km:n jälkeen kuumeilevat...

Kiitos ihan hirveenä, toivotaan että noista onnitteluista ois apua ja baby pysyis kyytissä edellistä paremmin. On jotenki niin outo olo, tuntuu että sen vauvan pitäs jo nyt syntyä, vaikka ihan alkumetreillä ollaanki.. :) Suap' tässä vielä usseemman kuukauden uotella, jotta se pois tulloop'. :) (siis jos tulee ihan ajallaan...)

Hirviästi plussatuulia teille kaikille, ootte huippu porukka! Ootte kyllä kans ansainnu plussan! :heart:
 
ONNEA!! :heart: ilon uutinen, on tuo ihmeelinen! Pikkuinen nyytti, ei enää pelkkä myytti. Kovasti onnea ja iloa, toivotaan että tulee sitten parisen kiloa! Voi, että varmaan on tuplaihanaa tuo.. halaus lämmin :hug:

Minä tässä voin jäädä välillä taustailemaan, kun niin epätodellinen tuo tuleva raskaus, ettei oikein viitsi joka päivä sitä " puida" vaikka mielessä onkin. En siis kuitenkaan aio hävitä minnekään, mutta en välttis päivittäin kirjoittele vaikka usein täällä lueskelenkin varmaan teidän juttuja. Tämä ketju vaikuttaa kyllä lupaavalta.. ;)
Laitetaas siskot plussapuhurit aaltoina liikkeelle! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ;)
We are going to make it!!!!!!!

katherine ja iso hali kaikille!
 
Ihanaa, alkaa menkat hiipumaan. On jo niiiin postiivinen mieli kun aattelee et puolentoista viikon päästä pääsee kunnolla taas yrittään. Mullahan on ens maanantaina se jälkitarkastus naistenpolilla ja kovasti toivon ettei oo kohtuun mitään jääny etten joudu kaavintaan kun sitten pitäis taas odottaa et pääsis tositoimiin. Mulla kyllä tuli noin kolmen pvän päästä siitä ku otin ne tyhjennyslääkkeet ni ulos sellanen klöntti missä oli selvästi se istukka ja kalvoja... Meen yksin sinne jälkitarkastukseen, mies oli sillon mukana ku alko tuulimuna oireileen, mut nyt pärjään kyllä ihan yksin... Sillon muuten ku oltiin miehen kanssa poililla ja kun lähettiin pois ni hän totes mulle aika hiljasena et nyt sen on lääkärikin todennu et hän on tuhkamuna :LOL: kun oli herra vähän kuullu väärin kun lääkäri sanoi tuulimuna...

Ihmettelen vielä et on niin lyhyet nää ekat menkat, mites muilla on ollu? Pari ekaa päivää vuosi kun saavista kaatamalla ja eilen oli jo tosi niukkaa vuotoa, tänään enää pientä tuhrua. Ihan hyvä vaan, riitti jo se jälkivuoto sillon reilu kuukausi sitten...

Katherine, pysy ihmeessä mukana joukossa vaikket joka päivä jaksaiskaan kirjotella, täältä on saanu ihanasti tukea ja ymmärrystä kanssasisarilta! Eiköhän me pian päästä takasin odottajien puolelle!

Nyt vaan kaikille plussatuulia!! Helpottaa kovasti kun tulee koko ajan lisää noita plussanneita, antaa itellekin toivoa raskautua pian uudestaan... :heart: :heart: :heart:


 
Isot onnittelut plussanneille! :) Ja toivon mukaan muutkin plussailee kesän aikana ahkerasti. Mä vetäydyn takavasemmalle vuodeksi, kun ei tästä nyt mitään tullut. Ja naimisiinkin pitäis päästä ensi kesänä, keskityn nyt siihen projektiin. Häiden jälkeen toivotaan ja kuumeillaankin sitten urakalla. ;) Niin, ja onnea kanssa muille tänä kesänä avioituville! Mut voi poistaa siis listalta, vaikka joskus varmasti käynkin kattelee teidän kuulumisianne! Nyyh, ikävä tulee tätä kivalla palstalla kuumeilua. (ei silti että vauvakuume minnekään olis kadonnut, sitä vaan on nyt siirrettävä hieman) :wave: :wave: :wave: :snotty: :snotty:
 
Moikka!

Siis sinullakin keskenmeno takana, kurja juttu! Saako udella millä viikolla? Ja miten meni "jatkotoimet"?
Olet varmaankin ne jo kertonut, mutta laiskana en jaksa alkaa selata sivuja takasinpäin..
Hyvät mahkut on joo uusia tuo raskaus! Eiköhän pompata pian takas oottajien pinoon =) Ja otetaan mukaan täältä muutama muukin =)
Tsemppiä!
(näin kauan siis "taustailin" :LOL: )

Tää on paras pino, komemustA ON=)
 
Onnea Napsuh oikein paljon!! On kiva kuulla, että keskenmenon jälkeen voi raskautua noinkin pian. Minulla oireet olivat juuri tuollaisia, joita mainitsit eli koko ajan vessassa käynnillä kyttäämistä ja jatkuvaa testailua. En ollut yhtään varma raskaudesta. Kai sen vaan jotenkin tuntee. Hyvä, jos tunnet tällä kertaa raskauden olevan vahvempi! Positiivisella asenteella vaan eteenpäin. Päivä kerrallaan. Nauti raskaudestasi äläkä murehdi turhia. Tule meitä moikkaamaan aina välillä.
Oma napa:Pientä tuhrua on nyt tullut tänään ja eilen housuun. Mitä lie? :eek: Toivon vaan kovasti, että tätiä enteilee. Kaippa ne hanat aukeaa ennen viikonloppua, jos on auetakseen. Selkä on ollut kyllä kipeä jo muutaman päivän, mutta muuten ei menkkaoireilua. Ihmetyttää kyllä.. Neljä viikkoa tuli nyt täyteen keskenmenosta, joten voisi olla menkkojen aika. Olen ollut jotenkin positiivisempi viime aikoina..johtuu kai auringosta.. B)
 



Haaveissa esikoinen

Katherine 25v...........KM 06/07
Haikara 23v OULU....KM 05/07
Surusilmä 29v..........KM 02/07
Malttamaton.............KM 08/06
Minky 23v................KM 09/06
Hippula....................KM 03/07
Ellen .......................KM 01/07
Surullista 20v...........KM 12/06
Miikkis 25v LAHTI.....KM 12/06,TM03/07,KU05/07...KP ?/34
Anni .......................KM 09/06..............................KP ?/28
Jemina-81................KM 12/06.............................KP 5/23-32
Viuhtis 26v TRE........KM 12/06.............................KP 11/33
Miikku72 35v............KM 04/07.............................KP 17/26-30
Tuutikki ..................KM 02/07..............................KP 18/37
Repa 27v KOTKA......KM 02/07.............................KP 24/28-30
Tytti.........................KM........................................KP 26/28-34

Haaveissa kakkonen

Merika .....................KM ?/07
Kaipaava..................KM 08/06, 03/07
Suppis76...................KM 03/05, 09/05, /07
Epskeps ...................KM 12/06, TM 03/07...........KP 21/28
Vinja 28v .................KM 02/06, 02/07.................KP 25/27-33
Kentia.......................KM 04/07............................KP 37/30

Haaveissa kolmonen

Ninni78 28V................KM 05/07.............................KP 5/30
Hiidi............................KM 05/07............................ KP 9/26-28
Sipuli..........................KM 12/06.............................KP 15/29
Nasuliini .....................KM 09/06, 02/07
Luhtalemmikki ....Toinen lapsi enkeliksi 12/06........KP -/26-28
Pulttibois 25v HKI.........KM 03/07...........................KP 20/28-30

Haaveissa neljäs

Espoir.........................KM 03/07


Plussanneet


Vieras
Jonttu
Nasu
Suurperheellinen
Pikkupeikko85
Pippuri84
Viia
mjss
Riikkuli
Napsuh87
 
Joo, keskenmeno tai siis tuulimuna mulla todettiin vko 9+2... Vaikkei sielä sikiötä ollutkaan ni olihan se silti kauheeta kun oli kaikki mahdolliset oireetki ollu ja jatkui oikeestaan siihenasti kun mulla se vuoto alkoi vko 8+6. Lääkkeillä tehtiin tyhjennys kun oli kuitenki jo itestään alkanu tyhjentyyn. Vuotoa kesti aika tarkkaan 2 vkoa ja nyt on jo ekat menkat takana. Ovulaatiota oon laskeskellu tapahtuvaks puolentoista vkon päästä ma tai ti, täytyy varmaan viettää ne päivät visusti peiton alla =)
Joulukuisista meitä on täällä meidän lisäks ainakin Hiidi, voi olla et on muitakin, ei nyt vaan tuu mieleen. Toivottavasti oltais pian maaliskuun- tai huhtikuun odottajissa jokaikinen tyttö täältä ryhmästä.

Joo-o, tää on todellakin ihana ryhmä, vaikka ollaanki kaikki täällä ikävien tapahtumien seurauksena, mutta kiitos kaikille kuitenkin hyvästä seurasta :flower: !

Nyt täytyy varmaan mennä nukkuun kun ulkonaki on hetken pimeetä et saa paremmin nukuttuu :D . Hyvää yötä kaikille ja palataan taas asiaan.

-Ninni-
 
katherine ja empula81, se on hyvä pitää taukoa silloin kun siltä tuntuu, stressi ei ainakaan auta asian suhteen yhtään :/ Toivotan teille oikein aurinkoista ja lämmintä kesää sekä kaikkea hyvää ja plussaonnea :heart:

Miulla vieläkin limat runsaat ja tuntuu että pöksyyn lorahtaa koko ajan.. käsittämätöntä koska tämä alkoi vkonloppuna, lisäksi vasenta puolta "potkinut" joten jotain elämää silläkin puolella täytyy olla... ;) Viikonloppuna juhlat tiedossa, joten voipi hyvillä mielin ottaa shamppakaljaa :D
 
Miikkis: Sehän on hyvä, että toisellakin puolella elämää tuntuu olevan. Mua aina pelottaa, jos jostain syystä jouduttais poistaa multa oikea puoli, koska se on aina se mistä munasolu irtoaa mulla. Vasemmassa puolessa näkyy aina pieniä follikkeleja, mutta oikealta kasvavat ja irtoavat.
 
malttamaton: miulla kanssa oikean puolimmainen oli se toimivampi, eli se josta aina kypsyi ja irtosi. Siksi tämä kaikki pelottaakin... mutta onneksi tuolla vasemmalla jotain tuntuu tapahtuvan, mutta se että tapahtuuko tarpeeksi jää nähtäväksi... :LOL:
Onneksi tuo vasen pystyy jotenkin nappaamaan oikealta puolelta halutessaan munasolun, joten yritetään pitää toivoa yllä :p
Mites siun piinapäivät on edistynyt?
 
empula81 sinulle iso :hug: ja onnea häähumuun :flower:

mulla ongelma, nimittäin sellainen että viime yönä etoi ja varsinkin että suu oli aivan kuiva koko ajan. onko jonkin puute ;) :whistle: vai kenties oire :heart: ?
kenelläkään kokemusta asiasta, olisi kiva kuulla :attn:
 
Hyvät kesät empulalle ja tuu kertoon hääsuunnitelmistas ja tietty muista kuulumisista :wave: :heart:

Tää ilmottaa poistuvansa tilapäisesti,elikkästä loma alkaa ja reissunpäälle lähtee hän...ihanaa :p B) torstaina tullaan käymään kotosalla,ilmottaudun silloin seuraavan kerran :D

Säännöt kun olen poissa seuraavat: Ei liikaa uusia viestejä että Reparouva jaksaa lukea tullessaan ja plussia pitää tehtailla oikein kovasti :LOL:

Adios rakkaat kanssasisaret :wave: Kuullaan viikonpäästä... :heart:
 
Miikkis: Piinapäivät tulevat olemaan tuskaisia tai siis ovat jo.. Taas mielessä pyörii vaan koko ajan, että nyt tapahtuisi se ja se eli ei kauhean kivaa! Nyt olen kuitenkin lähdössä kavereiden kanssa viettämään iltaa keskustan humuun joten saa unohtaa täksi illaksi koko asian!

Repalle oikein hauskaa lomaa!!!
 
Adios vaan Repa :wave: Ja hauskaa lomaa!!! B)

Pulttis, toivottavasti ovat plussaoireita!! :heart: Meillähän on molemmilla sitten ensi viikolla piinapäivät.. Hui sentään! :eek: :D Itse olen täällä tuntevinani jos jonkinlaisia oireita. Saa nähdä ovatko kuviteltuja vai todellesia. Yritän olla liikoja niitä ajattelematta, mutta minkäs sit (vauvakuumeinen) ihminen itselleen voi.. :ashamed: :kieh: :D

Malttamaton ++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: Ja jaksuja sinne piinailuun! Toivottavasti tärppää!!! :heart: :heart: :heart:
 
Moikka!

No tuli nyt niin itselle ajankohtainen kysymys, että jos joku viitsii muistella ja kertoa koska menkat alkoi kaavinnan jälkeen?
Itsellä kun nyt vuotanut niukasti kaavinnan jälkeen muutama päivä ja sitten oli päivän tauko ja nyt alkoikin taas ja vähän runsaampana. Voiko nämä olla jo menkat? Vaikka kaavinnasta vasta viikko! Ja mistä sen voi erottaa onko vuotoa vai oikeesti menkat.. ei kai mistään?
Ja pikkusen alavatsaa nipistää, mut en enää tiedä mikä on mitäkin. Kun sitten jos kohtutulehdusta epäilee ( mistä juuri ko. oireetkin) niin pitäs HETI hakeutua sairaalaan.. mutta tuntuu että tää on kuitenkin jotain muuta. Huh huh, on se vaikeeta olla nainen! =)

empula81: onnea morsiamelle! Hauskaa kesää ja nähdään siellä odottajien puolella sitten =)
 
Hyvää lomaa Repa! :wave: Täällä pitää kärvistellä vielä kolme viikkoa ennen kuin pääsee lomailemaan...

Toivotaan Pulttis, että ne on plussaoireita :)

Täällä on nyt tärppipäivät hyödynnetty ja sit vaan odotellaan. Oli muuten järkyttävät oviskivut tässä kierrossa! Viimeksi oli tämmöiset ekassa kierrossa pillerien jälkeen.

Tietääkö kukaan mikä aiheuttaa sen, kun oviksen jälkeen rinnat tulee aroiksi? Mietin, että johtuisko keltarauhashormonista? Mulla on yleensä rinnat tosi arat oviksen jälkeen ennen menkkoja, mutta edellisessä kierrossa ei ollut ollenkaan. Edellissä kierrossa mulla jäi luteaalivaihe lyhyeksi, mikä kai viittais siihen, että keltarauhashormonia ei erity riittävästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epskeps:
Adios vaan Repa :wave: Ja hauskaa lomaa!!! B)

Pulttis, toivottavasti ovat plussaoireita!! :heart: Meillähän on molemmilla sitten ensi viikolla piinapäivät.. Hui sentään! :eek: :D Itse olen täällä tuntevinani jos jonkinlaisia oireita. Saa nähdä ovatko kuviteltuja vai todellesia. Yritän olla liikoja niitä ajattelematta, mutta minkäs sit (vauvakuumeinen) ihminen itselleen voi.. :ashamed: :kieh: :D
:
mä en ole etsinyt oireita tässä kierrossa enkä paljon muutakaan. toivon vaan parasta. aavistuksen närästää ja sellainen etova olo päällä- ja töissä pas.ka haisi normaalia pahemmalle :x :x :snotty:
 

Yhteistyössä