Kokemuksia lapsettomuusklinikoista Helsinki

Minkälainen on Felicitas ja siellä olevat lääkärit?
Lääkärit mukavia ja empaattisia, mutta itsellä ainakin oli liukuhihnameininki. Olin tuolloin jo yli nelikymppinen, ivf tehtiin omilla munasoluilla. Tuolla alkioita viljellään vain 2-3-päiväisiksi, eli ei blastoiksi asti. Raskaus ei lähtenyt niillä käyntiin. Lääkäri yritti silti että jatkettaisiin hoitoja omilla soluilla, vaikka onnistumisprosentti oli hänen mukaansa vain 10%.
Vaihdettiin Dextraan ja ilmoittauduttiin munasolujonoon. Uudella klinikalla saatiin yksilöllisempää palvelua ja asioihin todella paneuduttiin. Siellä myös sanottiin suoraan, että omilla soluilla ei kannata enää yrittää. Lääkäri myöskin selitti ja perusteli asiat, toisin kuin F-klinikalla. Raskaus alkoi heti ekasta siirrosta ja jatkuu edelleen, nyt rv 17.
 
vierailija
Hei, käytiin ensi. Ovumia Jyväskylässä.
- Täällä lääkäri oikeastaan puhui tunnin siitä miten kaikki voi mennä pieleen. Sitä ei tuntunut työnsä kinnostavan.
Esitietokyselyssä oli aivan käsittämättömiä kysymyksiä aina huumeiden käytöstä ja vaikka mistä

en missään nimessä voi suositella tuota paikkaa!

vaihdettiin dextraan kun sitä lähes kaikki kehuu ja voin kertoa,että kohtelu on ollut aivan erilaista! Suosittelen Dextra Pihlajalinnaa kaikille varauksetta!

siellä on suomen parasta, ehkä jopa euroopan parhaimmalla tasolla olevaa hoitoa saatavilla!
Voimia ja tsemppiä kaikille
 
vierailija
Hei, käytiin ensi. Ovumia Jyväskylässä.
- Täällä lääkäri oikeastaan puhui tunnin siitä miten kaikki voi mennä pieleen. Sitä ei tuntunut työnsä kinnostavan.
Esitietokyselyssä oli aivan käsittämättömiä kysymyksiä aina huumeiden käytöstä ja vaikka mistä

en missään nimessä voi suositella tuota paikkaa!

vaihdettiin dextraan kun sitä lähes kaikki kehuu ja voin kertoa,että kohtelu on ollut aivan erilaista! Suosittelen Dextra Pihlajalinnaa kaikille varauksetta!

siellä on suomen parasta, ehkä jopa euroopan parhaimmalla tasolla olevaa hoitoa saatavilla!
Voimia ja tsemppiä kaikille
Kysellään julkisellakin huumeiden käytöstä
 
vierailija
Hei, käytiin ensi. Ovumia Jyväskylässä.
- Täällä lääkäri oikeastaan puhui tunnin siitä miten kaikki voi mennä pieleen. Sitä ei tuntunut työnsä kinnostavan.
Esitietokyselyssä oli aivan käsittämättömiä kysymyksiä aina huumeiden käytöstä ja vaikka mistä

en missään nimessä voi suositella tuota paikkaa!

vaihdettiin dextraan kun sitä lähes kaikki kehuu ja voin kertoa,että kohtelu on ollut aivan erilaista! Suosittelen Dextra Pihlajalinnaa kaikille varauksetta!

siellä on suomen parasta, ehkä jopa euroopan parhaimmalla tasolla olevaa hoitoa saatavilla!
Voimia ja tsemppiä kaikille
Niin. Hyvähän se on kertoa ja tottakin, että kaikki voi mennä pieleen. Ja ettei asiakas maalailisi liian ruusuista kuvioo noista hoidoista. Ne kun ei aina auta sitä lasta saamaan.
 
Me ollaan dextralla ja tuntuu todella asiantuntevalta. Heillä on paljon asiantuntevia ideoita ja hyvä ilmapiiri ja palvelu. Suosittelen vahvasti. Myös naisparit on heille normaaleja ja ei tarvii selittää mtn jne.

Käytiin aiemmin yks käynti felicitaksessa ja sieltä ei jääny nii hyvä fiilis. Jotenkin ei ollut nii hyvää kohtaamista ja ote tuntui esimerkiksi ylipainoon hyvin syyllistävältä.
 
vierailija
Hei, käytiin ensi. Ovumia Jyväskylässä.
- Täällä lääkäri oikeastaan puhui tunnin siitä miten kaikki voi mennä pieleen. Sitä ei tuntunut työnsä kinnostavan.
Esitietokyselyssä oli aivan käsittämättömiä kysymyksiä aina huumeiden käytöstä ja vaikka mistä

en missään nimessä voi suositella tuota paikkaa!

vaihdettiin dextraan kun sitä lähes kaikki kehuu ja voin kertoa,että kohtelu on ollut aivan erilaista! Suosittelen Dextra Pihlajalinnaa kaikille varauksetta!

siellä on suomen parasta, ehkä jopa euroopan parhaimmalla tasolla olevaa hoitoa saatavilla!
Voimia ja tsemppiä kaikille
Jatkoa tähän

me saatiin ensimmäisellä yrityksellä täysin terve upea vauva!
 
vierailija
Mäkään en suosittele felicitasta. Olin vielä suht nuori (35), kun kävimme siellä tutkimuksissa. Sain munanjohtimien aukiolotutkimuksesta todella kivuliaan kohtutulehduksen (tulehdus saattaa aiheuttaa myös munanjohtimien tukkeutumista). Riskistä ei kerrottu minulle ennen toimenpidettä. Minulla ei ollut yhtään riskitekijää siihen että munanjohtimeni olisivat tukossa ennen klinikalle astumista. Kannoimme heille rahaa ja sain vastineeksi mahdollisesti tuhotun hedelmällisyyden (he tämän myönsivät, mutta eivät missään kohtaa pahoitelleet eikä se tuntunut heitä kiinnostavan).

Onneksi saimme myöhemmin luomuna lapsen.
 
vierailija
Mäkään en suosittele felicitasta. Olin vielä suht nuori (35), kun kävimme siellä tutkimuksissa. Sain munanjohtimien aukiolotutkimuksesta todella kivuliaan kohtutulehduksen (tulehdus saattaa aiheuttaa myös munanjohtimien tukkeutumista). Riskistä ei kerrottu minulle ennen toimenpidettä. Minulla ei ollut yhtään riskitekijää siihen että munanjohtimeni olisivat tukossa ennen klinikalle astumista. Kannoimme heille rahaa ja sain vastineeksi mahdollisesti tuhotun hedelmällisyyden (he tämän myönsivät, mutta eivät missään kohtaa pahoitelleet eikä se tuntunut heitä kiinnostavan).

Onneksi saimme myöhemmin luomuna lapsen.

Varmaan teitte kantelun? Jos kerran ovat vielä myöntäneet tämän.
 

Yhteistyössä