Kokemuksia Essuresta?

Itse toimenpiteesta? kauanko kesti, oliko kivulias? Mulla aika ens kuussa siihen, ja vähän hirvittää kun täällä on niitä tehty alle 100 kpl....

Ja siitä jälkitarkastuksesta sen verran et onko jollaki käynyt niin ettei toimenpide toiminut toivotusti?
 
helppo kun mikä! koko homma kesti 10 minuttia- ihan perus kipulääkkeellä mentiin. pari tuntia sitten osastolla vielä odoteltiin muuttuko kunto. tarkastuksessa todettiin että putket tukossa.

tosi hyvä. suosittelen lämpimästi jos lapsiluku varmasti täynnä.
 
"nemi"
Mulla vuosi sitten tehty ko toimenpide.
Itse laitto sattui kyllä, jännästi jossain tuolla syvällä sisällä, mutta kyllä sen kestää. Mulla kävi vielä hieman huono tuuri kun se laite millä implantti "ammutaan" ei toiminukkaa toiseen munanjohtimeen joten se jouduttiin uusimaan. Tosin mulla tehtiin se niin että kierukka oli paikoillaan niin piti hieman kiemurrella.
Saat halutessaan itse katsoa laittoa monitorista. Kestää juuri sen n 10min ja tietysti auttaa kun mahdollisimman rentona pyrkii olemaan..
Kotona otat coktailin panadol+burana. Ja jälkitarkastus on kolmen(?) kuukauden kuluttua ultralla. Siihen asti pitää käyttää muuta ehkäisyä.
Ja ainakin mulla toiminut todella hyvin, tyytyväinen olen.
 

Yhteistyössä