Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

koikoi *hali* :(

Tää tippuu kanssa pois ketjusta :( Meillä on aika rankkaa ollut tää arki näiden muksujen & uhman, töiden, opiskelujen ja rakentamisen kanssa. Moniajolla ollaan oltu jo monta vuotta ja vaikka se kolmas lapsi ois niin ihanaa saada niin todettiin nyt miehen kanssa ettei meillä ole voimavaroja. Voisihan kaikki mennä "niin kuin Strömsössä" mutta meidän tuurilla pitää varautua riskiraskauteen, koliikkiin, miehen töiden loppumiseen, siihen etten pääsekään samoihin tehtäviin mammaloman jälkeen jne. Tällä hetkellä ei siis ole uskallusta/voimavaroja meillä tähän. :(
 
Olen pahoillani Karkki81! Meillä jokaisella pyörii nuo samat ajatukset vähän väliä mielessä (niinkuin on monesti saanut tästä ketjusta lukea). Mutta jos yhtään vahvemmin alkaa askarruttaa mahdollinen jaksaminen yms. kolmen kanssa, niin on varmasti fiksu päätös luovuttaa tai laittaa tilanne ainakin jäähylle. Toivottavasti löysitte/löydätte teidän perheelle parhaan mahdollisen ratkaisun! Onhan teillä jo kaksi lasta, joista voitte olla ikionnellisia!

Täällä toiveet nousi tämän kierron osalta, vaikka pari päivää sitten päätin jo luopua toivosta! Nyt rinnat kipeenä!?! Ei siis ikinä ole. Ei ennen menkkoja, ei toisaalta myöskään aikaisemmissa raskauksissa. Ainoastaan imetysaikoina ovat olleet tällaiset. Voisiko tämä kertoa ehkä jostain?!? No pakko malttaa melkein viikko vielä odottaa. Kaapissa odottaa cb:n digi viikkonäytöllä ja muutaman muukin testi. Mutta nyt vasta kp22, joten vielä vähän turhan aikaista. Kierto keskimäärin 27. Mutto toivo heräsi, kun olen kuullut, että monella rinnat arkoina ennen plussaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Hyvä että joiltain edes löytyy itsehillintää :D Täälläkin menossa kp 24-25 ja kierto ei aina ole tasainen, mutta 30 keskimäärin, joskus parin päivän heitolla.. :D Jospa sitä sitte ens viikolla testailis!
 
Toivottavasti OneMore? haamut siitä vahvistuvat!!!

Voi olla Smooth, että en malta odottaa, vaan pakko testata jo alkuviikosta ;)

Kävin kurkkaamassa, että la menisi toukokuun alkuun. :ashamed: Mun siis piti malttaa, eikä mennä asioiden edelle :p
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
Miulla vaan rasvottuu iho ja hiukset tosi nopeesti. Tänä aamuna maha ollu ihan sekaisin, meinasin oksentaa ku kävi pyörryttämäänkin niin kovin. Iha hirvee olo :( Levoton olo koko ajan :D

Alavatsakivut on siirtyny myös selän puolelle nyt, joskus alaselkää ns. kramppaa vähän.. Omituista..
 
rinnat kipeytyneet, liekö enteilee kuukautisia.. tämän aamun testi ei taas näyttänyt mitään mä oon ihan ulalla näiden kanssa.. pyllystä tällänen piinailu.. no kaipa se täti kurvaa pian kylään...

menkkamaista kipua.. mä oon ihan varma että tää kierto oli nyt menetetty tapaus :S
 
rinnat kipeytyneet, liekö enteilee kuukautisia.. tämän aamun testi ei taas näyttänyt mitään mä oon ihan ulalla näiden kanssa.. pyllystä tällänen piinailu.. no kaipa se täti kurvaa pian kylään...

menkkamaista kipua.. mä oon ihan varma että tää kierto oli nyt menetetty tapaus :S

Miulla tuli joku tooodella epämääränen toinen viiva tohon testiin, äskettäin testasin.. Aamupissasta uusiks.. Se näkyi kyllä alle 5 min sisään testin teosta, joten kyseessä tuskin oli edes tämä kyseinen viivanpaikka ku useinhan se näkyy vasta kun testi on täysin kuivunut? Toi oli ainaskin märkä ku siihen tarttu joku ihme karva ja yritin irrottaa sitä ni meni testistä pinta kasaan :(
 
Tervetuloa plussatuulia!! Kiva saada uusia ketjuun! :) Täällä on ollut kovin hiljaista!

Täällä rintakipuilu ja -turvotus jatkuu! Se luo minulle paljon toivoa plussasta, kun tosiaan rintakipu ei kuulu normi pms-oireisiini. Sellanen tunne, että pitäisi imettää, kun rinnat on niin täynnä maitoa, että särkee ;) Yritän selitellä, että voi johtua mistä vaan, etten sitten tipu korkealta ja kovaa, jos/kun menkat alkaa. Mutta kieltämättä romahdus voi olla kova, kun toivo on niin suuri! Keskimääräisen kierron mukaan odotan menkkoja perjantaina. En varmaan uskallakaan testata ennen sitä, kun pelkään negaa ja pettymystä :(
 
ittellä oli tommosta eilen toisessa rinnassa illalla. mutta mulla vasta kierto viikot on nii pienet. Ovis tais jäädä saamatta tässäkin kierrossa :( Ainakin rupee viiva vaan haalistumaan. Perjantaina sain melkein tasavahvat viivat mut sen jälkee tippunnut mutta ainaki nekin viivat on hyödynnetty :D
 
Moikka Kaikki!
Täälläpä on tapahtunut kaikenlaista, iloista suruihin.
Äippylille isot onnitteluhalit :)
Koikoille myötätuntohalit <3
Karkillemyös myötätuntohalit, on upeaa että tunnustaa omat voimavaransa ennenkuin plussa olisi pärähtänyt. Kun tietää että nyt ei pysty niin sitä tunnetta on seurattava. Minusta kenenkään lapsista tai puolisosta ei saisi kärsiä/tuntea että tää ei mennyt oikein jos uusi perheenjäsen olisi tullut täysin väärään tilanteeseen. Mikään ei muuta sitä, että ettekös tekin saisi kolmosta vielä mutta se tilanne on myöhemmin. Ehkäpä silloin kolmosen aika onkin ihanaa, seesteistä ja poissa ruuhkavuosista.
Uusilleoikein paljon tervetuloa.

ON:Tässäpä tämä elämä rullaa. Kuopusta tässä kolme yötä totutettu toisella unikoululla ilman tissiä nukkumaan omassa sängyssään. No joo, kolme yötä on kirkunut ihan hulluna ja viime yö vietettiin patjoilla lattialla toisessa huoneessa jotta mies ja eskari saavat edes nukkua. Edellisyönä nukuin 3h ja menin aamuvuoroon. Hirveän sitkeä tuntuu nyt olevan pikkupimu. Mutta niin olen minäkin. Enää ei tissiä heru vaikka huutais koko yön. Tällä viikolla nimittäin tulee vuosi täyteen :) Ja muuten kierroista sun muista nin en tosiaan tiedä kuinka pitkät ovat tai koska oli ovis vai oliko edes niin testausta en osaa jännittää kun en tiedä koska se pitäiisi tehdä. Nyt on minusta samat oireet kuin viime kierron ihan ekoissa menkoissa, raskaana en missään nimessä ole kun lämmötkään eivät ole nousussa. Yritän edelleen ajatella positiivisesti että en siksi raskaudu kun luonto tietää että mä en pärjää kahden ihan pienen kanssa ja siksi en raskaudu. Nytkö jos raskautuisi la olisi toukokuun alussa? Eli onhan tässä nyt kuukausia jäljellä jos ensi vuonna pienen saisi, minulla nimittäin on sekin tilanne että jos ei ensi vuonna pieni synny, en saa hyvää äippärahaa ja sitten pitää laittaa kuopus hoitoon ja mennä töihin ja kerryttää rahaa. Minä en pysty jäämään minimeillä kotiin millään. Eli jos karkeasti ajattelisi niin minulla on armonaikaa 7 kk. Onhan se aikapaljon. Ku molemmat tytöt lähti kerrasta. Ehkä tää viimeinen odotuttaa jotta tää olis vielä ihanempaa?
Smooth mietti että suuttuu ihan pienistä, sama täällä ;) ihan perhanan kiukkuinen oon tässä ollut, toki väsymys painaa, mutta myös miettii miksei itsellä tärppää, mikä mussa/ukossa on vikana? Ehkä tää imetys vaan on ongelma.
 
Karkki81 mä olen Kolmiliinin kanssa ihan samaa mieltä, että on rohkeaa tajuta oman jaksamisensa rajat! Vaikka ihan varmasti se on ollut vaikea päätös... Mutta vuosikin tästä eteenpäin, niin tilannehan on varmasti jo ihan toinen, ja kolmannen yrittämiselle paljon suotuisampi! :)

ON Lauantaiaamuna digitestillä Raskaana 2-3 viikkoa! :heart: Että kai se on uskottava nyt pikkuhiljaa... Paniikki meinaa iskeä, ollaan tässä asunnonvaihtoa puuhattu ja vetää budjetin nyt hoitovapaan ajaksi tosi tiukille. Helpottaa kyllä sitten vähän, kun saa taas äitiysrahaa. Onnellinen olen silti, vaikka tosi epäuskoiselta tuntuu edelleen. Mutta enpä kyllä kahden ekan kanssa muista kärsineeni alkuraskaudessa selkä- ja vatsakivuista!
Jos siis joku päivittelee, niin mut voi laittaa sinne plussanneisiin! :)

Kolmiliini toivotaan, että toi yöimetys on nyt toiminut liian hyvänä ehkäisynä ja tärppää, kun saat unikoulun hoidettua. Mä lopetin kuopuksen imetyksen muutama viikko sitten kokonaan, kun ei vaan enää tuntunut hyvältä. Oli meilläkin aika taistelua, tosin ajoittui sentään siihen päiväaikaan. Ja sitten kun toinen oli tyytyväinen pulloon, niin itellä oli niin tukala olo, että oli vaan ihan pakko vähän imettää. Koita jaksaa! Ainakin sulla on tarpeeksi motivoiva tavoite kuunnella niitä yöitkuja, toivotaan, että ei vaan enää tarvitse kuunnella ja pikkuinen tajuaa tilanteen!
 
Viimeksi muokattu:
Jänniä aikoja monella täällä. =) Tsemppiä KoiKoi ja rohkeustsempit Karkki81. Noita juttuja meilläkin mietetään koko ajan. Juuri nyt molemmat lapset ovat "helppoja" mutta pinna kiristyy enemmän töistä joita meillä molemmilla on ihan liikaa.

Täällä menossa kp 16 / 24-28 yk 3. Viikonloppuna oli ne polttarit jonka takia viime kierto jätettiin välistä. Nyt yritystä laitettu taas menemään. Tuli juhlittua aika rankasti ja vielä flunssakin iski päälle. Reilun viikon päästä taas jännäillään.
 
Smoothille täälläkin onnittelut plussasta.. painin testata digillä vai ei testata vai ei testata vai ei.. oon laskenut mun kpt ihan päin mäkee.. vissiin normisti kierto n.30pvää ja nyt on kp28.. näyttääkö se jo karun totuuden.... pelottaa että se vaan on se pirun NEGA!!!
 
Smoothille täälläkin onnittelut plussasta.. painin testata digillä vai ei testata vai ei testata vai ei.. oon laskenut mun kpt ihan päin mäkee.. vissiin normisti kierto n.30pvää ja nyt on kp28.. näyttääkö se jo karun totuuden.... pelottaa että se vaan on se pirun NEGA!!!

Tee vaan se, jos siltä tuntuu :) Vaikka se oliskin nega, tai näyttäs negaa, ni ei se silti oo varma vielä. Kato nyt miutaki monta mie oon testannu ja nyt vasta sain ees jonkuunäköstä viivaa joka erottuu jopa kuvassakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: OneMore?
Negaahan tuo näytti miksi mua sitten piinataan tälläsillä oireilla? nyt tekis mieli kiroilla.. ja plajon.. hmm.. toki ei kai peli vielä oo menetetty kun on kiertoa jäljellä.. mun kiertopvät on siis nyt 28/30-33 olin aiemmin laskenut väärin, eli saa päivittää.. laskin kahdet edelliset kun löysin kalendäärin.. viime kiertokin oli hurjat 33 päivää :O
 
Ihanan paljon oli tullut kirjoitusta tänne :)

Onnittelut haamusta Smooth! Joko testasit nyt aamulla uudelleen?

Olin vakaasti päättänyt, etten testaile ennen perjantaita. Tänään kuitenkin hairahdin testaamaan kp25/25-30 davidin liuskatestillä ja puhdas negahan sieltä pätkähti. Ja tietysti masennuin täysin! Juuri tämän takia mun ei pitänyt testata :headwall:
 

Yhteistyössä