köyhien joulu

  • Viestiketjun aloittaja isadora
  • Ensimmäinen viesti
isadora
meillä on näin taas tänäkin vuonna..lapselle ei voida ostaa mitään..eikä laittaa ollenkaan jouluruokia. minä eikä mieheni kestetä enää tätä pirun köyhyyttä..saan minäkin vaan itkeä kuten viimekin vuonna. :'(
 
porvoosta päivää
ei aikuisen ihmisen raha-asiat voi mennä noin. mitä tukia saat? etkö käy töissä? kyllä sossu auttaa , jos on noin tiukkaa. turha täällä marista ja kaivata sääliä. onhan teillä varaa pitää nettiä ja tietokonetta, eli ei tarpeeks köyhää
 
Samoin
Meille tulee kans köyhä joulu (tosin lahjoja oon ostanut) Jos ei saada pankista lisä lainaa, jolla voidaan maksaa osamaksut pois.

Jos ei saada lisälainaa ollaan pitkäänkin k*sessa, niihin menee kuussa n.400e, siihen lisäksi vuokra 450e ja entinenpankkilaina 370e =1220e/kk ja ruokaan jää 240e/kk jos taas saadaan ens viikolla lainaa pankkiin menee 400e ja osamaksuihin 0e joten ruokaan jää 640e.

Pakko saada :/
 
tarkka markka
Alkuperäinen kirjoittaja Samoin:
Meille tulee kans köyhä joulu (tosin lahjoja oon ostanut) Jos ei saada pankista lisä lainaa, jolla voidaan maksaa osamaksut pois.

Jos ei saada lisälainaa ollaan pitkäänkin k*sessa, niihin menee kuussa n.400e, siihen lisäksi vuokra 450e ja entinenpankkilaina 370e =1220e/kk ja ruokaan jää 240e/kk jos taas saadaan ens viikolla lainaa pankkiin menee 400e ja osamaksuihin 0e joten ruokaan jää 640e.

Pakko saada :/
Meet Lidliin ostoksille ja vähän katot mitä ostat... viikon ruuat saat n.50e siihen saa jo extraakin...
 
Mä en käsitä oikein tuota, miten niin ei ole varaa ostaa jouluruokia? Riisipuuro on halpaa, porkkanat, lantut, peruna ja sipuli on halpoja (teet itse laatikot ja rosollin)... kai te kuitenkin JOTAKIN syötte joulunakin, miksei siis ainakin joitakin jouluruokia?
 
Samoin
Alkuperäinen kirjoittaja tarkka markka:
Alkuperäinen kirjoittaja Samoin:
Meille tulee kans köyhä joulu (tosin lahjoja oon ostanut) Jos ei saada pankista lisä lainaa, jolla voidaan maksaa osamaksut pois.

Jos ei saada lisälainaa ollaan pitkäänkin k*sessa, niihin menee kuussa n.400e, siihen lisäksi vuokra 450e ja entinenpankkilaina 370e =1220e/kk ja ruokaan jää 240e/kk jos taas saadaan ens viikolla lainaa pankkiin menee 400e ja osamaksuihin 0e joten ruokaan jää 640e.

Pakko saada :/
Meet Lidliin ostoksille ja vähän katot mitä ostat... viikon ruuat saat n.50e siihen saa jo extraakin...
En rupea ajamaan 100kilometriä lähimpään lidliin ostamaan ruokaa.
Meidän 4henkinen perhe ei todellakaan elä vähän päälle 200e/kk.
 
isadora
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mä en käsitä oikein tuota, miten niin ei ole varaa ostaa jouluruokia? Riisipuuro on halpaa, porkkanat, lantut, peruna ja sipuli on halpoja (teet itse laatikot ja rosollin)... kai te kuitenkin JOTAKIN syötte joulunakin, miksei siis ainakin joitakin jouluruokia?
ei me syödä mitään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja isadora:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mä en käsitä oikein tuota, miten niin ei ole varaa ostaa jouluruokia? Riisipuuro on halpaa, porkkanat, lantut, peruna ja sipuli on halpoja (teet itse laatikot ja rosollin)... kai te kuitenkin JOTAKIN syötte joulunakin, miksei siis ainakin joitakin jouluruokia?
ei me syödä mitään.
Olette siis henkiolentoja?
 
Samoin
^^ Enkä rupea kitumaan sen takia että myimme automme erämaksuilla ja auton ostaja jäi työttömäksi vaikka tarkoitus oli maksaa 500e/kk autosta meille.Autoakaan en viitsi pois ottaa ostajalta kun on sukulainen.Maksakoot sitten kun pystyy.
 
isadora
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja isadora:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mä en käsitä oikein tuota, miten niin ei ole varaa ostaa jouluruokia? Riisipuuro on halpaa, porkkanat, lantut, peruna ja sipuli on halpoja (teet itse laatikot ja rosollin)... kai te kuitenkin JOTAKIN syötte joulunakin, miksei siis ainakin joitakin jouluruokia?
ei me syödä mitään.
Olette siis henkiolentoja?
ei olla..syötän lapselle homeisia leipiä, kun muuta ei ole ja me vanhemmat olemme syömättä.
 
VIKKIVINKKI
Alkuperäinen kirjoittaja isadora:
en käy missään töissä ja olen tällä hetkellä siskoni luona tietokoneella..olen soittanut paikalliseen mll:n mutta sieltä sanottiin ehdoton Ei. :'(
Apua voi kysyä myös eri seurakunnilta vaikka ei niihin kuuluisikaan.Pelastusarmeijalta.ym.
Täälläpäin helluntaiseurakunta jakaa ruokakasseja joka viikko...ym.

Niin ja toivottavasti etsit töitä!Jos ei ole sopivaa koulutusta niin rupea opiskelemaan,esim hitsareista on huutava pula ja naiset on usein tosi hyviä siinä.Ja metalli ihmisten joihin hitsaritkin kuuluu palkka on tosi hyvä.
Kokeile vaikka oppisopimuksella hitsariksi jos ei muuten.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja isadora:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja isadora:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Mä en käsitä oikein tuota, miten niin ei ole varaa ostaa jouluruokia? Riisipuuro on halpaa, porkkanat, lantut, peruna ja sipuli on halpoja (teet itse laatikot ja rosollin)... kai te kuitenkin JOTAKIN syötte joulunakin, miksei siis ainakin joitakin jouluruokia?
ei me syödä mitään.
Olette siis henkiolentoja?
ei olla..syötän lapselle homeisia leipiä, kun muuta ei ole ja me vanhemmat olemme syömättä.
Just.Ei oo provo ei :whistle:
 

Yhteistyössä