**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

Heipat kaikille! Meillä ei muutamaan viikkoon ole netti oikein toiminut, siitä johtuen on taas tullut pidettyä hiljaiseloa..

Uusille tervetuloa! Toivottavasti pääsette pikaisesti odotus-puolelle =)

m0308 Muistan minäkin!

KauniinaPäivänäTuut Joo kyllä tuo kelpais, ihania vaatteita!

ON: Meillä taitaa mennä ovis taas harakoille, jos ei se jo ollut. Tuntuu niin turhalta:'( Jo toinen kierto ihan harakoille eli ei taas toivoakaan mistään raskautumisesta. Etukäteen kyllä yritettiin, mutta tuskin siitä nyt mitään hyötyä oli. Nyt sit taas vaan odotellaan uutta kiertoa.

Pitäis varmaan alottaa itekin laihdutus/ehkä jopa karppaaminen, mutta taitaa siirtyä kesälle. Mä oon niin huono liikkumaan täällä, kun ei lapset jaksa kamalan pitkiä matkoja eikä täällä oikeen oo mitään kunnon lenkkeilymaastojakaan. Kesällä sit pääsee uimaan ja lasten kanssa kulkemaan metsissä. Niin ja pyöräilemään! Vaikka mistähän ihmeestä mä siihenkin revin aikaa:D Kaiken ajan vie nämä lapsoset, 4 omaa koiraa ja 5 vielä jäljellä olevaa pentua. Noh, onneks on nyt iso oma piha ja voi harrastaa hyötyliikuntaa siellä. Kaipa tosta haravoinnista yms on jotain hyötyä.

Me siis muutettiin omakotitaloon viime kesänä ja nyt saa laittaa pihaa oman näköiseksi. Ja remontoida yms. Ehkä on siis ihan hyvä ettei vielä ole raskautunut, kun ei vielä oo remontti valmiina. Syksyllä ei ehditty remontin takia haravoimaan ja viime päivät oonkin haravoinu ja kärränny lehtiä kädet rakoilla:rolleyes: Kesällä saa myös salaatit ym omasta pihasta eli sekin motivoi enemmän syömään kevyesti, vaikka oon nyt jo harjotellut herkkujen pois jättämistä.

Joku oli kysellyt vauvatarvikkeista. Meillä ei oo pinnasänkyä lukuunottamatta mitään jäljellä. Meille ei siis pitänyt enempää lapsia tulla ja vaatteet yms tarvikkeet on jo lähteneet eteenpäin. Jotenkin tää maalle muutto "sekoitti pään" ja lapsia haluttais ainakin se yksi vielä. Täällä on tilaa vaikka vielä muutamalle!

Joku oli myös kertonut miten tämä yritys on vahvistanut suhdetta ja niin se on tehnyt myös meillä :)
 
APUA, TULEEKOHAN MEILLE JOULUVAUVA SITTENKIN?

Eilen testasin ihan hetken mielijohteesta illan suussa laimeasta pisusta haaleen haamun ?!
No, tänään piti sitten aamupissasta tehdä uusi ja kylläs e musta ois vahvistunut ?!!! Vai mitä mieltä olette, siskot ???!

Aijaa.com - 7889148.jpg

Aijaa.com - 7889166.jpg

Toi eka on siis se eiline ja toka aamuinen.

HUI, kauhistus. Nyt alkoin jännittämään, kun oon kuullut kaikenlaisista haamuista ja sitten on täti kuitenkin yllättänyt. Itse en kuitenkaan koskaan ole haamun haamua saanut. Oisko se sitten yk6 tämä taikakierto :) Ja kun ei pahemmin edes yritetty kun loppuvuoden vauva ei niin ollut toiveissa, mutta ei uskallettu jättää väliinkään sitä. Siinähän se salaisuus varmaan olikin, ettei sata lasissa yritetty. Ja nyt tuntuu niin ihanalle saada (ehkä) jouluvauva :)

Pysyis nyt vaan matkassa db

Oireita ei ole kummempia, jotenkin vaan oli sellainen olo että ois voinut tärpätä. Onko ne nämä naisen vaistot sitten ? Rinnat on ihan normit, ajoittain paha olo, mutta kuuluu mulla myös pms-oireistoon. Pissa haisi omituiselle, se oli uutta. Ja palelen kyllä kovin. Ruoka maistuu ja kahvikin. Jano on koko ajan, muttei vessassa kuitenkaan tarvii ravata. Housut hiukan jo töissä kiristi :) Ja viikko sitten oli sitä huimausta ja niitä sukkapuikko-viiltelyjä tuolla alakerrassa. Nytkin vielä jontenkin outo tunne tuolla alamasun seudussa.

Sori, tää oli tosi omanapaista nyt.

Niisku kp 31/29-32
 
Toivon kovasti että tuo haamu sinulla merkitsisi vauvan tuloa, itse sain vahvemman haamun testiin ja ehdin raskaudesta "nauttia" 4 päivää kun menkat kuitenkin tuli. Oireita ei minullakaan ollut paitsi sitä ajoittaista etomista mutta se oli luultavasti vain mielikuvitusta. Ja olen pahoillani jos nyt olen ilonpilaaja, toivon OIKEASTI että sinun plussasi vahvistuu ja muuttuu lopulta vauvaksi :heart:

Omaan napaan tai sen alle ei ihmeitä kuulu, ovista odotellessa... sain ystävältä ylijääneet ovistestit ja olen jo aloitellut testailun ihan mielenkiinnosta vaikka menossa on vasta joku kp alle 10 mutta mulla on aiemminkin ovis ollut ko siinä kp 12-13 paikkeilla. Katsellaan.
 
KPT Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! :)

Niisku varovaiset onnittelut! Toivottavasti viiva vahvistuu. <3

Moonchaser kurjaa tuo kierron epäsäännöllisyys. :( Jospa se alkaisi parissa kuukaudessa tasaantua.

Sunflower pahoittelut negasta! Onneksi toivoa on kuitenkin siihen asti kunnes täti kurvaa paikalle.

Päivitin listan sunnuntaille valmiiksi.
 
Niisku: Onnittelut tätäkin kautta haamusta! :flower: Meinaatko varmistella uudella testillä?

Sunflower: :hug: Toivottavasti kääntyy kuitenkin vielä plussaksi! b=)d

Tänne ei ihmeitä... Otan hieman etäisyyttä tästä "yrittämisestä" ja siksi piipahdan täälläkin harvemmin kuin ennen.
 
:attn: Nimenhuuto MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän - listan vähemmän aktiiviselle väelle!!! :attn:
Mitä teille kuuluu?

Ne, joista ei kuulu mitään kuun vaihteeseen mennessä, eivät ilmeisesti enää käy lukemassa kuulumisia. Poistan sellaiset listalta ja takaisinhan pääsee heti kun haluaa, jos syystä tai toisesta nimenhuuto on mennyt ohi.

Toinen asia jonka perään vähän kuulutan samalla, on päivittäjän virka. Onko innokkaita päivittäjiä seuraavalle kuulle? Voin jatkaa päivittäjänä, mutta olen myös valmis tehtävästä luopumaan, jos joku muu sen hoitaakseen haluaa.:)
 
Moi. En tiedä muistaako kukaan enää mua, mutta päätin palata tänne. Lähdin sillon viimevuoden puolella pois tästä pinosta, ku tuli (todennäköisesti) kemiallinen raskaus. Hetken sen jälkeen vielä täällä kuumeilin, mut jotenki se sit tuntu niin pahalta et lähdin pois. Nyt on vauvakuume taas ihan oikeasti nostellu päätään ja on päätetty taas yrittää :)

Mulla nopean laskun mukaan on nyt 16/30-32 menossa. Toi kierron pituus vähän vaihtelee ja voi olla lyhempikin mut suunnilleen noin.

Hitsi mä en osaa noita tummentaa ja värjätä!!!


Eli voisin hypätä pinoon mukaan! :)
 
Äidin onni: Minunkin puolestani voit jatkaa päivittäjänä =) Olet hoitanut homman hienosti! :flower: Kiitos!

tuoli: Muistetaan =) Tervetuloa takaisin! Tekstin saa muokattua valitsemalla ensin sen tekstin minkä haluat muokata, vahvistus tapahtuu klikkaamalla kirjoituslaatikon yläpuolelta B kirjainta, väritys klikkaamalla A kirjainta ja valitsemalla valikosta värin.
 
Hurjasti onnea Niisku74 :flower:

Tuosta äitiyspakkauksesta: minä en kyllä yhtään tykkää tuosta tämän vuoden pakkauksesta. Niin hirmu tylsän harmaata ja siniharmaata ja vihreänharmaata. PLÄÄH! Mulla on esikoisella 2008 pakkaus ja siitä olen tykännyt tosi paljon. Kakkoselle en ottanut pakkausta kun en tykännyt kuoseista eikä tarvettakaan oikein ollut. Jos kolmonen saataisiin maailmaan niin ottaisin taas pakkausen.

ON: Mulle voi päivittää kp 2 ja kierron pituudeksi vaikka 30 ja yk 9
 

Yhteistyössä