kokkolalaiset uusi tapaaminen

Alkaa venyä tuo ketju jo mahottomaks ja että alkais tulla jotain selvyyttä taas näihin tapaamisiin niin alota uuden ketjun. Elikkäs miten se puisto tapaaminen millon ja missä??
Ja sitte että alettas jo miettiä sitä meille tuloa niin sopiiko teille vkolla 23? ja ehottakaa päiviä?? =)
 
Meille sopii paremmin keskiviikko 8.6 mutta käy maanantaikin. Mikäs on paikka? Onko jossain leikkikentällä mahdollisuus myös sisällä olla, jos vaikka sadekuuro yllättää?

Heräsin itse just kahden ja puolen tunnin päikkäreiltä. Neiti jatkaa vielä. Meni viime yö vähän vähillä unilla joten nyt otettiin takas. Päivä kyllä on pilalla kun ei mitään ole saanut tehtyä. Aamulla käytiin neuvolassa ja hyvin oli neiti käyrillä pysynyt. Suuttuu kyllä neuvola tätille kun tuli mittaan pituutta ja päänympärystä. Ja viimeinen pisara oli kun hemoglubiini piti ottaa. Verta oli sitten vähän kaikkien käsissä kun neiti pääs tempautuun irti. Yllätävän paljon on voimaa noin pikkuisessa =)
 
Iicca harmahtavana
Huomenta vaan kaikille.
Tota mä en pääse kesäkuussa mihinkään tapaamisiin. Mulla on 4:t pääsykokeet (tampere-turku-vaasa akselilla) ja leirisunnittelua (eli pitäis Vaasaan ja Helsinkiin alku kuusta) ja sitten viel leiriki tuol Vaasas.

Kerkeisköhän treffaamaan viel tän kuun puolella???

Neiti oppi sitten eilen kunnolla kävelemään!!! :D :D :D
Heräs päiväunilta, otin vaatteet pois ja neiti otti ja lähti käveleemä toiselle puolelle huonetta. Seiso siel hetken ja tuumas, et eiku takasin. Pysy jopa pystyssä koko matkan! :heart: Voi mun pikkunen...
 
huomenta vaan!

mulle käy et tavattas tän kuun puolella =)

Iicca:yritän katella jos pääsisin sinne sillon 26pvä =)

minä täällä oottelen et millonhan toi meidänki mies lähtis käveleen.vahingossa eilen otti pari askelta ja ku huomas niin heti pisti taas konttaamaan.ja hokee vaan ei ei ei ku pitäs lähtee käveleen. :whistle:

nyt lähen aamupalan laittoon :wave:
 
Iicca: mitä oot hakenu opiskeleen??
ja tavatkaa vaan tän kuun puolella ku eikös se puisto idea ollu vielä hengissä??mä en oo varma pääsenkö sinne mukaan.
ja jos suurimmalle osalle sopii niin tuutteko meille sitte 8.6.???
 
Iicca harmahtavana
Mä oon hakenu vähän joka paikkaa...
Terkkaan tänne Kokkolaan (lähihoitaja/ensihoitaja), Pietarsaareen AMK:hon matkailua, Vaasan yliopistoon Saksaa,Tampere,Turku, Jyväskylä luokanopettaja, Tampere Saksan kieli ja kultuuri ja Saksan käännös ja tulkkaus ja samat viel Turkuunkin. JOs sitä nyt ees jonnekki pääsis...
Toivos on hyvä elää...sano kirppu... :p

Siis oikeesti toi meijän neiti on tänää ihan mahoton! Mikään ei mee perille ja se on koko ajan tekemäs jotain mitä ei pitäis. Sit ku se ei suostu nukkumaan päikkäreitä ni arvakkaa vaan millanen mekkala tääl on pääl ku yrittää kieltää jotain!!! \|O \|O \|O

Mites neiteil/rouville sopis vaikka ens viikon tiistain? Jos viel tän kuun puolel treffattais siis? Onko liian aikasin?

Voi v... nyt meni kyl jotain rikki!!!
 
Iicca kuulostaa niin tutulta, samanlainen oli meidän neiti kun aloitti kävelemisen. Ei naurattanut silloin mutta nyt viestis pisti hymyileen.

Mulle sopii tapaaminen tiistaina. Voishan sitä paikan sopia vaikka myöhemminkin kun nähdään millaista ilmaa lupaavat. Meillekkin voi tulla jos vettä sataa.
 
Jes sainpas siivottua! :D Tuttuja tulossa käymään ja jäävät viel yökski, ni oli ihan PAKKO siivota :/ . Nyt kun neiti viel antais pöytäliinojen olla, ni kaikki olis hyvin... :p

Mitenkäs täällä taas näin hiljasta on???
Juu ja neiti sitten tosiaan kävi nappaamas mun lasijoutsenen lattialle eilen kun täällä hetken kirjottelin... :(

Voi ei!!! Toi nurkka jäi viel... Nöy!!! :/ Jos menis nyt sitten takasin siivoomaan...
Aurinkoista päivää kaikille kuitenki! =)
 
moi!!

meillä on jemina ollu viime yön kuumeessa ja tänään kans.tosi surkeena välillä ku kuume on nousussa
:( :(
veeti otti eilen mummulla ekat kunnon askeleet :D :D ja sit vielä ku on oppinu kiipeemään sohvalle niin meno on AIVAN mahotonta.koko ajan pitää kattoo perään ja suuttuu ihan hirveesti jos yrittää pitää kiinni et ei putoo!!nyt hetken rauhallisuus ku innostu kattoon kirjaa tos lattialla.

no nyt täytyy mennä!
 
Miten ois tapaaminen ensi viikolla leikkikentällä? Lupasivat niin hyvää säätäkin koko ensi viikon. Miten ois vaikka keskiviikkona klo 10 Kirkonmäen leikkikentällä. Meille ainakin sopis tuo aika parhaiten kun päikkäriaika on sitten puolen päivän jälkeen. Mites muut? Ja tuo
Kirkonmäki oli ehdotus kun en muita hyviä leikkikenttiä tiedä.

Ja voishan sitä sitten vaikka leikkien päätteeks kävellä Mäkkäriin McFlurryt syömään. Nam :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 22:45 Iicca kirjoitti:
Mulle ainaki käy toi keskiviikko.
Sit ku joku viel kertoo missä siel kirkonmäel on joku leikkikenttä???
Se on tarhan vieressä. Jos tulet Prismalta päin niin nouset mäen ylös niin oikealla mäen päällä. Kadun nimeen en muista, veikkaus Kirkkotie tai jotain kirkkoon viittaavaa =)
 
Iicca harmahtavana
Että ottaa taas tää kerrrostalo asumisen ihanuudet päähän!!!!
Alakertalaiset päättiivät sitten grillata tuossa pihassa. Arvakkaa vaan oliko kaikki sytytysnesteitten katkut ja savut meillä sisällä sitten. Ei saanu ees ikkunaa pidettyä auki! \|O Just tän takii on grillaaminen kielletty kerrostalossa!

Neitiki nukkunu näin paljon päikkäreitä kun joutu sen sisällä nukuttaa. Ei sinne savunkatkuun voinu ketään laittaa... Ottaa hieman päähän!!!
 
mää en oo ihan varma tiiänkö missä se kirkonmäen puisto on :/ eiköhän sinne jotenki löydä.

veeti sit putos lauantai aamuna sohvalta ja silmäkulma osu tietokone pöytään :( oli sit silmä pikkasen turvoksissa ja kuhmu päässä.osu kyl aika pahasti,mut ihme ja kumma ei tullu mustaa silmää.

no nyt rupeen siivoileen :wave:
 
mulle on ihan sama missä nähdään.tosiaan koivuhaassa on toi perhepuisto.siellä ollaankin monta kertaa käyty,ja siinä on se koivutupa lähellä, jos sattus et rupeis satamaan,niin sinne pääsis ainakin sisälle :D siellä me käydään lastenkaa kans useesti :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 21:53 Saparo79 kirjoitti:
Käy meille tuo perhepuistokin kun joku antaa ohjeita missä se on? Niin jospas löytäisin sinne sitten =)

Se on ihan tässä meijän lähellä. Tulkaa vaikka meijän kautta ni mennään yhtä matkaa. ;)
 
Vähän on käynyt yksipuoliseksi tämä keskustelu mutta kyllä teidän kans Iicca ja hemuliina kelpaa keskustella. Onks tapaaminen taas meidän kolmen juttu? Kyllä muitakin huolittais mukaan. Jos Iicca tuun sitten siihen teille vaikka varttia vaille kymmenen. Jos vaikka soitan sulle kun olen siinä pihalla. Kadun muistan mutta mikäs se teidän talonnumero olikaan?
 

Yhteistyössä