Kolmatta kaipaavien MAALISKUU

Kiitokset esittelykierroksen alituksesta! Kiva kuulla muiden taustoista! Kirjoitelkaahan vielä muutkin! :)

Onnittelut plussasta Emmaleena! Mahtavaa!

Meilläkin poikien raskaudet lähteneet helposti ekasta ja tokasta kierrosta, nyt myös mietin, jos kolmas on työläämpi, tai ei ehkä kuulu ollenkaan... no, se jää nähtäväksi.. kesäkuussa alkaa siis eka yrityskierto. Eilen tuli postissa 18kpl ovistestejä ja aion alkaa tästä kierrosta tikuttelemaan ja tunnistamaan ovulaatiotani... eipä ole kakkosen jälkeen tähän mennessä paljon huomiota siihen asiaan laitettu... joten aika alkutekijöistä taas lähdetään :) mutta mielenkiintoista puuhaahaan toi tikuttelu on, ainakin nyt vielä ilman raskasta yrityspainoa harteilla...

plussatuulia, ja aurinkoisia kevätpäiviä!
 
Moikka kaikille!
ajattelin kirjoitella tännekkin. Meillä Tytöt 08 ja 10. Kolmatta ollaan yritetty viime kesästä lähtien ei tulosta,ei mitään. oviksen bongasin ja peittokin heilui,mutta yrjötauti jylläsi samalla joten yhteen kertaan jäin tulos ei mitään. Hassua tässä on se että esikko oli onnellinen vahinko sillä söin pillereitä kun lähdin häntä odottamaan ja nuorempi lähti kolmannesta kierrosta. Mikä lie ihmispolossa vikana kun ei tärppää. Gynelläkin tässä käyty ja kaikki pitäsi olla ok. Turhauttaa.:headwall:
Onnea kaikille plussanneille! =)
 
Keksipurkki: Tervetuloa! Ja et ole tosiaan ainoa saman kohtalon kokenut. Meitä on tässä ketjussa notkunut useampikin, joilla kaksi ensimmäistä on tullut tosi helposti, mutta kolmas antaakin sitten odottaa itseään.

Pari päivää ollut erittäin masentunut fiilis. Flunssakin pukkasi päälle, joten fyysinen olotilakaan ei ole paras mahdollinen, mutta todennäköisesti olisin masentunut ilman flunssaakin. Kovasti olen yrittänyt keksiä kaikenlaista mielenpiristystä tuon keskenmenon jälkeen, mutta vaikutus tuntuu kaikella olevan hyvin väliaikainen. Tänään ollut jo semmoinen olo, ettei positiivinen raskaustestikään jaksaisi ilahduttaa. Mietin jo, haluanko oikeasti enää sitä kolmatta?

Nuorempikin täyttää kohta kaksi, syö itse ja hyvässä lykyssä oppii kuivaksi tämän vuoden puolella. Miehen kanssa saadaan nukkua suhteellisen rauhassa omassa sängyssä kun lapset nukkuvat jo kahdestaan omassa huoneessa jne. Sitten koko rumba alkaisi taas alusta...
 
minä olen ihan off line ollut viikon päivät, sori kun ei tule päivityksiä! saakuta tätä ipadia (tai siis käyttäjässähän se on vika kun on niin fossiili :D)
Onnea, onnea plussista! ihanalta tuntuu teidän puolesta!

Keksipurkki teretulemas! tutulta kuulostaa, mikäs tässä maksaa kun ei sitä plussaa kuulu :(.
luget jätin syömättä kun tuli semmonen fiilis, että olkoon (ja minua on alkanu hyimaaan ne) perkuta tämä läpyskä on hankala!) ja täti siis tulossa näillä näppäimillä.
jatkuu ensi viikolla, kunhan pääsen normilaitteiston ääreen!
 

Yhteistyössä