Kokemuksia Sirdaludista?

"pikkubertta"
Kannattaa ensimmäisiä kertoja ottaessa varmistua eetä sänky on lähellä ja lapsilla hoitaja :D Mulla aluksi ainakin lähti taju todella lahjakkaasti, sitten kun on joutunut enemmän käyttämään niin pysyy jopa hereillä.
Ja mulla teki sitä että kun illalla sen otin niin heräsin aamuyöllä pirteänä kuin peipponen enkä saanut enää nukuttua...
 
"vieras"
kun sain ekan kerran sirdaludia, otin iltapäivällä kun kotia pääsin, vartissa tolkku pois ja näin jotain hallusinaatioita että yritin kovin huutaa mutta en vain saanut suuta auki.. sen jälkeen olen ottanut vain yötä vasten ja yleensä aina nukahtanut alle puolen tunnin ja nukkunut kuin tukki. Paitsi viime kerralla kun otin yöksi selän takia heräilin useasti ja näin paljon unia..
 
Ok eli siis tosiaan illalla ihan viimeiseksi ennen nukkumaanmenoa, mieluiten vesilasi ja nappi sängyn viereen jotta voi suoraan köllähtää nukkumaan...
Näky lääkäri kirjoittaneen 4mg sitä joten voi tosiaan olla aikas tehokasta...

Taisi tuo lääkäri sen verran sääliä kun sanoin ettei tuo polvi anna aina edes yötä nukkua kunnolla....
 
minmin
Mulla on ollut sitä miedointa eli 2mg, ja se kyllä tiputti mut aika tehokkaasti! Kannattaa todella ottaa ensin illalla ja katsoa miten se vaikuttaa. Mä en tuota tajunnut ja otin vielä heti kaksi kerralla kun lääkäri sanoi että voi aluksi ottaa jotta saa sen kivun pois. Aloin vartin päästä hihitellä itsekseni ja olin aivan totaalisen pöllyssä. Sitten sammuin sohvalle pariksi tunniksi. :D
 
minä myös
[QUOTE="vieras";22781045]Mulla ollu sitä miedointa niskajumia laukaisemaan. Toimii siinä tarkoituksessa, ainoa sivuvaikutus on painajaiset.[/QUOTE]

Mulla on ihan sama tilanne, niskajumiin oon saanut Sirdaludia ja nukun yöni kyllä hyvin, mutta hirveitä painajaisia näen..
 
"vieras"
hommatkaa diapamia sillä lähtee kaikki vaivat ei varmasti tunne mitään.jotkut lääkäri kirjottaa sitä kipuun.se poistaa tuskan sekä päästä että ruumiista siis kropasta.joku selkäkipunenki kun valitti niin samaa sille.
 
"dina"
[QUOTE="vieras";22781269]hommatkaa diapamia sillä lähtee kaikki vaivat ei varmasti tunne mitään.jotkut lääkäri kirjottaa sitä kipuun.se poistaa tuskan sekä päästä että ruumiista siis kropasta.joku selkäkipunenki kun valitti niin samaa sille.[/QUOTE]

Diapam on ihan samanlainen relaksantti kuin Sirdalud. Mulle on niska/selkäjumiin määrätty kumpaakin (ei yhtä aikaa tietenkään).
 
Mulle tosiaan nyt tuota 4 mg sirdaludia kirjoitettu ohjeena ottaa se illalla.

Kiva vaan kuulla käyttökokemuksia muilta.

Onneksi tyttö on mummolassa, ei sillä että tarvisisi yöllä minkäänlaista apua tms. mutta parempi ehkä kuitenkin näin.
 
jepujee..
Minulle ei aiheuttanut mitään muuta kuin karmeita painajaisia. Näin unia omasta kuolemasta tai siitä, että minut oli jotenkin lamautettu ja jokin vaara uhkasi minua. Heräsin unista itkien ja sen jälkeen meni pitkään ennen kuin sain uudestaan unta ja heti nukahdettua seuraava painajainen kehiin.. parin yön jälkeen lopetin käytön ja parantelin selkäkipuja tulehduskipulääkkeillä pelkästään..

Äitini on joutunut joskus ottamaan töissä ollessaan sirdaludin ja hänellä oli tuntunut kuin olisi ollut pienessä kännissä töissä.. oli kuulemma salaatin tekeminen vaatinut enemmän keskittymistä ettei olisi tullut nakkisormisalaattia koululaisille..
 
^^^^
Otin sirdaludia ja menin nukkumaan. Heräsin siihen, että harrastin poikaystävän kanssa seksiä. Tai itse asiassa koko seksihomma oli jo lopuillaan. Ihan kiva... onneksi en mennyt kenenkään vieraan lähelle nukkumaan.
 

Yhteistyössä