Kokemuksia uusista Yaz- ehkäisypillereistä

  • Viestiketjun aloittaja Yaz
  • Ensimmäinen viesti
nappula
Aloitin yaz pillereiden käytön reilu 3 viikkoa sitten, ja nämä ovat siis ensimmäiset e pillerini. Vähän tiputteluvuotoa oli ensimmäisten 1-2 viikon aikana, mut se on nyt ensimmäisen liuskan loppupuolella loppunut. Muita sivuvaikutuksia en ole huomannut, ja tähän asti olen ainakin todella tyytyväinen! Seksikin on parempaa ja "helpompaa" kun ei tarvitse enää kondomia käyttää :)
Olen lähdössä ensi viikolla kahden viikon lomalle ja minun olisi tarkoitus ottaa ensimmäinen lumepilleri juuri loman ensimmäisena päivänä. Ensin ajattelin että siirrän kuukautisia, mutta nyt kun olen lukenut tätä viestiketjua ja monet ovat kertoneet että voi syntyä tiputteluvuotoa kun kuukautisia siirtää, niin olen nyt ajatellut että otan lumepillerit ihan normaalisti ja toivon vaan että menkat ovat tavallista niukemmat ja lyhyemmät.
Eli minkälaisia kokemuksia teillä on kun olette zay pillereiden avulla siirtäneet menkkoja? Syntyykö paljon tiputteluvuotoa? Kannattaako siirtää vai vaan "kärsiä" menkat ja toivota että ne olisivat niukemmat? Entä onko se edes fiksua heti ensimmäisen liuskan jälkeen ylipäätään siirtää menkkoja??
 
Marielle
Olen syönyt Yazeja nyt muutaman viikon ja alan uskoa etteivät ne sovi minulle jo tässä vaiheessa. Ensimmäinen viikko meni hyvin, mutta toinen viikko alkoi heti huonosti. Olo on koko ajan tosi väsynyt, vetämätön, tuntuu kuin olisi pientä kuumetta vireillä, huonoa oloa ja palelee. Tiedän etten ole kuumeessa vaikka oireet ovatkin samat, mutta ennen en ole koskaan näin tuntenut paitsi nyt pillerien aloittamisen aikana. Todella ärsyttävää sillä olen muuten hyvin pirteä ja kova tyttö tekemään päivän aikana vaikka mitä mutta nyt ei yksinkertaisesti huvita. Lisäksi maha on kokoajan niin kipeä, ettei huvita edes liikkua. Yritän nyt kuitenkin syödä liuskan loppuun asti ja katsoa jos olo vaikka hieman helpottuisi. Ruokahaluttomuutta on myös ollut toisella Yaz viikolla.. painoa on lähtenyt 2kiloa pelkästään siksi ettei huvita syödä kun olo on niin huono. Toisella Yaz viikolla alkoi myös turha itkeminen tai nyyhkytys. Olo on niin väsynyt eikä huvita ja kun pitäisi jotain tehdä niin pakostakin tulee kyyneleet silmiin enkä aikaisemmin ole itkenyt juuri koskaan!
Tuo painonnousuhan on ihan ihmisestä itsestään kiinni, jotkut hormonit lisäävät ruokahalua ja tulee syötyä enemmän. Eivät ne pillerit itsessään lihota!
 
puputski
Kaksi viikkoa Yazeja takana. Alussa mahakipua ja turvotusta, jopa pahoinvointia mikä meni
ensimmäisen viikon aikana ohi. Ei toistaiseksi mitään vuotoja..
Ruokahalu ja mieliala pysyneet samana, rinnat kasvoivat melkein yhden koon jo ensimmäisen viikon aikana, olen laiha joten helppo huomata.
Suurehkoa väsymystä nyt toisella viikolla, koko ajan unettaa ja sen takia välillä vähän ärtynyt.
Muuten kaikki ok. :)
 
moi
Alkuperäinen kirjoittaja tälläistätänään;10736692:
Itselläni rinnat alkoivat "turpoamaan" n.2 laatan aikana. Mielestäni minulla oli ennenkin ihan ok rinnat, mutta poikaystäväni on ainakin ihan hullaantunut kun nämä on kasvanut. :D
Muuta positiivista on, että menkka kipuja minulla on enää harvoin, ja painoni ei ole noussut vaikka tissit ovatkin paljon kasvaneet.
Negatiivista taas tuo mielialojen vaihtelu, ja hormonifinnejä naamassa. Mutta kyllä ne ohi menee. :) Ja kun yhtenä kuukautena siirsin menkkoja, oli sitten seuraavana kuukautena tiputtelu vuotoa+ ihan kunnon vuotoa monta viikkoa ja meinasi siinä sitten hermot mennä. mutta onneksi toi menkkojen siirtely ei ole tarpeen kun ihan pakko tilanteissa joten muuten ei tiputtele paitsi kun siirrän. :)
Söitkö Yaz pilelreitä? ja kerroit että naamaasi on tullut hormonifinnejä, niin onko ne lähtenyt ollenkaan pois vai "paheneeko" ne vaa?
 
puputski
Haluaisin lisätä vielä, että joka kerta pillerinoton jälkeen (klo. 12) n. 3 tunnin jälkeen
piti ottaa joka päivä päiväunet tai juoda pannullinen kahvia ettei tipahtaisi istualtaan nukuksiin,
ei ollut vitamiineista tai helteestä kiinni vaan ihan väsytti koko kama!!
Siirsin oton illalle joten olen jo sikeässä unessa sivuvaikutusten aikaan ja päivän on saanut vipeltää mieleni mukaan ilman ahdistavaa väsymystä :)
 
Jeba
Moi :)
oon 17 vuotias tyttö ja en seurustele..
Haluaisin hankkia e-pillerit jotta menkat olisivat kivuttomat ja säännölliset.
Minulla on todella pienet rinnat..mutta en silti haluaisi mitään megaboobseja :DD
eikai ne suurenna rintoja... paljoa? :DD sanotaanko näin että jos lähtökohtana olisi A
 
vierailija
Toinen laatta Yaz-pillereitä meneillään. Oikeastaan huomenna ekan lumepillerin aika. Ensimmäinen kuukausi meni hyvin. Menkat alkoivat 3. lumepilleripäivänä ja olivat niukat, oikeastaan verta ei tullut ollenkaan. WC:ssä piti käydä tavallista useammin. Kiusallista oli vaan ilmavaivat.. En tiedä johtuivatko siitä että pillerit sisältävät ilmeisesti laktoosia? Jos vaikuttivat tällaiselle herkkävatsaiselle? Kiukunpuuskia oli vähän myös.
Ongelmana on nyt toisen laatan toisella viikolla alkanut vuoto! Se on tosi häiritsevää, alussa oli runsasta, nyt on niukempaa. Kestänyt siis jo melkein 3 viikkoa, huomenna pitäisi alkaa oikeiden kuukautisten.. Toivon todella, että tilanne paranee, kun käyttöä jatkaa kauemmin ja menkat kestäisi sen 4-5 päivää. Onneksi ensi viikolla on terkkari, niin voi kysyä asiasta. Muuten vähän aihetta sivuten nyt, mutta voiko papa-testiä ottaa vuodon aikana? Pitääkö aika vaihtaa, jos vuotaa. On hieman kiusallista mennä sinne vuotavana, ja jos vielä vaikuttaa jotenkin papa-tulokseen..?
Nyt toisen laatan aikana rinnat ovat kasvaneet yhden kuppikoon verran ja ovat arat. Bikinejä on aikaisempaa vaikeampi löytää. Poikaystävä varmaan tykkää, mutta itselle vanhan koon rinnat olisivat hyvin riittäneet..
 
vierailija
Hei miten sinulla on käynyt vuodon kanssa? Onko tullut vielä seuraavien kuukausien aikana? Itsellä alkoi häiritsevä vuoto toisen laatan aikana ja nyt vuotanut melkein 3 viikkoa. Ja huomenna pitäisi alkaa lumepilleri menkat :( Toivon todella, et tilanne korjaantuu, kun käyttöä vaan jatkaa :)



Toisen liuskani alussa hehkutin YAZ'a kuinka ne ovat auttaneet epäsäännöllisiin kuukautisiini ja kuinka menkat alkoivat 4kk tauon jälkeen yazien avulla normaalisti 2-3 lumepillerin aikana. Olin kolmannessa taivaassa, koska edellisistä kuukautisista oli aikaa tuo kamala 4kk.

Kuitenkin onni oli aikaista, koska kuukautisteni jälkeen esiintyi 2-3vk rusehtavaa loppuvuotoa, joka on yleensä kästänyt pari päivää. Noin kolmen viikon päästä alkoi verisempi tiputteluvuoto, joka kesti lumepillereihin asti ja silloin alkoivat runsaat kuukautiset. Aloitan tänään 3. liuskani ja toivon, että tiputteluvuoto on taaksejäänyttä. We'll see what happens...

Nyt toivon todella, että yaz-oppaassa mainittu: "vuoto häviää tavallisesti seuraavien kiertojen aikana" toteutuu!

Aloitan tänään 3. liuskani ja toivon, että tiputteluvuoto on taaksejäänyttä. We'll see what happens...
 
Viimeksi muokattu:
pehmis
Toinen laatta Yaz-pillereitä meneillään. Oikeastaan huomenna ekan lumepillerin aika. Ensimmäinen kuukausi meni hyvin. Menkat alkoivat 3. lumepilleripäivänä ja olivat niukat, oikeastaan verta ei tullut ollenkaan. WC:ssä piti käydä tavallista useammin. Kiusallista oli vaan ilmavaivat.. En tiedä johtuivatko siitä että pillerit sisältävät ilmeisesti laktoosia? Jos vaikuttivat tällaiselle herkkävatsaiselle? Kiukunpuuskia oli vähän myös.
Ongelmana on nyt toisen laatan toisella viikolla alkanut vuoto! Se on tosi häiritsevää, alussa oli runsasta, nyt on niukempaa. Kestänyt siis jo melkein 3 viikkoa, huomenna pitäisi alkaa oikeiden kuukautisten.. Toivon todella, että tilanne paranee, kun käyttöä jatkaa kauemmin ja menkat kestäisi sen 4-5 päivää. Onneksi ensi viikolla on terkkari, niin voi kysyä asiasta. Muuten vähän aihetta sivuten nyt, mutta voiko papa-testiä ottaa vuodon aikana? Pitääkö aika vaihtaa, jos vuotaa. On hieman kiusallista mennä sinne vuotavana, ja jos vielä vaikuttaa jotenkin papa-tulokseen..?
Nyt toisen laatan aikana rinnat ovat kasvaneet yhden kuppikoon verran ja ovat arat. Bikinejä on aikaisempaa vaikeampi löytää. Poikaystävä varmaan tykkää, mutta itselle vanhan koon rinnat olisivat hyvin riittäneet..

Multa otettiin papa-koe vuodon viimeisenä päivänä eikä se silloin enää haitannut kokeen ottamista kun vuotoa oli sen verran vähän, jotain veristä hyytymää vaan. Mutta jos on tosi runsasta vuotoa niin silloin ei mun käsityksen mukaan voi papaa ottaa(??).

Itellä 3. laatta yazeja menossa, syön tätä nyt putkeen 2. laatan jälkeen, koska vuotoviikko olis osunut kesän ainoalle lomaviikolle, ja vielä kun oli hirveät helteet niin mieluummin nautin lämpimistä ilmoista ilman menkkoja. Ei ole onneksi ollut mitään tiputtelua ja muutenkaan ei ole olossa kummempia muutoksia. Ekan laatan jälkeen vuoto oli ihan samanlaista kuin ilman pillereitäkin, samoin kivut.

Yazit aloitettuani ihoni on parantunut ja rinnat kasvaneet, mistä ehdottomasti plussaa :D Ainoat negatiiviset vaikutukset ovat kohdistuneet mielialaani :( Tosi usein iltaisin tulee semmonen olo että on vaan pakko itkeä, ilman mitään järkevää syytä. Joskus menee yli viikkokin ilman yhtään itkua, mutta sitten saattaa taas tulla kausia että itken joka ilta. Poikaystävän tuntuu olevan vaikea ymmärtää että mun käsittämättömät itkukohtaukset johtuu pillereistä eikä mulla ole oikeasti mitään hätää.
 
Viimeksi muokattu:
yazzailija
Onko kenelläkään yazit aiheuttaneet seksihalujen kohentumista??
Mulla on määrätty kyseiset pillerit vaikeisiin pms-oireisiin ja rinnalle cipralex 15mg ja seksihaluni ovat lisääntyneet huimasti, vaikka cipralexin kerrotaan aiheuttavan seksihalujen heikkenemistä/katoamista, samoin yazien yksi haittapuoli saattaa olla lipidon heikkeneminen, mutta ei vaan mulla! Siis täähän on hyvä asia.. kiinnostaa vaan tietää että mikä hormoni lisää näitä haluja!
 
Mirtu
Mie alotan huomenna kolmannen pilleriläpyskän ja ei oo ollu mittää ongelmia :) ihoni oli muutenkin jo hyvä, enkä ole huomannut mitään muuta kuin sen että finnejä tulee enää silloin kun menkat alkavat. Minulla menkat ovat alkaneet 1-3 lumetabletin aikana ja vuoto on ollut ihan normaalia, samanlaista mitä oli ollu ennenkuin alotinkaan yazien syönnin. Eikä oo ollu tiputtelua menkkojen välillä. Menkkakivut samanlaisia kuin aikasemmin. Ei ole siis ollut mitään ongelmia menkkojen kanssa..

Minulla näistä ei oo kuin se hyöty että ehkäsevät raskaaksi tulemista. Ja, noh tissit on vähäsen kasvanu, poikaystävälle kun asiasta ilmoitin niin se vastasi että kuhan ei tule mitään riipputissejä :DD Hah :D itteasiassa oisin ollu tyytyväinen entisiin tisseihini(poikaystäväkin oli), mutta kasvu oli tosiaankin niin pieni että eipä tuo nyt enää häirihde.

En ole ottanut ihan kellon tarkalleen samaanaikaan, eikä sekään ole vaikuttanut mitenkään. Saattanut heitellä puolesta tunnista pariinkin tuntiin.

Oon ollu kaikinpuolin tyytyväinen Yazeihin :)
 
Mirtu
Onko kenelläkään yazit aiheuttaneet seksihalujen kohentumista??
Mulla on määrätty kyseiset pillerit vaikeisiin pms-oireisiin ja rinnalle cipralex 15mg ja seksihaluni ovat lisääntyneet huimasti, vaikka cipralexin kerrotaan aiheuttavan seksihalujen heikkenemistä/katoamista, samoin yazien yksi haittapuoli saattaa olla lipidon heikkeneminen, mutta ei vaan mulla! Siis täähän on hyvä asia.. kiinnostaa vaan tietää että mikä hormoni lisää näitä haluja!

Minulla ovat tehneet saman että useammin tekee mieli. Aina ei poikaystävälläkään tee mieli ja sekös harmittaa... ;)
 
Viimeksi muokattu:
Mirtu
Eli onko sillä nyt mitään haittaa jos aloittaa ennen ensimmäistä vuotopäivää ? ja milloin sit voi jättää muun ehkäisyn pois ?

minulle ainakin sanottiin että mieluiten ekana päivänä, että ''ehkäsykyky'' alkaa vaikuttaa. minä ainaskin heti ensimmäisten kuukautisten jälkeen(jolloin alotin pillerit) sanoin poikaystävälle että enää ei tartte käyttää kumia.

siinä ohjeläpyskässä lukkee muun ehkäsyn pois jättämisestä
 
Viimeksi muokattu:
yazailija
Mulle yazit on sopineet hyvin. Tosin ekan kuukauden aikana olin jättää leikin kesken kun aiheutti ärtymystä ja kiukkukohtauksia ym. Mutta nyt on syöty toka liuska loppuun ja olen kuin eri ihminen!! pms-oireet ovat kadonneet, ei särkyjä ollenkaan!! ennen jouduin syömään särkylääkettä kuin karkkia, vaan en enää... tosi hyvät pillerit kunhan jaksaa oottaa että kroppa tottuu lääkkeeseen :) ei kannata ekan liuskan aikana jättää pois,vaikka tuliskin kaikenmaailman päänsärkyjä ja mielialanvaihteluita..
 
Pim
Oon syönyt nyt kohta ekan laatan yazeja, huomenna eka lumepilleri. Nää on ekat e-pillerit ikinä. Aluks tuntu et olohan vaan koheni kun alko syömään näitä, päänsärky katosi ja muutenkin tuntu hyvältä. Parin viikon jälkeen alko verenvuoto ja on jatkunut siitä saakka, ei mitään pientä tiputtelua vaan ihan kuin olisi runsaat kuukautiset koko ajan. Kirkasta verta, ei ruskee tms. :( Ja sen takia mielikin on sitten ihan maassa. Ei haluttais viikkotolkulla pitää hiostavia siteitä. Onko kellään ollut vastaavaa ja onko asia sit kohentunut kun on vaan sitkeesti syöny pillereitä?? Ajattelin kattella vielä jonkin aikaa miten käy ja jos ei tää järjetön vuotaminen lopu lopetan pillerit ja vaihdan toisiin. Muuten kyllä pillerit ollu ok, finnit on häipyny ja iho on paremmassa kunnossa ja tuntuu et olis laihtunutkin hieman. Vituttaa mennä vaihteleen pillereitä ja taas kattella miten käy. Vai oonko mä vaan sellanen ettei mulle kertakaikkiaan hormonaalinen ehkäisy toimi..?
 
Mirjig
Mulle kanssa määrättiin nämä kyseiset pillerit, ennen en ole hormonaalista ehkäisyä käyttänyt. Jo alunperinkin epäilytti tällaiset "myrkyt" ja nyt kun olen tätä mm. tätä viestiketjua lukenut niin tuntuu että uskallankohan edes aloittaa pillereiden popsimista. Kaikki on vain nyt muuten niin hyvin, enkä haluaisi minkään sortin sivuoireita "pilaamaan" ihanaa elämääni. Halu päästä kortsun käytöstä eroon houkuttelee kuitenkin sen verran paljon, että ehkä nyt kokeilen epäilyistä huolimatta, voinhan lopettaa milloin tahansa. Tässä sitä odotellaan jännityksellä seuraavien menkkojen alkua että ensimmäisen pillerin pääsisi syömään. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 
pj
Olen käyttänyt YAZeja jo pidemmän aikaa, ja mun elämäni on ollu kamalinta aikaa!! Lääkärissä olen käynyt oireideni takia vaikka kuinka monta kertaa!!
ensin alko tunnottomuus kohtaukset sitten muita oireita! näköhäiriöitä, tärinää, itkuisuutta, huimausta, rytmihäiriöitä, päänsärkyä, ym ym... Arvauskeskuksessa sanottiin paniikki häiriöksi ja vaikka miksi! Kävin myös oireiden takia jo pään magneetti kuvauksessa koska epäiltiin jo pahinta!! mutta kiitän luojaani siitä että sieltä löytyi "terve" pää!
Sairas lomalla olen ollut jonkin verran mutta pää sääntöisesti olen käynyt töissä oireistani huolimatta ja hoitanut lapseni!! nyt olen lopettanut pillerit ja elämä alkaa pikku hiljaa olemaan taas raiteillaan ja sain ajokortinkin niin jospa tämä elämä rupeisi jo hymyilemään !! nämä on ollut kyllä kamalimmat 3vuotta elmämästäni, toivon että elämä tästä rupeaa piukkuhiljaa hymyilemään! :)
 
pp
Mulla on Yazit ollu käytössä jo puolitoista vuotta, ellei ylikin. Sitä aiemmin soin Gestinylejä, jotka lihottivat n. 15kg, alkoi akne ja koko ajan oli niin huono olo ettei voinut jatkaa, Yazien kanssa ei mitään näistä ongelmista. Iho on parantunut, painon oon saanu normaaliksi jne jne mutta ainoa huono puoli on se, että vaikka oon syöny joka kuukausi pillerit normaaleilla tauoilla, on menkat loppunu kokonaan. Eipä oo menkkoja ollu nyt yli 8 kuukauteen. Lääkäreiden mukaan normaalia...
 
mievain
itse aloitan vasta 3. laatan syödä yazeja, heti sen jälkeen kun mulle tehtiin raskauden keskeytys lääkkeillä. tähän mennessä en ole huomannut mitään erikoisia sivuvaikutuksia.
nyt kun on lukenut muiden kokemuksia niin alkaa mietityttää. pieniä vuotoja on joitain ollut, sellaisia että on vain verta paperissa ku käy pissalla, sitäkin yleensä aina yhdynnän jälkeen, mutta olen aatellu että se johtuu jotenki siitä kun tehtiin se abortti.. enkä ole viittiny ottaa yhteyttä lääkäriin ku aattelin että on normaalia.
lisäksi on ollu mielialavaihteluita, mutta en tiä, jotenki vain samanlaisia ku ois raskaana. enkä ennen ole itkeny, mutta nykyään itkettää melkein joka viikko jostain syystä ku tulee joku vastoinkäyminen.
olokin on ollu masentunu, mutta olen laittanu sen abortin piikkiin, kun oli kuitenki aika rankka kokemus. ja isäkin kuoli vähän aikaa sitten, voi olla että masentuneisuus johtuu siitäkin osaksi.

tissit mulla kasvo sillon raskauden aikana joten en oikein ota kantaa siihen kasvaako yazien käytön aikana. isommat ne kuitenki nyt on ku joskus alkuvuodesta. hyvänä puolena olen huomannut senki ettei enää hiukset rasvotu yhtä nopeasti kuin ennen. seksi haluissa en silleen ole huomannu muutoksia, mutta ärsyttää joskus kun poikakaveri koskee tisseihin.

tuntuu vain että kun on lukenu tämän viestiketjun niin alkaa väkisin miettiä kaikki oireita mitkä vois johtua noista pillereistä. itse ainakin jatkan käyttöä kun ei ole mitään vakavia sivuvaikutuksia. tästäkin viestiketjun lukemisesta tulen varmaankin luulosairaaksi ja säikähdän kaikkea mahdollista mikä vois viitata johonki veritulppaan jne.. mutta toivottavasti kaikki menee jatkossakin ihan hyvin.

Kiitos hyvästä viestiketjusta! :)
 
rimpula
Olen käyttänyt yaz pillereitä nyt n. 3,5 vuotta. Sivuoireet kestivät oikeastaan ensimmäisen 2 kk. Rinnat kasvoivat, ruokahalu heikkeni, oli hieman ylimääräistä vuotoa jne.
Tähän mennessä olen ollut erittäin tyytyväinen pillereihin; kuukautisvuotokin lyheni 7 päivästä 4 päivään, kuukautiskipuja ei ole lainkaan enää, iho parantunut huomattavasti jne.
NNämä ovat tosiaan ensimmäiset ehkäisypillerit mitä olen syönyt ja toimii ihan loistavasti :)
 
rimpula
Olen käyttänyt yaz pillereitä nyt n. 3,5 vuotta. Sivuoireet kestivät oikeastaan ensimmäisen 2 kk. Rinnat kasvoivat, ruokahalu heikkeni, oli hieman ylimääräistä vuotoa jne.
Tähän mennessä olen ollut erittäin tyytyväinen pillereihin; kuukautisvuotokin lyheni 7 päivästä 4 päivään, kuukautiskipuja ei ole lainkaan enää, iho parantunut huomattavasti jne.
NNämä ovat tosiaan ensimmäiset ehkäisypillerit mitä olen syönyt ja toimii ihan loistavasti :)

ja vielä lisäystä tuohon viestiini; itse olen siirtänyt muutaman kerran kuukautisia eteenpäin, ensimmäisellä kerralla oli hieman vuotoa kun keho ei ollut tottunutkaan tuollaiseen, mutta sitten se loppui :)
 
Viimeksi muokattu:
muikkeli
Olen 14-vuotias ja aloitin juuri toisen laatan syömisen. Kuukautiset kestivät oikeastaan koko ekan laatan. Tämä mielialan vaihtelu oli oikeastaan helpottava kuulla, että voi johtua pillereistä olen käynyt psyykkarilla ennestään, mutta nyt vasta alkanut ahdistuskohtaukset ja nämä Jazit varmaankin syynä. Maha puolen tunnin jälkee pillerin otosta melkein aina kipeä kuukautiskipuja ennen ei ole ollut mutta nyt niitäkin alkanut. Oikeastaan vielä en voisi näistä pillereistä mitään hyvää sanoa. Toivottavasti tämän laatan jälkeen uskaltaisi kolmannen aloittaa :)
 
MehU
Aloitin käyttämään kyseisiä Yaz-pillereitä noin kuukausi sitten. Itselläni on toiminut hyvin, sivuvaikutuksia ei kauheasti tullut, muutaman päivän jälkeen aloituksesta oli hieman pää kipeä, mutta ei ole varmaan oliko sekään pillereistä. Oudoin vaikutus jonka itse koin oli, että heti kun aloitin pillerit, minua rupesi nälättämään aivan hemmetisti :D ainakin viikon tuntui, että kokoajan pitää syödä, ja niin teinkin :D
 
Nanu
Itselläni on tuosta e-pillereistä nii vaivana lähinnä pääkipu enemmän, mutta tunnun kärsivän myös paljon mielialavaihteluita. Ja olen käyttäny jo vissiin kohta 6 laattaa.. Mietin vain, että pitäisikö mahdollisesti soittaa lääkärille ja kertoa asiasta, että on tullut tälläisiä oireita vai miten ajan kanssa edetä? Pieniä vihjeitä olisi tervetullut, koska alkaa mennä hermot tämän pääkivun/mielialojen kanssa, koska siitä kärsii moni muukin näyttävästi. :/
 

Yhteistyössä