******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heippa vaan!

Ihana aikuisten viikonloppu takana. Oli tosi kivaa oikein rentoutua hyvässä seurassa :) Ja tulihan sitä hiukan juotuakin. Testasin ennen lähtöä ovis-testillä, kun en raskaustestillä vielä uskaltanut eikä minkään näköistä viivaa tullut.Tänään siis kp29/29-32. Joten uskalsin sitten ottaa, vaikka tuskinpa se mitään tekee tässä vaiheessa. Painonpudotushaasteelle sen sijaan viikonloppu teki hallaa. 2 kiloa tuli takaisin niin että humahti. Saa nähdä kuinka ämmän ens maanantaina käy :)

Pahoittelut taas tädin yllättämille :hug:

Ja ovista pukkaa useammilla! Nyt vaan hyvödyntämään ;) Teitä onkin paljon yhtä aikaa jännittelemässä!

Mulla vielä jännitettävää aika lailla. Tuon ovis-testin perusteella kyllä jo melko luovuttanut olo. Eikä mitään oireitakaan ole. Paitsi tajuton väsy tän viikon ollut. Joka ilta ysiltä pehkuihin ja eilen vielä päikkäritkin ! Mut sekin selittyy viikonlopun valvomisella ja univelalla :(

Seksin puutteesta ei pitäisi olla kiinni sillä kp 9 alkaen ollaan sekstailtu joka toinen päivä. Tällä viikolla kyllä hiukan harvemmin kun ollaan nyt kyläreissulla. Viimeksi lauantaina on peitot heilunut. Mutta eipä se näin loppukierrosta kai niin tähdellistä olekaan.

Jännää piinaaaaaaa!!! Testaan vasta lauantaina, jos millään pystyn siihen asti odottelemaan. Mammaksin ei-herkät on odottamassa kaapissa :) Ja vielä kokonaista 6 kappaletta. Saa sitten varmistella.
 
Bassets: Meillä yritys alkoi viime keväänä eli kohta tulee vuosi täyteen. Kesällä oli epäonninen raskaus, keskeytys ja kaavinta, joiden jälkeen aloitettiin uusi yritys. Nyt on 7. yrityskierto menossa. Mitta tuli meillä täyteen lähinnä ikäni vuoksi (35). Nyt ollaan hakeutumassa tutkimuksiin, jotta saadaan tietää löytyykö jotain selkeää "vikaa" mille tehdä jotain. Se tavallaan helpottaisi näitä paineita, kun mitään ei tunnu tapahtuvan vaikka petipuuhien ajoitus ja määrä on kohdallaan.

Minnarun: Kiva huomata, että olet positiivisemmilla mielillä =) Toivottavasti tässä kierrossa tärppää! b=)d

Niisku: Teräshermoja lauantaille asti! :D Toivottavasti täti ymmärtää pysyä kaukana!
 
ovisviiva vahvistumassa eli itse ovis tod. näk. to tai pe.. Eilen sänkyhommia ja huomenna ainakin taas. :D Aika pakkopullalle tuntuu välillä, kun univelkaakin on... Pitää nyt koettaa nukkua, kun lapsetkin päikkäreillä, jotta jaksaa :)
 
Barbbis: luojalle kiitos että olen jo positiiemmalla fiiliksllä... hieman vielä mene ylimääräistä nergiaa tuon tytön kanssa mutta jokainen viikko on tuonut jotain uutta edistykseen =)

ON: olen ottanut aika rennon linjan jotenkin ei enää pidä itsestään selvyytenä sitä että raskaudun ja ei se maailman loppu ole vaikka näilläkin eväillä mentäis. Lämmöt on koholla 36.7 niin kuin joka kierrossa oviksen jälkeen jomotuksia on vaikka muille jakaa hieman epäilyttää oma arvioni oviksen ajankohdasta jos se olisikin ollut myöhemmin mitä kuvittelin, ehkäpä ne tikut olisi ollut hyvä varmistus tapa ni tietäis onko edes oikeasti toivoa... AINA ON TOIVOA ? nää miun ovisoireet (huimaus,nälkä,väsymys,päänsärky,kipuilu) alkaa olla taakse jäänyttä ja nytsitten vaan odotellaan oliko tähdet suosiolliset =)
 
Voiko eri kiertojen limat erota paljonkin? Viime kuussa olin hukkua limoihin jo näillä kp:llä, nyt ei mitään. Mutta tikuista päätellen ovis ois tulossa. Tosi vähän kypsymiskipujakin.. Voiko olla ettei follikkeli kypsykään vaikka tulis lh piikki? Mitenkäs teillä muilla?
 
Voi hel****** :|
Eipä kulunut mun viestin kirjoituksesta puolta tuntia, kun vessassa jo paperiin tuli punaista. Ja nyt alkaa jo olla hanat auki. Hitsin hitsi! Vit***** Eli kierto jäi nyt sitten vaan 28 päivän mittaiseksi kun viime kierto oli 32.

Yk 6 ja kp1/28-32
 
moikat

Niisku: :hug:

Sametuli: Mulla ainakin eroaa, mutta ei ole mitään varmuutta että toimiiko mulla kaikki niin kuin pitää..

pmaa napaa.. kopsaan toisesta pinosta, ei jaksa uudestaan näpyttää.
ti oli polille aika.. 2,5cm:n kystä löytyi vasemmsta munasarjasta.. oikealla ei juurikaan mitään.. Kohdun limakalvo kuulemma näytti siltä että elelin kierron puoliväliä.
Sanoi että ei täysin leimaisi pco munasarjoiksi. Tänään käyn progesteroni kokeessa ja jos se ok, niin sitten homma oli tässä. Jos näyttää arvo siltä että en ovuloi, niin sanoi että voi kirjoittaa clomi reseptin.
Että jos se arvo on ok, niin jättäydyn listoilta kokonaan pois ja kuoppaan vauvahaaveet tältä erää.. ei mieliala järin korkea jos kaikki muka ok ja mitään ei kuulu.
Julkisella puolella eivät ala tutkimaan kun meillä 2 lasta ennestään.. yksityiselle ei yksinkertaisesti ole varaa.

Kaikesta huolimatta ihanaa aurinkoista päivää jokaiselle =) Lasten kanssa ulos suuntaa tämä :D
 
^Voi itku Niisku74 ja Danjuska sekä muutkin täti vieraita saaneet. En oikein osaa sanoa mitään mutta kuva kertoo tuhat sanaa! :hug:

ON: Pahaolo. Eipä tässä muuta. Niin ja olen flunssassa. Sellaisessa minimaalisessa nuha-kuumeessa. Joten olo ei ole järin kehuttava. Vasemmalla puolella on kutittelua ja jotakin "kiinteää". Vatsalihaksista ei ole kyse kun puhutaan kiinteästä. :xmas: Katsotaan nyt, voi olla ihan normikierto, joka päättyy tätivieraaseen mutta lisänä on vain jokin virus tai sitten voi olla että olen jostain saanut vatsalihaksen vasemmalle puolelle. En tiedä. Avoimin mielin odottelen mitä tapahtuu.
 
Niisku&Danjuska :hug: se on aina yhtä iso harmitus/pettymys

VanamoBR: jospa....:heart:

On: tunteet heilahtelee taas tuli eilen se tunne että eipähä tärpänny tälläkään kertaa... toivottavasti olisin väärässä...mut epäilen omaa ajatusta oviksen ajoituksesta sillä eilen oli ihan kamalat jomottelut voisin tähän listata kiertopäivittäin tuntemukset ja tosiaan yhteen vetona huomaatte varmaan tekin että oviksestahan siinä on ollu kyse...: /

kp 16:aamulla limoja, päivällä ihan höpö puheet illalla hetkellinen kipu muniksissa(itse ajattelin munasolun irronneen)
kp 17: heikko-olo, huilausta
kp 18: päivällä höttö olo, väsymystä ihan kuin"krapulassa", illalla turvotus
kp 19: aamupäivä rankka kamala nälkä jos ei syö muutaman tunnin välein tulee huono-olo, iltapäivällä krapulainen olo päättyi, lämmöt 36,7 ja tilalle ihan hyvä olo ja illalla oli taas ihan kamalat kivut muniksissa, hirveä turvotus sormukset piti ottaa pois ( suolaista on tehny mieli ja sitähän olen sitten syöny)
kp 20: siis tänään kipuilua muniksissa hetkittäin ja aka pallukka tuo vatsa on, missään muualla ei tunnu miltään ainoastaan väsyttää aivan pirskatisti... harmittaa kyllä kun ei oo jaksanu alkuviikosta enää peittoja heilutella kun on ollut kaikenlaista.. ja tosiaan nyt vahva tunne ettei onnistunut joten se ehkä oli sitten siinä, useasti olen lukenut et tulee se vahva tunne onnistumisesta kun on raskautunut ja minulla ol vain voittaja olo oviksen ajan ja nyt se uupuu...lämmöt 36.3 ( miulla siis normi 35.4 ) mut mitä olen seuraillut ni oviksen jälkeen voi hyvinkin olla korkealla...
 
Sunflower11
Pahoittelut menkan kohdanneille! :hug:

Nyt oon kerännyt itseäni ja iloisemmin mielin ensi kiertoon. Tässä kierrossa kun ei oo enään mitään toiveiltavaa niin jännätään nyt sitä että kuinka pitkäksi/lyhyeksi tuo luteaalivaihe muodostuu.
Ensi kierrossa ei ainakaan tikutella ovista, liikaa ressiä :(
 
Miranda 81: siitä se jännitys alkaa... onnea :flower:

menee nyt oma napailuks kun on aika vähän kommentoitavaa... onko ne kuumeilusisaret kadonneet ? tänään jo dpo 6 ja ei tunnu miltään... finnejä on enemmän kuin normaalisti oviksen jäljiltä... oli ihan kamala ovis su-to meni ihan huurussa huimasi oli heikko-olo turvotti nyt olo on ihanan normaali... hieman mietityttää kun tuo oireilu tuli kokonaan oletetun oviksen jälkeen, menkkamaiset jomotukset oli myös usean päivän... joka ikiselle oireelle miulla on järki selitys sekä raskaus selitys vaikkakin miulla ei raskausoireita ole ollu juurikaan alkuraskaudesta ja tyttäreltä ei oikein koko aikana samoin pojalta jos ei pahoinvointia laske ni ei tuntunut miltään ei oo ollu mitään liitoskipuja ei supistuksia ei yöllä vessatuksia ei mitään joten ehkä miun pitää etsiä oireettomuutta ni sit voisin olla raskaana... viime yönä näin unta raskaustestistä ja positiivinenhan se oli.. ja fakta on ttä tässä kuume tilassa aivot on ihan sumentuneet järki ja tunteet menee ihan eri rataa ja näin monen pettymyksen jälkeen ei anna kyllä kokonaan toiveilla valtaa järki sanoo toista ja tunteet toista..
Aurinkoista lauantaita kaikille, tää lähtee hiihtämään näin aamupäivästä ja iltapäivällä luistelemaan, veli tyttöineen tulee kylään :heart:
 
Minnarun: Tiedän tunteen... Vaikka järki sanoo, ettei raskautta ole, niin silti niitä oireita mukamas löytää ja toivo kasvaa loppukiertoa kohti. Toivon tosi kovasti, että tällä kertaa aavistuksesi olisi SITÄ =)

miranda: Onnea oviksesta! Peukutuksia tärpille! b=)d

Omaa napaa...

Käytiin ensimmäisellä tutkimuskäynnillä. Minulle tehtiin ultra ja aukiolotutkimus. Kaikki hyvin siltä osin. =) Mies antoi siemennestenäytteen. Nyt alan testaamaan ovista ja viikko oviksen jälkeen verikokeisiin. Vielä viimeiset verikokeet seuraavan kierron alussa. Noin kuukausi tässä siis menee, että saadaan kaikki tulokset ja tiedetään mikä kokonaistilanne on. Olo on jo nyt helpottunut. =) Kaavinta ei ollut jättänyt jälkiä niinkuin pelkäsin.

Nyt saa siis taas pissiä tikkuihin joka aamu... Ostin Pregcheck ja Clearblue ovistestipaketit. Ajattelin aloitella noilla halvemmilla ja varmistella sitten Clearbluella, kun viivat alkaa vahvistua. Nyt pitäisi saada ovis kiinni noiden verikokeiden vuoksi.

Mitäs muille kuuluu? Täällä on niin hurjan hiljaista nykyään?
 
Barbbis: mie oon monesti saanu täällä lukea et aukiolotutkimuksen jälkeen on tärppi käyny ... joten toivotaan et ennen tulkoksia olet saanut tuloksia ? mikä lie sen taika ja iso kiitos kannustuksesta, ihana saada vertaistukea vaikka en kenenkään soisi joutuvan tähän samanlaiseen piina tilanteeseen... mut toisaalta eihän tässä kamalan kauan ole yritystä takana kun tosiasiassa tiedetään kuinka pieni todennäköisyys on raskautua mutta pääpystyssä mennään, onhan menkat aina pettymys mutta toisaalta ne antaa uuden toivon siinä samalla...
 
:wave::wave:
heipsan,täällä yksi sekoilijaa-kuumeilija...voi tuska.
menkkajuilinnat on lisääntyneet ja rinnat...voi taivas,ei riitä sanat kertomaan tätä tuskaa,mutta ei auta kuin kipeää tekee,välillä "nousee maitokin" niihin. Kunpa tää olis tuloksellista,nyt ois dpo 8-9 perjantaibna pitäisi mensut alkaa...mutta ajagttelin testailla nyt ma-ti first signalin 10-testillä mitä se sanoo..nää oireet alkoi toissa päivänä ja eilen vahvistuneet,haistan naapurissa tehtävät ruoat ja kanin vessalaatikko haisee rankasti,vaikka ei oikeesti haisekkaan,kahvi saa etomaan todella ja uusin oire tänä aamuna hampaita pestessä,ikenet vuotaa ja se tuttu oksetus-refleksi kun harja menee suuhun,tuikkauksia alapäässä ja selkä kipuileepissahätä parin tunnin välein,mutta väsytä ei erikoisemmin,no sitä ei oo koskaan oireena ollutkaan...todella vahvat PMS-oireet siis...voi taivas,mut saa kuljettaa johonkin hoitoon jos en oo raskaana...ihmisluonto on niin outo!
 
Viimeksi muokattu:
täällä piinaillaan,nyt dpo 9 ja mensuoireet kovat,joita ei yleensä ole ennen mensujen alkua ollenkaan,vasta vuodon alussa,muttenkin pahaa oloa,valkovuotoa,väsymystä ja vessassa ravaamista,huomenna tai tiistaina testailen...ai niin tuohon mun kohdalle listaan voisi maanantaille korjata kp 21/25-26 kun tuo kierto ollut sellaista muutaman kk ja oviksenkin pongasin varmuudela kp 11..
 
Viimeksi muokattu:
mymosa mut voi siirtää taustalle...vauvahaaveet saa hetkeksi jäädä tältä erää...en aio aloittaa enää kolmatta kiertoa clomeilla

mulla on aivan sekasin nyt varmaan kierrot sit kun alotin tosiaan kp 15 ne terolutit,mut en ottanu niitä klun kaksi päivää ja kolmantena unohdin ottaa sekä neljäntenä päivänä niin ajattelin et no en ota olleskaan,et odotan menkkoja josko ne sieltä itteestään tulis....plaaaah...

mut kaikille tosi paljon vauvapölyä:wave:

käyn täällä kyllä sillon tällön lueskelemassa
 

Yhteistyössä