Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

Täällä odotellaa et päivät kuluis. Iski joku vuosisadan flunssaki päälle! Tosin kahdesta aijemmasta raskaudesta tulin kipeeksi kun oli tärppikäynnyt et jospa nytkin sitten :) Vähä vaan epäilen. Mutta pessimisti ei pety. Kauhee testaus vimma ois mutta eihän se mitää vielä näillä viikoilla näytä. Odottavan aika on pitkä!
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Toivottavasti Hymypallo kyseessä ei kuitenkaan ole menkat!! Jos ne sieltä kuitenkin kurvaa paikalle, niin paljon tsemppiä uuteen kiertoon. Täältä tullaan varmaan perässä!

Plussatuulia, sairastuin myös molemmissa edellisissä raskauksissa flunssaan ennen plussaa. Nyt olen kovasti siis toivonut, että flunssa alkaisi ;) Mutta ei... alkuviikosta oli kyllä kurkku kipeä. Kaikenlaisista oireista sitä voi kehitellä ja päätellä tärppiä, jos oikein toivoo ;) Mutta kyllähän se vastustuskyky alentuu, joten helpommin saa flunssan. Toisaalta hormoonit vaikuttaa limakalvoihin ja itse olen kärsinyt mm. tukkoisesta nenästä. En tiedä, onko näissä mitään perää ennen plussausta, mutta ainahan sitä saa spekuloida :)

Minun piti odottaa huomiseen, mutta eihän se maltti taas riittänyt. Tein aamulla clearblue plus-testin ja puhdas nega. Jos oikein tarkasti katsoi, niin siihen alalaitaan tuli sinistä, mutta siis negaksi lasken. :( Nyt saisi siis edes ne menkat alkaa, niin pääsisi uusi kierto käyntiin!
 
Smooth: paljon,paljon onnea plussasta!Kyllä testissä näkyi jo selkeä punainen viiva =)

En ole pitkään aikaan kirjoittanut,enkä edes käynyt lukemassa täälä,kun tuntuu,et mitä enemmän tätä asiaa vatvoo,niin sen ahdistuneemmaks tulee.

Nyt menossa kp29/32 ja ihan satavarma olo,ettei ole tärpännyt :/ Mulla oli ovis tosi myöhään,kp20.Ei oo ikinä ollut noin myöhään! Tämä on nyt sitten meillä viimeinen yrityskierto vähään aikaan,sen vuoksi onkin hirveät paineet. Sitten pitää pitää muutama kk taukoa ja sit voidaan taas yrittää. Huoh...
 
Smooth: paljon,paljon onnea plussasta!Kyllä testissä näkyi jo selkeä punainen viiva =)

En ole pitkään aikaan kirjoittanut,enkä edes käynyt lukemassa täälä,kun tuntuu,et mitä enemmän tätä asiaa vatvoo,niin sen ahdistuneemmaks tulee.

Nyt menossa kp29/32 ja ihan satavarma olo,ettei ole tärpännyt :/ Mulla oli ovis tosi myöhään,kp20.Ei oo ikinä ollut noin myöhään! Tämä on nyt sitten meillä viimeinen yrityskierto vähään aikaan,sen vuoksi onkin hirveät paineet. Sitten pitää pitää muutama kk taukoa ja sit voidaan taas yrittää. Huoh...
Kiitoksia :heart:

Ja voi harmi :( Toivotaan että olisi tärpännyt, ja vaikka se onkin helpommin sanottu kuin tehty niin pitäisi muistaa stressata vähemmän! Itse olen tavan stressihirmu ja siksi alkuraskaus nyt kolmannen kohdalla on tosi pelottavaa.

Toivotaan todella plussa uutisia!
 
Ite testasin huvikseni vielä ton viimeisen liuskan, huomenna meen ostaa sen digin :) Haaleempi viiva, mut on toi kontrolliviivakin haaleempi. Varmaan ei oo hormonia nyt samallalailla virtsassa ku aiemmin. Miulla tummimmin näyttäny aina joskus puolen päivän tienoilla :D

Oon ihan vainoharhainen jo. :D
 
Joo,mulla kauhee ressi tästä raskautumisesta ja sit jossain vaiheessa kun plussa tulee,niin pelkään sitten keskenmenoa...ei oo heleppoo ;)

Olettaisin,että menkat alkaa maanantaina. Menin sitten äsken tekemään r.testin aamupissasta,vaikka niin piti olla tekemättä! Ja vaikeemmakshan tää vaan meni,sillä testiajan JÄLKEEN tuli testiin toinen haalea viiva. Eli nyt tää kyllä aiheuttaa ihan turhia "josko sittenkin olis tärpännyt" ajatuksia. Onneks se oli viimenen testi,mitä kaapista löytyy...nyt pitää vaan odotella.Ei mulla mitään oireitakaan ole.
 
On tää aikamoista tunteiden vuoristorataa toivon ja epätoivon välillä. Välillä olen myös aivan varma, että mitään tärppiä ei ole käynyt. Kuitenkin pari negaa jo testannut ja välillä oli myös menkkaoireita. Sitten taas toivo herää pienemmistäkin asioista. Mietin myös, että jos se pieni sininen jälki siinä testiviivan alalaidassa kuitenkin merkkasi jotain. Menkkaoireet ovat hävinneet, rinnat ovat kipeänä (eivät ole ikinä muutoin paitsi imetyksen ja raskauden aikana). Sitten on joku selittämätön olo, että kyllä nyt ollaan raskaana. Ehkä se on vain suuri toivo, joka saa ajattelemaan näin. :stick:

Huomenna aamulla testaan taas, jos menkat ei ala. En voi olla testaamattakaan. :headwall: Tänään kp28/25-30.
 
Kai se on jo uskottava, etten ole raskaana kaikenlaisista olotiloista ja oireista huolimatta. :( Tein nyt aamulla davidin liuskatestin ja puhdas nega. Tulisi jo ne menkat, että pääsisi uuteen kiertoon, mutta ei edes menkkakipuja. Nyt en kyllä enää ikinä kuulostele olotiloja ja mahdollisia raskausoireita ja testinkin teen vasta kun menkat selvästi myöhässä. Tulee liian suuria pettymyksiä!
Plussatuulia kaikille!!! :heart:
 
Hei taas. Cheriselle vielä toivon kipinä lähetys täältä jos vaikka kääntyisi plussaksi.

Törkeästi omaa napaa. Tänään on iskenyt sellanen masennus päälle, että onko tässä kolmannen odotuksessa oikeasti mitään järkeä. Mies on ollut töissä kohta kolme viikkoa putkeen 15 tuntisia päiviä ja tuntuu etten jaksa millään yksin pyörittää tätä arkea. Täysi työviikko työpaikalla ja kaikki vapaa-aika menee kodin pyörittämiseen. En tosiaan kiillottele paikkoja vaan ihan tähän kauppa, ruoka, pyykki ja lasten tarpeista huolehtimiseen. Junori opettelee juuri vaipoista pois ja vahinkoa käy tuon tuosta. Sitä pyykkiäkin todellakin tulee enemmän kuin mahtuu kuivumaan. Sitten vielä tää pitkittynyt flunssa ja se kun ei pääse koskaan huilaamaan. Tuntuu välillä että järki lähtee. Sitten on vielä se, kun ei ole mitään tietoa millon miehen työrintamalla helpottaa vai helpottaako ollenkaan...

Mahassa on tosi outoja tuntemuksia. Tänään kp 22 / 24-28. Kaikki voi johtua tästä stressistä ja flunssastakin. Ja sori tää tiukka tilitys. Tuntuu että johonkin on pakko purkaa.
:stick:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä olis kp 19/30, ovisplussaa en saanut mutta viikolla oli kyllä aika limaista oloa :/ ja tämä on vasta eka luomukierto renkaan jälkeen..
Tässä on kyllä itsekkin tullut mietittyä että onko tämä nyt järkevää? Jaksaako sitä oikeasti? Tuntuu vastuuttomalta miettiä tuollaista kun on hommaan lähtenyt :( en tiedä onko se nyt tämä alkanut arki mikä saa tuollaisia miettimään..
Toivotan kaikille plussia :)
 
srz
Mä tuun nyt sittenkin mukaan tähän ketjuun...vaikka kesä taitaakin olla pian jo ohi :p
Muutama kuukausi ollaan ajateltu että "jos sitten ens vuonna"... mutta ei, kuume kasvoi molemmilla liian suureksi, huomenna on aika kuparikierukan poistoon ja oviskin olis heti päällä :D

Nämä kaksi ensimmäistä ovat saaneet alkunsa heti kerrasta - siksi ressaan jo valmiiksi että jos mun hedelmällisyys on kuitunut kasaan kun iässä vaihtui kymmenluku kun nuorimmainen syntyi... Nuorimmainen kohta 2v. Tässä on kuumeiltu ahkerasti jo puolisen vuotta ja yritetty ajatella asiaa "järjellä"... nyt lähti järki :D
 
Pikaisesti kirjoitan omat kuulumiset:

Tänään piti menkat alkaa,alkaa aina aikaisin aamulla...ei kuulunut,ei näkynyt.Äkkiä kurvasin kaupasta hakee testiä ja äsken testasin, raskaana ollaan :heart:
Ei voi käsittää,voiko näin onnia tuuri osua omalle kohdalle,kun tämä olis ollut viimeinen yk pitkään aikaan,millon oltas voitu yrittää =)
Tärppi kävi sii yk3 ja plussa kp33/32
 
Eltsiira: Onnea plussasta! Sehän oli täydellinen ajoitus. :D

Tehkääs joku uusista, innokkaista meille syksypino, niin saadaan listakin ajantasalle. Itse käyn vain lukemassa joskus, kun nyt ei voida edes yrittää. Luultavasti vasta loppuvuodesta palailen kunnolla ruutuun.
 
Jospa minäkin uutena mukaan tänne kun yrittämisestä pitäisi pitää suu supussa (kaksi lasta on jo kuulemma tarpeeksi sanoo lähipiiri).

HyäkkäysVaunu..........kp 21/31..............yk 1...........28......... -08 & -10

Ovulaatio oli viime viikolla limoineen ja kipuineen, nyt tuli yhden päivän taas saman tyylistä limaa niin että siinä on veriviiruja mukana; toivottavasti kiinnitymistä. Molemmista lapsista olen oireiden perusteella tehnyt testin jo rv3+5 joten hyvin aikaisin silloinkin kroppa on reagoinut alkuraskauteen. Testit lähti aamulla tilaukseen ja jos oireet jatkuu niin loppuviikosta alan testailemaan.
Oireet nyt: "krapula", huimaus, alaselkäkipu ja rintojen kihelmöinti.
 
Täällä ilmoittautuu uusi kuumeilija :) Kolmatta ei pitänyt tulla, mutta tässä sitä ollaan :) Tyttö on syntynyt -09 ja poika -11. Pillerit lopetin jo muutama kuukausi sitten ihan muista syistä, joten saa nähdä kauan menee kun tärppää. Aikaisemmin ollaan puoli vuotta yritetty kumpaakin ennenkuin on tärpännyt.

Kyllähän tätä miettii, et onko tää järkevää, kun nää kaksi alkaa olemaan jo siinä iässä, et ei tarvii hirveästi hoitaa, mut sydän sanoo että yksi vielä ;)
 
Taustailija täällä hei... :)

Pakko tulla tänne kysymään "ammattilaisilta" neuvoja Mulla nyt kp 30/30-32 ja ovisplussan sain digiin 16.8 (eli ehkä pe-la pitäisi menkkojen alkaa). En raaskinut käyttää raskaustestiä tänään joten käytin ovistestin ja testiviiva tuli heti näkyviin ja on melkein yhtä vahva kuin kontrolliviiva...Onko mahdollista että olen raskaana vai antavatko ovistestit aina tällaisia tuloksia juuri ennen menkkoja? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
 
  • Tykkää
Reactions: kolmiliini
Nyt anteeksi tulee niin omaa napaa ettei o tosikaan!!
Tein aamulla apteekin raskaustestin ja sain HAAMUN. Ootteko muut saaneet tolla testillä? Mulla tosiaan on 1 menkat ollut 26.7 ja nyt niitä ei oo näkyny. Imetän edelleen, mutta en enää öisin. Siis oon ihan sekaisin. Oikeasti.
 
Kiitos HyäkkäysVaunu vastauksesta :)

Rohkaistuin ja tein tänään r-testin (liuskan) ja sain siihen halean haamun...tiistaina testasin myös samanlaisella liuskalla ja silloin siihen ei tullut mitään viivaa...pitäsköhän vielä hankkia toinen testi viikonloppua varten?? :)
 
Heips taas!
Yritin nopeasti väsätä uuden ketjun, että saadaan taas lista ajantasalle. Eli jatketaanko jutustelua kolmatta kuumeilevien syksy 2013 ketjussa. :) Yritän saada tähän linkkiä ketjuun.

Ja käykääpä katsomassa omat tiedot listasta. Nopeasti yritin päivittää ajantasalle, mutta voi heittää kyllä. Ja ketään ei ole jätetty tahallaan pois tai kenenkään tietoja ei ole tahallaan vääristelty. Pahoittelen, jos näin on vahingossa päässyt käymään. :) Ilmoitelkaa, niin korjataan sitten heti tilanne!

Ihanan paljon plussanneita täällä!! :) Onnea Eltsiira, Kolmiliini ja Mustang79!!! Joko siirretään plussanneisiin?

Ja tervetuloa uudet!!!! Kivaa! :)


http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2292738-kolmatta-kuumeilevien-syksy-2013-a/
 

Yhteistyössä