**** KOLMATTA kaipaavien TOUKOKUU ****

ilmoittaudunpa minäkin tänne... :)
elikkäs olen 24v, kahden ihanan pojan (synt.-04 ja -06) äiti... kolmannesta haaveillaan miehen kanssa kovastikin. kierukka poistettiin n.4vkoa sitten, jonka jälkeen vuosin 2 päivää.. nyt ei ole vuotoja näkynyt ja epämääräisiä oireita on ruvennut ilmenemään.. kuten pahoinvointia jos en ole syödä muistanut (tätä ei siis aiemmin ole ollut).. muutenkin alavatsa ollut oudon tuntuinen... tosin nuo oireet voivat kyllä tädinkin vierailuun viitata... saa nyt nähdä...:)
ensimmäinen kierto siis menossa, kp:sta ei hajuakaan...:D
Sulla on ihan sama meininki kuin mulla. Kierukka poistettiin 5.4, eikä sen jälkeen olla harrastettu seksiä "perinteisellä" tyylillä :snotty: Eli raskaana en voi olla, enkä ole, testannut olen kyllä. Olen ollut tosi väsy, masu turvoksissa ja kuvotus vaivaa varsinkin iltaisin. Ajattelin, että periaatteessa raskaus on mahdollinen kun ennen kierukan poistoa seksiä harrastettiin, mutta ei sitten kuitenkaan.

Kaiken huippu on, etten kunnon ovulaatiota ole bongannut koko aikana testeillä ollenkaan, vuosin myös hiukan kolmen päivän ajan ekalla viikolla ilman kierukkaa. Jos ja kun oviksen bongaan, hommiin käymme, sillä vastoin terkan ohjeita ei tällä tahdilla ole ovulaatioita hukattavaksi :LOL:
 
Tein tänään tossa päivällä varmistustestin ihan tunnin pidättelyn jälkeen ja kyllä sieltä vaan melko vahva viiva napsahti, joskaan ei vielä kontrolliviivan vahvuinen. Kp on nyt sen 28/28-31 enkä vieläkään uskalla tähän luottaa kun tipahdin viime kuussa niin kovin korkealta. Joten en ole vielä virallisesti plussannut, uskon varmaan parin viikon päästä JOS menkat ei ala.
 
Onnittelut Raparperitaivas!

Mulla neljä kertaa raskaustesti plussa näyttänyt eikä kertaakaan viiva ole ollut yhtä vahva kuin kontrolli viiva. Tässä kolmannessa jatkuneessa raskaudessa tein kaksi puikkotestiä (Pregchec tms ja PregentPen) joista Pregchec oli huomattavasti vahvempi kuin PregentPen vaikka tein samaan aikaan samasta pissasta. Lisäksi dippasin vielä digin ja siinä viikot 2-3 jotka ultrassa varmistuivat oikeiksi.

Barbamamalle plussa tuulia puhaltelen :O:whistle:

Santtu, kurkimassa jälleen toiselta puolen ;) Mä en vaan voi jättää teitä, vaikka puoliväliä kolkutellaan.
 
raparperitaivas: :heart: ONNEA :flower: Kyllä sinä ihan virallisesti raskaana olet. Keskenmenon vaara tietysti aina on alkuvaiheessa, mutta koita nyt kuitenkin nauttia plussasta =)

Tervetuloa mami!

Sunflower: Kiitos! Ei vieläkään merkkejä tädistä eli ainakin 29 päivän kierto tästä tulee.
 
Ihana ketju:) täällä ilmoittautuis yksi kolmannesta haaveileva. Meillä siis kaksi 07 ja 03 syntynyttä palleroa ja kolmatta ollaan siis nyt toivottu tulevaksi muutaman kuukauden....

Kierto mulla aina ollut todella säännöllinen enkä hormonaalista ehkäsyä koskaan oikeestaan ole käyttänyt. Nämä kaksi pallero tullutkin melkeinpä kerta laakista:heart:... Toki ollut aika hämmentävää kun nyt ei sitten ota onnistuakseen ja kiertokin mennyt epäsäännölliseksi eli haastetta tuntuu siis olevan. Ovis pukkaa päälle joten tulee taas melko jännittävät ajat. Mies onneksi nyt enemmän kotosalla, tekee melko epäsäännöllistä työtä, joten saa hyvin hyödynnettyä oviksen;)

onnea yritykseen kaikille kolmatta haaveileville;)
 
Sunflower11
Onnea raparperitaivas ja tervetuloa *JS*

Eipä tänne kurjuutta kummempaa. Edelleen koitan pysytellä vähäisissä määrin täällä, jos sais tätä yritystä pois mielestä.
 
Tervetuloa JS!

Oli ihan pakko nyt kaivella esille noita viime kevään keskusteluja ja laskea millä päivällä silloin sain negan ja milloin plussan. Jos nyt oikein laskin, niin sain ihan puhtaan negan kp 28 ja kp 35 CB testiin tuli teksti raskaana. Toivoa on siis vielä =)

Sunflower: :hug: Mulla ainakin selkeästi helpotti olotila, kun olin alkukierron tosi rennosti enkä roikkunut täällä jatkuvasti. Aiemmin en siihen pystynyt, mutta nyt kaiketi ne tutkimukset ja lupaukset lääkeavusta helpottivat paineita, niin että pystyin päästämään irti yrityksestä. Peukutuksia, että rentoilu onnistuu! b=)d
 
Tänne ei vieläkään mitään uutta. Huomenna käyn mittaamassa neuvolassa sokerit, mut siinäpä se sitten tärkein onkin. Jos nyt ihan oikein oon laskenut niin ens viikon perjantaina tulis sitten 2kk siitä kun viimeks menkat olleet, jospa ne sitten silloin vihdosta viimein alkais ja jos ei ala niin soitan äippäneuvolaan.
 
Tervetuloa mami_86 ja *JS* :wave:

Barbamama: Pidetään peukut pystyssä plussan puolesta b=)d

raparperitaivas: Varmasti se on plussa, jos kerran tunnin pidättelyn jälkeen tulee jo vahva viiva :) Minullakin tuli kuopusta odottaessa kontrolliviivan vahvuinen muistaakseni vasta yli viikon päästä siitä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.
 
Heips taas pitkästä aikaa. En ole täällä nyt vähään aikaan kirjoitellut enkä paljon käynyt lukemassakaan. Kp taitaa olla 21 (?), muuten sillä saralla ei ole kummempaa. Viimeinen terokirto käynnissä. Pitänee varmaan soitella gynelle sitten kun kuukautiset on alkaneet jatkosta (siis jos nyt tässäkään kierrossa ei tärppää).

Paljon varovaisia onnitteluja ja peukkuja barbamammalle ja rapaperitaivaalle :flower:
 
Mulle voi päivittää kp 1 ja yk 9 :( Täti hivuttautui kylään aamupäivän mittaan eli se siitä taas...

KPT: Ei oo totta! Olin ihan varma, että olet plussannut eikä siksi ole näkynyt. :hug:

Tuuskalle myös :hug: ja ilmeisesti kultakurkulle samasta syystä :flower:? Outoa onnitella siitä mistä täällä yleensä ollaan pahoillaan ;)
 
Itse päätin, etten tässä kierrossa seuraa itseäni niin tarkkaan, tikuta ovista ja yrittäs liikaa.. Eli koittanu olla ajattelematta asiaa niin paljon kuin edellisissä kierroissa, siksi en ole käynyt täälläkään kovin tiuhasti nyt. On ne melkoisia pettymyksiä, kerta toisensa jälkeen vain pahenee.. Niinpä en uskalla tässä kierrossa toivoa liikoja.

Onnea kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia kaikille toivotteleepi Tuuska!
 
Hei, Tuuska vähän samoilla linjoilla minäkin. Muutaman pettymyksen jälkeen alkaa olla jo varovainen. Viimeisin oli kyllä rankoin, kun oli olevinaan kaikki oireet ja menkatkin muutaman päivän myöhässä vaikka normaalisti kierto säännöllinen.
Vauvakuume ei vaan meinaa laantua joten taas ovista bongaillaan:whistle:(ilman tikkuja) ja yritetään peittoja heilutella oikeaan aikaan. Sitä täytyy vaan toivoa että tärppäis ja yrittää olla tutkimasta itseään joka käänteessä;)... Sen verran hätänen luonne että piti kuitenkin jo neuvolasta kysellä että onko normaalia kun ei tärppää vaikka yritystä on ollut:). Normaalia kuulemma ja jos ei vuoden päästä ala tulosta syntymään niin sitten tutkimuksiin, kun ikää on yli kolmenkympin jo.

js
 
mymosa
Minäkin odotin menkkoja tälle päivälle, mutta ei ole vielä alkanut. Tänään kuitenkin on jo kp28 ja viime terokierto oli sen 27.. joten odotellaan odotellaan.. aika säntillinen terokierto mulla on, toivottavasti ei nyt venähdä.
Kerkeehän tässä alkaa, tätä päivää vielä monta tuntia.
 
Niin siis olen oikein onnellinen että nämä menkat alko ekan kerran kierukan poiston jälkeen, nyt päästään kunnolla yrittään :)

Whisky Peat
sinullahan on sama edessä. Mulla siis se kierukka poistettiin jo maaliskuun puoliväliä ennen. Ja nyt vasta alkoi, ja on todella runsaat HUH.
 
Viimeksi muokattu:
Niin siis olen oikein onnellinen että nämä menkat alko ekan kerran kierukan poiston jälkeen, nyt päästään kunnolla yrittään :)

Whisky Peat
sinullahan on sama edessä. Mulla siis se kierukka poistettiin jo maaliskuun puoliväliä ennen. Ja nyt vasta alkoi, ja on todella runsaat HUH.
Jes.. Ihan innolla odotan :headwall: Mullahan on ollu aina runsaat menkat ilman hormonaalista ehkäisyä.. tulvaa odotellessa.
 

Yhteistyössä