Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Saparo: viestittelin snowfairyn kans mutta siitä on kyllä jo aikaa. Sillon kaikki oli ok. jospa se nyt ois lähteny synnyttään vai onko jo monta päivää ku ei oo vastannu??
Löyty tomi traktori hinku, niitähän oliki monessa paikassa ku vaan osas kysyy oikeesta paikasta. Joulu pelastettu :whistle:
Muuten mulla onki joululahjoista suurin osa ostettu ja loput jo tiedossa. :D
 
SnowFairy
Kirjotin pitkän viestin, eiköhän tää hävittäny sen johkain... \|O

Niin, täälläkö oli jo kaipailtu :p Vielä on vauva masussa, eihän se olekaan tehny lähtöä kuin pari viikkoa joka yö. :whistle: Käytiin jo sairaalakeikkakin, mutta vielä tultiin takas kotio vaikka on jo aika auki. Supistelee kyllä ihan kivasti, peukut pystyyn...

Olispas kiva päästä pikkujouluilemaan, toivottavasti sattuu sillee et päästään tuleen! =)

Saparo: Harmillinen juttu tuo auto! Näitä sattuu... Onnea uusille huonekaluille! Mites työt on lähteny sujumaan? Kävin yks päivä siellä kun yritin käynnistää synnytystä kiertelemällä chydeniaa mut et ollu töissä. Vaarallinen paikka ;)

Oletteko Hennuli toipuneet jo taudista?

Mutta palaillaan... (toivottavasti vauva kainalossa)
 
Heippa!

Nyt alkaa viimeinkin nuo korvikeasiat olla kunnossa. Ei ollutkaan sitten niin yksinkertaista tuo homma kuin olin luullut. Käytiin siis ensin allergiatesteissä taas, ja samat allergiat näkyi kuin ennen + ohra ja ruis. Saatiin sitten lääkärinlausunto Kelalle erikoismaitoa varten. Ensimmäinen vaikeus oli se että Luka ei suostunut syömään tuttipullosta. Sitten kuudentena päivänä löytyi anatominen tuttipullo ja sehän sitten sai Lukan syömään pulloa! :D No sitten huomattiinkin että se ensimmäinen korvike ei sopinutkaan. Ei muuta kuin soitto lääkärille ja uusi resepti. Nyt sitten kalliimpaan korvikkeeseen (vähän reilu 2 päivän satsi 57 ?.. \|O ). No ollaan tosiaan jouduttu ostamaan tuolla hinnalla kun ei oltu saatu Kelalta sitä korvauspäätöstä. Sitten loppui ensimmäinen purkki ja mentiin ostamaan uutta. Yllätys yllätys, lääkäri olikin määrännyt vain yhden purkin sitä eikä kertonut että resepti pitäisi uusia. Kello oli 16.05 perjantaina... Onneksi apteekissa joustivat sen verran upeasti että antoivat sen purkin sieltä ja sain maksaa maanantaina reseptin kanssa (että pystyin hakemaan korvausta takautuvasti). Eilen olin sitten aivan innoissani kun sain viimeinkin sen korvauspäätöksen, jolla saa 72 % korvikkeen hinnasta korvattua. Menin apteekkiin maksamaan kahta purkillista, mutta taas tuli pieni ylläri: Kelan lapussa oli väärä koodi, eli eivät voineet korvata suoraan.. :headwall: Ajelin sitten Kelalle, ja tällä kertaa oli hyvä tuuri, siellä oli lääkäri paikalla ja saatiin sitten uusi koodi ja hakemus takautuvasti korvattavista purkeista. :) Kyllä pikku hiljaa meinasi mennä hermot tämän jutun kanssa, toivottavasti tämä nyt alkaa vihdoinkin sujua!!

Snow Fairy: Tsemppiä hirmuisesti! Tule sitten kertomaan kun pikkuinen on syntynyt! :)

:wave: Mukavaa viikonjatkoa kaikille!
 
Nyytti pehmeä syliisi annettiin,
se vauvalta tuoksuu, on lämmin niin.
Se itsekin varmaan tietää sen,
ett sulattaa jokaisen sydämen.
Hiustupsusta pieniin varpaisiin
se on ihana, ihana niin!
Hyvin teitte, minkä teitte,
haikaralta nyytin veitte!

Paljon onnea Snowfairyn perheelle!!
 
Emppuliina
Onnea Snowfairylle!

Rutista, rapsuta, rakasta
silitä pientä päätä.
Lähelle ota lämmitä, älä rakkauttasi säästä.
Ole tuhlari hellien sanojen, kosketa poskea,kättä.
Tuudita, helli, hoivaa ja hyväile, ota syliin empimättä.

Täällä aika kulunut työharjoittelussa, eipä siinä illasta kovin paljon aikaa jää.Sitten vielä läjä tehtäviä. :whistle:

Juu,täytys kyllä alkaa joululahjoja osteleen.

Saparo: tosi ikävä juttu se kolari. :/ onneks ei ihmisille käynyt kuinkaan!


mutta jos jatkais yhden tehtäväkirjan lukua...kun lapsetkin nukkuu =)
 
Minäpäs taas aukaisen tämän suuren "turpani" kun täällä on niin hiljaista \|O

BBtalossakin pysyy vielä Kokkolalais edustus mutta saa nähdä kuinka kauan, loppuun asti?

Miten olis ne pikkujoulut? Jos haluutte meille tulla niin meille sopis ei ensi mutta seuraavalla viikolla keskiviikko tais olla 29. päivä. Mulla olis silloin vapaapäivä niin ei olis niin kiirettä. Ketä olis tulossa? Pidettäiskö oikein kunnon pikkujoulut, lapsille tonttulakit päähän ja pipareita ja torttuja tarjolle vai mitä teillä olis mielessä? Mä olen tämmöinen jouluhöperö ihminen :xmas:

Mitäs teille muille kuuluu? Mulla on vielä puolet jäljellä kymmenen päivän työputkesta eli paremmalla puolella kohta =) Lumikin sitten sulas että täytyy varmaan sitten haravoida nuo lehdet pihalta kun näkyvät niin rumasti nyt :(

Hennuli: Miltäs se kotiäidin rooli taas maistuu? Mitäs lapset ovat tuumanneet?

Snowfairy: Joko pääsitten vauvelin kans kotia?
 
ONNEA SNOWFAIRYLLE VIELÄ TÄTÄKI KAUTTA!! :hug: :flower: Ovat päässy jo kotia. =)

Saparo: No määhän ainaki tuun teille pikkujoulua viettään vaikka kukaan muu ei tulis. :D Ilman muuta tortut, piparit, ja tonttulakit. Lahjatki toki pitää laittaa.
 
SnowFairy
Kiitokset onnitteluista! :)

Lauantaina päästiin kotio, ja tuolla nyytti tuhisee sängyssään... :heart: Tyttö siis tuli, mitat 4,495 kg ja 52 cm. Meidän oma ihana mustatukkainen pikkupeikko :heart: Synnytyksessä ja muuten kaikki ei mennyt ihan putkeen, mutta siitä enemmän vaikka siellä pikkujouluissa... joihin tullaan kyllä mielellämme! Jos ei ihan hirmuaikaisin, meillä tuo tulokas viihdyttää äitiä ihan lahjakkaasti öisin :p Kiva kun teille on niin lyhyt matka, kun eivät suositelleet neitokaiselle kovin pitkiä matkoja turvakaukalossa. Isosisko on ottanut pikkuisen siskon ihan hyvin vastaan, hoitaa kovasti nukkejaan. :heart: Oon yrittänyt huomioida paljon, oli kyllä kamalaa olla viikko erossa. Molemmilla oli kova ikävä, kyllä oli ihana tulla kotiin. Nyt pitää mennä syömään, palaillaan ja nähdään toivottavasti pikkujouluissa. :)
 
pikku jouluista en le vielä ihan varma....Voi olla hieman ulkopuoöinen olo kun muut jo tunnete toisenne niin hyvin..... :ashamed:

Pojat nukkuu ja mä vähän surffailen!Tää on sitä ihanaa omaa aikaa,kun ei kukaan haluu mitään..... :D

snowfairy:Onneks nyt on kaikki hyvin jos alku hieman takkuili....Aika menee yhdessä hujauksessa ja kohta sitä huomaa että on puolivuotta menny....Niinku mulle kävi.....Tuntu että justhan toi pikkujäbä synty! :heart: :heart:

Pidetään yhteyksiä!

T. Tanja&2xjätkän pätkät :heart:
 
Joo juhlitaan oikein kunnolla pikkujouluja, meillä kun ei ole ainakaan neitille muita pikkujouluja tiedossa. Mulla on vapaapäivä niin kaikki kellonajat käy, olisko klo 12 tai 13. Niin lapset kerkeis syödä kotona ruuan ja sitten voitais syödä herkkuja täällä.

Mä paistan tortut, kuka haluaa tuoda pipareita (kaupan käy, ei tarvi leipoa)? Mitäs muuta tarvitaan? Suklaata? Ja Snowfairy ei tuo mitään kunhan tulee itse lapsineen paikalle =)

Mites paketit? Otetaanko niin että jokainen tuo pienen paketin 2-3e ja sitten sekoitetaan ja jaetaan täällä? Vai miten ois ajatus?

Äiti82: ilman muuta uskallat tulla joukkoon mukaan, ei me elävältä syödä :kieh: Mun sähkis osoite on sa-ra@luukku.com, laitappas meiliä niin voin laittaa sulle ajo-ohjetta. Kukin meistä on joskus ollut ekaa kertaa =)

 
Meille on kyllä vähä hankala tuo aika nimittäin päikkärit just ja sitte eskarilainen tulee klo 13. Mutta jospa me tullaan sitte vasta myöhemmin koska jos meillä ei nukuta päikkäreitä niin ei tuu mitään koska nää herää klo 6. :whistle:
eli jos käy niin 13.30? ja siitäki me voidaan myöhästyä.
Mää tuon ehottomasti suklaata! :p ;)
Ja paketit toki, 2e on hyvä.
 
Mamma85: Tervetuloa joukkoon, kerroppas itsestäs =)

Mä unohdin ihan tuon päikkäriajan (kun meillä ei enään niitä nukuta kun joskus harvoin), se taitaa olla monella just tuolloin puolen päivän jälkeen. Meille käy kyllä aikaisemminkin, klo 10-11. Tai sitten meille käy vasta klo 14-15. Miten muille käy? Hennuli haluais myöhemmin ja eiks Snowfairykin kirjoittanut ettei kovin aikaisin. Miten olis sitten tuo klo 14?

Vitsi kun tuo lumikin suli pois niin alkoi näkyyn kaikki lehdet maassa kun jäivät ensilumen alle. Tänään oltiin sitten koko perhe ahkeria ja haravoitiin etupiha =)

Enään olis kolme työpäivää jäljellä kymmenen päivän putkesta, jeeeeee.
 
Tervetuloa uusille!!

Joo meille sopii hyvin tuo klo 14 koska mun pitää sitte taas ehtiä nakata lapset kotia ennenku meen kouluun. :D Melkosta palapeliä tää mun elämä nykyään, niin kiire ettei töihin ees ehtis. :whistle:

Lahjasta vielä niin sovitaanko että se lahja ei sitte oo karkkia vaan jotain ihan muuta ja sellasta joka käy tytölle ja pojalle??
 
Sovitaan siis että keskiviikkona klo 14 ja meillä. Onks muita tulossa kun Hennuli ja Snowfairy lapsineen? Äiti82, Hemuliina, Unusual ym. ym??? Jos joku kaipaa ajoohjetta niin ilmoitelkaa. Tonttulakit sitten lapsille päähän. Hyvin käy tuo että lahja ei ole karkkia.

Täytyypäs ruveta vastaileen meileihin joten palataan taas asiaan.
 
Me ollaan flunssan kourissa koko perhe!!! :snotty: Voipi olla että jätetään taas kerran kaikki kiva väliin!!!!!! :eek: Mä inhoon näitä tauteja!!! \|O

No mutta palataan iloisemmalla mielellä uudelleen! :ashamed:

:wave: T.Nuha nenät
 

Yhteistyössä