Kokkola ja lähialueet huhuuu....

me kans suunnataan ulos heti ku toi meidän isompi kerholainen lähtee kerhoon.on joutunut oleen niin monta päivää sisällä et kiva päästä ULOS =) !

saparo:minkäslainen tukka tuli?munki on pitäny värjätä hiukset,mut vielä en oo saanu aikaseks..

no mutta jatketaan :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 15:04 hennuli2 kirjoitti:
niin siinä sitte kävi :'( meiän vauva on kuollu kohtuun vkolla 8. tänään ois ollu 11+2 mutta aamulla alko verenvuoto ja nyt oon jo ultrasta kotona ja lääkkelliinen keskeytys pitäs jaksaa tehä. :'( :'(
Voi kauhistus sentään!!! :'( Erittäin paljon voimia teille ja etenkin sinulle, luulen että äidille se on aina kovin paikka! :hug: Että tämän elämän pitääkin olla välillä niin julma ja epäoikeudenmukainen... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2006 klo 15:04 hennuli2 kirjoitti:
niin siinä sitte kävi :'( meiän vauva on kuollu kohtuun vkolla 8. tänään ois ollu 11+2 mutta aamulla alko verenvuoto ja nyt oon jo ultrasta kotona ja lääkkelliinen keskeytys pitäs jaksaa tehä. :'( :'(
voi että iso hali sinne koita pärjäillä. :hug: :'(
 
SnowFairy
Voi, olen kovasti pahoillani Hennuli! :'( Meille kävi samoin joulun aikaan, tosin keskenmeno oli keskeytynyt eli vuotoa ei ollut. Voimia sinne kovasti! Ei ole helppoa, ei...
 
emppuliina
Heips!Vieläkö tänne joukkoon mahtuu yks mamma??
olen 22v ja kalajoelta ja lapsia 2.Neiti 4v ja poika pian 5kk.
Henriikan ja Hanne jo tunnenkin :D

Hennuli:vaikka en sinua tunnekkaan,mutta otan osaa suruusi :'( :hug:
 
Hennuli: :hug: :hug: voimia sinulle ja perheellesi :hug: :hug:

Niin siitä tukasta ei tullut hyvä mutta ei kamalakaan joten yritän kestää sitä muutaman kuukauden ja värjään sitten uudestaan. Väri oli muuten joku Mokkakahvi tai jotain sinne päin. Ruskea mutta jäi vähän hailakaks...

Emppuliina: tervetuloa vain joukkoon, oletkos uusi palstalla vai vanhatekijä?

Snowfairy: jokos elämä alkaa taas hymyileen, onkos neiti ollut terveenä? Jokos neiti kävelee lujaa meneen vai juoksee jo?

Nuo lapsoset sitten osaa matkia, meillä neiti on katsonut ti-ti videota jonka sai joululahjaks niin siinä piirretään kahdelle pikkutytölle viikset kun ne on karhuja. Neitipäs sitten tänään keksi että hälle kans, ja haki omat värinsä ja piirsi kasvoihin. Onneks kyseessä oli puuvärit niin vauriot oli erittäin pienet. Onneks ei ollut kuulakärkikynä kun niitäkin välillä lojuu neitin lähettyvillä.

Nyt lähden katsomaan muodon vuoksi ja sitten nukkumaan.
Hyvää yötä

-satu- :hug: :heart:
 
Nyt se on ohi :'( =) Kamalin päivä oli maanantai jollon keskenmeno todettiin mutta nyt on jo aivan normaali olo, suru on surtu ja nyt uutta elämää kohti!!! :attn: =) Mää on semmonen ihminen että en ala tämmöstä vatvoa ja ku on nähny elämässään niin monenlaista niin aika pieneltä tää niitten juttujen rinnalla tuntuu. Jutellaan lisää ku nähään!!! Mää puhun tästä ihan mielelläni. =)

Siivosin tänään ku musta on ihana perjantaina vaan olla ku ei tarvi siivota, mulle ku viikko siivous on ehottoman tärkee :ashamed: :whistle: Meillä isot pojat käy perjantaisin seurakunnan kerhossa joka kestää 2 h niin sillon sitte vaan oon ja nautin hiljasuudesta, yleensä pikku mies nukkuu just sillon. :D

Mutta nyt pehkuihin :wave:
 
no hyvä että hennulilla alkaa elämä voittamaan :)

meilläki oli siivouspäivä tänään.. alko oleen niin paskasta että ihan hävetti :ashamed: mutta nyt on taas ihanan siistiä, eikä koirankarvoja ole enään sellaisia tennispallon kokoisia tukkoja joka nurkassa.. ainakaan pariin päivään...
 
moikka vaan :wave:

hienoa hennuli,et ajattelet noin..mää oon kokenut kans yhen keskenmenon tyttöjen välissä :(

me ollaan huomenna menossa kattoon talooooo :D kuvista näytti ainakin hyvältä,saa nyt nähä minkälainen on!!ei jaksas millään oottaa huomista :whistle:

tultiin just lastenkaa ulkoo ja siis mää oon ihan poikki..eka kerran tuntu et ei jaksais ees kotia asti kävellä ja sit vielä rappuset ylös \|O mahaki on sen verran iso ja selkään sattuu..no mutta eiköhän tämä tästä..

nyt täytyy mennä pojalle vaihtaan vaipaa...
 
Hyvä että muut on siivonnut kun meillä on pieni sekamelska mutta saa olla motivaatiota ei nyt ole. Ehkä huomenna sitten tai sitten ei :ashamed:

Kaverin kans puhuttiin että jos huomenna lähettäis viihteelle katsomaan Irinaa mutta saa nähdä jaksaako sitä työpäivän jälkeen vielä lähtee.

Hyi täällä on hajuhaitta, taisi lakritsit vaikuttaa...........
 
hennuli kiva juttu että alkaa elämä voittamaan voimia sinne kovasti. =) :hug: Täällä masu melkoinen rv35+5 uuh pikkasen niinkö ISO OLO heh ei taho mihinkään sujua enää :kieh: onneksi isäntä on olemassa. =) :heart: palataan taas juttuun :wave: =)
 
Emppuliina
Niin unohdin silloin mainita että perheeseemme kuuluu myös isukki 26v ja 5 v labradorinnoutaja ;)

Saparo:Olen minä täällä "liikkunut" jo vuoden verran. =)

Henriika:Kyllä sullakin H-hetki alkaa lähestyä pikapuoliin,jaksuja vaan!Vaikka ensi vikkolla vissiin rehvataanki ;)

Juu,mutta neiti kukkuu vielä ylhäällä joten pitää hänet "tuudittaa" uneen.
 
me käytiin eilen kattoon sitä taloo,mut se ei sit ollukkaan sellanen,mitä kuvittelin :\| no huomenna ollaan kans menossa kattoon yhtä rivitaloa..

kohta pitäs lähtee äänestään ja sen jälkeen villen porukoille syömään..

mutta eipäs kummempia :wave:
 
Hemuliina: millasta taloa kävitte kattoon? harmi ettei tärpänny, oishan se kiva päästä omaan kotiin.

täälä on tuoretta pullaa ja suklaamuffinsseja haluaville :p
Äänestään tosiaan täytyy kipasta kuhan kerkee. Ruokaaki pitää keksiä, aina sama ongelma.

Mutta hyvät sunnuntain jatkot ja jännittävää iltaa pressan vaalien tiimoilta :wave:
 
Täällä jo käyty äänestään =) Taijan ehottaa isännälle pizzaa ruoaksi jos kävis hekemaan nam :p :p =) laiskuus iski ruoanlaiton suhteen heh. ;) Juu mutta eipäs sen kummempaa jäädään jännäämään vaaleja moro =) :wave:
 
se oli sellanen omakotitalo,jossa oli kellari kerros ja sit se "keskitaso".ja siinä keskitasossa piti olla makuuhuone,mut se oli kyl joku vaatehuone,niin pieni se oli ettei ees sänkyä ois sinne saanu mahtumaan...niin ja kaappi tilaa oli tosi huonosti..

no mutta nyt hipsin saunaan
 
Moi!

Nyt mä sain sen ja istun sohvalla netissä surffailen ja samalla katson Arskaa telkkarista. Vaati kyllä harjoittelua tämä hiiren oppiminen :D

Saatiin sitten naispressa, hyvin tuo niinistö pisti kampoihin, ei tullut voitto helpolla muumimammalle :)

Hemuliina: tärppäskö tänään talon suhteen?

:wave:
 
saparo: onnea koneesta :D

täälä sitä vaan laiharia pidetään ja hyvinhän tämä on käyntiin lähteny. kevääks biitsi kuntoon B) :D

Pakko se on tiskejä ja pyykkejä vaan mennä laittamaan vaikkei taho :whistle: Lenkille illan tullen menen mä :wave:
 

Yhteistyössä