Kolmatta kaipaavien HUHTIKUU

mymosa
Ootte niin hiljaisia, että tulin nyt nostamaan ketjua ja kertomaan, että meidän pikkukolmosen syntymään on aikaa jäljellä 17päivää :heart:
Alkaa paniikki ja jännitys nostamaan päätään jo aika rajusti.
 
Tiistai 10.4.2012


kp 31->

mimosan...................kp 85/28-32...................yk 6
KauniinaPäivänäTuut...kp 64/27...........yk


kp 21-30

Malania..................kp 28/??..................yk 6
hopsan......................kp 27/28.............. yk
emmy83...............kp 24/28-30..................yk 4 -09 -10
toinen....................kp23/....................yk 3


kp 11-20

Bindi.......................kp 20/30-36...........yk 7 -06 -09
Pettunia....................kp 20/28-35................yk 17
Whisky Peat...............kp16/30-35..............yk 1v
Tirlittan77..............kp 16/32..................yk 3
Sunflower11..........kp 14/24-35............yk 17


kp 1-10

kittyb.......................kp 8/26-37....................yk2



Vaniljakaakao........kp??/??..................yk -08 -10
Äippä27....................kp ??/32-33...............yk ? -03 -05



PIINAILIJAT..dpo, haamuilut ym..



MENOSSA MUKANA enemmän tai vähemmän:

Äidin onni
Miima81
Tuuska
Fiona-neiti
Tasse
nereida
P12
Liljan Kukka
suhveli
mirjami_73
suan




2012 PLUSSAT - ONNEA!


TAMMIKUU
smurffiina84
Bamboo81 yk 2
Liljan Kukka yk 11
Emmaliini yk 2
Emminmamma yk1

HELMIKUU
Iltatuuli

MAALISKUU
SaNi-81
Elmaleena
lippimami
Tuitsukka


2011 PLUSSAT - ONNEA!

TAMMIKUU
Kerran vielä yk 7
Äpyli
sporty yk 8
kaneli87 yk 3
Mädchen yk 15
Santtu81 yk 4
äiti88 yk 6

HELMIKUU
Koiksa-79 yk 2
Herttaliisa yk 1

MAALISKUU
Karamelliapina yk 5
EevaN
Sametuli yk 2

HUHTIKUU
Niisku74 yk 6
m0308

TOUKOKUU
raparperitaivas
kipakko
Bassets yk 9

KESÄKUU
Tails yk 11
*JS* yk 7
Iina73 yk 1

HEINÄKUU
Minnarun yk11
moomin(34)

ELOKUU
Tähti77
Annastiinakerttuli yk2
Kultakurkku yk3
Mymosa yk18
Malania yk2

SYYSKUU
LepikonHeta yk3

LOKAKUU
Enisa84 yk5
Aanna yk2
Barbamama35 yk14
Daniella yk5
Jenhy yk2

MARRASKUU
PieniTytönTylleröinen
Kati82 yk7
Filuuri yk2
runttipulla yk 1

JOULUKUU
Maijamehi
Santtu81 yk1
Emmin yk 4
Moonchaser yk 11
morebabies

PLUSSANNEIDEN PINO LÖYTYY TÄÄLTÄ:
KOLMANNEN ODOTTAJAT

PÄIVITYSPYYNNÖT LIHAVOIDULLA JA PUNAISELLA! KIITOS! .
 
Viimeksi muokattu:
Heissan taas! yritin päivitellä listaa, mutta tiedot heittää varmasti kun on ollut taukoa... päiviteltäisiinkö lainaamalla tuota listaa? silloin voisi olla useampi päivittelijä? Malania, minäkin oon tosi it-nero, hyvä kun netissä osaan surffata :D Terolutista ei ole kokemusta, mutta minulla oli Lugesteron (joka on myös progestiini) ja menkat kyllä alkoivat kesken kuurin. Eli kropan tahtiin meni kierto tableteista huolimatta....

Minä jättäydyn toistaiseksi taustalle, pidetään taukoa kuumeilussa. Ilman muuta tjottaillaan, mutta nyt jätän tikuttelut.

mymosa, ihanaa ja jännää :heart:!
 
Mun on pakko ilmoittautua mukaan tänne. Tähän asti mies on ollu jyrkästi vastaan vauva-ajatusta mutta eilen hän alko puhumaan että jos vaikka kuitenkin yritettäis kolmatta. Nyt sitten mä olen ihan hämilläni ja vähän alko jopa kauhistuttaa ajatus. Tähän asti olen turvallisesti voinu rauhassa vauvakuumeilla kun on ollu varmuus siitä että mies ei halua. Nyt sitten kun mies haluaisikin niin alan kauhistua :D Mutta ehkä tämä tästä... Kai se on ihan luonnollinenkin reaktio toisaalta. :) Vielä en siis tiedä alkaako yritys tässä kierrossa vai vasta seuraavassa vai ehkä vasta vuoden päästä mutta toive kolmannesta kuitenkin on. Pakko siis oli mukaan ilmoittautua :)
 
:wave: Heippa!

Hienoa että ketju on vielä pystyssä, vaikka hiljaista on ollutkin. Itsekin olin useamman päivän kipeänä. En tiedä mikä tauti se oli mikä iski, mutta perusflunssaa huomattavasti ärhäkämpi versio kuitenkin. Kun siitä aloin tointua, iski tietysti vielä migreeni. Sen jälkeen olikin jo Pääsiäinen käsillä, ja viikonloppu mennyt juhlaan valmistautuessa/juhliessa. Voi sitä lasten riemua kun pääsivät käsiksi suklaamuniin. :)

Mutta nyt täällä taas. Edelleen ensimmäistä keskenmenon jälkeistä ovulaatiota/menkkoja odotellessa. Eilen ja tänään ollut pientä tiputteluvuotoa, saa nähdä onko kyse vain jostain keskenmenon jälkeisistä vuotohäiriöistä vai enteileekö ensimmäisiä menkkoja. Jälkivuoto loppui 2 viikkoa sitten, ja itse KM:sta aikaa kuukausi. Huomenna olisi ohjelmassa hcg-kontrolliverikoe. Sen tuloksia sitten odotellessa...
 
Hiljaista tosiaan ollut. En ole ehtinyt kauheasti palstailemaan, ja sen mitä olen palstaillut niin olen pyörinyt tuolla uusperheellisten kuumeilijoiden ketjussa. Täällä eletään yk 3:a, kp 8/26-37. Kierron pituus on nyt ollut pillereiden lopettamisen jälkeen tuollaista. Ovistestiin saan haaleaa viivaa, tuskinpa tarkoitaa mitään. Pöh.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa suan :wave: Kyllä kolmosen suunnittelu on iso juttu. Minäkin kallistelin vuosikausia suuntaan ja toiseen, ennenkuin tuli varmuus. Kun nyt tulisi vielä se vauvakin :D

Pääsiäistouhuissa on täälläkin mennyt aika, suklaamunia ja sukulointia.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos paljon tervetulotoivotuksista mirjami_73. :)

Kyllä tässä vähän alan kallistua sille kannalle, että miksei kolmonen voisi tulla. :) Vähän tietysti kauhistuttaa ajatus, mutta toisaalta en haluaisi ihan kauhean suurta ikäeroa kolmannen ja isompien lasten välille joten "pakko" varmaan piakkoin antaa tulla jos on tullakseen. Mitään pakonomaista yrittämistä meille tuskin tulee, onnellisia ollaan jos kolmas päättää ilmoittaa tulostaan, mutta vaikka ei heti plussaa kuuluisi, niin ei maailma siihen kaadu. Toisaalta ihan mukavaa lähteä "yritykseen" tällaisin ajatuksin, kun ei ole niin hullua yrittämistä kuitenkaan tiedossa. Esikoista juuri niin kovin yritettiin, että en halua enää samanlaista piinaa kokea siitä kun plussaa ei vaan kuulu :)
 
Minutkin voi nyt päivittää mukaan listalle. KP 2/28-36, YK 12 Eipä tässä kovin pitkää vuodotonta jaksoa km:n jälkivuodon ja ekojen menkkojen välissä ehtinyt ollakaan. Seuraavat pari kolme viikkoa sitten taas ovulaatiota odotellessa...
 
Minäkin ilmoittelen itsestäni, että peitto on heilunut arvioidussa aikataulussa ja taas voisi vähän jännittää lopputulosta :) Ensi kuussa pitää käydä oikeasti hakemassa ne ovistikut, jos ei vieläkään tärppää. Meillä pojat on molemmat taas jossain haastavammassa vaiheessa ja pistää mietityttämään mitä tästä oikein tulee, jos tähän vielä vauva lisätään ;) Mutta voi että ne vauvat on niin iiihania!

Plussatuulia!
 
Ai niin, lisäyksenä vielä, että hcg-arvo oli kuulemma alle 1. Kun menkatkin sitten alkoivat vielä samana päivänä mittauksen jälkeen, niin ymmärtääkseni sen pitäisi jatkon kannalta olla ihan hyvä uutinen? (Muistelen vain että jollakulla tässä ketjussa oli km:n jälkeen ongelmana juurikin se, että hcg-arvo ei meinannut laskea sitten millään.)

Tästä huolimatta mieli ei ole kovinkaan luottavainen. Jotenkin en vain jaksa uskoa että tästä kierrosta vielä tärppäisi. Jonkinlainen masis selvästi päällä edelleen.
 
Emmy83 ja P12: Onnittelut plussasta kummallekin!

Täällä menkat loppusuoralla, tositoimiin pääsyä odotellessa. ;) (Viimeisten viiden viikon aikana ollutkin vuotopäiviä enemmän kuin vuodottomia, ja ne hommat ovat pakostikin jääneet vähiin.) Kovin korkealla eivät toiveet ole ainakaan tässä vaiheessa kiertoa.

Viikonlopun aikana irroitin haikein mielin rattaista sisaristuimen. Eihän sitä esikoisen vuoksi ole tarvittu enää vähään aikaan, mutta se toi mukavasti lisää tavaratilaa, ja ajattelin että olisipahan valmiina seuraavaa varten. (Turha ottaa välillä pois ja sitten taas laittaa takaisin, kun meidän rattaissamme sitä ei irroteta ja kiinnitetä ihan käden käänteessä.) Nyt alkoi kuitenkin jo olla aika hyväksyä se tosiasia ettei kakkonenkaan välttämättä siinä vaiheessa enää rattaissa istu, jos meille se kolmas vielä suodaan.

Muuten en ehkä niinkään ole vielä epätoivoon vaipumassa näiden perheenlisäystoiveideni kanssa. Ikää ei vielä ole liikaa, ja fyysinen terveys kunnossa, joten tilastollisesti katsoen uuden raskauden alkamisen pitäisi olla vain ajan kysymys. Surutyötä olen nyt saanut lähinnä tehdä tuon ikäero-asian kanssa. Olisin kovasti toivonut toiselle ja kolmannelle noin kahden vuoden ikäeroa, mutta 2-vuotissynttäreitä meillä vietetään ihan lähiaikoina, joten ne toiveet olen jo joutunut hautaamaan.
 
Onpas täällä ollut hiljaista. Tännekään ei toistaiseksi mitään uutta. Talvivaatteet voisi varmaan jo pakata varastoon kesäteloille, ja samalla imetyspaidat ja -liivit. Äitiysvaatteista vein jo taannoin suurimman osan takaisin varastoon, mutta nuo imetysjutut ovat vain jääneet kaappiin. Sen jälkeen hylly varmasti näyttääkin aika tyhjältä. Viimeisen neljän vuoden aikana en ole ostanutkaan juuri muita kuin äitiys- ja imetyspuseroita.
 
moi kaikille!

liljan kukka,meilläkin lähti joku aika sitten sisarusistuin rattaista,ei taida tulla sille enää käyttöä meilläkään:|paljon onnea kaikille plussanneille!:heart:

täällä onyk4 kp4menossa..aina niin säännöllinen 28pvän kierto veny viimeksi 32 päivään:O oli jo niin outoa et kerkesin tehdä 4(!) raskaustestiä,ennenku uskoin että en oo raskaana:ashamed: no parempaa onnea TAAS tähän kiertoon..
 
Ovis oli ja meni eli ei taida vauvaa ainakaan tästä kierrosta tulla kun ei tullu asian eteen oikeina hetkinä mitään tehtyä... Mutta eipä tätä meidän "yrittämistä" oikeen yrittämiseksi voi edes sanoa :) Nooh, tulee jos tulee :)
 
Sunflower11
En mie vissiin tännekään "muistanut" infota, miehen simppanäyte oli ihan "surkeeta" :'(
Hoidot lienevät ainoa keino raskautua, mies aloitti kyllä nyt "kuntokuurin", syö terveellisemmin, pudottaa painoa, napsii vitamiineja ja ilmeisesti meinasi vähentää/lopettaa tupakoinnin.

Katotaan lugekierrot ja jos ei nappaa niin en tiä, meillä aiemmin oli puhetta ettei rankempiin hoitoihin vielä mennä.. mut se selvinnee aikanaan.
 
Hyvältä kuulostavat nuo miehesi "toimenpiteet", jospa auttaisivat positiiviseen tulokseen asti Sun.

Täällä jälleen kp1. Toinen lääkkeellinen kierto lähtee käyntiin. Kovin laiskasti kirjoittelen tälle palstalle, kun toisaalta on löytynyt porukka, jossa vertaistukea pitkään yrittäneistä. Mut vois siirtää ainakin vähäksi aikaa taustalle.
 
Sunflower: Pahoittelut simppanäytteen tuloksista. :( Nyt en enää muista ketkä kaikki porukasta olivat uusperheellisiä. Onko sinulla siis mies vaihtunut kahden ensimmäisen jälkeen? Muistelen vain, että teilläkin kaksi ensimmäistä raskautta olisivat alkaneet helposti, mutta kolmatta on saatu odotella. Vaikka muistan jostain lukeneeni myös tapauksista, joissa eka raskaus on "hyvällä tuurilla" alkanut helposti, ja vasta seuraavan kohdalla onkin selvinnyt, että jommallakummalla tai jopa molemmilla pariskunnasta löytyykin jotain hedelmällisyyttä heikentäviä seikkoja.

Pettunia: Älä nyt ihan kokonaan meitä hylkää!

Itse aloitin tänään pitkästä aikaa oviksen tikuttamisen. Testiviiva jäi odotetusti vielä haamuksi, mutta kontrolliviivakin oli aika himmeä. Jos en ihan väärin muista, niin itselläni se on ennakoinut lähiaikoina vahvistuvaa plussaa.
 

Yhteistyössä