KOLMATTA KAIPAAVAT HEINÄKUUSSA

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea MoilasenH ja minttis81 :flower: . Toivotaan, et pikkuinen teillä kestäis matkassa loppuun asti :heart: .

Ite täs aattelin, et ku olin tos viel vähän yli viikko sitten raskaana, parisen viikkoa kerkesin taas ollakin, ni en usko seuraavan kerran vasta ku selvä plussa tulee. Itse tein pari haamua, jotka sit vahvistu ja tein peräti ton digitestinkin, joka näytti raskaana 2-3 ja sit kävi mitä kävi. Miulla ei haamut näköjään tiedä hyvää, et jos ekaksi saan sellasen. Ei oo kaikki kunnossa. Pojasta testasin heti selvän plussan ja oli ihan eri tavalla oireitakin, mitä täs edellisessä ei ollut. Toivon sydämestäni, et teille muille ei käy samalla tavalla, vaan saatte maalisvauvan :heart:

Hyvää viikonloppua kaikille ja pupuillaan ahkerasti, ehkä sit me muutkin plussaamme ensi kuussa :D
 
Onnea kaikille plussaajille!! :flower:

Luin mökillä pika-pikaa koko ketjun (siis heinäkuun pinon) ja päätin tulla mukaan. Kolmatta toivotaan hurjasti, päiviä en vaan vielä voi laskeskella, kun ei ole kierto palautunut. Lopetin imetyksen kesäkuun alkupuolella eikä vieläkään mitään! Menee kaikki rahat noihin r-testeihin, kun en malta olla joka viikko testaamatta :LOL:
Millaisia kokemuksia teillä muilla on kierron palautumisesta imetyksen lopetuksen jälkeen?
Kakkosen kanssa kävi silleen loistavasti, et imetyksen lopetuksesta meni 8 päivää ja pam! raskaana oltiin. Tämä siis selvisi myöhemmin nt-ultrassa, johon menin viikolla 16 B) kun en tiennyt että olen niin pitkällä. Välissä tuli 4 päivää vuotoa jota luulin menkoiksi (viikolla 5). Jos oisin tiennyt et oon raskaana, niin oisin ollu ihan varma keskenmenosta.

Viikko sitten sunnuntaina olin tosi kipee, ihme juilimista yms. joten mietin oisko se voinut olla ovis.. Täytyy nyt maltaa tonne elokuun tokalle viikolle ainakin ennen uutta testiä.

Hei, mikä teillä on muuten tässä ketjussa käytäntö noiden päivitysten suhteen. Huomasin, et lista on lähes joka päivä. Joissain ketjuissa oon huomannu, et se on vaan ekalla sivulla, mut sithän sitä ei kai kaikki pysty muuttaa..?
 
Mitä ihmettä!!! mä olen muutaman päivän sukuloimassa, enkä ole ehtinyt nettiä käytellä..niin täällä odottaa valtavasti plussia!!! Hurrjan paljo onnea ja tarrasukkia kaikille plussanneille :heart: :heart: :heart: :flower:

Oma ).( kp 27 menossa.. kp 24 tuli veren sekaista limaa jonkun verran, sen jälkeen ei muuta ku valkovuotoa.. Alavatsalla kuitenkin sellaiset kivut, että eiköhän se täti sieltä kuitenkin ole tulossa.. testailla en vielä ainakaan uskalla.. katellaan su, jos mitään ei ole siihen mennessä tapahtunut..jänskättää :eek:
 
mymosa
Mulla esikolta palautu menkat melkeinpä heti kun lopetin imetyksen, mutta kuopukselta sain odottaa menkkoja 6kk ja terojen avulla sitten käynnistyi. Sitten vuoto kestikin 3vkoa ja oli mitä runsain..

Päivityksen suhteen vissiin on ollut niin, että päivittäin päivitetään ja seuraavan päivän päivittäjä sitten päivittää kaikki tulleet plussat ym, ettei noita listoja oisi kovin hirveesti aina päivää kohti.
Tuosta oli kysely tuolloin joskus ja moni oli mieltä, että joka päivä päivitetään, niin siitä pystyy itsekin sitten seuraamaan missä mennään :)

Mua ei haittais jos plussa tulisi tässä kierrossa, koska arviolla la ois 16.5, olis sitten kaikki kolme syntyneet peräkkäisinä päivinä :LOL:
 
Milas
minttis81 onnea plussasta.
jadey tervetuloa mukaan =)
leena77 jospa ne menkat ei sieltä tuliskaan ;)
Mulla särkenyt tän pävän päätä ja flunssainen olo. Esikolla vatsavaivoja. Joko se enterovirus meille iski...pohjois-pohjanmaalla kun sitä liikenteessä. harmi jos loppuloma menee petin pohjalla.
 
Ok MoilasenH =) . Tarrasukkia teiän pikkuselle oikeen kovasti :D . Toivottavasti tässä itekin pääsisi liittymään kohta odottajiin takas =) . Laskeskelin tossa, et se menis kesää kohti la, jos lähiaikoina tärppäis. Tuu välillä kertomaan tänne miten siun raskaus on menny :D . Onko siulla mitään vinkkejä, miten meilläkin onnistuisi nopeesti :D
 
PERJANTAI 23.7.2010



Niina22..................................kp 65/28(?)...............................yk 1
Calumet.................................kp 50/30-36..............................yk 0
Miuski00................................kp 33/28-35...........................yk ?

Taikawiitta.............................kp 27/28................................yk ?
leena77.................................kp 27/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 26/28...................................yk 4
Mama-84...............................kp 25/29-30.............................yk 1
Lime26..................................kp 24/26-29.............................yk 4

Milas......................................kp 22/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 22/??..................................yk 1
sporty....................................kp 20/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 18/28-30................................yk 1

smurffiina84...........................ko 16/30...................................yk 1
Rixutin....................................kp 13/??...................................yk 1
äizikkä....................................kp 12/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen..............kp 12/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 12/27-30...........................yk 2

Mimse....................................kp 8/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 8/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 7/40-60...............................yk 3
Mymosa..................................kp 3/??.....................................yk 6
Orwokki.................................kp 2/40-50...............................yk 14

ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0
HelinäKeiju10..........................kp ??/??.................................yk 0
Nepula....................................kp??/28-32...................................yk 0


Taustalla:

PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut

Minttis81
MoilasenH






Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk 14
Gammi
Liro yk 1
Mistä mä tiedän yk 2



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.

Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.




[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
mymosa
LAUANTAI 24.7.2010



Niina22..................................kp 66/28(?)...............................yk 1
Calumet.................................kp 51/30-36..............................yk 0
Miuski00................................kp 34/28-35...........................yk ?

Taikawiitta.............................kp 28/28................................yk ?
leena77.................................kp 28/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 27/28...................................yk 4
Mama-84...............................kp 26/29-30.............................yk 1
Lime26..................................kp 25/26-29.............................yk 4

Milas......................................kp 23/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 23/??..................................yk 1
sporty....................................kp 21/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 19/28-30................................yk 1

smurffiina84...........................ko 17/30...................................yk 1
Rixutin....................................kp 14/??...................................yk 1
äizikkä....................................kp 13/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen..............kp 13/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 13/27-30...........................yk 2

Mimse....................................kp 9/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 9/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 8/40-60...............................yk 3
Mymosa..................................kp 4/??.....................................yk 6
Orwokki.................................kp 3/40-50...............................yk 14

ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0
HelinäKeiju10..........................kp ??/??.................................yk 0
Nepula....................................kp??/28-32...................................yk 0
Jadey.....................................kp ??/??................................yk0


Taustalla:

PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk 14
Gammi
Liro yk 1
Mistä mä tiedän yk 2
Minttis81
MoilasenH



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.

Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.




[/quote]


 
mymosa
Ois kiva, jos tuohon listaan omia tietoja muokkaavat päivittäisi sitten samalla sen muutenkin, plussanneet, tulleet ym.. niin oisi seuraavalle päivälle aina päivitetty lista eikä tarvii montaa sivua hyppiä ja etsiä uusia/plussanneita..

Meillä on tänään herätty aikasin ja ei jaksais sitten ei mitään. Menkatkin näyttää olevan loppumaan päin (i hope)..
 
Kiitos Mymosa vastauksesta! Hyvä tietää, et voi kestää tuo kierron palautuminen. Ehkäpä mä varaan gynelle ajan jo elokuun loppuun. Oon sitä jo aiemminkin suunnitellu, kun eikös se pysty ultralla katsomaan munasarjojen tilanteen. Siis et onko sieltä munasolu jo irtoomassa vai kuinka. Ja vois vaikka kysellä niitä teroja, jos niillä sais kierron käyntiin..

Taas on tänään ollu sellaista menkkakipuilua. Sais kyllä vaikka ne menkat alkaa niin tietäis missä mennään. Toi kipuilu kyllä pitää ajatukset koko ajan tässä vauvaprojektissa, ei paljon muuta päähän mahdu :eek:

Oon viime aikoina pohdiskellu turvaistuin asioita. Kun nyt tietäis suodaanko meille se kolmas pieni, niin tietäis millainen istuin kandee seuraavaks ostaa. Meillä kakkonen istuu nyt vielä kaukalossa, hän on 7 kk :heart:
 
Pakko purkautua täällä... Tapasin mummoni pitkästä aikaa. kerroin että sain keskenmenon 3 vkoa sitten. Mummon kommentit meni pitkälti silleen, että kysyi "Oliko se vahinkoraskaus?" ja vastasin että ei kun suunniteltu. Loppulotkautus oli sitten se, että "on se hyvä ettei teille nyt heti tullu kolmatta, kun tuo R:kin on vielä niin pieni (eilen 11 kk täyteen)" Mitäs tohonkin ois fiksusti vastannu... Joo, tosi kiva että meni kesken..?? Mä en tajuu!! Onko 2 lasta siis normi ja kolmas joku vahinko? Joko mulla on idiootit sukulaiset ja kaverit, mutta negatiivista palautetta tuli jo raskausaikana, kun kolmatta ootin. Ei onniteltu raskaudesta, kysyttiin oliko vahinko jne. Hemmetti soikoon! Kellään vastaavia kokemuksia???
 
LAUANTAI 24.7.2010



Niina22..................................kp 66/28(?)...............................yk 1
Calumet.................................kp 51/30-36..............................yk 0

Taikawiitta.............................kp 28/28................................yk ?
leena77.................................kp 28/24-29............................yk 4
Ninnuski................................kp 27/28...................................yk 4
Mama-84...............................kp 26/29-30.............................yk 1
Lime26..................................kp 25/26-29.............................yk 4

Milas......................................kp 23/24-28.............................yk 2
Äiti88.....................................kp 23/??..................................yk 1
sporty....................................kp 21/28-32..............................yk 3
netta23.................................kp 19/28-30................................yk 1

smurffiina84...........................ko 17/30...................................yk 1
Rixutin....................................kp 14/??...................................yk 1
äizikkä....................................kp 13/28................................yk 4
PieniTytönTylleröinen..............kp 13/28.................................yk 3
J.t..........................................kp 13/27-30...........................yk 2

Miuski00................................kp 9/29....................................yk ?
Mimse....................................kp 9/28.................................yk 1
Pyyter-2.................................kp 9/??..................................yk 1
Huldasharks...........................kp 8/40-60...............................yk 3
Mymosa..................................kp 4/??.....................................yk 6
Orwokki.................................kp 3/40-50...............................yk 14

ZiiliZeija.................................kp ??/??................................yk 0
HelinäKeiju10..........................kp ??/??.................................yk 0
Nepula....................................kp??/28-32...................................yk 0
Jadey.....................................kp ??/??................................yk0


Taustalla:

PoitsujenÄippä
frutti
tääl taas
Mädchen
höperö75




Haamut





Vuoden 2010 plussat:

Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel sekä:

Keffeli, yk 4
Varpu30, yk 3
mussu81, yk 5
miisuliisa, yk 2
Neppi, yk 1
Tarkse, yk 5
MamaDeDos, yk 1
vauvahaaveilija85, yk 2
kääkkis, yk 2
Barbamama35, yk 1
commander77 yk 3
memmiliini
BansQu yk 2
Sssalla yk 14
Gammi
Liro yk 1
Mistä mä tiedän yk 2
Minttis81
MoilasenH



Plussaonnea!!




Päivittämiseen tarvitaan LAINAA-näppäintä, sen jälkeen poistellaan alusta viime päivittäjän nimi ja lopusta kaikki ylimääräinen. Kuka vaan voi tämän tehdä, eikä ole vaikeaa! Plussaonnea!


:attn: :attn:
TAUSTAILIJAT! Jos haluatte pysyä listoilla, ilmoittautukaa! Vahvistetaan sitä mukaa teidän nicit. Poisjääneet poistetaan listoilta viimeistään ensi kuussa!
LISTALAISET! Ne jotka eivät ilmoittele kuulumisiaan, siirretään kuun alussa TAUSTALLE ja siitä seuraavan kuun alussa pois, kts. yllä.

Jotta listalla olisivat vain ns. aktiiviset kuumeilijat.









 
Moikkis kaikille!

Uutukainen kolmannen kuumeilija ilmoittautuu! Synnytykset 01 ja 04 edellisestä avioliitosta. Syyskuussa on häät, ja alunperin puhuttiin, että vasta häiden jälkeen yritetään. Minä olen kuumeillut yksinäni jo puolisen vuotta... :LOL:
Kierron pituudesta ei ole mitään hajua, vaihtelee 21-40 välillä. Vuoto olis kohta lopuillaan, eli yk 1 käynnistyy, kun tää valskaaminen loppuu. Kummasti lomailu muuttaa miehen mielipidettä! Haaveilin jo, että olis ollu ovis, ja että laakista paukkais plussan, niin sit alkoikin menkat. Haastavaa taitaa olla se, kun ne kierrot on niin erilaisia keskenään, eikä ikinään tiedä mitä nipistelyjä on, kun nipistelee... Ovistestejä en ala vielä tekeen, stressaisin varmaan itteni hengettömäks!
Hurjasti onnea plussanneille!
Hurjasti tsemppiä kanssakuumeilijoille!
 
Jadey: Imetyksen lopettamisesta. En osaa vastata, kun olen itse juurikin suunnittelemassa lopetusta. Kuopus täytti juuri vuoden ja on niin tissin perään, etten yhtään tiedä kuinka saisin lopettamaan. On siis totutettu :ashamed: :D nukahtamaan tissille ja aamusta vielä juuri ennen heräämistä tulee viereen imemään. On tosi tempperamenttinen tapaus ja huutaa kun syötävä, eikä nukahda millään ilman rintaa.
Onko lopettamiseen vinkkejä? Esikoinen joutui sairaalaan tiputukseen 9½kk vanhana, niin se imetys päättyi siihen. Ei siis ole kokemusta ns. luonnollisesta lopetuksesta.

Turvaistuimista: Me ostettiin Besafe Izi Combi, on hyvä istuin ja halusin ehdottomasti selkä menosuuntaan olevan.
 
nepula: Älä välitä niistä sukulaisista. Ihmiset ei osaa ajatella, että vauvakuumeinen ajattelee asiat niin tunteella, ettei niistä kommenteista muka loukkaannu. Ajattele niin, että kun sä olet 30v päästä minkäikäinen oletkaan ja lapset ovat jo aikuisia, niin ei tuollaiset kommentit enää tunnu missään. Toiset vaan eivät osaa olla tahdikkaita, ajattelevat ehkä olevinaan vaan rehellisen suorapuheisia, mutta täyttä törppöyttähän tuo on. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orwokki:
Onnea plussanneille! :flower:

Itellä hanat aukes eilen, miettikää KP51 !!!!!, eli nyt kp2/40-50 Aika gynelle varattu. Mitä luulette, pistääköhän teroja syömään?
Aika kamalaa piinaa sulla ollu! Saitko pian ajan? Toivotaan sulle pikaista plussaa, eikö se yleensä heti tärppää, kun varaa ajan johonkin? ;) :whistle:

Sama se on, että synnytys käynnistyy heti kun on tarpeeksi kampaajia ja muita varattuna kalenteriin :D
 
Onko kukaan kokeillut ovulaatiotestejä, jotka tehdään syljestä? Huomasin tuolla kotitesti.fi-sivustolla parikin erilaista. Alkoi kiinnostamaan, a lot!

Ja joo, siksi kiinnostaa, kun luulen et tää vois olla kp1. Tähän mennessä olen saanut "saaliiksi" vaan paperiin punertavaa limaa, mut eiköhän tää huomiseen mennessä varmistu. Eli en vielä päivitä mitään listaan, sit vasta kun tää on varmaa.

Meillä loppui esikoisen imetys kun lähdin töihin ja kakkonen irroitti itsensä kun sai ekat hampaat alas alle puol vuotiaana. Hän alkoi vaan aina purra eikä ottanu enää ollenkaan imuotetta. 1,5 vko yritin ja nännit oli tosissaan verillä. Pakkohan se oli luovuttaa ja olihan hän jo lähes 6 kk, niin en tuntenu kovin huonoa omaatuntoakaan kun oli täysimetyksellä menty siihen asti.
Mut joo, mun piti vaan pikaseen tulla kyselemään niistä testeistä... :LOL:
 

Yhteistyössä