Kokemuksia Tapiola-vakuutusyhtiöstä!

  • Viestiketjun aloittaja Meemis
  • Ensimmäinen viesti
"just"
[QUOTE="just";25756724]vaihdettiin pois. Selkeästi kalliimpi mitä kilpailijansa. Monen sadan vuosisäästö tuli samoilla ehdoilla.[/QUOTE]

korvaukset on kyllä tulleet hyvin ja kaikki toiminut netin kautta.
 
"minä ite"
Ainakin aivan törkeän kallis, 1987 vuosimallisen mersun vakuutus vuodessa yli 800€... Eihän tuo koko rottelo tuon enempää maksanu kun ostin sen! Siihen vielä dieselvero päälle ni hyvähän on opiskelijan tuommosia summia maksella... Pakko se kai on vaihtaa IF:iin koska siellä saman katiskan vakuutus on kuulemma alle 500€..
 
lähitapiolan vihatuin ihminen
itselläni 100000e henkilökeskeytysvakuutus (pysyvätyökyvyttömyys) ja 365pv oleva sairasvakuutus tapiolassa, kappas. olen toimittanut heille kymmeniä lappuja, potilaskertomuksia, 3 eri lääkäriltä b lausunnot, pysyvästä työkyvyttömyydestäni. soittanu valehtelematta 200 kertaa. kukaan ei ota vastuuta, siirretään toiselle käsittelijälle aina. puolivuotta sitten hain kyseisiä korvauksia,(syksy 2013). 1.2.2014 soittivat että korvaamme 365pv sairaspäivärahaa ja toi isompi kertakorvausta ei makseta, kun en ole halvaantunut, siis mitä paskaa! otin nämä vakuutukset yritykselleni ja niin pitkään vakuutusyhtiö lähitapiolassa ollaan mukavia, mutta kun korvauksia haetaan, niin kaikki muuttuu, Ei jumalauta mitä paskaa, en suosittele kenelekkään täysjärkiselle ihmiselle kyseistä rosvopuljuu.! ps. nyt 10.3.2014 en ole saanut penniäkään tapiolasta, tässä näkee mitä rosvoja. oikeusaputoimistoon en uskalla mennä, kun ottavat jumalattomia summia. lähitapiolan päällikkö luvannu soittaa kuukauden ajan ja ei ole kertaakaan soittanut, aina sanoo, että minä soitan huomenna ja olen itse soittanut noin 5 kertaa. tätäkään pikkuherraa ei vois vittuukaa kiinnostaa, kuin oma persnahka! Onnea ja menestystä ihmiselle ketkän tämän paskalaitoksen ottaa itselleen vakuutusyhtiöksi!
 
"wolkkari"
[QUOTE="minä ite";29551484]Ainakin aivan törkeän kallis, 1987 vuosimallisen mersun vakuutus vuodessa yli 800€... Eihän tuo koko rottelo tuon enempää maksanu kun ostin sen! Siihen vielä dieselvero päälle ni hyvähän on opiskelijan tuommosia summia maksella... Pakko se kai on vaihtaa IF:iin koska siellä saman katiskan vakuutus on kuulemma alle 500€..[/QUOTE]

Itelläni 1996v mallinen vento wolkkari ajettu puolimiljoonaa km (diesel) :D. ostin tämän romun 250e ja kappas lähitapiolasta vuosimaksu autoon 1264e, siis mitä. tollaa summalla ostais jo 5 tommosta romua pihaan, kunnon rosvo yhtiöitä! kiltisti ajelin vuoden ja maksoin tämän summan.
 
onkosemukapankki?
Jos tapiolan kanssa on jotain ongelmaa, niin he takuulla tulevat kiistämään kaiken ja aloittavat väsytystaistelun.
Asiat jäävät pöydälle lojumaan... oho.. viikoksi vaikka kahdeksikin...

Jotenkin ihmetyttää tapiolan osaamistaso, kun sanovat, ettei muka linux toimi eräässä verkkokaupassa. =)
Ei päätä eikä häntää, eikä toimivaa ja osaavaa IT-osastoa. Palvelu muuttuu tylyksi, jos et usko heidän kummallisia selityksiä.
 
"yökkö"
Kun Lähivakuutus ja Tapiola yhdistyivät, hinnat nousivat pilviin. Juuri itse kilpailutin vakuutukset ja sain henkivakuutuksen + kotivakuutuksen + liikennevakuutuksen yli 400 e halvemmalla If:stä kuin LähiTapiolasta.
 
"orion"
Sekoilivat ilmeisesti osoitteen ja nimen kans, kun jouduin just maksaa muistutuslaskun, alkuperäistä laskua ei ikinä tullu ja ihmettelinki jo että miksei sieltä kuulu mitään... Muutama euro mut ärsyttää silti...pitänee kilpailuttaa muut vakuutusyhtiöt.
 
lähitapiolan vihatuin ihminen
Jos tapiolan kanssa on jotain ongelmaa, niin he takuulla tulevat kiistämään kaiken ja aloittavat väsytystaistelun.
Asiat jäävät pöydälle lojumaan... oho.. viikoksi vaikka kahdeksikin...

Jotenkin ihmetyttää tapiolan osaamistaso, kun sanovat, ettei muka linux toimi eräässä verkkokaupassa. =)
Ei päätä eikä häntää, eikä toimivaa ja osaavaa IT-osastoa. Palvelu muuttuu tylyksi, jos et usko heidän kummallisia selityksiä.
Täyisin samaa mieltä!
 
vierass
Pienellä paikkakunnalla ainakin saa loistavaa palvelua, vielä kun asiakkuus on pomon hoidettavana. :) Ja ollaan kaikki korvaukset saatu ajallaan ja oikein ilman tappeluita.

Sivuhuomautuksena se, että jos lapsen vakuutuksesta on edellisessä vakuutusyhyiössä maksettu lääkärikäyntejä jne. niin saattavat uudessa vakuutuksessa sitten rajata niitä sairauksia korvausten ulkopuolelle. Tämän vuoksi kilpailutettiin kaikki vakuutukset ennen kuin otettiin lapselle vauutusta, jotta ei heti tarvitse lähteä siirtelemään.
 
"Kyllästynyt"
Olen ollut asiakkaana vuodesta 1993 ja pitänyt tapiolaa hyvänä vakuutusyhtiönä. Kuinkas sitten kävikään. Sen kerran kun sieltä haettiin nyt korvausta autovahingon takia meille soitti erittäin nyrpeä ja tyly naisihminen joka ilmoitti että juuri kyseistä tapausta ei korvata ja asialle ei voi mitään. Ilmoitin samaan puheluun että selvä, lopetan omat vakuutukseni Tapiolassa samantien. Hän vain tuumasi että kuinka vaan. Konttori-ihmiset yritti toppuutella ja ylipuhua jatkamaan vakuutuksia mutta rajansa kaikella. Raha kyllä kelpaa ja lässytetään mitä vain mutta tosipaikantullen sanotaan voi voi ja pärjäile. Sinne meni säästöhenkivakuutus jota aina konttorissa sanoivat että pidä huolella kun on niin hyvä vakuutus jota nykyisin ei enää saa. Tervemenoa LähiTapiola. En suosittele kenellekään!!!!!!!
 
Keskiketterä
``KYllästynyt`` Tuttu tunne, samanlaista mulle. Sain pysyvän työkyvyttömyyden eräälle alalle ja oli tapiolasta vakuutukset, että korvaavat, jos jotain sattuu vakuutuksen aikana. kappas kukaan korvaa mitään. vuoden ovat jo selvittäneet maksavatko, tuhlasin heihin n.700e puhelin laskua, kymmeniä papereita lähettelin heille ja miljoona kertaa hermotki petti! ja nyt tuli päätös. ``valitettavasti emme korvaa teille mitään`` täyttä shittii toi lafka! käräjille lähden varmasti.
 
hentunen
Olemme olleet yksityishenkilöinä hetken aikaa ja yrityksenä pari vuotta Lähi-Tapiolan asiakkaina eikä valitettavasti ole yhtään hyvää kokemusta kumpanakaan - lukuunottamatta muutamaa ystävällistä virkailijaa ihmisinä. Yritysasiakkaana ollessamme Lähi-Tapiola löi meitä kasvoille oikein lujaa ja pahasti, kun ensimmäisen kerran yrityksessämme kävi vahinko, varkaita. Yhtiö teki kaikkensa todistaakseen että varkaitten sijaan rikollisia olimmekin me yrittäjät. Suurin rikollinen oli siis vakuutusyhtiö itse.
 
vierailija
Olemme olleet yksityishenkilöinä hetken aikaa ja yrityksenä pari vuotta Lähi-Tapiolan asiakkaina eikä valitettavasti ole yhtään hyvää kokemusta kumpanakaan - lukuunottamatta muutamaa ystävällistä virkailijaa ihmisinä. Yritysasiakkaana ollessamme Lähi-Tapiola löi meitä kasvoille oikein lujaa ja pahasti, kun ensimmäisen kerran yrityksessämme kävi vahinko, varkaita. Yhtiö teki kaikkensa todistaakseen että varkaitten sijaan rikollisia olimmekin me yrittäjät. Suurin rikollinen oli siis vakuutusyhtiö itse.
No, muutamaa kuukautta myöhemmin Lähi-Tapiola käänsikin kelkkansa ja yritysvakuuttajalle asiat oikein päin. Eli lopputulokseen olemme sittenkin tyytyväisiä, mutta kauan kesti ja melkein trauman aiheutti.
 
vierailija
Olin liikenneonnettomuudessa syyttömänä osapuolena ja onnettomuuden aiheuttajalla vakuutukset LähiTapiolassa. Yhtä paperisotaa ja vääntämistä tämä on. Ei väkisin, mutta väsyttämällä yrittävät saada syyttömän osapuolen luopumaan oikeuksistaan. Sellainen tunne tässä tulee. Ei paljon positiivista sanottavaa kyseisestä firmasta..
 
vierailija330
Harkitkaa hyvät ihmiset ennenkuin muutatte tapiola yhtiöön.Se on minusta kieroin vakuutusyhtiö.Lupaa kuuta taivaalta mutta kun pitäisi korvata keksivät kaiken maan ja taivaan välilta ettei tarvitse korvata.Sampo on minusta reilu yhtiö eivät lähde keksimään
virheellisiä päätöksiä.Ellet itse yritä kusettaa Sampoa.Puhun nyt kokemuksen äänellä.Tällä hetkellä minulla vakuutukset FOLKSAMISSA koka se on myös tuttu ja turvallinen yhtiö jo viidenkymmenen vuoden kokemuksella.
 
vierailija
Olen samaa mieltä, kieroin vakuutusyhtiö konsanaan. Vakuutusta tehtäessä oltiin mielin kielin. Laskuissa oli ihan toista mitä sovittiin, eikä senjälkeen ole ollut mitään yhteydenottoa pyynnöistä huolimatta.
 

Yhteistyössä