¤¤KOKKOLANSEUDUN VAUVAT¤¤

Hei!

Pidetään tapaaminen sittenkin torstaina, äippäx on tulossa silloin kaupungille niin ei tarvi mun yksin kaffitella jos ei muut pääse. Pitää kuitenkin annin kanssa käydä kaupungilla.

Sussuko se kyseli onko sairastettu? Anni on ollut terve. Joulun tienoilla olin itse kuumeessa ja Annillakin oli pari päivää itkuääni käheä ja yski mutta ei sen kummemmin kipeäksi tullut. Toivottavasti teillä parannutaan nopsaa!

Tuo taaperouinti kuulostaa aika kivalta, pitääpä sitten syksyn tullen sitä harkita. Voit miamis tuoda ne tilaukset huomenna illalla jos et pääse torstaina tapaamiseen. Mulla on hieroja mutta olen kotona kuuden jälkeen.

Meilläkin meinaa taas olla se tuttu kitisijä paikalla, nyt on taas vähän enemmän tarvinut kiukutella kuin aikaisemmin mutta ei vielä kuitenkaan niin paljon kun kuukausi sitten. Meillä myös unirytmit muuttuneet, eli nukkuu vaan ne yhdet päikkärit ja jaksaa aamuheräämisen jälkeen olla melkein neljä tuntia hereillä kun aikaisemmin maksimissaan kolme. Tänään oli melkoinen itkukonsertti kun yöunille piti mennä, annoin sitten loppujen lopuksi vähän aikaa itkeä sängyssä enkä ottanut syliin vaan menin vähän väliä taputtelemaan ja silittelemään mut eipä ne paljon auttanut. Nukahtipa tuo sitten viimein.

Tänään pitää kattoo 4D-dokumentti imetyksestä kun joku äiti imettää vielä 7-vuotiasta...

Hansku ja Anni 230806
 

Moikka!

Kyllä me tullaan huomenna tapaamiseen.. vaikka sitten väkisin =)
Ainakin piipahtamaan tullaan, voi olla että nukutus reissuksi menee!

Oltiin tuossa aamusta vähän ekku ulkona, kylvin yrtejä kasvaan ruukkuihin!! Basilikaa, tilliä ja persljaa. Toivottavasti onnistuu ja saadaan yrttejä omasta pikku puutarhasta!

Ja sit lähettiin käymään cittarissa ja kirpparilla! Tosi huonosti on tavaraa kirpparilla nyt.. Löysin kuitenkin kahdet sortsit tytölle, mutta mitään muuta siellä sit ei meille ollutkaan!

Matkalla kotiin Aino nukahti mut sit heräs ku päästiin kotiin.. N. vartin nukku ja nyt touhuaa ihan täysillä :) Vissiin muuttuu unet heti kunnolla!

Me taas mentiin illalla nukkumaan ilman mitään kitinöitä.. Eikä oo tänään vielä kitissy yhtään B)

Täällä neiti ollut terveenä lähes koko ikänsä!! Paitsi se pikku nuha oli tuossa pari viikkoa sitten.. mutta mitään muuta ei ole vielä ollut!

Pidetään muuten se pihakirppis 9.6! Vien tänään tai huomenna kauppoihin ilmoituksia siitä =) Oonki nyt yrittänyt siivota kaappeja ylimääräisestä tavarasta.. löytyy vaikka mitä kun kunnolla siivoaa ;)

Mutta nyt alan tekeen ostoslistaa.. pitää tehä kunnon lista kun menee minskuun ettei tuu ostettua hirveesti listan ulkopuolelta!!


Miamis ja Aino 190806
 
Heippa!

Tapaaminen siis huomenna torstaina kello 14 Halpa-hallin kahviossa, nähdään taas vaikka eka siinä aulassa. Saa nähdä miten meillä menee päiväunet huomenna, tänään taas nukkui kahdet päikkärit. Heräsi kyllä jo seitemältä.

Huomenna on se neuvolalääkärikin, ihan kiva vihdoinkin päästä 8kk lääkäriin...

Miamis; harmi juttu, ei päästä teidän kirpparille. Lähdetään lauantaina keski-suomeen mun vanhempien luo lomaileen ja ollaan juhannukseen asti. Eli meitä ei sitten vähään aikaan näy tapaamisissakaan.

Olen myös havainnut hyväksi ostoslistan teon kun lähtee ruokakauppaan, ei tule tehtyä niin paljon heräteostoksia. Mä olen nyt alkanut tekeen niin että suunnittelen viikon ruokalistan etukäteen ja sitten ostan viikon ruuat kerralla, yritän näin vähän säästää ruokaostoksissa. Tuntuu että meillä menee ihan liian paljon rahaa ruokakauppaan.

Mulla on tällä viikolla oikein hemmotteluviikko, tänään olin hierojalla ja perjantaina menen parturiin. En kyllä muuta tee kun leikkautan otsatukkaa mutta kuitenkin.

Huomiseen!

Hansku ja Anni 230806

 
:/ tää on mennyt huonoksi tää palsta, ton sivu remontin myötä.
ei hyvä, ei täältä löydä edes mitään. Me kuultiin kanssa siittä taapero uinnista, ja ollaan tulossa myös syksyllä mukaan jos vain sovitaan ryhmiin.
 
Melkosen sekava kieltämättä on palsta. Hetki meni ennenkuin löyty mitään ja näköjään tarvitsee rekisteröityä että pääsee kirjoittamaan. No ehkä tähänkin silmä tottuu, hassusti vaan on teksti vasemmalla reunalla, ainakin meidän koneessa... Minäkin sitten rekisteröidyin nimimerkillä Hansku73 koska pelkkä Hansku oli jo varattu.

Tapaamisessa oli vanha porukka; miamis, äippäx, minä ja tytöt. Kiva olisi saada uusiakin mukaan! En sitten taaskaan saanut Annia nukahtaa kotimatkalla vaikka oli aivan väsynyt. Nukkui vasta autossa kun lähdettiin Kälviällä käymään neljän jälkeen.

Nyt nukkumaan!

Hansku ja Anni 230806
 

No ompa tosiaan aika hassuksi mennyt.. mutta kaikkeen tottuu!! Hyvä kuitenkin että tässä näkee viimeisimmät viestit samalla ku kirjottaa..

Meillä neiti simahti matkalla ja nukkui huimat 2h 30min B) En sit tosiaankaan muista millon olis nukkunut noin pitkät unet.. Kierrettiin vielä muutamia kauppoja ja postissakin käytiin ennen kotiin menoa!

Unien jälkeen sit lähettiin kyläilemään ja kotiin tultiin vasta yheksältä.. Isi tuli pelistä vasta kymmeneltä! Olivat voittaneet =)

Yöunille mentiin sitten koko porukka puolenyön aikaan!

Hansku; Kerrohan sit mitä oot tykännyt tuotteista!!

Eevin äitiä valvottaa.. Voi kökkö!! Muistan että mullakin oli noita unettomia öitä ku neitiä ootin! Ei niin kivaa ;)

Mutta nyt täytyy mennä tytön kans ulos.. Heräs vasta kympiltä ja päikkärit menee taas pitkälle iltapäivään B)


Miamis ja Aino 190806
 
Täälä ollaan lomalla keski-suomessa mun vanhempien luona, viikonloppuna tultiin ja juhannukseen asti ollaan. Kyllä on ollut komeat ilmat! Ja paljon ihmettelyn aihetta Annille. On pientä päässyt kaksi kertaa mäkäräinenkin pistämään vaikka niin varovainen olen yrittänyt olla. Eka kerta sattui kun oltiin rattailla kävelyllä ja kun Annilla on kasvot menosuuntaan päin niin enhän sitä sitten koko aika näe niin kuinka ollakkaan oli mäkäräinen pistänyt aivan silmän alaluomen alle. Ihme kyllä ei turvonnut ollenkaan eikä näytä kutiavankaan koska ei sitä yhtään hiero ja yönkin nukkui ihan hyvin. Toisen kerran pisti tänään kun oli mummin sylissä keinussa, oli otsatukan alle mennyt pistämään eikä mummi sitä huomannut.

Anni oppi eilen ryömimään!!!! Tänään jo ryöminyt vähän enemmän mutta ei oikein vieläkään näytä täysin tajuavan että sillä tyylillä pääsee hyvin uusia paikkoja tutkimaan. Mutta siis selvästi eteenpäin pääsee. Jo oli aikakin...

Tuntuu olevan täälä aika paljon uuvuttavampia nämä päivät kun nukkuu päikkäreille ja yöunille ilman itkuja, on tietty raukka niin väsynyt ettei jaksa edes itkeä. Sisälle olen näillä helteillä suosista nukuttanut päikkärit. Ja jotenkin tuntuu että nukkuu sisällä paremmin, on viime aikoina nukkunut ulkona niin kovin huonosti. Täälä on yötkin nukkunut paremmin kuin kotona.

Miamis; hyvältä ovat tuntuneet ainakin se shampoo ja hoitoaine, jää hiukset oikein hyvätuoksuisiksikin.

Helteisiä kesäpäiviä kaikille!

Hansku ja Anni 230806

 

Täällä ollaan vielä kotosalla, mutta maanantaina 10kk neuvolan jälkeen matkataan maalle sieviin =)

Siellä päästään sitten hoitaan mun koiraa..

Onnea Annin uudesta taidosta!! Kohta lähtee konttaan ja pian jo juoksee..

Ikäviä noi mäkäräiset, mut pakostikkin niitä puremia tulee vaikka kuinka olis varovainen!

Kiva että oot tykänny shampoista!!

Meillä neiti nukkuu kans sisällä kun on näin lämmin.. Eilen kun oli viileämpää laitoin ulos nukkumaan! Kaksilla unilla mennään edelleen.. Unien kesto vaan on lyhentynyt tuntiin kerrallaan ja eilen nukahtikin jo 23.00 ;) Tuntia aiemmin ku normaalisti!!

Siinä olis ollut mahdollisuus hoitaa parisuhdettakin, mutta menin nukkumaan samantien ku sain lelut korjattua hyllyyn.. Enkä tiedä yhtään millon mies on tullut viereen!!

Ollaan saatu sellanen päätös aikaan että saan jättää pillerit pois ens kesänä!! Nyt taas tuntuu että ei ihan heti kakkosta haluakkaan.. mieli on niin ku vuoristorata tässä asiassa!!

Ainolla puhkes kolmas hammas.. ylhäälä pilkottaa soma hampaan alku =) Onkin ollut muutama vähän levottomampi yö!

Niin ihanat ilmat ollut ettei paljon koneella ole tullut oltua.. Ilmeisesti muillakin on ollut sama homma!!

Mun kylvämät yrtit on itäny ja kivasti jo purkeissa vihertää ;) Tähän asti olen onnistunut siis..

Huomenna olis tarkoitus tehdä miehelle voileipäkakku kun täyttää lauantaina 30v. Kauppaan pitäis varmaan koittaa jaksaa kangeta ittensä mut ei yhtään huvita!!

Miten te ootte ollut aurngossa pienten kanssa?? Me ollaan kai ihan liika varovaisia mut oon yrittänyt päivällä välttää auringossa oloa kokonaan ja sit vasta iltapäivällä/ illalla on menty ulos..

Eilen oltiin iltatorilla mun vanhempien kans ja olihan muuten paljon väkeä liikkeellä taas! Aino oli ihan ihmeissään.. syötiin mansikoita neidin kanssa ja ihmiset katto vähän hassusti meitä!!

Porukat osti Ainolle Prismasta syksyksi puvun.. Vaaleenpunanen takki ja henkselihousut! 80cm kokoa. Oli vielä tosi iso niin varmastikkin menee syksyllä! Olit varmaan Hansku kattonut sitä ihan samaa pukua.. Ne oli nyt 30% alessa, mut kassa unohti tietty antaa alennuksen puvusta niin mun täytyy käydä hakeen hyvitys kun tuun sievistä ja saan kuitin!

Meillä on nyt lauantaina se pihakirppis ja oikein mukavasti on asukkaat lähdössä mukaan.. Tervetuloa kaikki osoitteeseen kotipellonkatu 3a (vidnäsinkadun päässä) katsomaan ja tekemään löytöjä!

Itellä myynnissä tytön vaatteita, omia ja miehen ihan käyttämättömiä kesä vaatteita! Sekä astioita ym ym..

Mutta nyt suihkuun.. tyttö nukahti just! Oonki tätä kirjoittanut jo 2h :LOL:


Miamis ja Aino 190806
 
Kirjotellaas välillä ettei aivan hukuta...

Oliko Miamis pihakirppis menestys? Toivottavasti oli porukkaa.
Ihan mukavaa kun välillä ollut taas vähän viileämpää. Helteillä Annin kanssa oltiin myös keskipäivällä lähinnä sisällä ja muuten sitten varjoisissa paikoissa.

Me oltiin Annin kanssa viikonloppuna kesälomareissulla Helsingissä! Junalla mentiin, täältä keski-suomesta n.3 tunnin junamatka. Ystävä hyppäs Tampereelta samaan junaan 4kk ikäisen poikansa kanssa. Treffattiin sitten yksi toinen kaveri Hesassa ja oltiin päivä kaupungilla ja sitten mentiin vielä yhden kaverin 3vk ikäistä vauvaa katsomaan. Yön oltiin Espoossa tätin luona ja sielä sitten kävikin annia katsomassa serkku lapsineen ja mun kummit. Sunnuntaina tultiin junalla takaisin. Oli mukava reissu mutta aika rankka Annille kun oli niin kovin kuuma. Mutta kaikenkaikkiaan hyvin meni. Sitten oltiinkin su-ma välinen yö mun vanhempien mökillä ja taas riitti Annille ihmettelemistä!

Anni on ryömimisen lisäksi oppinut menemään istuma-asennosta vatsamakuulle ja heiluttamaan kunnolla, aikaisemmin on nostanut kättään mutta nyt oikein heiluttaa.

Hansku ja Anni 230806
 

Meillä sitten siirtyi 10 kk neuvola! meidän aikaa ei ollut merkattu koneelle niin tätsy ei ollut ollenkaan paikalla kun viim. maanantaina mentiin neuvolaan!! Torstaina sitten uusiksi.. vähän oli täti pahoillaan virheestään! Näitähän sattuu..

Ihan kivasti kirppiksellä kävi väkeä.. Omia vaatteita ei niinkään mennyt mutta tytön meni =)

Ollaan tosiaan oltu koko viikko täällä sievissä ja tänään kotiudutaan illalla!

Meillä neiti on alkanut meneen jo kymmeneltä yöunille ja herää puol kahdeksan.. valvoo 1,5h ja nukkuu puol tuntia ja valvoo sit kolmeen ja nukkuu 1,5h =) Onko vähän ihanaa kun on illalla omaa aikaa!!

Ainolle tosiaan tuli sitten neljäskin hammas heti edellisen perään samalla viikolla ja täällä on oppinut seisomaan pieniä aikoja ilman tukea =) Ja oppinut sanomaan kakka ja kukka!! Välillä ihan kaikki on kakka :LOL:

Ihanaa että Annikin on oppinut uusia taitoja =) Siellä on varmasti paljon ihmettelemisen aiheita! Kummasti vaikuttaa kehitykseen ainakin meillä kun pääsee pois tutuista ympyröistä hetkeksi.. Ainohan oppi konttaamaan kun oltiin viimeksi reissussa alavudella!!

On ollut mukava viikko kun ollaan tavattu mun kavereita täällä ja ulkoiltu! Eilen Oliver serkku tuli tänne yökylään ja paistettin rantamajalla makkaraa.. Ainokin ylty syömään ehkä vähän liikaakin ikäänsä nähden! Eilen syötiinkin kaikki kerrat ulkona ja kyllä maistui =)

Tuossa majan vieressä on pieni lampi ja siellä sorsaemo ja 10 poikasta! Niitä sitten illalla ihmeteltiin kun annettiin niille leipää..

Pitäiskös sitä tapaamista järkkäillä vai siirtyykö sinne kun Hansku ja Annikin kotiutuu?? Aika hiljaista ollut taas..

Meillä oli eilen 1v hääpäivä ja isäntä tosiaan provinssissa juhlimassa 30v synttäri lahjaansa! Hyvin on kaikki mennyt ja kotiutuukin kans illalla.. Vähän on miestä ikävä!! Kävi se täällä onneksi ennen ku lähti reissuun :heart:

Oltiin tosiaan eilen ulkona koko päivä ja poltin taas itteni.. mulla on niin herkkä iho et kärvähtää tosi helposti! Onneks after sunilla laski pahin punoitus!

Tänään mennään vielä käymään mun mummolassa reisjärvellä kattomassa vanhuksia! Odottavat siellä että näkee Ainoa pitkästä aikaa =) Meillä on siellä saman järven rannalla mökki jonne mennään sit omalla porukalla varmaanki heinäkuussa kun mieskin on lomalla!

Mutta nyt menen juomaan.. ihan kurkkua kuivaa!!


Miamis ja Aino 190806

 

Hauskaa Juhannusta kaikille!

Meillä oli tänään 10kk neuvola ja hyvin on kasvettu taas =)
Painoa 9280g ja pituutta 73,1 cm Tasaisesti 0 käyrällä mennään!
Pelkkiä kehuja tuli kaikesta =)

Mies aloittaa loman tänään niin pääsee vähän liikkeelle koko porukan voimin! Provinssi reissu meni hienosti ja siellä kaikki kaverit oli puhunut niin ku aino olis osa kaveriporukkaa vaikkeivat livenä ole vielä tytyä nähneetkään :heart: On tuo väki tuolla pohojanmaalla niin erinlaista kun täällä!!

Mutta nyt näin pikaisesi vaan.. Tulkaahan piipahtaan muutkin välillä!!

Miamis ja Aino 190806
 
Mulla olis teille kokkolalaisille kysymys :) Eli tiedättekö kuka olisi hyvä valokuvaaja siellä kokkolassa? Varasin pojalle ajan yksivuotiskuvaan Anu Sundelille ihan sen perusteella kun katsoin hänen nettisivujaan, mutta nyt löysin myös Studio Alfan eli Ritva Välitalon nettisivut ja todella mahtavia kuvia oli hänelläkin. Anu sanoi että peruskuvasetti on 80 euroa ja siihen kuuluu 2 kuvaa kansioon ja koevedokset ja sitten toinen vaihtoehto olis kuvakollaasi ja se olis huikeat 136 euroa :eek: Valittiin tuo eka, mutta nyt mua alko mietityttään että olis se kuitenkin kiva jos niitä kuvia olis 3 niinku ennenvanhaa on ollut :) Eli jos teillä on kokemuksia tai hintatietoa niin kertokaa ihmeessä.
 
Kotona taas ollaan. Pikaisesti vaan kirjoittelen, päivä meni niin etten koneelle päässyt kun pojat ovat täälä tämän viikon.
Sussu; en osaa neuvoa valokuvausasiaa, ei ole vielä kenestäkään kokemusta.
Olisiko tälle viikolle halukkuutta tapaamiseen? Miamis? Meille käy mikä päivä tahansa. Jatkan huomenna ja kirjoittelen enemmän kuulumisia, nyt nukkumaan.

Hansku ja Anni 230806
 
Nyt olisi vähän paremmin aikaa kirjoitella, Anni nukkuu ja pojat ovat omilla teillään. On melko hiljaista ollut palstalla... Kirjoittelen nyt kuitenkin kuulumisia. "Loma" meni hyvin ja niinkuin aikaisemmin kirjoitin on Anni oppinut monta uutta juttua kolmen viikon aikana. Ja myös hampaita on alkanut vihdoinkin tulemaan, alhaalle eteen kaksi yhtäaikaa. Tulivat niin yllättäen etten Annista mitään huomannut kun normaalistikin jonkun verran kitisee joka päivä ja öissäkään ei ollut mitään muutosta. Kissakin oikein nautti lomasta, sai olla ulkona vapaana ja toi muutaman hiirenkin... Yhden toi kuolleena olohuoneen lattialle, äiti oli Annin kanssa kahdestaan sisällä ja Anni oli ryöminyt olohuoneen lattialla hiirtä kohden ennenkuin äiti oli huomannut että se on oikea hiiri!!! Oli kuulemma päässyt aika lähelle... Äiti oli ensin luullut että se oli Viksun leikkihiiri kun ovat nekin niin oikein näköisiä...
Nyt Viksu on pari päivää maannut masentuneena kotona, tänään siinä on vähän ollut eloa ja oltiin valjailla ulkonakin, ei pariin päivään edes ole maukunut ulos.

Oli 10kk neuvola eilen, pituus 74cm ja painoa 10240g (eli kilon painavampi kuin Aino...). Täti vähän puuttui Annin ryömimis tyyliin kun on toispuoleinen, vas. jalka ei tee juurikaan mitään. Ajatteli josko laittaa jumpparille tarkastettavaksi. Sanoin etten muuten kyllä ole mitään toispuoleista lihasheikkoutta huomannut niin totesi että katsotaan sitten kun konttaamaan lähtee että miltä näyttää. Muuten kaikki oli ihan ok. Anni riisui heti sukat pois jaloista niin täti totesi että tuo taito tarvii osata vasta 1,5v neuvolassa...

Kirjoitin viimeksi että meille käy tapaamiseen mikä päivä tahansa mutta unohdin että perjantai ei käykään, lähdetään Power Parkiin että pojat pääsevät edes johonkin kesälomalla. Taitaa kyllä tapaamisessakin olla aika hiljaista...

Oletteko miamis käynyt ainon kanssa uimahallissa? Meiltä on jäänyt käymättä ja vähän ajattelin jos huomenna saisi aikaiseksi, tai viimeistään ensi viikolla.

Hansku ja Anni 230806
 
Moi! :wave:
Täällä olis yks Kokkolan mamma..poitsu syntyi tammikuussa 2007.
Puoli vuotta tulee täyteen maanantaina. :)
Sisaruksia löytyy pikkumiehelle... -98 ja -00 syntyneet siskot ja touhukas isoveli -04 syntynyt.
Touhua siis talossa riittää. =)
 

Tervetuloa joukkoon marihoi!!
Varmasti on touhua.. kun tuntuu että on jo yhdessä!!

Meillä muuten mies alko puhuun että voishan sitä kakkosta pian alkaa yrittään ku onhan sillä kuitenki aika pitkä toimitusaika.. Jotenki niin tyypillistä miestä!! Mutta siis vihreää valoa vilautti mun kuumeilulle.. On se vaan ihana!

Juu aika hiljaista on ollut.. mutta eiköhän tää taas virkoa kun syksyyn päästään!!

Ei olla käyty uimassa.. pitäis kyllä joku päivä lähtee!! Huominen ei taida meille sopia mutta ensiviikolla ma tai ti voitais lähteä jos vaikka mentäis porukalla joku aamu??
Jos nyt en ole vaan mitään menoja unohtanu..

Ja onnittelut Annille hampeista!!

Meilläkin neiti repii sukat jalasta =) Varsinkin kun ollaan autossa ajelemassa.. sillon on kiva näprätä varpaita!

Aino on oppinut seisomaan tuetta.. ja nousi tuossa illalla kontaltaan seisomaan ilman että ekku nousis jotain vasten! Ihmeellinen neiti.. saas nähdä millon lähtee käveleen!

Tälle viikolle ei tieten tapaamista kannata enää järkkäillä.. ens viikolla ke mekin sit suunnataan sinne haaparantaan ja tullaan vasta viikonloppuna pois!!

Meillä neiti on nukkumassa jo =) Heräs aamulla 9.00 ja nukku iltapäivällä kotoa alahärmään! Nukkuu enää yhet päikkärit ja sit veteleekin 12h yöunia.. Syömään herää muutaman kerran ja jatkaa tuhistamista!

Käytiin Aution Neuleella ostoksilla.. Siellä on 30% ale kaikista vaatteista jopa jo alennetuista! 30.6 asti =) Ostettiin body, raitapaita ja 2-laatuinen oloasu ja makso yht. 22e mun mielestä kuitenki aika edullista.. Samat jos olis ostanu halpiksesta tai anttilasta niin likemmäs 40e olis saanut pulittaa!! 2-laadun puvussa ei ollut mitään vikaa, muutamat saumat oli väärään suuntaan nurjalla..

Mutta nyt syömään jotain.. Öitä!
 
Viikonloppu taas meni että hujahti! Ei lähdettykään sinne Power Parkiin perjantaina kun lupas niin sateista ilmaa mutta sitten olikin ihan hyvä ilma! Luvattiin kyllä pojille että vielä loman aikana mennään.

Miamis; mennäänkö tiistaina uimaan? Tietty muutkin halukkaat saa tulla mukaan! Taisi uimahalli aueta yhdeksältä, sinne olisi varmaan hyvä mennä pian aukeemisen jälkeen että on vielä vesi puhdasta. Meille kyllä käy joskus 9.-9.30 mutta ollaanko teillä vielä silloin nukkumassa?

Tuosta vauvakuumeilusta...meillä on mies sitä mieltä että sitten aletaan yrittään toista kun musta siltä tuntuu. Ja niin ollaan vähän sovittu että sitten kun Anni on 1v, eli aika pian... Välillä kyllä tuntuu että ei toista ihan heti olis vaillakaan kun anni oikein kiukuttelee ja nukkuu huonosti mutta kuitenkin tykkään että tulisi suht pienellä ikäerolla (n.2v), olisi sitten seuraa toisistaan. Ja alkaa tuota ikääkin olemaan jo sen verran ettei kauhean montaa vuotta viitsi odotella.

Onko kukaan käynyt pesemässä mattoja sielä ykspihlajan pesupaikalla? Mun olisi tarkoitus joku päivä mennä, olen vaan kuullut että sielä on aika ruuhkaa yleensä jos on hyvä ilma. Mutta pakko kyllä on saada matot pestyä.

Nyt vähän vielä kotihommia tekemään ja sitten nukkumaan.

Hansku ja Anni 230806
 

Tiistai aamu sopii =) Tuo 9.30 sopis meille hyvin! Tyty nukkuu pisimmillään 9.00 asti niin keritään oikein hyvin kun isi kuskaa meitä =) Ja kun tahtoo muutenkin oleen aika huono syömään aamulla niin pelkällä maidolla lähdetään liikkeelle..

Toivottavasti mun kädet vaan paranee siihen mennessä ees vähän.. Naapurin koirat tuli nuuskimaan meidän pihalle kun oltiin tytön ja Kissan kans kastelemassa kukkia!! Kissa reagoi niin kun asiaan kuuluu ja mun oli pakko ottaa sitä kii ettei revi koirilta silmiä päästä.. mun kädet on sit sen näköisetkin!!

Me tässä just puhuttiin että kun mulla on 6kk jälellä pilleri reseptissä niin sit ne jäis pois.. Tulee tässä 5kk päästä muutto vuokralle ja siinä vaiheessa sit kun näkee millanen asunto saadaan ja miten elämä alkaa rullaan niin annetaan kakkoselle mahdollisuus tulla =)

Laitetaan asunto myyntiin varmaankin tämänkuun aikana tai viim. elokuussa!
Naapuri myi alle viikossa oman kolmionsa.. ja toinen yksiönsä! Luulis tänki menevän aika nopeesti kun on niin hyvällä paikalla ja muutenkin aivan ihana asunto.. Harmittaa vähän myydä mutta kun tila alkaa tosissaan loppumaan kesken!

Ei ole tietoa tuosta matonpesu paikasta kun pesetän isällä matot kun sillä on painepesuri.. Oon vähän isin tyttö :LOL:

Meillä neiti nukahti kun käytiin iltakävelyllä.. ja nyt sutii tuolla ihan täysillä!! Taitaa kuitenkin nukahtaa ennen puolta yötä toivon mukaan.. Viime yönä nukkui 12h kahdella syötöllä =) Ekan pätkän 21-01 ja tokan 01.15-06 ja sit heräs 9.00 aamulla! Olikin mammalla vähän univelkaa.. ihana kun sai nukuttua kunnolla!

Mutta nyt laittaan iltapalaa!!

Miamis ja Aino 190806
 
Miamis; Meille sopii myös tuo 9.30 ihan hyvin, eli tavataan vaikka siinä uimahallin aulassa huomenna tiistaina 9.30 (jos sun käsi on ok). Kiva mennä pitkästä aikaa taas uimaan. Mäkin olen aikaisemmin pessyt vanhempien luona matot painepesurilla mutta nyt päätin että en ala niitä sinne kuskaamaan kun tuota matkaakin on aika paljon.

Tultiin annin kanssa just kaupungilta, lähdettiin vähän käymään ulkona kun ollaan koko päivä oltu sisällä, mulla oli siivouspäivä. Oli kyllä ihanan lämmin ilma. Kattelin kaupoissa pyörään annille istuinta, on aika huonosti värivaihtoehtoja, melkein vaan mustaa ja oranssia. Pitää vielä käydä kattomassa pyöräliikkeistä, niissä on kyllä varmaan vaan kalliimpia.
Kattelin myös vähän annille 1v juhlamekkoa mutta eipä kyllä oikein tahtonut olla, jospa niitä tulisi loppukesästä kun kesävaatteet on myyty.

Meillä ei enää anni nukahda rattaisiin millään. Lauantaina käytiin kävellen "anopin" luona Halkokarilla ja ajattelin että anni nukahtaa sitten kotiintulomatkalla rattaisiin mutta turha luulo. Kitisi vaan koko matkan ja kauhea parku kun makuuasentoon laitoin. Sitten kotona nukahti sänkyyn parissa minuutissa. Eli turha enää yrittää ulkona nukuttaa. Nyt on taas nukkunut kaksia päikkäreitä, tosin aika lyhyitä, 30min-tunti.

Palaillaan taas!

Hansku ja Anni 230806

 
Nostetaas ettei hukuta... Oltiin Miamiksen ja Ainon kanssa tiistai-aamuna uimassa, oli mukavaa. Aino sukelteli kuin vanha tekijä, Annilla pikkasen tökki mutta muuten tykkäsi kovasti. Ajateltiin että ensi viikolla mennään uudestaa, tervetuloa mukaan!

Hyvää viikonloppua kaikille sateisista keleistä huolimatta!

Hansku ja Anni 230806
 

Oltin tänään Hanskun ja Anin kanssa uimassa.. Hauskaa oli taas!!

Ainoa meinasi vähän paleltaa alkuun, mutta kun vaihdettiin lämpimämpään altaaseen niin alkoi sukellukset taas sujua =) Annillakin uinti sujui hienosti!! Ei yhtään palellut niin kuin meidän laihuliini =)

Meillä neiti vetasi purkin jogurttia ja päälle tissiä niin uni tuli taas heti!! Just heräsi ja tuossa nyt touhuaa ihan täysillä.. Kohta syötän perunaruuan ja sit lähdetään kaupungille! Saas nähdä saadaanko vettä niskaan..

Ensiviikolla yritetään mennä taas heti joko ma tai ti! Tulkaahan muutkin mukaan =) Noin kun aamusta käy niin siellä on puhtaat altaat ja vähän väkeä!!

Mutta nyt laittaan mamma ihmisten ilmoille!!

Miamis ja Aino 190806
 

Yhteistyössä