KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

tiitu Kyllä se selkeältä plussalta näyttää :flower: :heart:

Ninnatar Juu, aivan varma olen asiasta, kun reipas viikko sitten tuli ihan kunnon menkat :)

Adelade :D Peukkuja tärppiin!

Happihyppy Ite testasin sillon ennen, ku tiesin olevani raskaana ovistestillä ja se näytti komeaa plussaa, seuraavana päivänä tein r-testin ja sekin näytti plussaa :D Joten toivotaan parasta! :D :heart: Kip kap hakeen r-testi ja tekemään se ;) :whistle:

Liilia Määki oon ihan varma, että jos plussa vielä tulee, niin menee sekin kesken.. :ashamed:

Kyllä oli kurjaa olla yhdessä tapahtumassa tänään, kun siellä tuli toinen toistaan iso mahasempia naisia vastaan.. Itellä pitäs olla jo reilu puoliväli menossa, mutta ei.. :'(
 
Heissan!
Happihyppy peukkuja! Tuolla toisellakin puolella sulle toivottelin. Itellä menkat jatkuu ja runsistuu. Hihii. Kp 13 taitaa olla? Kyl on mennyt hiukka sekasin tää kroppa. Mut hyvä, kun valuu. Se on tuttua mulle.Kroppa etsii muotoaan B) Uskosin ainakin näin olevan.
Ja kun tää vuoto loppuu, ehkä uskaltaisi yrittää....
 
Mietin täs taas että josko ois jo nyt ollu ovista, ku lämpö vähän koholla ja MUKA olin havaitsevinani limaa tos kp 13. Tosin mulla ei oo ikinä ollu ovista niin aikaisin... Viime kierrossaki kyllä alkukierrosta jonain päivänä oli vähän koholla lämpö mut laski sitten. Pitänee seurata, jos vielä nousee (pitäis vähän vielä nousta jos oli ovis) ja jos koholla pysyy ni ehkä sitten oli. Sinänsä mahdollista kyllä, eihän tässä mulla vähään aikaan oo ovista ollu ollenkaan. Mitään nippailuja tai muita oireita ei oo kyllä ollu nyt, ihan pikkusen oli nännit herkkänä sillon mutta ei enää. Vaikka en mä osaa yhtään uskoa että tulosta ainakaan vois tulla, mut ainahan sitä toivoa voi... :)

Pitkän tekstin näköjään saa väsättyä niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin "mulla ehkä oli ovis pari päivää sitten". :D
 
Onnea Tiitu, kylläpäs nyt plussia ropisee :)

Ja Happihypylläkin jännät paikat, pidetään peukkuja :)

Liilia vastasin sulle ja lisäsin sut mun meseen. Toki jos joku muukin tahtoo meseillä niin viestiä vaan :)

Mulla on niin masis-fiilis että tässä kierrossa tuskin nappas...taidan stressata asiasta ihan liikaa, tuntuu että seksikään ei maistu niinku ennen kun on siitä tullu vähän sellasta suorittamista ja pakolla onnistumista ja ajoittamista :(
 
Heipuu!!! Tännehän on ropissut plussia oikein roimasti!!! Jee jee jeee!!!! Tiitu87 ja muut plussanneet, sinne maaliskuun pinoon vaan meitin kanssa yhdessä jännäileen!! :flower: Ja kaikki muut äkkiä perässä!!!++++++++++++++++++++++ :whistle:

Harakanhattu ja pikkanen olikohan se 5+3
 
Mä olen viikonlopun ollut täältä pois ja ilokseni huomasin että tänne on tullut plussia =) Mielettömästi onnea Sapfolle ja Tiitulle!

Mulla ei ole ollut mitään oireita, paitsi illalla tajusin että mulla on tissit jonkun verran kipeet, eikä ne ikinä ole ennen menkkoja. Aamulla kun heräsin tajusin että ne on ihan selkeesti kipeät.

Ja koska mulla oli yksi Clear blue jäänyt kaappiin, en malttanut olla pissimättä siihen... Ja siihen tuli ihan välittömästi plussa =) Siis todella voimakas viiva ja suurinpiirtein samantien ennen kuin ne ikkunat ehti värjääntyä!!!!

Siis mä en voi uskoa tätä todeksi, mä olen raskaana!
 
20.7. MAANATAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Empuuu.....................KM 09/08..........................KP 6/26-30
Alisa84......................TM 05/09...........................KP 10/26-32
Elviira-76...................RK 11/07...........................KP 10/28
Sun Rise....................KM 10/08 ..........................KP 10/28-37
Rinja..........................KM 04/09...........................KP 14/35
Silent whisper...........KM 05/09...........................KP 14/
Ninnatar....................KM 05/09...........................KP 14/
Orion.........................KM 02/09...........................KP 16/50
Perhosia....................KM 01/09...........................KP 17/28
JääKyynel..................TM 05/09...........................KP 20/30
Miukkari.....................KM 02/09...........................KP 24/26
marjutti86..................KM 06/09..........................KP 38/
mely...........................KM 12/08..........................KP 53/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
papana77..................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen.....................RK 10/08, KM 05/09.............KP 11/31
Sinimarja......................TM 02/09..............................KP 14/25-34
Elwi...............................KM 11/08.............................KP 18/17-44
kellopeliappelsiini.........TM 04/08, KM 05/09............KP 21/28
Annemaarit...................KM 08/08.............................KP 27/24-28
Zalmiakki.......................KM 03/09............................KP 29/32
AnnaStiina82.................KM 12/08............................KP 31/30
tillukas...........................KM 05/09............................KP 33/31-35
marsa22........................KM 06/09
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Liilia...............................KM 03/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella........................KM 04/09...........................KP 14/27
Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 14/
Varanikki......................KM 04/09...........................KP 21/28
happihyppy..................KM 02/08, KU 12/08...........KP 25/28-30
tikruliini........................KM, TM................................KP 28/30
senni11........................KM 06/09............................KP 36/
hämy10........................KM 07/06, 01/09.................KP 66/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
omenaruusu.................KM 10/01, 10/08, 07/09



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 12/28-32
Sintsu78.......................KM 01/09...........................KP 32/30-33



HAAVEISSA VIIDES




mother4.......................TM 02, KM 06/08, 12/08, 06/08.......KP




TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, kanella, meriaani, Eppuliini, maaliskuu, P-E, A-L-M,
Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu,
MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76




 
Paljon onnea tiitu ja tupu :heart: Heinäkuun plussalista alkaa näyttää aika hyvältä :) Mutta vielä toki mukaan mahtuu!

).( Oltiin viikonloppu mökillä ja kun päästiin kotiin, kokeilin elämäni ensimmäistä ovistikkua. Testiviiviiva tuli tosi haaleana, eli ovista ei ilmeisesti tiedossa ainakaan vielä. Pitää kohta mennä kokeilemaan uutta :)

Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
Onnea Tupu, tää pinohan pienenee hurjalla vauhdilla :)

Olispa vaan se omakin vuoro joskus...huoh....
Toisaalta mua pelottaa niin paljon kaikki vastoinkäymiset, että en tiedä kuinka hermona olisin jos plussaisin. Kuulin viikonloppuna että tutuntuttu jolla oli laskettu aika elokuussa joutui kokemaan kohtukuoleman :( mitä enemmän kuulee kaikkea tuollaista ja vielä itse lukee näitä kamaluuksia näiltä palstoilta niin voi apua...
 
tiitu87 onnea plussasta :flower: =)

Missluupää Onnittelut plussasta!

happihyppy b :) d jännää!

ja Tupu76 onnea onnea onnea :flower: =) :flower:

Täällähän on plussia sadellut oikein viikonlopun aikana, ihanaa =)

).( viikonloppu meni vauhdilla kun oli kaikenlaista ohjelmaa, olisin halunnut vielä ennen töihin paluuta mennä kylpylään mut isäntä ei ehdi, pöh ja höh. Ihan melkein hirvittää kun keskiviikkona pitää palata taas töihin ja mä olin niin aatellut että mulla olis pieni salaisuus mukana kun menen takaisin ja nyt ei sitte olekaan. Olo on hiukan allapäin nyt, et pitäis keksii jotain kivaa piristykseksi =) Ovis alkaa kanssa varmaan lähestymään, tosin aamulla unohdin testata :ashamed: ois kyllä jo varmaan pitänyt testata kun viime kierrossa oli niin aikaisin kun oli niin lyhyt kiertokin. Tai sitte mennään tää kierto ihan vaan omien tuntemuksien mukaan ilman tikkuja.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ++++++++++++++ :whistle:

:wave:
 
Ei taia miula toimii tuo greippimehu. Kaks kiertoo sitä lipitin, eikä tullu kyllä pienintäkkää limmaa koko aikana. Nyt kun jätin sen pois, ni olo on heti paljon kosteempi. =) Ei näköjään sovi kaikille.
On niin ihanan paljon plussia tullu tässä kuussa, et nyt ois hyvä sauma liittyy joukon jatkoks. Kovasti onnea vielä yrittäville!
 
Onnea Tiitu ja Tupu :hug: :flower:
Itellä ovis varmaan nyt ihan lähipäivinä. Ollaan sextailtu nyt pari päivää ja katotaas kuin käy. Oviksest kun en oo ihan varma millon se on.
( mies jostain lukenu et tytöt 'tehään' ennen ovista. Näinkö on? )
Menossa päivä 14/27-30
 
Onnea plussanneille :flower: niitä täällä oli tullut monta :heart:

Me häippästiin yhtäkkii mökille lomailemaan.Ja tietenki siellä alkoi menkat.Ällöä olla mökillä ku on menkat ja vain ulkohuussi...Nyt siis kp5.
Lomailut jatkuu ja huomenna lähdetään sitte sukuloimaan ja palailaan sunnuntaina...
Toivotaan että plussa tuuli vielä puhaltelee ja ois yhtä paljon iloisia uutisia ku nytte...
 
PLUSSA tuli ja vieläpä ihan selvä sellanen! Oon samalla niin onnellinen että niin peloissani. Toivottavasti nyt onnistuis eikä mun tarvis tulla enää tänne mukavaan joukkoonne takas.

Plussatuulia muillekin!

t. Happis ja Kokkolan tuliainen :D
 
täällähän plussia satelee :D kaikille tasapuolisesti hurrjan paljon onnea! =)

miut täti yllätti kivasti mökillä la aamuna :kieh: ei paljoo naurattanu. ei tullu maalismussua.. toisaalta kiva et kierto suht kunnossa, pääsee nyt uuteen kiertoon uudella innolla ja paremmalla onnella.

tänään olis siis 3/33, viel on matkaa |O

kiva päivä, aurinko paistaa, meinasin lähtee pyöräileen ja sit miehen kotiuduttua rannalle jos sää on viel sillon näin hyvä!
 
Moikka!

Ilmottaudun uutena tähän pinoon mukaan, ikävä kyllä. Eli nyt on sitten tämäkin kurjuus omalle kohdalle sattunut. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin viikko sitten, km todettiin ultrassa rv 11+5, sikiö oli kuollut kohtuun n. rv 8-9. Viikon aikana on tullut itkettyä monet itkut, onneksi nyt on alkanut olo helpottamaan kun tuo vuotokin on tyrehtynyt lähes kokonaan. Uutta yrittämään aloitetaan heti kun vain mahdollista, ensin varmaan tarviis saada kierto kuntoon. Tämä onkin elämän ensimmäinen kerta kun odotan menkkoja ja sitä, että raskaustesti näyttäis äkkiä negaa...

Kyllä elämä vielä voittaa, ja ihana lukea että täällä on moni plussannut eli toivoa on km:n jälkeenkin. Onnea vaan ihan hirmuisesti kaikille plussanneille! =)

Jos tuonne listalle minut lisäätte niin toista lasta kuumeilen ja toivon kovasti (esikoinen syntynyt -08), KM oli siis 07/09 ja jos nyt kiertopäiviä voi laskea km:sta/tyhjennyksestä lähtien niin kait nyt olis sit 7/29-30 meneillään.

t: Unnukka
 

Yhteistyössä