******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sunflower11
:D

Mä vaan siksi jäin ihmettelemään kun viime kierrossa ko testeillä ei näykynyt tosiaan mitään vivaa tai ihan haalee et sai tiirata.. huvikseni :saint: tein tos viime viikon loppuna kun tein eikä siinä näkyny mitään..

Nyt sit tosiaan samanlainen ku mulla oli viime kierrossa kp 18, se alko pikku hiljaa tummumaan kp 17 ja sit kp 19 ovs+.. En meinannu alkaa testailee vielä mut katotaan ny huominen et millanen viiva, kai saan olla vielä viikon ainaki ilman testailuja..
 
mymosa
Mä taidan olla kuitenkin sen verran tyhmä, että testaan ens kierrossakin ovista.. kun meen kp12 sinne ultraan ja siellä katotaan onko ees ovis tuloillaan, niin ei periaatteessa tarviis testailla..

Tiiä sitten.. en kyllä tilaa muita kuin fertestejä..
 
täällä odotellaan tädin kaartavan paikalle huomenissa..
Kovasti tässä tohinassa yrittänyt laittaa työhakemuksia joka puolelle.. tuo äippälomakun kuitenkin lähenee loppuaan eikä oo mahdollisuutta jäädä hoitovapaalle:(
 
Mihis kaikki on kadonneet, kun on niin hiljaista? Mitä teille kuuluu?

Mulle iski joku flunssa :( Olo on pahentunut pikkuhiljaa muutaman päivän ajan. Huomenna on tietty vielä koulua koko päivän. En jaksais yhtään, mutta pakko on mennä. Ensi viikolla olisi sitten taas tädin vierailua luvassa.... plääh! Eikö ole ihanan positiivisia kuulumisia? :D

Kertokaa te jotain piristävää! Mites loppukiertolaisilla menee? Onko joku testaillut?
 
Täällä onkin ollut ihmeen hiljasta!

Itsellä on mennyt aika leipoessa, herkkuja onkin jo pöydät täynnä. Vielä kun pystyis pitämään ittensä niistä erossa:D Vieläkään ei mitään menkkamaisia oireita, yleensä alkanut viikkoa ennen ja maanantaina pitäis hanojen aueta..
 
Täällä ollaan, mutta täti on runsaana kylässä ja hommaa riittää kun lasten päivähoitajakin sairaslomalla. Onneksi sattui vapaapäivälle, niin ei tarvinut rokulia ottaa. Ihanaa saada taas olla päivä lasten kanssa kotona. Jotenkin näkee jo sen kolmannen tossa joukon jatkona ja pystyy kuvittelemaan elävänsä kotielämää. Se raskaus on mulle vaan ikävä vaihe siinä välissä kaikkine vaivoineen ja synnytyskään ei oikein innosta. Molemmissa aiemmissa on ollut onkelmia joten oon varmaan pelkopolilla sektiota kyselemässä jos joskus plussaan ja homma etenee :) Mutta first things first. Plussatuulia palstalaisille!
 
Sunflower11
Täällä Hejan kanssa samoja hommia, siivoamista ja leipomista :)
Heja, ei ne "hanat" aukea ;)

Vuoto on miul onneks jo loppunut.
Nyt sit orottelemaan koska ovis olis about, ni vois testailla..
 
Barbamama en ole testaillut vielä :ashamed:, aattelin vielä tänään tehä testin ja huomen aamulla toisen. ja jos saan plussan niin sitten vasta sillä CB:llä katsoa viikot.
On sen verran kallis testi. Ja kun asutaan pienellä paikkakunnalla missä kaikki tuntee toisensa niin en ole viittiny lähiapteekista hakea testiä, mies on hakenu ne työmatkalla aina sitten. Ei vaan huvita tuttuihin törmäillä.
Ja yhtenä tekosyynä vielä että on ollu niin kovasti menossa ja vieraita ollu paljon koko viikon niin en oo saanu testattua..
:D

Tekosyiden kuningatar. ;)
 
InkeriIisakki: Tilaa testit netistä ;) Minäkö utelias :whistle:

Koko kaksplussan palsta tuntuu uinuvan |O

Mahdottomia kiertopäiviä jo vaikka kuinka monella! Eikö kukaan tosiaan ole testaillut?

ON: Täällä oltiin oksutaudissa..
 
Viimeksi muokattu:
Hiljaista on ja syynä varmaan aivan mahtavat kelit ja talvilomat =)

On: mie elän näitä alkukierron tylsiä päiviä =) käyn lukee joka päivä mut kommentoiminen on vähissä... ihmeellisten kuukautisten jälkeen elellään olipa kyllä oudot josko se lupaisi tälle kierrolle hyvää =)
 
nyt pikaisesti omaa napaa.. eli kiertoa ei kai ole ollenkaan.. tuhruttelen vielä mut verinen vuoto loppunut jo pari päivää sitten.. et kaippa niit seuraavia menkkoja oottelen tai sit alan heti tikutteleen... entiä.. mut kun nyt ees tuhrukin loppuis kokonaan niin hyvä..
 
InkeriIisakki ja miranda: :hug:

Täällä on alkanut taas mieleen vilahdella niitä tuttuja loppukierron toiveajatuksia. On se kumma etten pääse kierron loppuun asti turhia toivomatta vaikka järjellä ajatellen ovista tuskin oli tässä kierrossa... :stick:
 
mymosa
Lista pitäis olla kunnossa.. Viikonloppu lapsivapailla ohi.. Oltiin Petri Nygårtia katsomassa ja shoppailtiin.. siinähän se meni :)

Tiistaina lähtee viimeinen tero, joten menkkoja ootellessa.
 

Yhteistyössä