Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Kiitoksia onnitteluista!

Tyttö sit nukku viime yönä ku unelma,yhen kerran heräs syömään.Täytyy kyl koputtaa puuta,tieten ens yönä sit valvotaan :whistle: mutta muutenki on kyl tyytyväinen syö ja nukkuu.

Henriika:mitäs sinne teille kuuluu?

Meillä isi lähti tänään jo töihin.Ei ollu ku viime viikon isyys lomalla.Aika hiljaisesti tää päivä menny,ku tytötkään ei oo ollu kotona.Janinalla oli kerhopäivä ja Jemina meni kaverin lapsenkaa leikkimään...kohta varmasti kotiutuvat.
 
No niin nyt ku on nää meiän ketjun raskaana olevat poksahtanu niin mistäs saatas uusi odottaja jota vois seurata!!?? :attn: ;) Löytyykö vapaa ehtosia ? :LOL:
Saparo: en oo ku vähä suuttunu sulle, NO EI VAISKAAN ;) eihän ketään voi pakottaa kutsuja järjestään, harmi vaan että et jaksanu koska oisit ite saanu hyvät emännänedut. Mutta ehkä joskus toiste??

 
Moikka!

"Eksyinpäs" tänne sivustolle.. ja heti pongasin muita kokkolalaisia :)

Tuolla vauvalehden sivuilla pyörinyt tähän asti..

No jokatapauksessa mahtuukos tänne mukaan? Esikkoa odotan ja viikkoja tänään tasan 21 :) Että ehdolla uudeksi seurattavaksi olisin :LOL:
 
Terveisiä sairaslomalta. Olen tän viikon saikulla kun sunnuntaina tossa meidän pihalla reväytin polveni. Neitiä siitä jäästä varoittelin ja sitten loppujen lopuks itse kompuroin. Ei mitään vakavaa, vähän polvi turvoksiss ja sitten nuo vanhatkin vammat oireilee :p

Hennuli: sorry, saitko järkättyä ne vaadittavat esittelyt? Katsotaan joskus toiste =)

Mulla on muuten ihan mitta täynnä työpaikkaani. Ei kellään ois tarjota töitä mulle tai olis tiedossa jotain kivaa paikkaa? Arggggg. Onneks ens viikko mulla on lomaa, pitää katsoa sen jälkeen mitä tekis, harmi kun nuo työpaikat ei puussa kasva.
 
saparo: itse asiassa en saanu niitä 6 kutsua :kieh: vaan eva joutu mut pelastaa pinteestä (kiitos siitä :hug: ) ja sitte yks mun emäntä joutuu pitää kahet kutsut. :/ no ei auta.

Mulla alko kurkkukipu illalla :snotty: ja on melko tympee jos tulee sairaaks nytte.

isäntä oli toisella puolen suomee töissä pari päivää, eilen tuli ja sunnuntaina lähtee eteläsuomeen ja on 3 vkoa pois yhtäsoittoo :'( :/
 
moi!

saparolle sinne paranemisia!!ja nautihan lomasta =) !

meillä on Janinalla 6-vuotis synttärit tiistaina.pidetään kylläkin jo sunnuntaina =) tänään meinasin leipoo..

kiva ku neuvolantäti tulee tyttöä tänään kahtomaan niin näkee paljonko neiti on kasvanu :D

no mutta eipäs kummempia tänne :wave:
 
Tultiin äsken neitin kans neuvolasta, pituutta 89,7cm ja 11,9 kg. 6cm oli tullut puolessa vuodessa pituutta lisää, no onneks painookin oli tullut suht koht hyvin. Neiti ei oikein ollut yhteistyöhaluinen neuvolan tätin kans. Ei suostunut puhuun tätille, hoki vain äiti, äiti. No loppujen lopuks saatiin piirrettyö vähän paperille ja palapelitkin kasattua.

Odottelen nyt että neiti heräis päikkäreiltä niin sitten me lähdetään ulkoilemaan. Aurinkoista päivän jatkoa kaikille.
 
Hei Kaikille! :hug:

Pitkästä aikaa tulin katsomaan että mitäs tänne kuuluu...

tiistaina kotiuduttiin teneriffalta. kaksi viikkoa irti arjen rutiineista teki terää ja nyt taas opetellaan elämään tätä "tasapaksua" arkea ja sen kuvioita :)

Ilmat suosivat meitä ja ihan kiva rusketus saatiin pintaan. Iski heti uudestaan lomakuume, mutta eipä se ole mahdollista moneen vuoteen jos ei lottovoittoa tule. Tätäkin matkaa säästettiin kauan.

Onkos teillä tietoa tai kokemusta näistä tuetuista lomista perheille? Ajattelin kesäksi hakea meille sellaista, pääsisi jonnekin kesäloma reissulle edullisesti...

Huomaa että kevät tulee. Aurinko paistaa ja tosi kivoja ilmoja. Olenkin tässä kohta poikien kanssa lähdössä ulos ja sitten unille.

Huomenna lähden joensuuhun lauleskelemaan. Iskä jää poikien kanssa ja se on aina sellainen jännitysmomentti että miten saa nuorimmaisen syömään yhtään mitään kun sen kanssa on aina hankaluuksia. Meidän matkammekin poika eli ihan pyhällä hengellä.

Mutta mukavaa maaliskuun jatkoa kaikille ja palataan! :flower:
 
No niin nyt on kämppä suhtkoht siisti ja tavarat pakattu. Siivoskelin tuossa vähän ettei tarvis lomalta sekaseen huusholliin palata.

Neiti tuli häiritseen joten palataan asiaan kun kotiudun lomalta, toivottavasti virkeenä.
 
Heippa vaan kaikille!
Tulin vaan viel kerran tälle puolelle sanomaan että hei hei!
Huomenna lähetään neitin kanssa sitten kohti etelä-suomea ja takasi ei enää sitten tulla...
Yritän aina välillä tulla tännekkin puolelle teitäkin tervehtimään!
:D
PÄRJÄILKÄÄ ja törmäillään.
Jos joskus Saloon eksytte, ni tervetuloa kahville vaan! :D :D

Nii ja Hemuliina, vielä kerran onneks olkoon pikku prinsessan johdosta! :heart: :flower:
 
Iicca: Hyvää matkaa ja onnea uuteen kotiin! :flower: Oli kiva sua tavata ja saada tutustua suhun. =) Muista meitä! :attn:

Meillä isäntä lähti porvooseen töihin kolmeks vkoks että ehkä tulee pääsiäiseks kotia :'( on niin ikävä :( Mutta eiköhän me pärjätä, mulla vaan kauhee nuha ja yskä. :snotty:
 
Isäntä tuli pariks päiväks kotia ku tuli lakko sielä työpaikalla, ootte varmaan tv:ssä kuullukki puhuttavan. No lyhyt aikanen onni ku sunnuntaina viimestään lähtee takas. :'( ja sitte ei tiä millon tulee ku tää lakko sotki aikataulut, voi olla ettei ees pääsiäiseks pääse kotia. :/
Tänään vietetään sitte perhepäivää, mennään uimaan ja heselle. :p

Niin muuten pakko vähä hehkuttaa teille, mää oon laihtunu noin 6,5kg :attn: :D B) Kohta biitsi kunnossa B) :p Mutta vielä 2kg yritän saada pois, pikkusen oli ihanaa ku 36/38 pellavahousut oli löysät. :D
 
Kovin on hiljaista...

Meillä on sairasteltu viikko. Ensin oli vanhempia pojista kuumeessa ja nyt nuorempi kolmatta päivää. Kuume hipoo välillä yli 39 asteen :(
Ei ole nuhaa tai vatsavaivoja, joten en tiedä mikä pöpö tämä on.
Yöt ovat olleet aika levottomia nuoremman kanssa ja eilenkin sain nukahtamaan vasta yhdeltä yöllä ja sitten heräili jatkuvasti. Mutta sellaistahan sen on sairastelu lasten kanssa.
:/

Nyt isompi ja iskä ovat laittamassa venettä. Se on tämä joka keväinen (vastahakoinen minulle) homma ja veneen kimpussa ollaan lähes joka ilta. Onneksi esikoinen on jo sen verran iso, että joissakin hommissa voi olla mukana.

Minä aloitin sillä välin vaatekomeron siivoamisen ja apupoika minullakin on mukana...

Pitäisi saada pojat aikasten tänään nukkumaan kun teho-osasto alkaa, saisi rauhassa katsoa =)

Hyvä hennuli2!! Jokainen pudotettu kilo on saavutus!! :flower:
Mun on tässä jo vuosi pitänyt aloittaa dieetti (tiputettavaa todellakin olisi!), mutta aina se lipsuu tai en vain jaksa aloittaa... :ashamed:
Millä konstilla olet saanut laihdutettua?

Aurinkoisia päiviä kaikille! Kohta ollaan jo huhtikuussa.
 
Meilläki pikkunen kuumeessa. Oltiin isojen kans uimassa ja pikkunen oli mummun ja vaarin hoidossa niin 39 oli kuumetta. :(

Sade; mää oon laihuttanu painonvartijoiden ohjeilla. Eikä tosiaan oo enää ku n.1,5-2kg niin oon samoissa mitä ennen lapsia. Siitä ei enempää viiti ku nyt jo moni sanoo ettei sais enempää mutta ku kerran on alkuun päässy niin en lopeta. :D Ihanaa on ku saa ostaa pienempiä vaatteita ja on takas vihdoin monen vuoden jälkeen koossa (36/)38. :attn: B)
 
juu kovin on hiljaista ollut..

munki tekis mieli alottaa laihduttaan,mutta en vielä alota ku vauva on täysin rinnalla,mutta kävellä alan kunhan tyttö alkaa vaunuissa nukkumaan =) mulla on joku ihme himo päästä lenkille,siis oikeen reippaalle kävely lenkille :) :)

meillä tämä tuorein tulokas on ihanan kiltti(ainaki vielä)..nukkuu edelleen yöt,syö kerran..ihana ku saa itekki levätä kunnolla!

meidän Janina täytti sit 6v :D on nyt niiiiiin ISO ku on jo 6vee :D saas nähä ku 5pvä on 6v neuvola käynti ja sielä pitäs piikki laittaa...on niin piikki kammonen :( viime viikolla käytiin verikoikeissa,4 ihmistä joutu pitää kiinni et saatiin se verikoe otettua :'(

 
Hellurei! Lomalta on palattu ja nyt on tavarat paikallaan ja sähköposti suma purettu ja silleen. Pyykkikori on ääriään myöten täynnä mutta saa odottaa huomiseen.

Kiitos kysymästä, oikein oli kiva loma. Aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta koko ajan ja pakkastakin sopivasti, oli alle kymmenen astetta jos ei ihan aamua lasketa. Pulkkamäessä oltiin ahkerasti ja sainpas itselle parikymmentä suksi kilometriäkin, ekat ja viimeiset oli hiihdot tälle talvelle. Ihanaa oli taas hikoilla kun viikko oli pakkolepoo ton polven takia, no kyllä se siellä turposkin mutta ei onneks ollut kipee. Kylmägeeliä sitten iltaisin laitoin paksusti. Eilen illalla oltiin isännän kans viihteelläkin. Mies ei vaan oikein tykkää noista baareista joten oli puhuminen että sain se seuraksi mutta sain kuitenkin ja lupas seuraavan kerran lähtee kymmenen vuoden päästä uudestaan :( Että silleen mutta oma koti kullan kallis ja etenkin oma sänky. Oli tosi huonot patjat siellä, kovat kuin mitkäkin. Minä sikeä unisenä kyllä hyvin niihin kuukahdin mutta aamulla oli selkä aina jumissa.

Iicca: Onnea uuteen kotiin :flower: Jos kuitenkin joskus eksyt tänne päin niin ilmoittele niin järjestetään tapaaminen sitten

Hennuli: onnea painon pudotuksesta. Mäkin sain nyt kauheen liikuntakärpäsen ton pakkolevon jälkeen mutta saa nähdä kauanko sitä kestää ja miten polvi kestää.

Pikaista paranemista kaikille sairaille!!!

Mites se tapaaminen, onks kellään edelleenkään ehdotuksia?

Nyt täytyy lähtee koisiin, hyvää yötä!
 
Saparo: tervetuloa takasi ja kivaa että oli onnistunu loma! =)

Niin tapaaminen pidettäskö niin että hemuliina pääsis sitte vaavin kans tulemaan ku tahtois nähä! :D ;)

Täälä odotellaan kauhulla sunnuntaita ku isäntä lähtee porvooseen töihin ja tulee sitte joskus :/ ehkä pääsiäisenä tai sitte ei.
 
Hain just tuossa työvuorot ja kaks seuraavaa maanantaita olis vapaata. Miten olis tapaaminen ma 10.4? Pääsiskö Hemuulina silloin paikalle niin vauva nähtäis?

Lähdenpäs laulattaan tuota pyykkikonetta loppupäiväksi :wave:
 
10.4 sopii vallan mainiosti ainakin meille :D mites muille?

meijän äiti oli aamuyöstä joutunut lähteen sairaalaan.on ollu nyt flunssassa pari päivää ja ylty sit niin pahaks et ei pystyssä pysyny :'( :( oli kyl päässy nyt aamupäivästä kotia...paha kurkunpääntulehdus :(

jaahas pikkunen heräs täytyy mennä :wave:
 

Yhteistyössä