kolmatta kaipaavien joulukuu

mymosa
Voi perkeleen perkele.. ukko pamauttanut hirvestä ilmat pihalle.. :'(
Onneks ei ilmeisesti pahemmin käynyt kuin autolle.. Ja miten voikaan olla avuton olo lasten kanssa kotona kun tietää toisen oottavan poliiseja jossain korvessa.. nopea lähteminen on vain unelmaa.. istun suurin piirtein puhelin kädessä ja soittoa ootellen..
 
tähän pinoon en aikaisemmin ole kirjoitellut, mutta täältä taustalta hieman kuikkinut kun kolmosta tännekkin haaveillaan..
nyt kuitenkin kun näin Mymosan ja Huldasharksin keskustelun noista davidin ovistesteistä niin ihan sillä rupesin näpyttelemään..
Itsellä oli ekaa kertaa ovis testit käytössä ja kierto ollut sen 31-34pv ( yksi 26pv:n kierto) aloitin tikutella varmuuden vuoksi kp14.. lähes yhtä vahvan viivan sain kp16, mutta ei ollut testi viivan kanssa samanvahvuinen.. olin jo luopunut toivosta kun kaikki oireetkin menneet, kunnes kp22 illalla vielä päätin että yhden testin vielä teen..... ja kappas, piirtyi heti vähintäänkin samanvahvuinen viiva :O ja seuraavana päivänä aamupäivästä sama juttu.. sen jälkeen haalenneet.
Itse olen lueskellut että moni moittii noita davidin testejä, enkä 100 varmaksi luota niihin.. nyt kp34 ja tuosta mahdollisesta ovis plussasta n.7pv:ää, niin alkoi aaltomainen voimakas menkka kipuilu alamahalla ja -selässä.. tänään kuitenkin testattu nega.
En sitten tiedä kannattaako luottaa noihin testeihin vai ei... ehkä ensi kiertoon hommaan joitakin muita ja varmistelen, että onko ovis oikeesti aina noilla kp:llä.. itse kun olen olettanut että ois joskus kp 18-19.. tulipas pohdintaa :confused:
 
Lista päivitetty!

leana: :hug: Plussaonnea uuteen kiertoon!

mymosa: HUI KAUHISTUS! Toivottavasti miehesi on kunnossa! Onneksi olitte lasten kanssa kotona ettekä mukana autossa :|

Tervetuloa mukaan Danjuska! Lisäänkö sinut tuonne kuumeilulistalle mukaan?
 
mymosa:tiedän tunteen! Olo tuntuu sille, että jotain pitäis tehdä, muttei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa soittoa!

Tein tänään testin kahden tunnin vessatauon jälkeen ja negaa näytti. Taitaa siis tulla megapitkä kierto! :( Tietääpähän varautua mensuihin.
 
mymosa
huhhui.. Mies tuli käsi auki kotia, oli lasinsirut repiny. Onneks vaa pintanaarmuja. Auto lähti lunastukseen, oli vänkärinpuoli kasassa, jos joku ois kyydis ollu ni tuskin henki pihisis enää :( mut täytyy sanoa et mulla on enkelit paikalla. 1,5v sit oma kolari, jossa oli senteistä kii ettei toinen muksuista jääny mun penkin ja takakontin väliin. Peräänajanu pamautti takakontin sisään. Ja nyt mies selvis tuosta. Kyl kyynel tuli kun illalla sai kainaloon kömpiä, kyl tuli heti olo et rakastan niin kovasti ja elämäni haluan tuon ukon kanssa jakaa loppuun asti.
 
Mymosa: Onneksi mies oli yksin matkassa. Kyllä sitä saa uisein murehtia kun isäntä lähtee liikenteeseen ja varsinkin silloin murehtii vielä enemmän jos lapset kyydissä. Onneksi teillä oli enkeleitä matkan varrella. :heart:
 
mymosa: onneks ei käyny pahemmin. Täällä odotellaan menkkojen loppumista ja joulua ennen kaikkea. ihanaa syödä kaikkea ja tietty vaikka vähä juodakki. UUs vuos tuo vaikka mitä tullessaan. Plussa onnea sen saanneille ja meille muillekki. Huomenna joulu siivous ja tänää lepoa
 
Vautsivauvau! Täällä oon haamuja oikein urakalla.. Peukut pystyssä, jotta vahvistuvat!

Mymosalla rankka tilanne, mut onneksi pääsitte säikähdyksellä.. Tuollainen tilanne aina pysäyttää miettimään.

Aika se jatkaa madella.. Huoh!
 
En jaksanu käyäkään labras eilen,aattelin odottaa ke ku saa rahaa ni käyn ostaan uuden apteekin oman testin,mut jos sitteki on viel haalee ni käyn neuvolas tai josaki.. :D oireita on,tosi herkkä oon ollut pahoitan mieline herkästi(oon muutenki herkkä luontonen mutta...) en mä ny yhessä päivässä oo itkeny 5 kertaa eilen oli iha ihme fiilikset lapset ei uskonu mitään ja tuli huudettua ja kohta sen perään itkin! :D tänäänki 2 kertaa jo,unohin pvärahalapun kotia ja bensa tosi vähänä ni märisin et voi eiii en ehi saada rahaa jouluks jos en vie sitä,mut sit hokasin et hei teenmpä netissä sen hakemuksen loppu hyvin kaikki hyvin :) hehee kivaa..rinnan toli eilen tosi kipeet vuorotellen.plussa onnea kaikille!
 
Leo ja Huldasharks: ONNEA :heart: ja hiiiiirmuisesti vauvaliimaa. Haamuja ne vielä on, mutta ihan selvästi näkyy molemmilla =) Vaikuttaa oikein hyvältä, kun dpo:t on vielä niin pienetkin =) Ilmoitelkaas sitten, kun teidät saapi siirtää plussanneisiin!

Tails: :hug: halaus negasta

Täällä ei ole täti vielä kolkutellut ovella, mutta matkalla taitaapi olla jo - ihan on sellainen kutina ja lämmöt tuli taas aamulla alaspäin. Sais nyt tulla jo jos meinaa, niin ehtis pahimmat vuodot mennä ohi ennen joulua...

mymosa: Mä en oo mihinkään lähdössä ja eiköhän tänne jää vielä aika moni muukin sun seuraksi =) Uusiakin saapi siis tulla mukaan, jos joku siellä taustalla kurkkii ;)
 
Viimeksi muokattu:
nyt on kaikki ovikset sun muut varmasti ohitettu. tuskin niitä ny enää tuloo enempää :LOL: olo on ihan samanlainen ku muiski kierrois. sellanen vanne kiristää lantion ympärystä. kipeä on eestä ja takaa ja oikealta ja vasemmalta. valkkari on ihan valkosta ja paksua ja runsasta, että eiköhän se ollu taas tältä kuulta siinä... tätiä ootelles. eilen iltana vielä ennenkuin nukahin, kysyin mieheltä ,että mitä mieltä se on ..saadaanko me enää koskaan enempää lapsia..?.... mä en usko enää,että saadaan........ :'(
 
Onnittelut Leo ja Huldasharks! Jälkimmäiselläkin mielestäni ihan selkeät haamut. Maitsulle tsemppiä, eikös toisilla vaan pitoisuudet veressä nouse hitaammin kuin toisilla.

Mymosalla rankkoja hetkiä, mutta hienoa, että loppu hyvin, kaikki hyvin. Tollaset kokemukset on arvokkaita jälkikäteen.

Näin alkukierrosta on hyvä jäädä pienelle joulutauolle. Joten oikein levollista ja rauhaisaa joulunaikaa kaikille.
 
mymosa: onneks kaikki hyvin kuitenkin...minä täällä nyt pillitän sitten :D mie oon kyllä kamalan tunteellinen....

Onnittelut plussanneille =)

ON: ovis ohi ja aivan kamala väsymys seurana illalla alkoi tuntua rytmihäiriöitä ja tänään isko iltapäivästä kauhea väsymys ja nyt sydän hakkaa ja suolaista tekis mieli, hieman kyllä kuvottaa ja rinsessa aloitti oksentamisen joten olenkohan minä seuraava uhri ja aamulla nukuin pommiin joten väsymystä en ymmärrä....toisaalta odottelen päivien kuluvan nopeasti mutta toisaalta en haluaisi tätiä taas kerran luvattomasti kylään no tosi asia on että kaiken järjen mukaan minulla ei enää tänä vuonna ole kuukautisia kävis kyllä jos ei ensi vuonnakaan olisi :LOL:
 
Barbamama: kiitos! tähän asti olen kyllä pysytellyt ihan vaan taustalla tuolla km pinossakin, mutta sama kai se on listalle lisätä.. eli kp35/32-34 yk on varmaan 7. tarttetko muuta?

kaikille plussanneille kovasti onnea ja haamuileville toivotan viivan vahvistumista =)

kovasti pientä joululahjaa toivotaan tänne, mutta tämän päiväinen nega kyllä palautti maan pinnalle, vaikka kierto päivät yli ja oireitakin on.
 
täällä mä ainakin roikun:wave: Kierrosta ei edelleenkään tietoa, no tosiaan tuo meidän neiti on vasta 4,5kk vanha ja imetän vielä kerran pari päivässä. ainoo pelko on vaan et mun tuo toinen munasarja on taas tehnyt lakon, tossa ennen ku kierukan laitoin paikalleen se tykkäs olla toimimatta joten katsotaan nyt sitten mitenkä tässä käy. tää muutto ja joulukin tekevät oman osuutensa. Periaatteessa tammikuun puolella pitäis alkaa menkat ellei nyt sitten tässä tällä viikolla oo ovista ja jostain kumman syystä salamatkustaja saa alkuaan.
 
Kiitos tsempeistä, ei vielä kuitenkaan nuolaista (ettei tipahda). Otetaan ihan lunkisti vaan ja varuilta odotan menkkoja loppuviikosta.

Oireista:

-tissit... nippailee ja tuntuu maidon heruminen (ei ole kovin kauaa kuitenkaan kun lopetin piiitkän imetyksen)
-selkää jomottaa
-ala mahaa "kirvelee" sektiohaavan kohdalta ja muualtakin

Ei oireita:

-alakerrassa kuivaa kuin Saharassa
-lämmöt huimat 35.2 (normaalisti n. 35.2-35.4 väliä, alhaiset joka tapauksessa)

Ostin tänään apteekin oman, jonka dippaan kun en enää malta olla testaamatta.
2 kpl viikkonäytöllistä digiä odottaa parempia päiviä

Kyl maar jännittää...
 
Piti ihan Huldasharks kattoo sun dpot et missä meet, itsellä dpo13 ja samoilla fiiliksillä. Testi antaa vähän vahvempaa viivaa jo, mut en vielä usko, vasta sitten jos joulun vietän ilman menkkoja.

Olo ihan kamala, oksettaa näin aamuisin. Lämmöt edelleen rapiat 36, aiemmin 34-35. Alavatsaa juilii tuolta ovispuolelta, lie se keltarauhanen sit kenties. Turvottaa, tissien kipu jo helpotti. Verisuonia on tisseissä kyllä mahottomasti ja pistelee, vähän niinku maidon noustessa. Pahimmalle tuntuu tää turvotus, ihanku ois pantu tohon läskin sekaan muutama litra nestettä, joka hyllyy lanteilla ja mahalla ja joka puolella, tukala olo! Ja mie en nuku, herään ajoissa, nyt jo töissä, vaikkei tarviis :)

Kellekkäs tänään tulee plussia, kuka ilmoittautuu :)
 

Yhteistyössä