**** KOLMATTA kaipaavien TOUKOKUU ****

Hijaista on täällä kyllä... vaikka en mäkään hirveesti ole kerenny kirjoitella tänne nyt:). Päivät vaan hurahtaa, illat on niin lyhkäsiä kun käy päivisin töissä... Ja nyt on vielä pitäny kytätä tota jääkiekkoa:).

Ei oikeestaan minkäänlaisia raskautumisoireita....:| joten ei vissiin talletukset ole tuottaneet tulosta. Jos hakemalla hakee niin onhan nuo tissit ollu kipeät sitten ovulaatiosta, mutta en vielä siihen nyt usko. Oishan se kiva jos oikeesti alkaisi pikkuhiljaa jotain tulosta tulemaan, kun on niitä yrityskertojakin....:headwall:

Mukaavaa viikonloppua kaikille vauvakuumeilijoille:)
 
Päivitykset huomiselle tehty.

On kyllä ollut hiljaista palstalla. Jospa vähän piristyisi keskustelu tai ainakin minun osalta niin käy kunhan taudit on päihitetty. Olin eilen tiputuksessa kun en meinannut tajuissani pysyä. On vähän käynyt kropan päälle muun perheen sairastelu ja oma siihen lisäksi. Kun on vielä taipumusta alhaiseen verenpaineeseen, niin paketti oli valmis. Terveyskeskukseen mennessä paineet oli 79/46. Eivät kyllä nyt kotonakaan ole olleet kovin paljoa paremmat, mutta 39 kuume on sentään saatu laskemaan ja pysyn jo hereillä. :)

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille! Muistakaahan painonpudotuksessa mukana olevat käydä vaa'alla maanantaina!
 
Bassets: ONNEA :flower:

Omaa napaa... Tänään oli taas käynti lapsettomuus klinikalla. Ultran mukaan ovis olisi tulossa ensi viikolla ehkä vähän myöhemmin kuin yleensä. Hieman muutoksia tuli jatkosuunnitelmiin. Nyt tuli loppukierron tueksi myös Luget. Näillä mennään (clomit + luget) seuraavat pari kiertoa vielä eikä tarvitse käydä ultrassakaan, kun kuulemma ei näyttänyt olevan vaaraa viitosista. Yllättäen mies pyyhki tuon uutisen jälkeen otsaansa helpottuneena :LOL:
 
Bassets onnea! :heart:

Tintteli-tyy käytkö vielä palstalla? Mikä sinun tilanteesi on?

Tails mitä kuuluu?

Maijamehi onko tädin odotus tuottanut tulosta?

mymosa mitä sinulle kuuluu?

ON: Taudeista toivutaan hitaasti mutta varmasti. :)
 
Viimeksi muokattu:
No niin taas sitä sai pettyä:| ei tule sitten tammivauvaa ainakaan ensi vuonna..... Kuukautiset alkoi siis tasan päivillä 28..... Kyllä sitä vaan aina pettyy niin kovasti, nytkin hyvä ettei itku tullut kun töis kävin veskis ja sinne se taas pönttöön lirvahti :|... Näinä hetkinä sitä aina miettii että kuinkahan kauan tätä jaksaa ja onko se nyt tarkoituskaan meille enään lapsia tulla, kuka sen päättää ketkä saa ja ketkä ei....:( eikö sitä sitten voisi vaan luovuttaa ja nauttia elämästä ja olla kiitollinen jo olemassa olevista lapsista, miksi pitää hakata päätä seinään kuukausi tolkulla..... En tiiä kyllä tää on sellasta välillä.
No mutta Äidin onni minulle voisi siis päivittää 1/28-32 yk 7 -07, -03 (lapsukaiset mulla siis)
Pahoittelen vuodatusta mutta nyt tuntuu taas niin pahalta:'(
 
Sunflower11
JS: yhtä pahalta se minustakin tuntuu, kun kiertoja tulee lisää ja lisää :( Pahoittelut menkoista!! :(

MUT VOI OTTAA PAINONPUDOTUKSESTA POIS, ei tästä näytä nyt tulevan mitään.. ilmottaudun taas mukaan kun pystyn.
 
Maijamehi jopas nyt! Koska olet menossa neuvolaan asian tiimoilta? Vai lääkäriinkö suuntaat? Tsemppiä! Ei ole mukava tilanne tuollainen... :hug:

*JS* :hug: Tämä on juuri se paikka, jossa aivan vapaasti saa vuodattaa ja tulee varmasti ymmärretyksi!

Sunflower otin sinut pois pudottajista. Laitan takaisin sitten kun haluat. Hieno alkuhan sinulla jo oli eli kun tilanne muuttuu suotuisammaksi, tulosta tulee varmasti!. :) Kun painon on onnistunut saamaan alaspäin kerran, onnistuu se uudestaankin.

Tintteli-tyy siirsin sinut mukana enemmän tai vähemmän-listalle kun et ole pitkään aikaan kertonut kuulumisia. Takaisin kp-listalle pääsee niin halutessaan.:)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Äidin Onni: Kiitos, kyllä se varmaankin niin on, nyt vaan on tämmöinen tilanne et oon tunnesyöjä (niinkuin varmaan moni muukin :D) ja nyt on hirvee stressi päällä niin tulee joko syötyä tai sitten koko päivänä ei muista/pysty syömään. Mut eiköhän tämä taas ala helpottamaan!

Maijamehi:
Kauanko joudut vielä odottelemaaan?
 
Kp 13, ja talletuksia tehty :kiss: Sen verran työlästä tämä vauvantekeminen on, että veti takareiteen sellaisen krampin, jotta piti ihan kylmäpussilla hautoa :LOL: Ei juoksulenkillä sellaista, mutta petipuuhissa kyllä.. no, ei muutoin valittamista.

Mukavaa viikonlopun odottelua kaikille :heart:

Muoks. Ovista ei oo vielä näkyny eikä kuulunu, mutta hyvähän se on harjoitella :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää dpo 0. Eilen sain hymynaaman testiin ja tietysti ollaan lääkärin kehoituksesta toimittu sen mukaan :D

Sunnuntaina alkaa Luget 2 viikoksi. Tästä siis taitaa tulla pidempi kierto kuin yleensä, koska käsittääkseni niiden aikana ei täti tule paikalle. Tällä hetkellä usko plussaan on melko heikko avuista huolimatta. Loppukierrosta toivo nousee varmaan taas - niinkuin aina...

Whisky Peat: Onnea harjoituksiin! ;)

Sunflower: Sama juttu täällä - tunnesyöppö minäkin. Viime viikkoina on ollut taas paljon stressiä ja muuta ajateltavaa, niin en ole juuri omaan syömiseen kiinnittänyt huomiota. Onneksi on sentään tullut liikuttua entistä enemmän, niin tilanne ei ole täysin ryöpsähtänyt hallinnasta. En kuitenkaan halua käydä vaa'alla nyt ennenkuin pääsen taas takaisin kärryille. Nyt olisi tarkoitus taas ottaa ryhdistysliike ja karppailla tarkemmin.

JS: Nuo on tuttuja tunteita meille hieman pidempään yrittäneille. Tädin tulo saa aina alamaihin ja useita kertoja sen kokeneena toivo ei ole enää niin korkealla kuin alkuun. Ajatella, että luulin syksyllä olevani raskaana vuodenvaihteeseen mennessä. Enää en ajattele mitään "takarajoja" vaan aika usein käy mielessä onnistutaanko enää koskaan. Olen huomannut täällä roikkuessa samoja ajatuksia monella pidempään yrittäneellä. Suurin osa viime syksynä täällä olleista on kuitenkin jo plussannut ja siirtynyt odottajiin. Meillä kaikilla on siis kuitenkin toivoa vaikka tahkoaminen onkin raskasta. Tsemppiä!

Jokos teillä kesälomat häämöttää?
 
dpo 10 menossa, testasin sit tänään herkällä ja negahan siellä, aikaista toki mut olis varmaan jotain pientä haamua jo näkyny..eipä sitä taho osata muuta odottaakaan enään..pettymykset aina yhtä suuria ellei suurempiakin joka kierrossa.. puoli vuotta kohta yritystä takana ja kyllä tämä alkaa syömään.. onhan tää raskasta mutta ei auta ku koittaa jaksaa.. ei mitään poikkeavaa olotilaa, rinnat vaan tosi kosketusarat kuten aina ennen kuukautisia..

Plussaonnea kaikille kovasti
 
Mulla tais eilen olla ovulaatio, tai ainakin se lähenee. Mullahan on pitkä kierto, joten oviskin vasta näillä kiertopäivillä. Talletuksia tehtiin eilen, ja tänään niin niskat kipeät ettei pää käänny :D

Oon viime aikoina kuullut 3 kaverilta vauvauutiset, joista kaksi lapsettomuudesta kärsinyttä esikoisen saajia :heart: joista toinen ihan luomuna, toinen hoitojen tuloksena, olen kyllä tosi onnellinen heidän puolesta. Nyt ois sitten kiire raskautua että saatais yhtä aikaa odottaa ja viettää vauvavuotta :)
 

Yhteistyössä