Kolmatta kaipaavien HELMIKUU

kp29 ja tänään ruskeeta limansekaista tuhrua tullu iltapäivällä enemmän. eile illalla oli maha iha törkeen kippee, eli oletan et menkat viimestää ens yönä sit alkaa tai viimestää huomisen päivän aikana. hohhoijjaa. :/ no ootellaan tällä kertaa sitte tätiä, ku muuta ei uskallakkaan...
 
Pahoittelut Malanialle ja Mirjamille:(
Onko sulla Mirjami mitattu loppukierron progesteronin määrää?
Itsekin tuota tuhrun alkamista pelkään, mutta ei ainakaan vielä ole näyttäytynyt. Ja käytänkin
kyllä tukihoitona lugesteronia (kelt.rauhashormoonia), joka mulla aika hyvin pitää tuhrut poissa. Ja pidentää myös
kiertoa, mikä ei omassa tapauksessani ole kylläkään toiveena...
Täällä siis vielä jännäilen. Maanantaina meinasin ehkä testata...
Onkos muita lähipäivinä testailijoita?
 
Hopsan, varmaan progesteronin määritys olisi tarpeen. Jos nyt oikein ymmärrän, niin progesteronin alhaisesta määrästä saattaa kierron lyhyys johtua. En ole aikaisemmin käynyt lääkärissä näissä asioissa, näin sitä vaan on itsestään selvänä pitänyt että kroppa toimii kuin kello : / Pulssatuulia sinulle Hopsan! nyt tarvitaan plussaa tähän ketjuun, että ei mene ihan synkistelyksi ;)

Eilen tuli Hiljaa kaivatut-dokumentti, oli kai uusinta. Kyllä se negan testaamisen ahdistus tuntui tutulta, mutta olisihan tilanne aivan toinen ellei olisi jo noita kahta ipanaa :heart: (varsinkin kun alkaa 40 olla kohta käsillä). Mutta nyt pitää katsoa mitä on tehtävissä, ettei sitten vuosien päästä harmita. Jos ei saada vauvaa, niin sitten ei.
 
Viimeksi muokattu:
Hohhoijjaa. Kp31 ja limainen ruskea tuhru jatkuu. Phh:lla pärjää, mutta järki jo tässä alakaa menemään.

Todellakin tänne palstalle tuo plussa sais tulla, ku menee todellakin ihan sykistelyks tää touhu muuten.

pahoittelut mirjami tädistä. alkaispa täälläkin nyt kunnolla ni pääsis tästä tuhru-ressistä eroon.
 
Taustalla olen seuraillut teidän kuulumisia, en ole muuallekaan osannut vielä siirtyä:whistle:. Täällä olisi menossa rv 7+5, mutta tilanne vielä epävarma. Ultrassa (vatsanpäältä) ei näkynyt vielä muuta kuin tyhjä pussukka 7+1, raskausoireet kuitenkin jatkuu ja vatsa paisuu, joten saattaapi olla tuulimuna. Parin viikon päästä uusintaultraus, jos ei silloin ole ilmestynyt ketään pussukkaan, niin sepä oli sitten siinä. Yritän kuitenkin pysyä positiivisena viimeiseen asti, toistaiseksi näillä mennään.

Paljon jaksamisia teille yritykseen ja plussaonnea :flower::heart:
 
Emmaliini, voimia epätietoisuuteen! On varmasti raskasta odotella, mutta ei tosiaan kannata luovuttaa! jospa sieltä näkyisi jo syke seuraavalla kerralla :heart:

Alkukiertoa täällä elellään ja odottelen ensi viikon lääkäriä....
 
Taustalla täälläkin ollaan. Ensi viikol vois jo testailla jos ei menkkoja kuulu. Pahoinvointia ilmas aamuisi,ei muita oireita.

mä olen kauhean huono muistamaan ketä piti onnitella,mut kaikille niille <3
ja halaukset niille ketkä sitä tarvitsevat.
 
Pakko oli tulla kommentoimaan sinulle Emmaliini. En ymmärrä miksi noin aikaisilla viikoilla ultrataan vatsan päältä eikä sisäkautta! Ei siitä seuraa kuin huolta :( Minulla ultrattiin sisäkautta edellisessä raskaudessa vielä nt-ultrassakin rv12+, koska kätilö sanoi että on vielä niin pieni ettei varmaan vatsan päältä näkyisi kuitenkaan. Nyt kun olen kahdessa ultrassa käynyt, niin molemmat on taas otettu sisäkautta. Hyvin mahdollista ettei vielä viikon päästäkään vatsan päältä näy, joten pyydä ihmeessä sisäultrausta jos se vaan on mahdollista. Jaksamisia odotteluun!

Ja mites Äidin onni, oletko testannut uudestaan? :)
 
kp 34 eikä mitään tätiä vieläkään. maanantaina digitesti näytti notta ei raskaana.
ei taida tää mun kroppa omillaan toimia ollenkaan... takana siis 2 kiertoa primolutia lopettamaan keskenmenon jälkeisen vuotohäiriön... ja nyt ei sitte vuoja ollenkaan! on kyllä tosi kivaa!
 
Moon: Täällä on iän päivät tehty niin, ultrataan vaikka joka kerta kun laite kerran on. Sisäkautta täällä ei ole mahdollista ultrata, ja seulontaultrat tehdäänkin 100 km päässä. Siellä myös lähin yksityinen, en ole koskaan viitsinyt varata aikaa sinne, kun minulla on näkynyt jo varhain rv 7+ hyvin täällä. Meille ei aikataulut osunut yksiin seuraavalle viikolle neuvolan tädin kanssa, meni hiemain aikaiseksi tuo eka käynti, ja olin jo varautunut, ettei välttämättä vielä mitään näy. Pettymyshän se on silti, ja harmitus tuli, mutta katsotaan nyt, mitä tästä seuraa.

muoks: siis ihan tavallisella neuvolakäynnillä ultrattiin, kun siellä on laite, neuvolan täti on kätilö.
 
Viimeksi muokattu:
Tänne porhalsi odotetusti täti tänään kylään (kp1). Eipä ollut mikään kauhean suuri suru, kun oli niin jalat maassa koko loppukierron ajan. Hyvä, että joskus näinkin. Femarresepti odottaa apteekkikäyntiä ja kontrolliultrakin jo varattu. Eli nyt sitten tähän jo kovin pitkäksi venähtäneeseen yritykseen toivottavasti tulee ihan uutta puhtia.

Mites Bindi, Mimosan ja Hopsan? Löytyisikö niitä plussia meidän pinoon?
 
Viimeksi muokattu:
Moon Tein tänään uuden testin ja se oli puhdas nega, eli apteekin omassa oli jotain vikaa vikaa kun hentosta haamua pukkasi. Nyt olisi kyllä jo herkkään testiin pitänyt tulla viiva jos raskaana olisin. Eli kuukautisten odottelu jatkukoon. Pakko niiden joskus on alkaa!:LOL:

Uuteen kiertoon startanneille :hug:
 
Pettunia, pahoittelut! ja äidin onnille pahoittelut negasta :(

Viimeinkin päivittelin listaa, kertokaa jos kp:t heittää. Yhteenlasku on toisinaan liian vaikea tehtävä aivosoluille :)

Meillä on tyttö kuumeessa ja kurkkua valittaa, saikkupäivää vietetään kotona.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Pahoittelut äidin onni negasta!
Milloin oot apteekin omalla saanut hentoista haamua?

Aamun ovistesti eilisen kaltainen, ovisoireet lisääntyy ja limailu et kaiketi se plussa pian tulee :D
 
P12
Tuttuja moikkaamassa! :wave:

sunflower plussaonnea ovistesteihin, eiköhän se sieltä kohta napsahda :D

suuret tätipahoittelut ja erityisesti negapahoittelut niitä saaneille :hug: on se vaan rankkaa kierto kierron perään pettyä ja alottaa alusta.

En tiedä muistaako kukaan mun ovulointi-ongelmia.. no arvatkaas mitä sain tänään kp15 ovistestiin :D Aijaa.com - 9584086.jpg
Ovisoireita on ollu koko viikon ja eilen illalla alko pukkaa oikein kunnolla limoja. Hullulta tuntuu että ovuloi näin varhain kierrossa ja 30 päiväinen kierto tulossa :D
Lääkäri soittelee tänään alkukierron labratulokset. Folliultraan en nyt sitten tässä kierrossa pääse kun ovis yllätti ajoissa, ensi kierrossa uusi yritys.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Pettunia, pahoittelut. Ja perästä tullaan, valitettavasti.

Eli tämänkin kierron tuloksena nega :(
Testattu varmuuden vuoksi kahteen kertaan, kun ensin Apteekin omalla tuli roskishaamu niin pian (noin 10 min testiajan jälkeen) ja mietin, että jospa siinä jotain
toivetta kuitenkin olis. Ja oli muuten elämäni eka roskishaamu!
Ja jollain omalla kipeellä tavallaan oli tosi kiva nähdä ne kaksi viivaa, vaikka tiesikin, ettei niillä ole mitään merkitystä ole...Alan selvästi olla vähän ylikypsä tähän hommaan :rolleyes:
Mutta CB:llä tuli sitten ihan selvä nega. Eli tätiä odotellaan. Se kyllä vähän súututtaa, kun tädistä ei ole vielä mitään merkkejä ja olis siis pitänyt jo tulla. Mutta syynä kai Lugesteronit.
Nyt täytyy yrittää kerätä taas voimia uuteen yritykseen. Vähän kyllä jo mietityttää, että kauanko tätä enää jaksaa. Mutta en ole vieläkään valmis luovuttamaan!
 
p12, tukeva o-plussa! ja Sunflower onnea metsästykseen!

Hopsan, en ole minäkään saanut koskaan haamuja enkä viivanpaikkoja. Onko muuten niin että Apteekin omalla testillä saattaa saada haamuviivoja? jotenkin on tullut semmoinen tuntuma kun olen lueskellut (ihan liikaa!!!) ketjuja?
 
Sunflower11
Mä oon saanut apteekin omalla haamuviivaa vaan sillä kerralla ku oli kemiallinen.
Muutoin ihan valkosta on ollut, vaikka olis monta tuntia sen jälkeenkin kurkkinut.. :ashamed:
 
Mulle on näiltä palstoilta jääny sellanen mielikuva, että Apteekin testillä roskishaamut ei ole niin kovinkaan harvinaisia.
Jos siis olis tullu haamuviiva testiajan sisällä, niin sehän tarkottais tietty raskautta, mut itsellä haamu tuli vähän testiajan (joka kyseisessä testissä 5 min) jälkeen. Ja ohjeissa lukee, ettei sillon sais enää kurkkia, vaan heti viiden minsan jälkeen pitäis heittää pois.
Mutta itse hönttönä ihailin omaa ensimmäistä roskishaamuani :kieh: tietäen kylläkin, ettei se merkkaa mitään.
Kuulema esim. virtsan ph voi aiheuttaa tollasen roskishaamun.
Tulipahan sekin koettua.
 
Reilu viikko sitten se haamujen haamu tuli ja ihan testiajan sisällä. Näkyi samanlaisena myös myöhemmin. Olen pitänyt Apteekin omia luotettavina, mutta kaipa sitä joka merkillä on "virheellisiä" kappaleita joukossa. Kuukauden päästä taasen testaillaan. Sellainen plussafiilis oli jo ennen testiä, että nyt elättelen toiveita jos kierto olisi starttaamassa vihdoin ja olotilat johtuisivat vaikkapa oviksesta. Katsotaan katsotaan... ;)
 

Yhteistyössä