*Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

Kati82: nyt toivotaan parasta ;) lupaavaa lupaavaa :heart:

mites muut loppukierron jännäilijät emmin, wp ja Liljan kukka ????

Sunflower11 :hug:

Pikkuinen12: toivottavasti saat selvyyttä tuohon tilanteeseen tänään :heart:

täällä on oviksen metsästys käynnissä. tänäpäivänä en vielä ole tikuttanut. eliseen kp13 testiin tuli jo tummempaa viivaa, kuin aikaisempiin. toivottavasti viiva vahvistuu lähipäivinä =)
 
Aamun viiva ei siis ollut kauhean paljon vahvempi kuin eilinenkään. Tein uuden testin iltapäivällä, siihen tuli jo ihan selkeä viiva, tosin nyt eri merkkinenkin testi (uusi pregcheck raskaustesti).
Tuleeko pregcheckiin helpostikin viivoja/haamuja? Eli mitä mieltä olette, uskallanko kohta jo iloita? Vielä muutama testi kaapissa, eli huomenna taas uutta testailua ;)

Aijaa.com - 9046281.jpg
 
Sunflower pahoittelut. Kun yk:t alkaa olla noissa lukemissa, niin sitä on ekstrapahoillaan tädin saapumisesta. :hug:

Santtu tekisi mieli kirjoittaa jotain, mutta sanoja ei vaan löydy tuohon teidän tilanteeseen. On niin väärin, että kenenkään tarvitsee käydä lastansa tervehtimässä hautausmaalla. :'( Mä olen katsonut läheltä kahden tosielämän kaverin surua ja pahaa mieltä, toivottomuuttakin, samassa tilanteessa ja toivon teille kovasti jaksamista. :hug:

Kati tuohan on jo ihan kirkas plussa! Mulla ei ole kokemusta noista testeistä, mutta kyllä mä jo varmaan juhlisin. :flower: :heart:

Mä aloitin tänään oviksen metsästyksen ja testi oli kyllä niin nega, että ei ole varmaan ihan heti ole ovis ovella. Ihan kiva sikäli, että ainakaan ei ole tulkinnan varaa. :)
 
Sunflower, hyvä suunnitelma. Jaksuja.

Kati, kyllä se taitaa olla jo juhlan paikka. Itsellä kun ei ole koskaan ollut mitään kemiallisia, hailakka haamukin merkkaisi jo jotain suurta.

Pikkuinen, raskaushormoonit kohoaa veressä niin eri tavoin eri ihmisillä. Toiset ei saa vahvaa plussaa raskaustestiin ollenkaan. Joten voimia odotteluun, pidetään me täällä toivoa yllä vaikka itse et normiraskauteen jaksaisikaan uskoa.

(.) Iltapäivällä menkkakipuilua ja samaan aikaan vessareissulla paperiin kirkasta punaista. Hhmm, pientä toivon kipinää... kp 21/29 dpo 6.
 
voi KATI kyllä! Minä ainakin iloitsen jo puolestasi, ja onnentoivotuksen lähetän :) tässä kännykän näytölläkin katsottuna ihan selkeämpääkin selkempi tuhti punainen viivanen :)
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tehtiin lasten kanssa 1000 palan palapeliä ja herkuteltiin pizzalla. Kuuntelin tuntikaupalla musiikkia, tein palapeliä ja illalla otin viiniä :)

Ajattelin tuossa eilen, että eipä minun elämässäni ole valittamista, vaikkei kolmatta tulisikaan. Voin tehdä jo melkein mitä vain, nukkuakin öisin, ja silti on kaksi ihanaista jo olemassa <3 Tänä aamuna dpo 14, ja puhdas nega pregchekillä. Kuullostelin tuntojani, eikä ollut mikään suuri pettymys. Toki mukana on tervettä itsesuojeluvaistoa, en halua tästä kehkeytyvän minulle mitään pakkomiellettä. Elämässä ei vaan saa kaikkea mitä haluaa, ja minulla on usko siihen, että asiat menevät niin kuin tarkoitettu on.

Huomenna voin jo rämpiä itsesäälissä asian kanssa, mutta se on huomisen murheita se. Ihanaa isänpäivää kaikille, itse lähettelen isille ajatuksia kauas pilvien päälle <3
 
Sun :'( :hug:

Kati, mulla tuli tollasella viivalla seuraavana päivänä digiin Raskaana 2-3 ;) Ja Pregcheck mullakin testinä oli.

Filuuri, Kiitos :hug:


Meilä yritys nyt sitten alkanut, jokatoien päivä mennään. Tai sit joka kolmas, riippuu mitne jaksaa ja tekee mieli. Se plussa tälle vuodelle olisi kiva saada, kaksi kertaa tämän vuoden plussanneissa ;)
 
Kiitos jälleen kaikille kommenteista :)

Kun noita testejä kerran on kaapissa, niin pitihän sitä tänäänkin testailla. Aamupissaan dippasin Pregcheckin ja Pregentin (vai mikäköhän sen nimi on, tuollaisessa sinisessä pahvipakkauksessa ja testiliuskassa punaista väriä) liuskat. Pregcheckiin tuli vielä vähän vahvempi viiva kuin eilen päivällä, mutta Pregantiin tuli aika haalea viiva/haamu.
En sitten tiedä mitä ajatella. Vielä pari testiä kaapissa, dikikin. Eli ehkä vielä tänään uusia testejä, huomenna viimeistään. Eihän hullu malta olla testaamattakaan ;) Olisi ainakin hyvä isänpäivälahja, alkaa mieskin jo vähän innostumaan... ;)

Aijaa.com - 9050094.jpg
 
Kati onpa hyvä viiva nyt. Toivottavasti en ole liian aikaisessa, mutta silläkin uhalla: onneksi olkoon! :flower::flower: Mutta onpa hassuja eroja testien tulosten välillä. Tosi kiva kun olet jaksanut laittaa ne tuollai samaan kuvaan, niin pääsee helposti vertailemaan. Onko ne samalla herkkyydellä kaikki?

Mulla kroppa alkaa kertoilla lähestyvästä oviksesta, veikkaisin paria kolmea päivää max. Mielenkiintoista nähdä olenko oikeassa ja mitä ovistesti näyttää, eli onko yhtä valkoinen kun eilen vai joko alkaisi joku viivan tapainen piirtyä.
 
Onnea kati, toivottavasti plussa pitää tiukasti kiinni ja on ja pysyy! :heart:

Pettunia toivottavasti enteilee hyvää tuo oireesi ;)

whisky peat, aika samoilla ajatuksilla mennään täällä. Vaikka pienin vielä vauva onkin ja toisinaan öisinkin heräilee niin on tää elämä vielä aika simppeliä kahden kanssa. Kaksi upeaa lasta jo suotu, kyllä se kolmas olis lottovoitto jos semmoinen meidän elämään tulla tupsahtaa. Millään tjottailu-meiningillä mä en kyllä kykene itseäni huijaamaan, kyllä sitä aika hyvin kiertopäivänsä tietää kun ehkäisyttä mennään vaikka joku väittäisi mitä ;) vaikka tässä kierrossa ei sinänsä yritetä raskautua, aion kyllä ottaa simppaset talteen kun oviksen oon havainnut. Eihän sitä koskaan tiedä miten käy.. toivottavasti vaan pää pitää loppukierrossa enkä testaile turhan ajoissa...

Oma napa mittasi juuri lämmöt 37.5, väsymys on hurjaa, ruoka ei maistu, tänään alkanu huimaa niin että joutuu ihan päätä roikottaa alaspäin ettei silmissä mustene ja rinnat on kipeät sivuilta ja toki noi nivusetkin edelleen särkee. Nivussärky oli aivan hurjaa eilen illalla, en tienny miten päin olisin ollu sängyssä joten aloin nukkumaan jo vähän jälkeen yheksän :whistle:

Näin kattokaas tää mun kroppa kuvittelee vieläkin olevansa raskaana, edelleen tiputtelee verta ja testit oon hyljänny täysin kun ei se haamu ollu hävinny ja rupes ärsyttää koko testailu. Niin hullua, jos joku toinen luettelisi nuo oireet niin vannoisin että se on raskaana mutta mä en vaan usko olevani. Joku mua kuumeiluttaa ja oireiluttaa mutta raskaus se ei ole. Kai se on huomenna soitettava neuvolaan, ei vaan niin yhtään kiinnostais kun oon jo niin käsitelly päässäni koko keskenmenon ja siirtyny uuteen kiertoon. harmittaa koko tilanne. Harmittaa.

Toivottavasti on ollu hyvät isänpäivät kaikilla, testailuonnea ensi viikolle! Ja pikaista kierron alkua meille jotka näitä tylsyyspäiviä viettelee...
 
mymosa
Onnea Kati!! toi punanen testihän taitaa olla 50 herkkyys, joten siitä johtunee ettei anna niin vahvaa viivaa vielä.
Mutta kyllä toi pregcheck on samalainen kuin wondfo ja sen viivaan kyllä luottasin ;)
 
Sunflower11
Onnea Katille tätäkin kautta :)

Isänpäivää vietetty kera harrikkakakun :D

Ei saatu sitä plussaa isänpäiväksi, jos sitten jouluksi :saint: Ainakin jaksan toivoa, se lienee tärkeintä..
 
Kunnon onnittelut nyt siis täältäkin Katille! :flower:

Mukavia hetkiä peiton alla Santtu ja Filuuri.

Tänäänkin tuli paperiin kunnolla kirkasta punaista. Ota nyt tuosta sitten selvää. Googletin kiinnittymisvuotoa, mutta eipä tuo tuosta selkiintynyt. No, tähän auttaa vain aika ja odottelu.

Kati, viitsitkö vaihtaa mulle kierron pituudeksi 29. Se se tulee olemaan, jos tässä kierrossa se ovis oli. Tuntuu selkeämmältä. Vieläkö jaksat päivitellä meidän listaa, vai joko polttelee siirtyä kokonaan odotuspuolelle? Mehän täällä mielellään luetaan tuntemuksistasi vielä.

Huhuu emmin!
 
Viimeksi muokattu:
Pettunia Päivitetty :)

Ja voin kyllä päivitellä tätä listaa marraskuun ajan, jos joku muu sitten ottaisi homman hoitaakseen joulukuussa..? :)
Täällä varmaankin pyörin, jotenkin tää tuntuu niin tutulta.. ;) Toivottavasti vaan jaksatte miuta..
Vielä en ole odotuspuolelle itseäni siirtänyt, vaikka alan jo itsekin uskomaan, että raskaana ollaan. Pari testiä vielä kaapissa, teen ne varmaankin alku viikosta (ja varmaan kiusailen teitä taas kuvilla). Jos sitten vaikka sen jälkeen...
Katsoin laskureilla, laskettuaika olisi ilmeisesti 22.7.2012. Eli sitten meillä tulisi olemaan kolme alle 2,5v lasta.. Hulluja on monenlaisia ;) Ja tuntemuksista.. Usein olen syönyt mysliä aamupalaksi, nyt en ole saanut sitä viikkoon alas millään. Rinnat todella arat. Muita tuntemuksia/oireita odotellessa. Viimeeksi ei ollut raskaudessa pahoinvointia, toivottavasti selviäisin nytkin yhtä vähällä.. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Santtu81
KAti Mulla kun Pregchecki näytti viivaa niin Pregentissä oli vain haamu. Ne tosiaan on eri herkkyyksillä. Pregenttiä en enää aio ostaakaan kun viivoja saa vaan tihrustaa. Nyt mäkin kyllä uskallan: Onnea!

Mä en muuten nää tota uusinta kuvaa :( Sanoo että on poistettu.
 
Viimeksi muokattu:
pikapäivitys, palaan huomenna asiaan syvällisemmin, mut katille onnea :heart:

Aamulla digitesti tehty: inte gravid, ei raskaana. Ei sitten, maho.fi. Ja alan olemaan täällä kans nyt sitä mieltä että loppuvuos rauhoitetaan testailuista sun muista. Tänään DBO 11. Eikä mitään oireita.
 
Kati: Jee!!! Onneksi olkoon!

Omaa napaa: Takana sellainen viikko, että huh huh. Ohjelmaa on ollut yhdessä viikossa yhtä paljon kuin keskimäärin kuukaudessa. Siihen vielä päälle monenlaisia surullisia, jopa järkyttäviä uutisia lähipiiristä. Nuoremman lapsemme kummi mm. joutunut tilanteeseen jossa hengenlähtö ollut aivan hiuskarvan varassa. Elämässä tuntuu välillä tulevan jaksoja, jolloin lyhyen ajan sisään tapahtuu hirveästi kaikkea, ja nyt näyttäisi todellakin olevan taas sellainen jakso.

Pisteenä i:n päälle tuli vielä isänpäivän aamun ylläri. Pregcheckin raskaustestillä haamu! Aivan samanlainen kun noissa Katin kuvissa tuo 33/2. Sen mitä olen tähän mennessä ovisplussia onnistunut saamaan, ovat menkat alkaneet varsin täsmällisesti DPO 13. (Vaikka kierron pituus muuten on vaihdellut.) Sunnuntaina siis oli DPO 14, joten sen vuoksi uskaltauduin testaamaan, vaikkei mitään selkeitä oireita ole ollut.

Palelemista on kyllä ollut, mutta koska olen muutenkin melkoinen vilukissa, en ole voinut pitää sitä mitenkään luotettavana merkkinä. (Vuodenaikakin vielä vilpoisen puoleinen.) Alavatsassa on myös tuntunut kaikenlaisia pieniä nippailuja, mutta nekin saatoin laittaa jännityksen piikkiin. Alkoivat samassa yhteydessä kun jännäsin esikoisen korvien putkitusta. Vatsa on ollut todella turvoksissa, mutta niinhän se on ollut normaalistikin tädin saapumisaikoihin.

Vielä en oikein uskalla tuulettaa. En tiedä pitäisikö mennä huomenna ostamaan vielä uusi testi. Uskoisinkohan sitten jos sieltä tulisi ihan kunnon plussa? Ehkä uskon sitten jos pahoinvointi alkaa. Esikoisesta se alkoi "vasta" viikolla 7, ja kakkosesta rv 5-6. Ja keskenmenon pelko päällä, tottakai.
 

Yhteistyössä