kolmatta kaipaavien joulukuu

PERJANTAI 31.12.2010

kp 31-> ...




kp 21-30

m0308 .............................. kp 30/27-44 (28-31) ............. yk 4 -03 -08
Äpyli ................................. kp 27/26-36 .......................... yk X -08 -10
KaramelliApina ................. kp 27/28-30 ........................... yk 2 -07 -09
Kerran vielä ....................... kp 25/28 ................................ yk 7 -05 -06
Mymosa ............................ kp 24/xx ................................ yk x -04 -07
Nindez80 .......................... kp 24/24-27 .......................... yk 2 -04 -07
sporty ............................... kp 22/28-32 .......................... yk 8 -XX -XX
Mädchen ........................... kp 22/28-32 .......................... yk 1v+ -XX -XX
smurffiina84 ..................... kp 22/30 ................................ yk 6 -03 -05



kp 11-20

Eevaliisa ............................ kp 20/25-30 ......................... yk 1 -05 -06
kaneli87 ............................ kp 14/28-32 ......................... yk 3 -05 -10
Pettunia ............................ kp 14/30-32(26-34) .............. yk 2 -XX -XX
äiti88 ................................ kp 13/30-40 ......................... yk 6 -06 -08
leana ................................. kp 12/30-40 ......................... yk 2 -04 -05



kp 1-10

Barbamama35 ................... kp 9/23-28 .......................... yk 4 -00 -02
Tails ................................. kp 9/29-33 .......................... yk 6 -04 -07
Danjuska .......................... kp 9/32-34 .......................... yk 8 -05 -09
Santtu81 ........................... kp 8/27-29 .......................... yk 4 -04 -06
Maijamehi ......................... kp 8/28 ................................ yk 1 -03 -10
Minnarun .......................... kp 1/29-31........................... yk 6 -04 -06



kp XX

(Aktiivisemmat xx-listalaiset)
KHJ .................................... kp xx/xx ........................ yk 0 -03 -06
Äidin onni ......................... kp xx/xx ........................ yk X -07 -10
olkkis74 ........................... kp xx/xx ........................ yk 0 -01 -09
Nume ................................ kp xx/xx ........................ yk 0 -06 -08
Moonchaser ...................... kp xx/xx ........................ yk X -05 -10
MsMyway .......................... kp xx/xx ........................ yk 1 -00 -02


(mukana menossa, mutta hissukseen)
Nipsu87 ............................ kp xx/xx ......................... yk 1 -XX -XX
Harmaana ......................... kp xx/xx ......................... yk 1 -07 -09
punkku ............................. kp xx/xx ......................... yk 1 -04 -05





Taustalla, tulkaa pian takaisin....
Niina22
Calumet
Orwokki
Criminal Mind
Taikawiitta
VauvaHai
PieniTytönTylleröinen
tuoli



Vuoden 2010 plussat - Tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan jokaiselle!


Lotskuliini, Poni06, unikeiju, Wandii, Epeti, P123, Marjaporkkana, Muutosta, Mintukas, sutulii, justiina83, Lihapulla, snowangel, syksyinen, Ella-83, kahvilla, Gitta85, helmikuun, Alba, tytöt0400, töppänä, smirgel, Keffeli, yk 4, Varpu30, yk 3,mussu81, yk 5, miisuliisa, yk 2, Neppi, yk 1, Tarkse, yk 5, MamaDeDos, yk 1, vauvahaaveilija85, yk 2, kääkkis, yk 2, Barbamama35, yk 1, commander77 yk 3, memmiliini, BansQu yk 2, Sssalla yk 14, Gammi, Liro yk 1, Mistä mä tiedän yk 2, Minttis81, MoilasenH, Lime26 yk 4, Milas yk 2, netta23 yk 1, äizikkä yk 4, J.T, Jadey yk 1, Dyyni yk 1, Nepula yk 1, leena77 yk 6, Mama-84 yk 3, MyrskyMaija YK 2, Halinappi yk ?, Jessi75 yk 1, Pyyter-2 yk 3, JudeD yk 1, Sandemar yk 1, Rixutin yk 4, Muumi82 yk 1, Pompo79, Mimse yk 4, Niisku-Rouva yk x, Lasihelmi yk 1, Ninnuski yk 8, Neamma yk 1, Manzu yk 11, HelinäKeiju10, Tuplaneiti, vilivaltteri yk 2, Miuski00, kamiraro, maitsu83, Sandemar, Leo81, Huldasharks, kolmannen haaveilija, koiksa-79



:attn:
LUKUOHJEITA:

kp ?/?? kierron meneillään oleva päivä ja kierron pituus
dpo: days past ovulation eli suomeksi ovulaation jälkeiset päivät ;)
yk: yrityskierto
Vuosiluvut perässä: punaisella merkityt vuodet tarkoittavat tyttöä ja sinisellä on merkitty pojat. Jos vuodet ovat merenvihreällä, ei ole kyseinen henkilö syystä taikka toisesta ilmoittanut sukupuolta.
XX- merkintää käytetään epäselvissä tilanteissa tai kun ei toinen ole mitään ilmoittanut kiertopäiviinsä, yrityskiertoonsa ja/tai lapsiensa kohdalle.






OVULAATIO- JA RASKAUSTESTIT HELPOSTI NETISTÄ:


www.mammaksi.fi
www.yliopistonverkkoapteekki.fi
www.testikauppa.fi
www.verkkoapteekki.fi
www.halpa-testi.fi
www.raskauskeiju.fi
www.kotitesti.fi


PLUSSA-TUULIA!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset Barbamamalle uudesta ketjusta :kiss:

Tänne ei kummempia. Vuoto on loppunut ja jokatoinenpäivä-taktiikka voi alkaa ;) Huomenissa varmaan aloitellaan kun ei tässä vielä niin kiire ole :D Miehelle sanoinkin että joulu viikolle sitten jatketaan ettei ainakaan voi olla siitä kiinni etteikö olisi ollut tarpeeksi talletuksia :heart::LOL:

Mukavaa joulukuuta ja joulun odotusta kaikille!! Toivottavasti mahdollisimman moni saa odottamansa joululahjan :heart: Tuulia puhallellen :O:whistle:
 
Kiitti uudesta ketjusta :)

Hyvä, juttu kamiraro, että homma selvisi!
m0308, Mä täytin vähän plussaamisen jälkeen 19, poika syntyi tammikuussa ja toukokuussa täytin 20.
Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä vuodesa -06 (vasta!), kasvettu molemmat tänä aikana hurjasti ja tuntuu, että rakastan häntä päivä päivältä enemmän :heart: Vaikka en sitä sano, etteikö vaikeaakin olis ollut...

Joo, en mä oo ollut sitä tyyppiä että hittojakaan nappais muiden mielipiteet. Kyllä tätä elämää on eletty, niin kuin itsestä hyvältä tuntuu :)
Toi vaan tuntuu jotenkin erityisen pahalta, kun on kuitenkin oma äiti kyseessä.. Aikuistuttuani hänen mielipiteillään on alkanut olemaan aina vain enemmän merkitystä. Hassua :D
Onneksi anoppi on ollut iloinen ja kannustava alusta asti.
Ja hyvin mekin ollaan lastemme ja elämämme kanssa pärjätty, ei pitäis senkään puolesta olla syitä vähättelyyn :)
Ja uskokaa tai älkää, mä _unohdin_ kaupassa käydessäni ostaa raskaustestin :O
 
Outoa. Tein eilen puikko testin ja siihen tuli haamu mutta tänään liuska testiin ei tullut mitään. Nyt ainakin odotan lauantain testausta silloin teen clearblue testin. Se ei ole koskaan näyttänyt minulle väärin.
Tuntuu että tuo lauantai ei tule ollenkaan.
 
Täällä aivan karmeat menkka kivut, surutyö tuli tehtyä jo ensimmäisestä pyyhkäisystä toissa päivänä joten nyt vain odotan että vuoto alkais kunnolla. Aika rankaa tää on ja aika masentavaa miulle, no nyt on niin monta pettymystä jo takana joten jos ja kun se plussa tulee ni voin kuvitella onneni =) mut tosiaan tässä kierrossa ei olo oo ollu yhtään semmoinen et olisin raskaana. Moni kuitenkin on puhunu et se kierto missä on plussannu ni on itsellä ollu vahva olo että raskaana. Tämän uuden alun kanssa mahdollisesti pääsisin testaamaan uuden vuoden aattona ja se jos mikä olis upea aloittaa uusi vuosi. Jos tästä kierrosta olisin plussannu olisi laskettu aika osunut omalle syntymäpäivälle =) miun varmaan täytyy alkaa puhua läheisille tästä ongelmasta. Kovasti toivovat että meille pikkuisia tulisi lisää =)
 
Kiitoooos joulukuun listasta :xmas: Täällä eilis iltasten touhujen jäläkeen, jäin vielä hetkeks sänkyyn ja ukko meni jo pesulle ja tuliki melekeen samantien takas, kertomaan ETTÄ: " ......-Kulta... Sun vuotos tais taas alakaa... :( " No juu huomasin ku menin itekki pesulle..... Noooh, se siitä sitten taas. Vituttaa vaan nyt se, että kun en taaskaan ole raskaana ja nyt ois viikonloppuna ukon firman pikkujoulut ja pitäis mennä hotelliin yöks,ni ku tästä ny padot oikeen aukeaa ni eipä tee mieli lähtee minnekkään pikkujouluihin kipujen ja vuotojen kans :( Vaikka viinaa kyllä ny tekis mieli!! Käytän hyyyyviiiin vähän alkoholia vuodes ja itse asias oon ollu tänä vuonna jo 6kk ilman pisaraakaan alkoholia. Tänä talvena oon kerran ottanu ku vitutti niin ku ei tärpänny ja nyt tekis mieli toisen kerran ottaa ja ihan samasta syystä.
Mutta, uutta ovista ootelles........

Eli mulle saa laittaa Kp 1/ 27-44 (28-31) Yk 4
 
Viimeksi muokattu:
m0308 Halaukset sinulle kyllä se viel tärppää.!

Miten pitkään teillä on muuten menny 1 ja 2 tekiessä?? Mulla esikko tärppäs tokasta kierrosta pillerit oli käytössä silloin. sit kuopusta menikin tekiessä 9kk ja silloin oli yhen kuukauden laastarit käytössä.. nyt jännittääkin että miten tää kolmonen sit tärppää. pillerit nytki käytössä ja samat mitä esikon aikaan.
 
Moikka taas.

Haleja menkat saaneille :hug: ja hirveästi onnea plussanneille!

Smurffiina, jännityksellä minäki odotan teidän lauantaista testausta. Ei enää kauaa :) Millaiset herkkyydet testeissä oli, olisko siks ollu toinen nega ettei niin herkkä? Mut eiks se niin mee ettei plussat tuu vahingossa... :heart:

Täällä oli kyselty kaikkea, mä olen 25v ja asun pohjois-pohjanmaalla. Lapsia tosiaan kaksi, eka tärppäs heti ja toista "tehtiin" puolisen vuotta. Olin 20 ku ensimmäinen syntyi ja hyvin oli onnellisia kaikki :) Tokasta myös ja kolmannesta on vihjailtu mut vastaus multa on aina tullu hyvin nopeaan "kolmatta ei ole tulossa" :D No nyt on mieli vähän muuttunu mut kattoo nyt miten käy.

Ihan hyvillä mielin elelen itse, menkat just loppu ja silleen.
 
esikoinen aikoinaan exän kanssa sai alkunsa vissiin neljännestä tai viidennestä kierrosta, pikku neiti, joka on siis tästä mun nykyisestä suhteesta sai alkunsta toisesta kierrosta, eli syyskuun lopussa otatin kierukan pois lokakuun lopussa tuli menkat ja sen jälkeen ei sit tullutkaan. Nyt mennään siis tjot menetelmällä, menkkojakaan ei kauheesti oo kuulunut, tosin vielä tuota neitiä hieman silloin tällöin imetänkin. Viimeisin vuoto mikä mulla oli (ja kesti tasan 5 päivää) oli syys-lokakuun vaihteessa.
 
Minnarun ja m0308: :hug: Toivon todella kovasti teille molemmille plussaa joululahjaksi. Olisipa mukavaa päästä yhdessä tuonne raskautuneiden puolelle =) Minnarun laitanko sinulle kp 1?

kaneli: Ensimmäisestä meni 9kk ja toinen tärppäsi ensimmäisestä kierrosta. Sitten vaihtuikin mies ja hänen kanssaan ensimmäinen tärppäsi myös ensimmäisestä kierrosta. Sehän ei loppuun asti jatkunut ja nyt eletään kolmatta yrityskiertoa. Kovasti toivomme sitä parasta joululahjaa vaikka hieman epäilyttää miehen siimahäntien kunto kovan kuumeen jäljiltä.

Esikoisen syntyessä olin 25 vuotias, oltiin oltu miehen kanssa yksissä jo vuosia ja naimisissa eli perheenlisäys ei tullut suurena yllätyksenä kenellekään. Sen sijaan toisen raskauden kohdalla anopin ilme kertoi paljon... Oli hieman yllättynyt, että toinen tuli niin nopeasti (1,5 vuotta ikäeroa). Uuden miehen kanssa kukaan ei oikeastaan odottanut meiltä vauvauutisia, koska ikää alkaa jo olla. Hyvin kuitenkin ottivat uutisen. Lähimmät kyllä tietävät nyt, että yritetään uudestaan edellisen mentyä pieleen.

Päivitin listan huomiselle. Smurffiinalle paljon onnea lauantain testaukseen! Mitä kuuluu Äpyli ja sporty ja Nindez?
 
tuoli ja barbamama35 En huomannut katsoa oliko eri herkkyydet laatikot heitin jo roskiin. Mut huomen aamulla sit uusiks. Mies kyselee aina pari kertaa päivässä että eika alkanut vuodot. Kyl sitä rupeaa itsekin jännittään.
Kiitos tsempistä. En kyl taida päästä kuin vasta maanantaina teille kertoon mitä testi kertoi kun sillon tullaan reissusta kotiin.
 
Täällä ovis todennäköisesti ohitettu ja kovat odotukset on.viikonlopuks anoppilaan siel ei pupuilla pahemmin ja viimeisin kerta 30.11 joten toivotaan että ovis on ollu ja siittiöitä tarpeeks paikalla. hyvää viikonloppuu kaikille
 
Hei mie oon tippunu eli kp 2/31 !

Ja vielä ensimmäisten kultahippujen alusta =) Esikoinen tosiaan on tullu lahjana oli puhuttu et oishan se kiva ja kun olin viikon ollu mahataudissa tajusin tehdä raskaustestin ja siinä se esikoisemme ilmoitti tulostaan =) Kakkonen oli sitten niin että elokuussa 2005 kun menimme naismisiin ajatteöimme että nyt vois aloittaa suunnitella toista ja lokakuussa sitten plussasin esikoinen oli silloin 9 kk:tta =) Mutta nyt tämä kolmas on kyllä huomattavasti hankalampi ei kamalan aktiivisia peitonheiluttajia olla on niin paljon kaikkee et viime kerrastakin on vierhtäny kaks viikkoa ihan huomaamatta...
 
Viimeksi muokattu:
Kiirusta kuuluu, "tukka putkella" juoksua niin töissä kuin kotona. Muutto viikonloppuna edessä, joten aika on menny kotona pakkaamiseen ja asioiden järkkäilyyn... Oon käynyt lukemassa ketjua satunnaisesti, mutta kirjottelemaan en oo ehtiny, mutta nyt viimein. Hiljaisempaa on ollu makkarin puolella tässä kuussa, yksinkertaisesti väsymys syynä, kun ollaan viimeistelty uutta kotia ja järkätty muuttoa. Yritettiin kyllä olla oviksen aikaan aktiivisempia, mutta aika vähälle peiton heiluttelut jäi... Muutenkin kun on ollu stressi ja kiire, niin ei kovinkaan hyvät edellytykset raskautumiselle. Viikonloppuna pitäis menkat alkaa, jos on samanlainen kierto kuin 2 aikaisempaa. Mitään raskausoireita ei kyllä ole, joten eiköhän täti tule vierailulle. Mut jospa sitten seuraavaan kiertoon saisi taas enemmän panostettua ja olokin olisi stressittömämpi, kun tää elämä vähän rauhoittuu... Mukavaa viikonloppua ja halaukset tädin yllättämille:hug:. Ja hirmuisesti onnea plussanneille:flower:
 
Huomenia..
Meillä voi olla aika hiljaista ainakin tässä kuussa.. Käytiin isännän kans taas eilen keskustelu aiheesta. Sanoi että hänellä ei mitään komatta vastaan, mut jos odoteltas hetken aikaa, jos vaikka saisin töitä ja hänellä menisi vähintääkin koeaika töissä ohi.. Hän siis palasi vanhoihin hommiinsa, mut joutuu olemaan muka sen 4kk koeajalla.. Hohhoijaa. Nyt sit masentaa kaikki!: /
Mut kattelaan.. Ainahan voi kuumeilla, vaikka yks oiski jarrunpäällä. Plaah! Ärsyttävää.

Minä siis aloitin elokuussa uudessa työpaikassa joka oli työajan puitteissa ja muutenkin aika unelma työ minulle.. Kyseessä oli uusi kauppa, vain viikolla auki.. Yllättäen viime pe mulle ilmoitettiin, että ovat myyneet kaupan ja 1.12. ei tarvi enää tulla töihin.. Nyt siis tyhjän päällä, vaikka ansiosidonnaiset lähtee juokseen kunhaan saan lähettää hakemukset. Mun mielestä just nyt vois toisaalta olla otollinen aika tehdä se kolmas.. Ei tarvis ressata töistä ja äippäloman jälkeekin työttömänä "tienaa" enemmän kuin kotihoidontuella... Mut isäntä kuitenkin yllättäen eri mieltä. Toisaalta ymmärrän pointin, mut tuo jääräpäisyys ärsyttää!!:headwall:

Tahtoo elämään sisältöä... Lapset on juuri sitä! Työ ei ole sisältöä, se on välttämätön paha! :confused:
 
Mä testaan edelleen heikkoa plussa km:n jälkeen , ärsyttävää! Enpä ole negaa näin odottamalla koskaan odottanut. Edellisen km:n jälkeen en testejä tehnytkään ja raskaaksi tulin heti eli jos en siis turhia mieti.

kaneli 87: Eka raskaus oli siis km ja toinen onnistui heti justiisa sen jälkeen. Kolmas raskaus eli toinen mukula onnisttuivat heti ekasta kierrosta, samoin nyt tämän äskettäinen km. Toivon siis tärpin saavani ekalla kertaa tässäkin, edelliset kerrat vähän tuota rimaa nostaa eli korkealta tippuu, jos ei onnistu...

koiksa79: asioilla on tapana järjestyä, sano mun sanoneen! Odota tovi, kyllä se aurinko taas paistaa ja asiat selviää. Kaikella on tarkoituksensa.
 
mymosa
En tiiä lasketaanko mua enää nuoreksi, 25pvän päästä mittariin kierrähtää 28v. Esikoisen sain, kun olin 21v. Lapsi luku jää kolmeen jos kolmatta ikinä tulee, sit menee piuhat tiukasti umpisolmuun ;)

Menkkoja ootellessa.
 
Sandemar: Kiitos! Toivottavasti olet oikeassa. Yleensä olen peruspositiivinen ja uskon kans ettää kaikella on tarkoituksensa, mut nyt vaan masentaa ihan satasella!

Mymosa: eikös se ole nykyään ensisynnyttäjien keski-ikä n. 28v.. Joten hyvällä mallilla ja kolmatta kun tuossa iässä tekemässä, ni et ole todellakaan ainakaan vanha..;)

Itse todellakin kohta 31v ja ajattelen että nyt alkais olla hyvä aika tehdä se kolmas jos niin on tarkoitettu. Molemmat lapset on tähän mennessä saanut alkunsa ilman tekemisen tuskaa.. "Harjoituksissa" napannu koukkuun. =)
Itsellä myös ajatuksena, että jos joskus kolmannen kullannupun saan niin sen jälkeen olisin valmis laittaan piuhat solmulle. Eihän sitä koskaan tiedä miten mieli muuttuu. Kolmen lapsen kans mahtuu normaali autoon, ei tarvii hirveästi lääniä asumiseen... Komio käy kyl jossain vaiheessa pineks, mut ainaki alkuun sopu sijaa antaa. Pieni ei paljoa tilaa tarvitse.

Huoh! Aika näyttää mitä tästäkin nyt sitten tulee. Ei siis auta muu kuin koittaa kestää tätä kuumetta!
 
Äänimerkki!

Olen elossa, mutta ihan loppu tiettyjen asioiden vuoksi joskin toisista saan voimaa ja energiaa päiviin. Kiitos uudelle päivittäjälle jolle ilolla annan tämän tehtävän johon en nyt itse pysty ja ehdi. Mietin jopa, että onko mun viisainta siirtyä taustajoukkoihin kannustamaan, mutta katson vielä hetken josko edes lukemaan tänne jaksaisin tulla.

Haliterkut kaikille!!!!
 
Ei onhan mun pakko tulla kertomaan vähän kuulumisia...

Meillä oli paniikin täyteinen pikkujoulu. Oltiin mun siskon luona ja nuorimmaisemme otti ja kiipesi nojatuoliin katsomaan hamsua. No siis sitä hän on aina tehnyt eli ei siinä mitään uutta tms. Mutta sitten kävikin jotain aivan kamalaa: poika putosi, löi päänsä isoon saviruukkuun joka hajosi, viilsi otsan auki melkein 5cm matkalta ja iski vielä pöydän reunaan päänsä, putosi seinän ja nojatuolin väliin lattialle. Verta todella riitti, pojalla on iso palkkeenkieli, itki vasta hetken päästä ja sitten olikin niin sekava, että teekoon kautta tyksiin kuskattiin. Haava liimattiin ja laputettiin ja poikaa piti herätellä yöllä ja katsoa tajunnan tasoa. Hän tosin itse heräsi tasan 30min välein vaikeroimaan ja nukahti taas, katsoi siinä välissä mua ja sanoi "äiti oothan sä siinä"... Lievä aivotärähdys ja eilen vaihdettiin lappu ja näyttää enää tältä:

Meitin tytöt olivat ihan paniikissa. Mun esikoiseni istui pöydän alla ja itki ja tärisi..... että näin meillä vietetään pikkujoulua.....:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Miuski: Ihana kuulla, että olet hengissä. Ehdittiin jo huolestua aika tavalla. Voin toimia sijaisena sillä aikaa, kun otat taukoa, mutta luovutan päivittelyt mielelläni sinulle heti, kun vain jaksat =) Osaan kyllä kopsata nuo samat jutut, mutta kuvia en ole muutellut enkä tiedä mistä noita hienoja löytyy. Vinkkejä otetaan siis vastaan ;) Iso voimahalaus :hug: Toivottavasti elämä alkaa taas helpottua ja jaksat tulla takaisin täysillä kuumeilemaan. Ei me sinua taustalle siirretä vaikket ehtisi kommentoimaan. Mukana saa olla muutenkin =) Heität kuulumisia silloin kun jaksat ja ehdit. Jos haluat purkaa fiiliksiä, niin ollaan täällä myös sitä varten. :kiss: :hug:

koiksa: Miehet on joskus hankalia eikä ymmärrä meidän haaveilua. Miehet tarvitsee konkreettisia suunnitelmia ja laskelmia miten pärjätään taloudellisesti ym. Ehkä voisit tehdä hänelle vertailutaulukon paperille eli mitkä on tulot ja menot jos: A. tulee kolmonen ja jäät äitiyslomalle B. ei tule kolmosta ja olet työttömänä C. ei tule kolmosta ja saat töitä. Itse aikoinaan väänsin näitä lukuja exälle, kun halusin jäädä hoitovapaalle töihin paluun sijaan. Ex ei ollut ottanut huomioon esim. lasten hoitomaksuja, toisen auton hankintaa ja siitä aiheutuvia käyttökuluja ym. Joskus voipi auttaa - tosin riippuu miehestä tietysti.

Olen jo 35 vuotias eli kauheasti ei ole enää aikaa lapsia tehtailla... Toiveissa olisi nyt ainakin se yksi yhteinen ja ehkä vielä toinenkin, jos kaikki hyvin menee... Toisaalta meillä on tuhraantunut tähän kuumeiluun jo 7kk ja saatu aikaan yksi enkelipoika :'( Olemme siis todella onnellisia, jos saamme edes sen yhden yhteisen elossa syliin asti.
 

Yhteistyössä