kohta 40 ja vauvakuume

hei!

Olen uusi täällä, ja menossa ensikäynnille ensi viikolla IVF hommista, tarina kuuluu niin, että sterilisaation purku tai hoidoilla raskauden yritys ovat vaihtoehdot. Olen siis 39v ja kolme isoa lasta on jo, ja kriisin keskellä tehty sterilisaatio, joka kaduttaa.

Mitä kokemuksia teillä on hoidoista, sterilisaation purun onnistumisesta jne. kumpi on järkevämpää?
 
vauvakuume myös iski kun jo 4 isoa lasta oli.. oltiin ensin ivf hoidoissa ja siten tehtiin kuitenkin sterilisaation purku.. Menisin ensin purkuun kun ikää alle 40v kuitenkin. hyvät mahdollisuudet vielä on saada vauva. ja rahaa säästyy.. ivf tulee todella kalliiksi jos ei raskaus heti alakkaan.
Niin ja minulla purku onnistui todella hyvin. olisimpa ensin vaan mennyt siihen minäkin, vaan käytin turhaan aikaa joka jo oli kortilla muutenkin kun olin 40+

Purun onnistuminen on kiinni siitäkin miten sterilisaatio on tehty aikanaan.. mutta lääkärissä käynnillä selviää paljon, kannatan että varaat lääkäriin ajan ja selvittelet miten sinun kohdalla. Itsellä oli hakasilla laitettu ka kuitenkin poikki siitä kohdin myös. ja hyvin saatiin korjattua..
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Kiitos vastauksesta" Mulle on Sterilisaatio tehty Finshie-kilpseillä neljä vuotta sitten, täytän siis 40-v ihan juuri. On todella vaikea päättää kumpaa reittiä menisi, kävin sterin purusta jo kesällä konsultaatioissa, olisi siis mahdollinen ja maksaisi 5500e, ja nyt olen menossa parin viikon päästä ensikäynnille Fertinovaan. Sitten pitääkin tehdä päätöksiä ja laittaa toimeksi, alkaa kuukaudet vähentyä = / Rahaa ei suuremmin ole, joten sitäkin pitäisi vähän ajatella, vaikka eihän se loppupeleissä ole siitä kiinni jos oikeasti haluaa. Aina jotain keksii =)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä