Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Snowfairy:sain sun numeron pistän sulle viestiä kohta =)

Aattelin laittaa vaan voileipiä(cream crackereita) ja sit on kääretorttua ja keksejä.Saapi tuoda jotain jos haluaa,pakko ei ole!

no mutta nähdään huomenna :wave:
 
Hei pitkästä aikaa. Nyt on reissusta kotiudutta aamuyöllä, raskas mutta mukava reissu oli. Neitikin jaksoi koko reissun tosi hyvin, ainoastaan yksi kiukkukohtaus koko reissulla =) Atlantissa käytiin uimassa, eikä niitä meduusojakaan nähty vaikka alkuun niitä pelkäsin. Pelitkin meni tosi hyvin, oltiin 5. ja 43. joukkuetta sarjassa että kaiken kaikkiaan tosi hyvä reissu =) Matkaväsymys vielä painaa päälle. Otettiin neitin kans päikkäritkin mutta taidetaan silti lähteä kohta koisimaan.

Kävin työssä työhaastattelussa mutta ei ollut mun paikka. Tarjosivat liian vähän tunteja ja liian paljon iltavuoroja. Onneksi tämä viikko on vielä kesälomaa että saa kunnolla palautua reissusta ja ensi viikolla työt sitten kutsuu.

Mites muilla on kesä mennyt? Meniks tapaaminen hyvin? Hennuliakin kohta työt kutsuu? Mitäs pojat tuumasivat päivähoitopaikasta?
Snowfairy mites olet jaksanut vatsan kanssa?
 
Täällä ollaan. :wave:
töissä oli niin intensiivinen viikko ja sitte iltasin oli vielä mattopyykki reissua sun muuta niin ei oo pahemmin koneelle ehtiny.

Kiitos hemuliinalle vielä viimisestä =) :flower:

töissä on kiva ja antosaa, voi että nautin!!! =)
 
SnowFairy
Moikka!

Ja kiitos viimeisestä! =)

Meillä on purettu savupiippua ja tehty uutta ja jaja... Khh:n lattia on jo osittain laatoitettu uudelleen, mutta vielä riittää tehtävää. *huoh* Lisäksi meidän koneen kovalevy pamahti, onneksi on vielä tämä vanha läppärikin ettei ole ihan pihalla. Tää helle on kyllä vieny mehut, täytyy sanoa... Anna on vielä niin vauhdikas ettei oikein aina jaksaisi pysyä perässä. Ihana lapsi kyllä, en valita =) Tänään oli niin ovelana kun oli käynyt isin (kielletyllä) karkkipussilla, suupielet, sormet ja paita ihan valkoisena :LOL:

Koskas nähtäis seur. kerran? Mites te työn raskaan raatajat, koska olis vapaata? =)
 
Laiskiainen ilmoittautuu! :)

Joo, on tässä ollut TARKOITUS täälläkin ilmoittautua, mutta ei saa mitään aikaiseksi..

Meillä ei mitään sen erikoisempaa ole tapahtunut, ainoastaan se että nyt epäillään sitten Vilmalla maitoallergiaa/laktoosi-intoleranssia. :/ Käytiin torstaina allergiatesteissä (multakin otettiin kun ei ole koskaan otettu ja ihan varmasti olen joillekkin jutuille allerginen). Toivottavasti se nyt on sitten vain tuo allergia eikä jotain muuta. :\|

No niin, nyt Luka sitten huutelee tuolla. Täytyy mennä!

-Anu & riiviöt
 
Heips pitkästä aikaa =)

Eipäs tännekkään ihmeempiä, töissä on oltu ja kotona. Tänään olin ahkera :) ainakin omasta mielestä. Hioin ja maalasin neitille Juhan vanhan sängyn. Nyt neiti nukkuu omassa huoneessaan omassa sängyssään. Saa nähdä onko uutuudeen viehätystä vain vai suostuuko nukkuun jatkossakin siellä. Alkoi mua ahistaan kun neiti nukkui vieressä ja on ruvennut kauheesti puhuun unissaan ja pyöriin. Itse sitä heräs siihen ja sitten meni kauan ennen kuin sai taas unen.

Miten olis, olisko meillä aikaa joskus treffata? Voisin kutsua teidät vaikka meille jos ei muita ideoita ole? Voisitte tulla katsomaan meidän taloa joka on nykyään keltainen =)
 
SnowFairy
Moi!

Olis kiva treffata, koska tultais teille kylään Saparo? =)

Meillä piiput on tehty, tänä viikonloppuna saan toivottavasti pyykkikoneenkin takaisin paikoilleen :p Syyskuun eka viikonlopulle olen kaavaillut tytön huoneen fiksausta (maalausta ja sellaista), katsotaan mitä siitä tulee. Pitäis saada sinne tilaa järkättyä vauvan vaatteille ym sälälle. Maha on jo valtava, hohhoijaa...
 
SnowFairy
Onpas hiljaista! :whistle: Mitäs kuuluu ja koska treffattais? =)

Venetsialaiset meni rauhallisissa merkeissä, nyt on tytön huoneen fiksauksen vuoro tulevana viikonloppuna... katotaan mitä siitä tulee. Kämppä on yks kaaos, ehkä tämä tästä joku päivä :p
 
Täällä ollaan.... Yhtä vuotta vanhempana =) Sain aamulla kakkua sänkyyn ja neiti oli maalannut vesiväreillä mulle piirustuksia, oli aurinkoa, kukkia ja kakku. Ja neiti nukkuikin aamulla pitkään, puoli kymmeneen asti =) Se oli se paras lahja.

Miten olis tulisitteko ensi viikon torstaina meille kyläileen. Mulla olis vapaapäivä joten jos treffatais klo 11. Miten on olisko tulijoita?

Snowfairy: me lopetettiin remontointi tältä vuodelta. Tai on isännällä yksi projekti vielä kesken, sähkökaapin teko mutta se on ollut kesken jo kaksi vuotta että ehkä joskus.

Hennuli: Mites työt sujuu? Mä olen lähetellyt työhakemuksia aktiivisesti, tänäänkin lähti yksi. Toisaalta kyllä toivon että näyttäis plussaa toisaalla ;)

Unusual: Joko allergiat helpottaa? Oletko päässyt laajentaan ruokavaliotas?

Hemuliina, Heitukka ja keitäs muita olikaan : Mitäs teille kuuluu?

Onkos muita muuten aloittamassa jumppaa näin syksyllä? Me aijotaan neitin kans osallistua Kokkolan naisvoimistelijoiden jumpalle, sieltä löyty vanhempi-lapsi jumppa ja myös äiteelle omaa jumppaa. Liittyykö kukaan seuraan? Onko kukaan käynyt noissa lapsi jumpissa, minkälaista on?

Tuo ikiihana iltavuoro töissä kutsuu kohta, täytyy lähteä valmistautuun :eek: :wave:
 
Onnea saparolle :flower: :hug: ja toivotaan tosiaan sitä plussaa toisella rintamalla :heart:

mulla on töissä lähteny hyvin käyntiin ja lapset tykkää olla hoidossa. nyt vaan on tää vko sairastettu; ens lapset ja nyt minä ja isäntä. :snotty: :( Jospa tästä vkonlopun aikana parantuis.

Mä en tapaamiseen pääse ku oon töissä. :/
 
Heippa!

Saparo: Onnittelut synttäreiden johdosta!!

Ei ole allergiat helpottaneet.. Odotellaan lähetettä lastenosastolle jotta saataisi Lukalle todistus Kelaa varten jotta saataisi korvaus erikoismaidosta. Meinasin tuossa että voisi tämän imettämisen kohtapuoliin lopetella kun tuo ruokavalio on mitä on, mutta se ei ollutkaan niin yksinkertaista. No kyllähän sitä vielä jonkun aikaa voi jatkaa. Ei sentään niin kauan kuin Vilman kanssa (1v 8 kk.. :whistle: ). Vilmalla on sitten kananmuna-allergia ja epäilen myös laktoosi-intoleranssia. Omituista tämä että yht'äkkiä Vilmallekin tuli allergiaoireita. Hyvin reippaasti Vilma kuitenkin on suhtautunut siihen että ei saakkaan syödä enää kaikkea mitä on ennen saanut.

Meille sopisi tulla kyllä käymään teillä torstaina, mutta kyydistä pitää varmaankin neuvotella iskän kanssa..

Mäkin olen ajatellut mennä johonkin jumppaan Vilman kanssa, mutta meille taitaa sopia paremmin tuo Triolin ohjelma. Niillä on torstaisin klo18 03-04 -syntyneille jumppa Halkokarin koululla. Niiltä löytyy myös aikuisille jumppia, ajattelin kokeilla jotain sellaistakin! :)

Mulla oli viime viikolla autokoulun kirjalliset, läpi meni, ja inssi on sitten viikon päästä tiistaina.. Toivotaan että ei tarvis lähtee uusimaan, vaikka ei se ajaminen tosiaankaan vielä liian hyvin suju.. :whistle:

Nyt täällä alkaa mellakka jos Luka ei saa ruokaa, eli on mentävä! :wave:
 
Miten on treffataanko huomenna. Kutsu edelleen voimassa. Kaveri lupasi leikata mun hiukset huomenna mutta se hoituu heti aamusta. Eli meille passais tuossa klo 11-12 välissä. Oikein hyvin, olisko tulijoita, Snowfairy ainakin, Unusual saisitko kyytiä, oletko muuten käynyt ennen meillä, tarvitko ajoohjetta? Hitsi kun en edes enään muista kuka meillä on käynyt ja kuka ei. No Snowfairy ainakin osaa varmasti perille. Olisko muita tulijoita?

Aloitin muuten jumpat sitten tällä viikolla ja reippaasti olen jo kaks kertaa ollut jumpalla ja huomenna taas. Huomenna mennään neitin kans ekaa kertaa. Neiti on koko viikon höpöttänyt että milloin mennään jumpalle. Saas nähdä mitä siitä tulee =)

Nyt täytyy jatkaa teeveen katselua, mainoskatko loppui. Ei tää nyt mikään ihmeellinen tää uus sarja ole Greyn anatomia vai mikä lie nyt oli.
En ole muuten vielä jäänyt koukkuun edes BB:n mutta kyllä jossain vaiheessa varmaan :ashamed:
 
No niin kahvi kestit jäi sitten pieniksi mutta eikö sitä sanota että väki vähenee ja pidot paranee. Snowfairy meillä piipahti kylässä. Neitit leikki kiltisti keskenään. Ja äitit sai jutella ja syödä rauhassa. Otetaan Snowfairy joskus uudestaan =)

P.S Kyllä me oltais kuitenkin huolittu muitakin messiin =)
 

Yhteistyössä