*Kolmatta kaipaavien ELOKUU*

KESKIVIIKKO 31.8.2011

kp 31->



kp 21-30

Whisky Peat..................kp 28/??
-Daniella(23).................kp 27/30................yk 3 -07 -09
PieniTytönTylleröinen.....kp 27/??................yk 1
LepikonHeta..................kp 25/30-36...........yk 3-99 -01
Liljan Kukka..................kp 21/29-37.............yk 7 -08 -10
Miima81........................kp 21/26..................yk ?


kp 11-20

Kati82.......................kp 18/28-37............ yk 5 -10-10
Scatty.......................kp 15/28-30............ yk 1 -05 -07
Barbamama35...........kp 13/23-32.............yk 13 -00 -02
Sunflower11..............kp 11/26-33........yk 9 -10-08



kp 1-10


Tuuska.........................kp 9/??.............. yk 9
Emmin.........................kp 6/33-35......... yk 2-06 -11
Moonchaser..................kp 3/28-32..........yk 6 -05 -10
Jenhy...........................kp 3/28...............yk 1




PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..





MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Enisa 84 -08-10
Malania
Adalemina -06 -09
InkeriIisakki -08 -10
Maijamehi
Tintteli-tyy
mami_86
Äidin onni
Äitikissa
Pepa -07-10
Empun odottaja -06 -08
Aanna




:heart:2011 PLUSSAT - ONNEA:heart:


TAMMIKUU

Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU
Tähti77
Annastiinakerttuli yk2
Kultakurkku yk3
Mymosa yk18
Malania yk 1





PLUSSANNEIDEN PINO LÖYTYY TÄÄLTÄ:
KOLMANNEN ODOTTAJAT

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS!
Jokainen voi päivittää listaa!
 
Viimeksi muokattu:
LepikonHeta
Kiitoksia Liljan Kukalle päivityksestä :flower:

ON: Tämä(kin) aamu alkaa pelkällä valitusvirrellä. Kuukautiskivut jatkuvat, ihan liian aikaista menkoille tai ei niitä kyllä ole näkynytkään. Eilinen ilta meni lämpötyynyn kanssa kipuja hoidellessa. Yöllä sai nukutuksi, joten ei ne voimakkaita kipuja ole (tosin hyvä apu oli särkylääkekin). Nyt aamusta nenä tukossa ja aivastuttaa, tekeekö sitten flunssaakin. Suuremmat ponnistelut+aivastamiset aiheuttaa vihlovaa kipua nivusissa. Jaa-as, mitähän tästä tulee. Varmaan superlyhyt kierto ja sen seurauksena seuraava ovulaatio tapahtuu vaellusreissun aikana, ukko jää 400 km päähän joten :headwall: Ei mee nyt Hetalla hyvin :LOL:
 
Tulin jakamaan kanssanne ilouutisen, eilen plussa tuli testiin :heart: =)
Digitesti odottelee vielä kaapissa, aattelin kyllä senkin vielä dippailla :D
Huhtikuun vauvaa nyt sitten meille odotellaan :heart:
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Kiitos uudesta ketjusta ja päivityksetä. Täällä bongaillaan ovista, fertesteillä aloitin.. niitä pitäsi riittää tuonne kp 20 asti. Toki vähän pelottaa, että gyne ei kerro hyviä uutisiä vieläkään :(

Noh, perjantaina lähetään kylpylään ja rentoutuu ihan vain kaksin, joten hetkeks unohdan kaiken, vaikka aamulla pitää tikkuun pissiäkin.
 
kiitos uudesta ketjusta, ja miun lisäämisestä listoille :heart:

tähti77 ONNEA HURRRJASTI!!:heart:

ON: jos vanhat merkit pitää paikkaansa olis oviksen aika ens viikonloppuna. Kierto voi olla kyl tuhannen sekasin, joten katsellaan. Toki ukkokin on ollut taas niin ärrrsyttävä, ettei peittoja oo tehny mieli ees heilutella.
 
Heipparallaa!!

Täällä puoli välistä selvitty kunnialla, hommailtua tuli useaan kertaan, mutta siitä en tiedä oliko oikeeseen aikaan :) No se selviää sitten aikanansa.

Onnea Tähti plussasta, tarrasukkia täältä lähettelen että pikkuinen pysyy matkassa, on ihana aina lukea iloisia uutisia!! :flower:

Mua viluttaa kokoajan, taitaa johtua hormoneista tai olla luulosairautta.. Jokaista nipistystä yritän seurata, jos vaikka kiinnittymistä.. ääh tää on tälläistä.. En jaksa kuitenkaan uskoa mitään, menen päivän kerrallaan. Onneksi työ ja lapset pitää sen verran kiireisenä, että on tässä muutakin kun oireiden kyttääminen :)

Mymosalle: rentouttavaa kylpylälomaa ja toivottavasti tärppää kun ottaa rauhallisesti..

t. Enisa

Pikku kolmonen haaveissa:

 
Kopsaan, kopsaan.. :

Heipsan... Aamulla menin leikkausosastolle klo 7.30, ja nukkumaija saapui unettamaan minua klo 8.15. Mukavia olivat hoitajat ja lääkärit, kaikki naisia ja siksi kai niin empaattisia. Operaation tekevä lääkäri sanoi kirjoittavansa saikkua koko loppuviikon, kun ylilääkäri eilen (mies, joskin mukava sellainen) myönsi tämän ja "vielä" huomisen päivän. Tämähän olisi lomaviikkoni, joten mukavaa että saan tämän edes pelastettua syksymmäksi.

Seuraavaksi hyppäsin sängyssä yläpystyä ja tuijotin kelloa, 9.00!!! Ajatuksena "voi paska, oon nukkunut pommiin!". Sitten tajusin, etten olekaan kotona, vaan operaatio on jo takana päin ja heräämössä oltiin. Monet kuulema luulevat olevansa kotona, ja säikähtävät kun vieras ihminen=hoitaja kiiruhtaa lähelle :)

Operaatio oli mennyt hyvin, kohdunsuu oli ollut tiukka ja "saaliina" oli normaalia raskausmateriaalia. Vuotoa tuli heräämössä aina kylkeä kääntäessä ja yskiessä, muutoin suht vähällä olen selvinnyt. Kahvin jälkeen pääsi eka itku, se vaan tuli kun tajusin että tässä sitä ollaan... Surullisena siitä, että vauvahaaveet tällä erää lorisevat housuun, ja toisaalta onnellisena siitä, että olin selvinnyt ja herännyt.

Sen verran pitivät minua siellä, että näkivät kipujen olevan hallinnassa ja mamman suunnilleen tolkuissaan. Toisen kerran itku pääsi, kun lääkäri tuli käymään operaatiota kanssani läpi ja suunnittelemaan jatkoa. Sanoi tämän olleen huonoa tuuria, mitä useampi raskaus, niin todennäköisyys huonolle tuurille kasvaa. Ihan loogista. Sanonkin, että mietin jo aiemmin, että kaksi raskautta on mennyt loistavasti, niin voiko kolmas mennä samoin. Tätä hänkin juuri tarkoitti. Raskautumista saadaan yrittää uudelleen yksien kuukautisten jälkeen. 80% seuraavista raskauksista päätyy kuulema elävän vauvan syntymään tällaisen tilanteen jälkeen. Tiedä sitten.

Nyt ollaan siis kotona, kahvia keitellään ja istuskellaan vaan. Pahoittelen sekavaa sepustusta, mutta pikkaisen oon vielä laillisessa pilvessä :rolleyes:

Luulen, että jään eloon, ja seuraavia menkkoja odotellessa ajattelin tilailla ovis- ja raskaustestejä iiiiiiiiiiiiiison kasan. Periksi ei perkele anneta!!!! (sori)

Aurinkoa päiväänne :heart:

WP 0+0, mutta ei kauan (hope so)
 
Whiskey peat: Olen todella pahoillani menetyksestäsi :hug: Paljon voimia!

Sunflower: Sinulla on taas jännät paikat, peukkuja plussan puolesta b:)d

Barbamama: Voi surkujen surku menkoista :( Olisitte todella ansainneet jo plussan! Toivottavasti seuraava kierto toisi plussan tullessaan.

Tähti77 ja moomin: Tuhannesti onnea plussasta :heart:

ON: Reissussa ollaan oltu, niin en ole kerennyt kirjoittelemaan. Lauantaina alkoikin menkat taas vaihteeksi liian ajoissa, ja kierto jäikin vain 22 päivään :( Yhä edelleen siis ihan sekaisin. Tämä alkanut on nyt sitten ensimmäinen kierto jossa en ole imettänyt, joten saa nähdä miten käy. Ajattelin tilata liuska ovistestejä tuon olemassa olevan sylkitestin rinnalle. Joka kuukausi olen oviksen bongannut siitä lähtien kun menkat synnytyksestä alkoivat, mutta eipä se taida vielä mitään merkkaa. Toivottavasti tässä kierrossa kroppa toimisi jo ihan täysillä :) Odotuksia on ehkä vähän enemmän mitä edellisissä.
 
Viimeksi muokattu:
LepikonHeta
Vainoharhaisen päiväkirja vol. kp 24. : nämä mielikuvituksen tuottamat oireet vain pahenevat. Menkkakipuilu vähentynyt selvästi, enää ei tarvitse ottaa särkylääkettä. Häpyluuvihlonta ennallaan. Sellanen turvonnut "sika-possu"olo, etoo nyt iltapäivästä varsinkin. Nännit uskomattoman arat, t-paidalla ei kärsi olla kun käy "kylmä" (+23 astetta ulkona) lisäksi nännipiha mielestäni punertavampi ja turvonnut.

Mut aamulla tein kotona olevalla testillä (herkkyys 25) puhtaan negan. Kuten jo saanut monelta arveluita siitä, että tätä tämä oma mielikuvitus teettää. Jännä vaan kun niitä mielikuvitusoireita voi hoitaa särkylääkkeellä :D Etoaa kyllä tosissaan, metalli maistuu suussa ja tuntuu että pitäis koko ajan pestä hampaita :confused: Tässä alkaa pahasti epäillä omaa mielenterveyttään :headwall:
 
Hivenen etuajassa päivitin listan, toivottavasti meni edes suunnilleen oikein. Siirsin samalla Adaleminan ja InkeriIisakin taustalle, kun ei hetkeen ole kuulunut mitään. Tähti77: Onnittelut plussasta! Ja Whisky Peatille edelleen voimia niin henkiseen kuin fyysiseenkin toipumiseen.

Tuota "hyvän ja huonon tuurin" asiaa olen minäkin viime päivinä vatvonut. Kuten jo aiemmin kerroin, nuo kaksi ensimmäistähän saivat meillä alkunsa vähän liiankin helposti. Ja kolmannen raskauden alkua onkin nyt odoteltu jo useamman kierron ajan. Eihän näistä tietysti pitäisi paineita ottaa, mutta omassakin tuttavapiirissä on nyt ollut muilla sitä parempaa onnea. Yksi tuttu raskautui jokunen viikko sitten heti ensimmäisestä kierrosta. (Kolmas lapsi heillekin tulossa.) Tänään myös yksi läheisempi ystävä kertoi jännäävänsä lähipäivinä testitulosta, vaikkei heillä vielä kolmatta ollut edes suunnitelmissa. En tiedä miltä mahtaisi tuntua jos kaveri plussaisi samaan aikaan kuin itsellä menkat alkaisivat...
 
WP:hug: voimia!

Tuurikeskusteluun, miulla eka raskautuminen vaikeaa, meni 1½vuotta, toka pilleriunohdus eli älyttömän hyvä mäihä, nyt sit jää nähtäväksi tämä kolmas, et mihin asettuu.

ON: kp 16, eipä ihmeitä ei ovis tuntemuksia, eikä mitään muutakaan merkittävää. Katsellaan.
 
mymosa
Jos ei ovista (ainakaan vielä) niin ainakin sitä ollaan 700g päässä -5kg tavoitteesta!!!, en muista ihan vähään aikaan sitä hetkeä, kun olisin painanut näinkin vähän.. Paitsi noron jäljiltä joskus, mutta sitä ei lasketa..

Tuurista: mulla kaksi ekaa tärppäs heti, kun olin pillerit jättänyt. Tosin olin silloin 20kg laihempikin. Nyt tätä kolmatta on tehty niiiiin kauan, etten halua ees laskea :D
 
whisky peat :hug:
mymosa Onnea painon pudotustuloksesta, hienoa! =)

Täällä ollaan palattu turvallisesti kotimaahan. Menkat ovat jossain, missä lie. Tänään dpo 17 tai 18, ei vuotoa ja lämmöt edelleen koholla. Luulen, että ovulaatiota ei ole tapahtunut tai se 17.7 ei ollut ovulaatioplussa. Kuitenkin silloin oli kaikki ovulaation "oireet". Menkkakivut on aika kovia ajoittain, ne on olleet jo siitä oletetusta ovulaatiosta lähtien. Varsinkin 27.7 oli todella kovat kivut. Mietinkin, että olisiko se ollut ovulaatio. Päivien puolesta se sopisi normaaliin kierronpituuteen. Sitten taas 1.8 oli äkillinen kova menkkakipu aamulla. On tää taas tätä :headwall:
Eilen tein RFSU:n testin aamulla ja siihen tuli jotain, niihin tulee aina jotain. Todella selkeä viivanpaikka. No jos se ovulaatio oli viimeviikon keskiviikkona niin eihän se testi voisi mitään näyttää. Raskauteen en kyllä usko lainkaan.

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Whisky Peat Voimia :hug:

Onnea kaikille plussanneille :flower: Ja :hug: kaikille tädin kohdanneille :(

Jäänyt mun osalta vähän kirjoittelut vähiin mutta taustalla olen lueskellut teidän juttuja =)

ON : Hermot menee kaiken tän pähkäilyn kanssa.. Toissa päivänä alko "menkat" mikä on tavallaan hyvä juttu kun eipä tarvii niitä sitten alkaa metsästää mutta kun ei tätä nyt oikein menkkavuodoksikaan voi kutsua kun on jotain ihan ihmeellistä :confused: Onkohan tää nyt sitten vaan sitä että mun kierto vielä hakee paikkaansa taukonsa jälkeen vai voisko sitä kuitenkin sitten olla raskaana vai mitä ihmettä?! Kun ei juurikaan mitään vuotoa tuu mutta nyt kolmatta päivää kuitenkin vessassa käydessä pyyhkiessä tulee vaaleenpunasta / veristä limaa ( anteeksi jos on liian tarkkaan kuvailtu ).. Menkkamaista jomotusta ollu alavatsalla iltaisin mutta muuten ei juurikaan mitään kipuja, yleensä mä oon menkkojen aikaan kaksinkerroin sängyssä tai sitten vessassa oksentamassa.
Eilen tein testin joka kylläkin näytti negaa että kaipa tää sit on vaan jotain mun kierron sekoilua.. taidan vielä varmuuden vuoksi tehdä ensi viikolla testin ellei hanat aukee kunnolla sitä ennen, jos näyttää vieläkin negaa niin kai mä sit viimeistään uskon :kieh: :)

mymosalle onnea painonpudotuksesta :flower:
 
onnea plussanneet!

WP :hug:

eipä oo tullu käytyä täällä lörpöttelemäss aikoihin. ollu muka niiiin kiirettä että huh. :)

ON: menkat ei vieläkään alkanu, just laskeskelin et nyt kp 42, viime viikol tein testin ja negaahan se näytti. jee-e. mut oletan et tää johtuu pilleri-mömmöjen poistumisesta elimistöstä tai sit mä oon vaan kertakaikkiaan lopettanu menkkailun (= alottanu siis vaihevuojet) 24 veenä. HIPHEI!
no mut edelleen tässä siis ootellaan, että vanha kuukausittainen ystävä muistais tulla käymään meilläkin, ni pääsis ees vähän kartalle näitten seurailujen kanssa.

lussa-onneva kaikille! :)

- Malania and the vaihdevuodetko? :wave:
 
kp 2/28-30 ja yk3
Täti tuli siis eilen vierailulle ja aikoo viipyä taas joitain päiviä.. tapansa mukaan:( No odotettavissa oli. Nyt kyllä lopetan tuon testailun ennen kp 30 koska nytkin niitä kerkisin tehdä 4 vaikka menkat ei ees vielä ollu myöhässä! Hullu minä! Eikä tietty ees mitään halpoja testejä..

Noh.. jos vaikka käytän kk hyödyksi ja liityn mymosa sun painonpudotus hässäkkään:) siitä ei voi ainakaan haittaa olla;) onko sulla vielä tarkoitus pudotella vai lopetatko kun lähtee vielä se 700g?

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
LepikonHeta
Mulle voi päivittää kp 1/27-32 ja yk 3

Oireet loppuivat pe-la välillä aika tavalla kokonaan ja tänään alkoi vuoto. Nyt vuodon aikana ei ole ollut minkäänlaisia oireita enää. Eteenpäin sanoi mummo lumessa.
 
Meikäläisellä alkoivat jälleen jännät päivät. Daniellan tapaan olen minäkin päättänyt taas yrittää hillitä itseni, etten turhaan ryhtyisi turhaan testailemaan ennen kuin tuo 37 päivää on kasassa. Yhden kierron aikana tein minäkin useamman turhan testin. Toiveet eivät edelleenkään ole kovin korkealla, vaikka tottakai sitä vainoharhaisuuksissaan saattaa innostua kuvittelemaan itselleen milloin mitäkin "raskausoireita".
 

Yhteistyössä