kokemuksia kaivataan synnyttäneiltä

Eli tilanteeni on tämä: tänään viikkoja pamahti 41... kuusipäivää sitten olin sormelle auki ja kanavaa 2cm.. tiistaina ultrassa kanavaa jäljellä 1,5cm ja kahdelle sormelle auki... supistuksia on päivittäin kipeitä ja kivuttomia.. säännöllisiä ja epäsäännöllisiä... yleensä aamuisin tai yleensäkkin levon jälkeen olen havainnut paksua limaa milloin minkäkin väristä joka on alkanut juuri niihin aikoihin kun kohdunkaulalla on alkanut tapahtua lyhenemistä eli luultavasti limatulppa kyseessä... tänä aamuna tosin on tullut ihan geelimäisiä limaklönttejä tosin ihan kirkasta... vauva on jo pitkään ollut ihan lähtöasemissa...

osaisiko kukaan heittää hieman kokemuksia tai mahdollisia "arvauksia" kuinka pian pääsisi synnyttämään niin joo ja tosiaan toinen lapsi vielä kyseessä.. edellisessä raskaudessa limatulppa tuli isona verisenä klönttinä jo synnytys supistusten alettua ja muutenkin ihan erilainen oli ensimmäinen raskaus
 
Mulla on toi sama tilanne.. Ja minäkin odotan toista.. Esikoista odottaessa tilanne jatkui tollaisena 10pvää ennenkuin käynnistettiin raskausmyrkytysoireiden takia. Eli mä en jaksa ees toivoa enää että kohta pääsis synnyttämään.. :ashamed:
 
mulla oli aika samanlaista tuon kohdunsuun kanssa ja limatulppaakin tuli pikkuhiljaa yli kaksi viikkoa. Kuitenkin sinä aamuna (38+4) kun tuli oikein kirkasta, klönttimäistä limaa (muina päivinä oli ollut milloin minkäkinlaista, mutta ei sellaista, kuin sinä viimisenä aamuna) arvasin, että ensi yönä tulee lähtö. Yöllä sitten meni vedet ja aamulla syntyi tyttö.
Oli ensimmäinen synnytys.
 
juu ei mitään epäilystä ettei ois limatulppa nyt tuli ihan järkyttävän kokonen klöntti... hyvä etten oksentanu.. joko jännityksen tai sen ällöttävyyden takia... nyt sit kai vaan odottelemaan vesien menoa tai suppareita...
 

Yhteistyössä