijoihin palata. Kyselit Katherine siitä masennuksesta, alkuun oli kauhee järkytys muutaman päivän, sitten aloin toipuun pikkuhiljaa (mulla tuulimuna) ja oli ihanaa kun se jälkivuoto loppui, mulla kesti jälkivuoto yhteensä kaks viikkoo siitä ku olin alkaan vuotaan, siis vuoto alkoi jo ennen lääkkeellistä tyhjennystä, runsaampana viikon ja sit viikon tuli sellasta tuhrua vaan. Eilen alko ekat menkat, tasan 5 vkoa vuodon alusta ja nyt oon taas paljon paremmalla mielellä kun tiedän et voi alottaa taas yrittään. Mitään ovistikkuja mulla ei oo, enkä varmaan aio ostaakaan, oon vaan laskureilla laskeskellu ajankohtaa. Koitan olla kans stressaamatta ni jos sit vaikka tärppäis paremmin :)

Repa Oon kans huomannu että on vaikee kattoo raskaana olevii ja sitten niitä tuntuu kans olevan joka puolella mihin katse osuu... Mutta eiköhän meilläkin pian ole isot masut ja sitten kuljetaanki ylpeinä vatsat pystyssä =)

Kenelles vielä piti vastata... Niin Malttamattomalle paljon plussatuulia!! Ja tietty meille kaikille!!!

Nautitaan kesästä!

-Ninni-
 
Katherine, pahoittelut keskenmenosta. Se on erittäin ikävä asia ja sitä ikävämpi, mitä kauemmin on ehtiny tutustua vauvaan, eli kuin monta raskausviikkoa on takana. Niin ja tervetuloa jutustelemaan tänne! :D Samoin muut uudet, ellen oo teitä vielä tervetulleeksi toivottanut! :)

Mulla keskenmeno tuli ennen kouluun lähtöä ja myöhästyinki koulusta paljon, ku piti sairaalassa käydä. Se päivä meni niinku unessa, eikä siitä koko jutusta tajunnu sillon mitään. Vasta seuraavana päivänä itkin KOKO PÄIVÄN!! Istuin sängyllä ja itkin!! Se oli ihan kauheaa! Siitä seuraavina päivinä aloin pikku hiljaa tointumaan, mutta lopulta se meni äkkiä ohi. Vain sen yhden päivän itkin. Toisaalta, mulla oli rv vaan 6+2, että ei silti kovin monta viikkoa ollu ehtiny valmentautua koko asiaan. Ja kun vielä yllätyksenä tuli koko raskaus.

Sitten tosta keskenmenon jälkeisistä menkoista, niin jälkivuoto mulla ei kestänyt ku viikon ja se oli samanlaista ku menkoissaki yleensä. Samoten seuraavat menkat tuli heti ajallaan ja ihan normaalit, vaikkakin ehkä tavallista kipeemmät. Ja muutenki sen jälkeen kierto pysy ihan normina.

Nyt sitten jännäillään... Mies kyseli aamulla, että millon aiot käydä ostamassa testin. :) Ku sanoin, että viikon päästä, niin se tivas, että "ihan sama ku tekisit sen jo nyt. Eikai se tulos siitä muutu." ;) Seki vissiin oottaa innolla, että näkis plussan. ;)

Teillä muilla näyttää olevan sillain, että tekee pahaa kattoa oottavia äitejä. Mulla vähän toisin päin. Arvuuttelen koko ajan, kuka oottaa jne. Esim. eilen käytiin miehen kaa grillillä, niin yritin kytätä niitten myyjien masuja, että oottiko ne. ;) Ku näytti siltä. :D Oikeesti aika typerää. :)
Toisaalta harmittaa, ku yks kaveri saa samoihin aikoihin vauvan, ku mun ois pitäny saada. Joutuu sit koko ajan seuraamaan SEN mahan kasvua kateellisena vierestä. Ja sillä on jo isohko maha ja potkutki tuntuu... Ääh... Mullaki ehkä ois nyt sellanen... :(

Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!! :) :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiidi:
siis millaiset kuukautiset km:n jälkeen oikein tuli????siis aivan kamalat. oon aivan järkyttyny, ku olen tottunu sellaisiin niukkoihin kuukautisiin, ja iloisin mielin suuntasin lasten kanssa mökille. mutta hei!!!!ne oli kaukana normaaleista kuukautisista. näin kauniisti sanottuna vuosin ku putous. :/
nyt helpottaa. oliko muillavastaavaa? varmasti käsitelty jo jossain vaiheessa pinoa, mutta en millään jaksaisi lukea koko pinoa läpi. :ashamed:
voimia uuteen viikkoon kaikille
mulla ekat kuukautiset olivat juuri samanlaiset. ei riittäänyt super maxi side kun 30 min ja valui pitkin reisiä. oli kiva olla töissä juu |O
onneksi putosvaihe kesti 2-3 päivää, sen molemmin puolin vuosin edes suht normaalistí mutta pitkä kierto siitä tuli. kuten seuraavakin oli outo kierto, nyt vasta normalisoitunut.
 
Hui sentään miten paljon tekstiä tänne onkin tullut! :eek:

Katherine, osanottoni keskenmenosi johdosta :hug: :( Tervetuloa tänne meidän samankokeneiden mukavaan seuraan =)
Enpä oikein osaa tuohon, että milloin henkisesti ois alkanut helpottamaan.. Aika rankkaahan tämä on ollut kun 2 km:a ollut lyhyessä ajassa ja näiden lisäksi muutakin surua ja murhetta (äitini menetys). :'( Mut onneksi mulla on yksi lapsi ennestään ja hänen kanssaan oleminen ja hänestä huolehtiminen pitää niin tiukasti arjessa kiinni ettei oikeasti jouda itkeskelemään ja murehtimaan päivät läpeensä. En usko että tässä kuitenkaan täysin olen toipunut, mutta parempaan päin menossa, toivon mukaan. Voimia ja jaksamista sulle kovasti! :hug:

malttamaton :wave: Täällä ollaan peukut varpaita myöten pystyssä, että onnistaisi!! bd :heart: Eikös se munasolu nyt siinä jonkun aikaa ole hedelmöittymiskykyinen? Niin mun mielestä ainakin. Hyvä kun perjantaina ja sunnuntaina ehditte pistämään "tilausta" menemään. Kestäähän niillä siimahännilläkin oma aikansa sinne uiskennella ;) Toivotaan parasta! :) Meillä lienee sitten samoihin aikoihin piinapäivät.. Kiva jännäillä yhdessä! =)

Hiidi, mulla on ainakin ollut melkoiset monsuunimenkat km:jen jälkeen :/ Oon vuotanut kuin seula. Rättii on saanu vaihtaa tosi tiheään. :x

Pulttis, kiva kuulla että siellä ollaan paremmalla mielellä, stressittömämpänä =)

Tänne omaan eloon ei niin mitään uutta. Poitsu tuossa vieressä rakentaa jotain piilomajaa itselleen :D Ihme että on antanut äiteensä tämänkin ajan kirjoitella suht rauhassa... :p
 
tuosta jälkitarkastuksesta, kuinka moni teistä joutui/pääsi jälkitarkastukseen km jälkeen? Miulle sairaalassa sanottiin että pitäisi 4 vkon kuluttua leikkauksesta varata aika avoterveydenhuoltoon? Siis minne? Asun siis päijät-hämeen keskussairaalan alueella ja siellä leikattiin. Ensi viikolla tulee se 4 vko täyteen ja tänään tajusin että pitää aikaa varata.. Yritin soittaa sinne mutta eihän sinne läpi pääse :saint:

Malttamaton: Et usko miten paljon toivon että teillä olisi onni myötä!! Puhaltelen niiiiin paljon plussatuulia :heart:
 
Miikkis, mun käskettiin mennä jälkitarkastukseen 4-5 viikon kuluttua "omalle gynekologille". Käytännössä siis joko terveyskeskukseen tai yksityiselle. Kävin yksityisellä, sillä samalla jolla kävin ultrassa silloin kun tuulimuna löytyi.
 
Mulle ne kans määräs jälkitarkastuksen joidenkin viikkojen päähän, mutta peruin sen, ku ei ollu mitään häikkää, olo normaali, jälkivuoto kuten menkat jne. Ja muutenki tuli luonnollisesti ulos se sikiö. Mulle ne anto jo ajan valmiiksi, et millon ois pitäny mennä, mut soitin ja peruin sen, ku aika alko lähenee... Piti kuitenki käydä verikokeissa siitä kuukauden päästä ja ku niissä ei ollu näemmä mitään ongelmaa, niin en oo sen koommin sairaalassa käyny...
 
kiitokset vastauksesta, täytyypi sitten varmaan Hemoon varata aikaa (olen käynyt siellä hakemassa mm. clomit ja siellä todettiin pco). Lisää tyhmiä maanantai kysymyksiä.. mulla otettiin tosissaan x-koe silloin leikkausaamuna ja ne ei kyllä sanonut että pitääkö mun tiedustella niitä tuloksia. Ottaakohan ne yhteyttä jos tuloksissa on jotain? Tänään ei todellaakaan tuo pää toimi, ei jaksa :snotty:
 
Miikkis: Kiitokset plussatuulista, myös muille! Harmittaa vaan kun jäi tuo lauantain touhuilut väliin, mutta kai se tärppää jos on tarkoitus. Kannattaa soitella niitä tuloksia, jos kerta eivät olleet ilmoittaneet tuloksista mitään. Niissä tuloksissa kesti kyllä mulla ainakin tosi monta viikkoa, mutta jos ne on kerta 4 vkoa sitten otettu niin luulisi, että olisi jo valmiit.

Muistin lukeneeni jostain, että pregnyl auttaisi myös kiinnittymiseen eli nosti toiveita vielä hieman korkeammalle. Onko kukaan kuullut vastaavaa?! Nyt on vain jotain omituista arkuutta alavatsassa eli joka askeleella kun tärähtää niin tuntuu ikävältä. Mutta toisaalta, mun elimistössä on kyllä tällä hetkellä niin kauheasti lääkkeitä ja huomenna aloitan vielä ne luget, että ei ihme jos ei jotain omituista tuntuisi jossain...
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa... Vihdoin taas netti toimii... Olen ollu kuvioista jo niin monta viikko ulkona. Muuton jälkeinen netin siirto kesti kymmenen viikkoa ja tänään vihdoin netti alkoi toimimaan.... Joten ajattelin tulla kertomaan kuulumiset ja päivittämään nuo kiertopäivät... Elikkäs niitä menkkoja ei sitten sen tuhruvuodon jälkeen kuulunu ja tein testin, joka näytti plussaa... :) Käytin lugeja rv 7+4, jonka jälkeen sain siitä kauheat allergiakohtaukset ja jouduin lopettamaan sen. Nyt menossa rv 14+1 ja kaikki mennyt ihan hienosti... Täytyy toivoa, että loppuun asti pikkuinen jaksaa mukana ja tämä raskaus saisi onnellisen lopun... Hienoa nähdä, etä täällä on moni muukin plussannut ja paljon plussatuulia ja onnea kaikille teille muillekin. Toivon sydämeni pohjasta, että jokaisen teidän hartain toive saisi onnellisen päätöksen. Ja iso KIITOS kaikille teille joilta sain tukea ja rohkaisua silloin vaikeina hetkinä... Apunne oli korvaamaton... Nyt taidan jäädä tänne taustalle, mutta käyn varmasti kurkistelemassa teidän kuulumisia ja luen jokaisen teidän kuulumiset kuluneilta viikoilta. :hug: Ihanaa ja aurinkoista kesän jatkoa :heart:
 
Kerkesinpäs ainaki tänää tänne pikaseen...

Riikkuli: Hirmusesti onnea!!!! Tuo antaa mullekin toivoa, mullakun on kanssa tota tuhruvuotoa aina ennen menkkoja. Oliko sulla kuinka monta päivää sitä ennenku plussasit? ja onko sen jälkeen tullut mitään? anteeksi kun oon niin utelias :ashamed:

Ja mä oon onnistunu kehittämään itelleni pari raskausoiretta :ashamed: :headwall: Siis oikeesti eihän vielä tähän aikaa vois ees mitään olla mut kummasti on tissit kipeet (tosin mulla on mielikuva että jotain sellasta oli myös ei viime mut sitä edeltävässä kierrossa) ja väsyttää. No, eiköhän toi väsymys selity sillä kun niin oottaa lomaa, vaikkei sitä nyt eka oo kun muutama päivä ja myöhemmin sit lisää mut kuitenkin... Ja kaiken huipuksi kun noi tuhruttelutkin alko niin en tosiaan raskautumiseen usko! Olikos se eilen vai toissapäivänä kun sitä kirjotin et jes ei oo viel alkanu et salesti alkaa justii ni tänään sitte |O
 
mä saan syyskuussa hääpuvun päälleni, maailman ihanimman ja komeimman miehen itselleni loppu elämäksi ja lapset komeiksi liituraita pukuihin.. :D :saint: :heart:
joten tää tuo vaan lisää aihetta olla tressaamatta vauvasta- kyllä kaikki vielä kolahtaa ja menee niin kuin pitääkin.. :heart:

ihanaa ma illan jatkoa kaikille-- mä olen AIVAN innoissani *kuvittelee itsensä hääpukuun jo* :saint:
 
PulttiBois: Ihania uutisia!!! Ja syyskuu on loistava hääkuu ;) Meillä siitä tulee syksyllä jo 3-vuotta, vaikka tuntuu että vastahan ne oli! Nopeasti menee aika! Saako sen verran udella että onko suuretkin juhlat tiedossa, vai ihan lähimmille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
PulttiBois: Ihania uutisia!!! Ja syyskuu on loistava hääkuu ;) Meillä siitä tulee syksyllä jo 3-vuotta, vaikka tuntuu että vastahan ne oli! Nopeasti menee aika! Saako sen verran udella että onko suuretkin juhlat tiedossa, vai ihan lähimmille?
pienet tulee. vieraita noin 30 + muutama lapsi jos joku haluaa mukaan ottaa :)
pienessä kappelissa, sitten kivaan ravintolaan syömään ja jatkoille siitä.. tosin saa nähdä olenko raitislinjalla silloin jo.. :D :saint:
toivottavasti mukana olisi silloin pieni vuokralainen mahassa :heart:
 
Riikkuli :flower: Onnea onnea onnea! Voi miten ihania uutisia!! :) :heart: :) Mä olen tässä miettinyt jo monena päivänä, että mitähän ihmettä sullekin oikein kuuluu, kun tuota listaakin olen päivitellyt ja siellä sulla huitelee 100 jotain päivät.. :p Hirmuisesti tarrasukkia pienelle masumatkaajalle! Tulehan aina välillä kertomaan kuulumisianne!! :)

Pulttis, onnea tulevalla morsmaikulle! :flower: :heart: Toivottavasti häistä tulevat ihanat ja ikimuistoiset! :heart:
 

Yhteistyössä