Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

Sanokaa palstasiskot jos kp:t heittää! jotakin kummaa taas sähläsin niiden kanssa, kyllä tässä vaiheessa pitäisi jo olla jossain hoitolassa, kun ei osaa yhteen laskea :p

Lugeja pitäisi napsia vielä pari päivää, mutta lieneekö tarpeen kun vuotoa on jo ihan selkeästi. En vielä laskisi kp 1, mutta punaisia klönttejä vessassa käydessä. Ei voi pelkäksi tuhrutteluksi sanoa.
 
Kiitos Mymosa ja P12 valaistuksesta. Mulle ei todellakaan puhuttu mitään mistään folliultran varaamisesta. Gyne vaan sano et tuut sit syksyllä uudestaan jos ei oo raskaus alkanut...? Et emmää tiiä. Ehk kuitenkin syön nyt ton yhden terolut kierron ja katon sitte tilannetta josko aloitan ne clomit sitten. On muuten sairaan arvokkaita pillereitä nuo clomit! Järkytyin! :)

Mirjamille pahoittelut mahdollisesta tulevasta tädistä jo etukäteen.

(.) täällä ollu toi oikee tissi iha kummallinen kaks viime päivää. Tuntuu semmosta tosi kovaa nipistelyä ja vähän samanlainen tunne kun maito nousee??? Eikä se kyl voi vielä näistä teroista johtua kun eilen ip vasta otin ekan tabun. Oli siis tuota tunnetta jo maanantaina mutten niin kiinnittänyt siihe huomiota. Voi voi. :)

no kuitenkin suht positiivisella mielellä tällä kertaa joka suhteessa :cool:
 
mymosa
Malania, niin ne on :( pikkasen ärsytti, kun nekin rahat valui viemäriin.. tai nyt joku tulee sanomaan, että miten voi noin ajatella kun raskaus kuitenkin tapahtui. Mutta kyllä se oli maksaa 60e ja syödä vain yksi kierto.. nyt lojuu kaapissa ne loput :D
 
Nonnih. Täällä jo ehdin kauhistella kp38:aa, mutta tämäpä se osoittautuikin sitten kp1:ksi - kai näin naistenpäivän kunniaksi. :O

Toisaalta olen helpottunut, ettei mussa olekaan mitään vialla mut toisaalta osa minusta toivoi vielä sitä myöhäistä plussaa. Tunteet sekavat, mutta eipä tässä ole vielä ehditty kauaa yritelläkään. Parempaa onnea tällä rundilla. Toivotaan.

Eli siis täällä nyt kp1, yk2.
 
Aivan kittyb, jospa se oli harjoittelukierros ja nyt sitten tästä kierrosta tärppi :)

Täälläkin kp1, tosin oikeastaan menkat kyllä alkoivat jo pari päivää sitten. Lugesteronit vain pitivät hanoja joten kuten kiinni. Huomasin rinnoistakin milloin kp 1 oikeasti olisi ollut, rintojen kuumotus ja kiristys loppui kuin seinään. Saas nähdä milloin ovis sitten on, hohhoijaa...

Tuitsukka, joko laittaisin sinut plussanneisiin :heart:
 
Hei,

Mä ainakin sain aikoinaan clomeja yliopiston apteeksita sen viiden satsin yhtä kiertoa varten! Apteekksi ite oli ne ilmeisesti pakannut isommista pakkauksista. Ei mennyt silloin yhtään penniä hukkaan, kun ostin kuurin kerrallaan ja toisella tärppäsi. Kyselkää mahdollisuudesta.
 
Häntä koipien välissä palailen taas tänne kurkkimaan. Tämä raskaus, jonka piti olla jo viikolla 12, osoittautuikin tänään ultrassa tuulimunaksi. :'( Lievästi sanottuna otti päähän etten mennyt jo kuukausi sitten varhaisultraan, vaan olen elänyt piinassa kaikki nämä viikot. Ja jos tilanne olisi selvinnyt jos silloin, olisi uuteen yritykseenkin päässyt jo aiemmin.

Huomenna olisi ohjelmassa operaatio tyhjennys, ja sen jälkeen seuraavien menkkojen odottelua. Palailen luultavasti siinä vaiheessa taas kehiin, olisikohan se sitten yk 12.
 
P12
Liljan kukka :'( :hug:
Muistan kun plussasit ja murehdit kun viiva oli niin haalea. Taitaa olla melko yleistä että tuulimunaraskaudessa testiviiva ei ole railakkaan punainen vaikka olisi jo dpo14+. Kamalia juttuja nämä ja ylläripylläri taas tähän pinoon suru-uutinen :|


Tuitsukalle onnea plussasta!

Uusissa kierroissakin jo moni, tätipahoittelut ja tsempit uuteen yritykseen :hug:

Mulla huomenna viimonen clomipäivä, sitten odotellaan ens viikon folliultraa. Ei pahemmin jaksa enää palstailla, eikä mua ole näköjään edes taustalle huolittu tähän pinoon :D Yritän kuitenkin silloin tällöin käydä kurkkaamassa olisiko tutut plussanneet. Itsellä vähän hailurainen usko omaan plussaamiseen mutta eipä näitä juttuja voi etukäteen tietää. Yritystä jatketaan ainakin nämä 3-4kk kun clomeja syön.
 
Itse asiassa tein viimeksi eilen yhden Pregcheckin testin, kun tiputtelu oli alkanut, ja siihen ilmestyivät oikein vahvat viivat. Samoin kuin neuvolakäynnillä tehtyyn testiin. Ilmeisesti hormonia on ollut kuitenkin sen verran, että viivat tulivat.

Neuvolassa kerroin heti neuvolantädille näistä epäilyksistäni, ja siksi tuo testikin tehtiin. Sydänääniäkin yritettiin silloin kuunnella, mutta eihän sieltä mitään kuulunut. Terkka oli kuitenkin sitä mieltä, että ei vielä syytä huoleen, koska eivät ne aina 9+ viikoilla vielä kuulukaan. (Ja kun testikin näyttää plussaa.)

Supistukset näköjään alkoivatkin jo tässä illan mittaan, saa nähdä minkä verran saan ensi yönä nukuttua. Mies lähti onneksi lasten kanssa yöksi mummolaan.
 
Olen pahoillani Liljan kukka. Ja niistä testiviivoista: ei minulle ole tullut tasavahvoja viivoja tytöistäkään ennenkuin 8. viikolla.

Kierto tai kaksi tämän puolimatkassa olevan päälle ja sitten täälläkin alkaa yritys. Eli vihreää valoa näytti mies. Vielä käydään ehkäisyneuvolassa tarkistamassa etukäteen kilppariarvot ja anelemassa Luge-resepti. Uudestaan emme ehdoin tahdoin halua siihen viisikeskenmenoavuodessa-rumbaan.
 
Suuret pahoittelut Liljan Kukka, on varmasti ollut todella raskasta aikaa :hug:

P12, lisäsin sinut heti taustailijoihin! En hoksannut sinua sinne laittaa, sorry :ashamed:

Minua on alkanut harmittamaan tämä oma hössöttämiseni raskautumisen suhteen. Rennosti pitäis vaan ottaa, mutta kun aika kuluu kuukausi kuukaudelta... mutta ei kai auta kuin mennä kolme kiertoa lugesteroneilla ja sitten voisi kuulemma kokeilla clomeja.
Ja mieskin kelmi on reissussa parin viikon päästä ovis-aikaan.

Mainiota tillukas! eikun listalle mukaan! helppoa ei ole tainnut olla sinullakaan....
 
Viimeksi muokattu:
Illansuussa palailin sairaalasta kotiin. Olipahan reissu. Jouduinkin lähtemään jo viime yönä ambulanssilla, kun supistukset käynnistyivät itsekseen, ja voimistuivat aika nopeasti. Sairaalassakaan kukaan ei ollut hoksannut etukäteen varoittaa, että keskenmenon supistukset voivat olla yhtä kovia kuin täysiaikaisen raskauden synnytyssupistukset. (Varsinkin uudelleensynnyttäjällä.)

Kohtu tyhjeni joka tapauksessa melkein kokonaan itsekseen. Vähän joutui lääkäri kaivelemaan, mutta varsinaiseen nukutuksessa tehtävään kaavintaan ei tarvinnut mennä. Nyt sitten vain lepäillään ja odotellaan vuodon loppumista. Mies ja lapset palaavat huomenna kotiin, joten tämä ilta ja huomisaamu on vielä aikaa lepäillä rauhassa.

Kiitokset vielä kaikille myötäelämisestä ja henkisestä tuesta. :heart:
 
Au-rin-ko!!! Ihanaa kun paistaa. Alkaa niin kyllä kevättämään jo ettei paremmasta väliä.

Täällä menossa siis terolutin 6 pv. ja eilen tuli sitten loraus jo verta? Mut ei siis alkanu menkat kunnolla, joten tässä kuurin loppumista odotellessa et alkais kunnolla.
Sunnuntain kunniaksi siivoilin lasten huoneen ja voi taivas sitä pienen krääsän määrää!! Ihan uskomatonta mitä kaikkea sieltä voiko löytyä kun oikein raivaa tavaroita.
Unelmoin siitä ajasta, kun nää kaks siivoisivat itekki jo jonku verran. Neiti innoissaan aloitti mut meni hetken päästä sängylle makaamaan ja huokaili raskaasti et on tää siivous vaan rankkaa... :) kato ku en ite ollenkaan huomannu.
 
Liljan kukka: Voi ei ei ei, olen hirveän pahoillani :'( Varmasti harmittaa "turha" odotus :( Toivon teille kovasti uutta plussaa heti kun olette valmiita yrittämään uudestaan! Hirveästi nyt voimia ja jaksamisia arkeen :hug: Kävinkin tuolla kolmatta odottavien pinossa välillä lukemassa kuulumisianne, mutta jotenkin koen sen epäonnen pinoksi enkä ole uskaltanut sinne kirjoittaa :ashamed:

Noista viivoista minäkin voisin mainita sen verran että minähän sain vahvat viivat testattuani päivä oletettujen menkkojen jälkeen, mutta viivahan oli haalistunut aika haaleaksi kun testasin paniikissa rv7. Näköjään testit käyttäytyvät hyvin eri tavalla meillä kaikilla :confused:
 
Mahtava sää! eka kertaa kävin hiihtämässä vuosikausiin ja kyllä se hiihtokyky sieltä selkäytimestä löytyi. Tosin poika 7 v. kyllä hiihtää melkein näppärämmin kuin minä :p
Sama juttu luistelun kanssa, luulin että heitän rempulat heti kun astun jäälle ja hankin lonkkamurtuman, mutta osasinpas kuitenkin :)

Moonchaser, mukava kuulla sinusta! onhan sinulla mennyt kaikki hyvin?

Liljan kukalle voimia ja pikaista toipumista, niin henkisesti kuin fyysisestikin.
 
Liljan kukka Itsellä noita keskenmenoja oli tosiaan tyttöjen välissä. Niistä pidemmälle menneistä oli kolmisen tuntia kunnolla kipeä, kunnes tiesi, että on aika ponnistaa. Jos en pikkusiskosta olisi ollut valmiiksi osastolla, niin matkalle olisi syntynyt: viimeisen vartin avautumisvaiheesta olin kipeä ja siinäkin höpöttelin supistusten välit... Eli korreloi minullakin hyvin tarkkaan synnytyskipujen kanssa.

Kun nyt olit noin isoilla viikoilla, kehotan varautumaan henkisesti maitotippoihin.
 
Viime marraskuussa palstalla oli puhetta jouluun valmistautumisesta, jouluvaloista, koristeista ym. Pääsiäiseen valmistautuminen sai meikäläisellä näköjään eilen lisävauhtia, kun kaupasta tarttui tällainen pieni juliste matkaan:



Ajattelin luultavasti sijoittaa sen lastenhuoneen oveen. Sattuneesta syystä tuo kuva osui ja upposi meikäläiseen. (Muutenkin olen hyörinyt tässä kuin päätön kana. :D) Alavatsalla edelleen ollut pientä kipuilua. Vuotoa tulee luultavasti jatkumaan ainakin pari viikkoa. Maitotippoja ei ole vielä tihkunut.
 
mirjami: Ihan hyvin on mennyt :) Kovin oireeton olen ollut, enkä välillä edes muista olevani raskaana. Pahoinvointi kesti sen 2vko:a eikä tullut takaisin. Varhais- ja nt-ultrassa kaikki näytti olevan hyvin MUTTA, en vieläkään osaa nauttia tästä raskaudesta : / Jotenkin vain odotan rakenneultraa joka tulee olemaan reilun kuukauden päästä. En olisi halunnut lapsillekaan kertoa ennen sitä (tai no pienempihän nyt ei asiaa ymmärrä :) ) mutta mieheni ei pystynyt olla enää kertomatta. En tiedä voiko se keskenmenon aiheuttama pelko vaan vieläkin jyllätä niin kovana, vaikka se tapahtui ihan alussa sillon. Kuopusta odottaessa tässä vaiheessa olin jo matkarattaatkin ostanut, nyt ei tulisi mieleenkään hommata mitään vielä. Toivoisin että tämä helpottaisi tästä viimeistään rak-ultrassa, niin pääsisi vihdoin sisäistämään asiaa :) Harmittaa kun en näistä tunteista oikeen viitsi kenellekään puhua ettei minua pidetä minään ylihysteerisenä. En miestäkään viitsi enempää pelotella, raukka varmaan säikähti niin pahanpäiväisesti kun ilmotin hänelle sillon kun tein sen haalean testin, että meni taas kesken.

Moonchaser 15+3
 

Yhteistyössä