Kokkola ja lähialueet huhuuu....

Täällä myös neiti nuhassa :snotty: Mulla on ollut koko viikon sellainen olo että flunssa tulee mutta ei sitten tullutkaan mulle vaan iski neitiin. Nyt neitillä pientä lämpöö ja nenä vuotaa kuin seula. Ja kun ei osaa itse niistää niin parin minuutin välein kuuluu huuto "nenä vuotaa". Ilmoittelen että miten tää tauti nyt sitten etenee että miten meidän pikkujoulujen käy :snotty: Toivottavasti menis äkkiä ohi :snotty:

Äiti82: pikaista paranemista sinne päin =)

Snowfairy: Mites tytöt on suhtautunut toisiinsa?

Hemuliina: saitko puhelinnumeroni? Milloin kutsut olisi?
 
Unusual pikana
Moikkelis!

Kyllä meille varmaankin sopisi nuo pikkujoulut keskiviikkona! Pitää nyt hommata kyytiä ja lahjoja! :xmas: Mulla taisi olla ne ajo-ohjeet teille, mutta voisitko Saparo laittaa vielä yv:llä puhelinnumerosi, niin voin soittaa jos eksytään.. :D

Meillä on muuten ollut myös tuota tautia, Luka oli viime viikolla kuumeessa, ja molemmilla on vielä yskä ja nuha. Onkohan ketään jolla ei olisi tuota tautia ollut, mietin vain että tohtiiko sinne pienen vauvan lähelle yskäisiä tuoda..? :snotty:
 
SnowFairy
Ja meillä on ollu ihan karsee loppuviikko ja alkuviikko... Isommalla neidillä oksennustauti, oksensi kaaressa kaikki 10 min välein. Kävi sairaalassa tipassa. Mulla rintatulehdus ja melki 40 asteen kuume. Koko kämppä kaaoksessa, kaikki tyynyt, peitot, lakanat jne oksennuksessa... Hohhoijakkaa. Lisätkää tähän että vauva valvoo kaiket yöt. Anoppi on ollut apuna mutta sekin alko näyttää jo loppuunpalaneelta... :whistle: Appikin käväisi täällä ja oksensi myös yhden yön. Nyt näyttää tilanne jo valoisammalta, mutta en viitsi lähteä ketään tartuttamaan jos nyt vielä jotain on, tämä vissiin uusi aika herkästi. Kaamea tauti, toivottavasti olis jo tämän talon osalta ohi!
 
No niin meillä kans neidillä vielä nenä vähän vuotaa ja yskä on varmaan tulossa. Ainakin viime flunssassa kävi niin että lopuksi saimme sitkeän yskän. Joten tervetuloa Hennuli ja Unusual huomenna kylään, kaikki ollaan yhtä sairaita :snotty: Mulla on varattuna torttuja (leipomatta kyllä vielä) ja piparkakkuja.

Snowfairy: kyllä teillä nyt tapahtuu =) Pikaista paranemista. Kun Milla tuosta parantuu kokonaan niin saadaanko me tulla katsomaan vauvaa =) Mä olen taas kauhean vauvakuumeen kourissa :ashamed:

Hemuliina: oletko tulossa huomenna?

Äiti82: joko teillä on parannuttu?

 
Snow Fairy: Voi kurjuus! Kaikista taudeista tuo oksennustauti on kyllä kurjin. Toivottavasti ootte tosiaan päässeet jo eroon siitä! :x Harmi kun ette nyt pääse sitten huomenna pikkujouluun. *tahtoo nähdä vauvan* :D

Me ollaan tosiaan tulossa sinne Saparolle (kunhan löydetään perille.. :whistle: ) huomenna. Mulla olis yks lahja valmiina, mutta se on sellainen tytölle tarkoitettu. Joskos mä kirjoittaisin kortin siihen että se ei päädy pojalle.. :)

Vilma on jo ihan innoissaan ja on kaikille mainostanut että on menossa pikkujouluihin. :xmas:

Huomenna nähdään!! :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
-Unusual
 
Me ollaan täällä vielä flunssan kourissa...Esikolla on komeen kähee ääni :D Mies on kans sairaslomalla, kun peukku on murtunut,löi lauantaina itteensä vasaralla sormeen :eek:

Mutta tullaan kyllä tapaamisiin joku kerta!! :)

Snowfairy: No voi nenä!!!!Toivottavasti tauti on jo mennyttä aikaa ja itekki oot jo parantunut!!Isot voima :hug:!!!!

Nyt lähen laittaan poikia unten maille!!! :heart:

Se on Pako ilta taas!!Kyllä sitä on ootettu! :p

Tapaamisiin! :wave:
 
SnowFairy
Toivottavasti teillä oli kivat pikkujoulut! =) Harmi ettei päästy tuleen.

No, meidän kirous jatkuu... Tulin just ite eilen kotiin vietettyäni kolme päivää sairaalassa tiputuksessa. Iski se tauti minuunkin, ja sen verran rajusti että ambulanssilla mentiin. Olis ne mielellään vielä siellä sairaalassa pitäneet, mutta itellä oli niin hirveä ikävä lapsia että kotiin oli päästävä. No, nyt vähitellen pitää taas yrittää opetella syömään jotain, kaikki ällöttää. Palaillaan kun täällä tilanne helpottaa. Ainakin sais jo helpottaa!
 
Snowfairy: ei oo totta! voima hali sulle, kyllä teillä nyt vastustaa, mutta paistaa se aurinko vielä risukasaanki. :hug: :heart: :flower:

Mää tässä jo joulusiivoja alottelin, en mä nyt hulluna siivoo enkä ala hysteerisesti tän mahan kans siivoilla mutta pakolliset keittiön kaappien päällisetä ym.
Joululahjoja pitäs lähtee ostaan ens vkolla. Osa jo hankittu niin sais osan ainaki ens vkolla niin sitte ei jäis paljoo. =)
 
Snowfairy: No ei voi olla totta!!!Miten olivat vaavin kans pärjänneet? :flower:
Toivottavasti teillä alkaa jo helpottaa ja pääsette nauttiin vauvan tuoksuisesta rauhallisesta arjesta! :heart: :flower:

Pikku mies nukkuu ulkona ja täytyy tästä itekkin nostaa takapuoli ylös ja hieman järjestellä paikkoja ja lähtee esikon kans ulos,isi siellä jo tekeekin ulkojuttujaan!

:wave: Palaillaan!
 
Snowfairy: Voimahaleja sinne koko perheelle :hug:

Meillä viime yö valvottiin kun korva kipeä, nyt jo helpottaa onneksi. Kyllä oli vähän raskas päivä töissä kun nukuin ehkä kaksi tuntia viime yönä ja kauhee ryysis töissä että kyllä kohta uni maittaa. Neiti nukahti jo yöunille, taisi ottaa neidilläkin viime yö koville.

Palataan taas asiaan nyt ei oikein aivot toimi eikä juttu luista \|O
 
No ei se korva kipu helpottanut kuin hetkeksi kun käytettiin Removax tippoja. Tänään käytiin sitten terveyskeskuksessa niin imivät neitin korvat puhtaaksi ja sieltä alta paljastui sitten tulehdus. Nyt sitten saatiin antibiootti kuuri, toivottavasti nyt alkaa yöt helpottaan. Itse alkaa oleen aika poikki kun kaikki yöt nukut huonosti :( Onneksi huomenna vapaapäivä.

Täytyypäs lähteä laittan ruokaa ja sitten illaksi töihin

:wave:
 
Onks kaikilla joulukiireet kun ei ole kuulumisia ehtinyt kertomaan? Itsellä alkaa helpottaan, kaikki joululahjat on ostettu ja viimeiset tilattu netin kautta, yes =) Joulusiivous on sitten joko suursiivous tai tavallinen siivous riippuu miten kerkee tekeen. Viimeistä vapaapäivää tässä vietän ennen joulua :( Mulla piti olla aaton aatto vapaa mutta näillä näkymin joudunkin mennä töihin klo 6 aamulla hyllyjä täyttään, no onneksi pääsen jo ennen puolta päivää pois.

Snowfairy: miten vauveli jakselee? Saakos tyttö nimen milloin? Isosiskolle meidän neidiltä terveisiä. Jos me ensi kuussa päästäis käymään teillä tai te meillä.

Hennuli: Mites vauva potkii?

Unusual: Meidänkin neidistä tuli sitten prinsessa :saint: Monena päivänä kulkenut tiara päässä ja sanoo että hieno neiti.

Hemuliina: Mites kutsut meni?
 
Huomenta!
Eilen yritin kirjottaa mutta meillä netti tökki niin pahasti että hermot meni ja panin koneen kii. :/

Vauva perätilassa edelleen mutta vointi loistava, joulu meillä valmis ja lahjat ostettu enää muutama pikku paketti tekmättä. ;) :xmas:
Mulla koulusta jo loma alkanu ja eskarilaisella alkaa huomena.
Sitte vaan ollaan. =)
 
SnowFairy
Hauskaa viikkoa ja joulua kaikille! Toivottavasti saatte viettää oikein rentouttavia päiviä! =)

Meillä sairastetaan yhä, neiti kerkes olla pari päivää hoidossa niin kurkunpään tulehdus ja hengitysvaikeuksia. Vieläkään ei ole ihan terve, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. Mullakin on kuumetta, yskää nuhaa jne. Mies ja anoppikin on vissiin tulossa sairaaksi... Elämme toivossa että taudit hellittäisivät jo ja saisimme viettää terveen joulun!! Vauva voi hyvin, ristiäiset olisi tarkoitus viettää 22. päivä. Nimestäkin päästiin jo yksimielisyyteen. =) Korvikkeella mennään pääosin tällä hetkellä, täysimetys tökkäsi siihen mun sairaalareissuun. Elän vielä osittaisimetyksen toivossa... Masentaa. Mutta minkäs sille voi. Meillä jouluvalmistelut on aika vaiheessa vielä, muutama paketti on hankittu. Jouluverhot on vaihdettu sentään keittiöön. Tänään olis tarkoitus leipoa neitin kanssa muumipipareita jos jaksetaan. Onneksi äiti on tulossa siivoamaan ristiäisiä varten.

Palataan taas asiaan. Mukavaa joulunaikaa teille kaikille!! Ja tammikuussa sitten tulette meille, eiks niin?
 
Kiva kuulla snowfairysta ja toivotaan todella että teillä kohta helpottais. :hug: :heart:
Me ollaan nyt oltu terveenä ja kauhulla odotan että josko sairastutaan jouluks, niin hirveesti on tauteja liikkeellä. :/
Ihanaa ku tuli ees vähäsen lunta, heti erilainen mieli. =)
 
Huomenta =)

No niin heräsin aamulla ja kurkku on kipeä :snotty: Toivottavasti jää tähän vain eikä tartu neitiin tai isäntään. Olis kurja olla jouluna sairas. Kivaa että saatiin vähän lunta =)

Snowfairy: pikaista paranemista :hug:
 

Yhteistyössä